شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 14 تیر 1396 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 فروردین 1396 نسیم آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نسیم آنلاین 1 خرداد 1396 نسیم آنلاین 31 مرداد 1396 نسیم آنلاین 1 شهریور 1396 نسیم آنلاین 30 مهر 1396 نسیم آنلاین 30 آبان 1396 نسیم آنلاین 30 آذر 1396 نسیم آنلاین 1 دی 1396 نسیم آنلاین 30 بهمن 1396 نسیم آنلاین 29 اسفند 1396 نسیم آنلاین 1 تیر 1396 نسیم آنلاین 2 تیر 1396 نسیم آنلاین 3 تیر 1396 نسیم آنلاین 4 تیر 1396 نسیم آنلاین 5 تیر 1396 نسیم آنلاین 6 تیر 1396 نسیم آنلاین 7 تیر 1396 نسیم آنلاین 8 تیر 1396 نسیم آنلاین 9 تیر 1396 نسیم آنلاین 10 تیر 1396 نسیم آنلاین 11 تیر 1396 نسیم آنلاین 12 تیر 1396 نسیم آنلاین 13 تیر 1396 نسیم آنلاین 14 تیر 1396 نسیم آنلاین 15 تیر 1396 نسیم آنلاین 16 تیر 1396 نسیم آنلاین 17 تیر 1396 نسیم آنلاین 18 تیر 1396 نسیم آنلاین 19 تیر 1396 نسیم آنلاین 20 تیر 1396 نسیم آنلاین 21 تیر 1396 نسیم آنلاین 22 تیر 1396 نسیم آنلاین 23 تیر 1396 نسیم آنلاین 24 تیر 1396 نسیم آنلاین 25 تیر 1396 نسیم آنلاین 26 تیر 1396 نسیم آنلاین 27 تیر 1396 نسیم آنلاین 28 تیر 1396 نسیم آنلاین 30 تیر 1396 نسیم آنلاین 31 تیر 1396 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۳    
فرهنگ و هنر در هفته ای که گذشت با خبرهای متنوعی همراه بود؛ از افتتاح بزرگ ترین باغ کتاب جهان تا ترخیص بدلکار سریال "پایتخت 5" از بیمارستان.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۲    
هوشنگ فلاحتیان افزود:با توجه به اینکه پیک بار مصرف برق در کشور 53 هزار مگاوات است این افزایش بسیار نامطلوب است و باید از این ظرفیت ملی به درستی استفاده کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۱۱:۴۳    
جانشین فرمانده ناجا از استقرار پلیس به صورت رسمی در مبادی و گمرک و حضور فیزیکی آن تا سه ماهه آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر مقدمات این امر فراهم شده و امیدواریم هرچه سریع تر این اتفاق رخ دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۱۸    
وزیر بهداشت، ناگفته هایی از چگونگی سفر مرحوم عباس کیارستمی به کشور فرانسه را بازگو کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۹:۰۴    
کنکور سراسری سال 96 از صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه های علوم ریاضی و علوم انسانی آغاز شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۰:۳۴    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز چهارشنبه گفت که این کشور آماده استفاده از قوای نظامی برای مهار کره شمالی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۳:۴۲    
تولید کنندگان جهان سوم به وسیله بانک های مرکزی کشورشان از دو جهت تحت فشار قرار گرفته اند. نخست با کالاهای ارزان وارداتی و دوم با نرخ های بهره بالا که وام گیری با هدف تولید و بازپرداخت وام با سود ناشی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۲:۴۹    
آیت الله آملی لاریجانی در گفتگوی تلویزیونی با مردم ضمن گرامیداشت یاد شهدای هفتم تیر مسائل و موضوعات مهم دستگاه قضایی در سال گذشته را تشریح کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۳    
وزارت امور خارجه فرانسه از سفر وزیر امور خارجه این کشور به ایران طی ماه های آینده خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۰    
تیم فوتبال پرسپولیس اولین جلسه تمرینی خود در اردوی اوکراین در ورزشگاه دینامو برگزار کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۲:۲۷    
جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با بیان اینکه برخی ها با ادبیات اوایل انقلاب سپاه را می کوبند ، گفت: بسیار تعجب برانگیز است که عده ای در داخل سپاه را آماج حملات قرار داده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۲:۲۴    
فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر این که هیچ کس در دنیا جرات چپ نگاه کردن به کشتی های ایرانی را ندارد گفت: 97 فروند شناور سپاه به صورت 24 ساعته در خلیج فارس و تنگه هرمز حضور دارند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۲:۲۱    
وزیران امور خارجه کشورهای تحریم کننده قطر در بیانیه پایانی خود در قاهره اعلام کردند که دوحه به حل بحران بوجود آمده پاسخ منفی داد و نمی توان از نقش مخرب قطر چشم پوشی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۲:۱۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل دو تن از شهدای حادثه تروریستی مجلس با خانواده های آنها ابراز همدردی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۲:۱۵    
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه گفت که در نشست آستانه درباره سوریه پیشرفت اندک ولی مهمی حاصل شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۲:۱۲    
وزیر امور خارجه قطر در سخنرانی در مرکز مطالعاتی چتم هاوس لندن گفت که هیچ یک از نیروهای سپاه پاسداران ایران در قطر حضور ندارند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۲:۰۲    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت دریافت کارت آزمون سراسری برای گروه های آزمایشی زبان های خارجه، هنر و علوم تجربی تمدید شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۱:۴۱    
"ارتش ملی لیبی" به فرماندهی خلیفه حفتر اعلام کرد که عملیات بازپس گیری شهر بنغازیامروز به پایان رسید و این شهر به طور کامل از چنگال داعش آزاد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۱:۲۲    
به دنبال افزایش بی سابقه مصرف برق در کشور و گذشتن رقم پیک مصرف از مرز 55 هزارمگاوات برای نخستین بار در صنعت برق کشور شرکت توانیر اطلاعیه ای را خطاب به مردم و مشترکان برق در سراسر کشور صادر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۱:۱۸    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه واحدهای بزرگ صنعتی باید به مسئولیت اجتماعی و فرهنگی عمل کنند، گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۱:۱۸    
رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه آزادی اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی نزدیک است، تصریح کرد که حماس هرگز ذره ای از خاک خود را رها نخواهد کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۱:۱۲    
با اعطای حکمی از سوی فدراسیون ورزش های همگانی، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا و اسطوره محبوب فوتبال ایران، سفیر جدید ورزش همگانی لقب گرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۹    
برادر جاویدالاثر احمد متوسلیان با بیان اینکه خانواده چهار دیپلمات ربوده شده در رنج به سر می برند، گفت: اگر کسی مدعی زنده بودن آنها است سند یا عکسی نشان دهد و اگر هم شهید شده اند بگویند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۹    
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگرچه پس از اسارت احمد متوسلیان به دست ایادی رژیم صهیونیستی خبری از سرنوشت او نیست اما وزارت خارجه معتقد است که احمد متوسلیان زنده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۶    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه سپاه یک فرد نیست یک جریان است، گفت: افراد به دنبال تضعیف سپاه که مظهر قدرت ملی است نباشند، امیدواریم از این کار دست بردارند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۰:۵۰    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: هر چه می توانید روی موشک کار کنید؛ ببینید دشمن چقدر روی موشک حساس است، پس بدانید که چقدر کارتان مهم است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۰:۴۴    
ایران، ترکیه و روسیه در بیانیه پایانی خود پس از برگزاری نشست امروز آستانه درباره سوریه، بر حفظ وحدت و حل سیاسی بحران این کشور تأکید کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۰:۳۳    
نگارخانه ترانه باران در راستای اهداف فرهنگی ،توسعه و ترویج فرهنگ و هنرهای ایرانی، اسلامی و نقش حمایتی از هنرمندان این حوزه نمایشگاه خط مینیاتور از هنرمند خلاق، نادر تهرانی را برگزار کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۰:۳۳    
عضو هیات امنای انجمن سواد رسانه ای ایران از امضای مجوز فعالیت انجمن سواد رسانه ای ایران توسط وزیر کشور خبر داد .
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۲۰:۰۷    
همزمان با روز قلم، عصر امروز آیین اختتامیه پانزدهمین جایزه قلم زرین برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۸:۰۰    
منابع سوری از درگیری های شدید در حومه دمشق میان ارتش و تروریست های تکفیری و محاصره شدن داعشی ها در میدان نفتی الهیل خبر دادند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۰    
تشکیل ولایت خراسان و مقابله داعش با طالبان در هفته های اخیر وارد فاز جدید شده که شناسایی و انهدام شبکه جاسوسان طالبان توسط داعش یکی از آنها است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۳    
در این نامه آمده است: آقای روحانی اگر حقیقتا برای شما منافع ملی اهمیت دارد، جلوی بی قانونی صریح صورت گرفته در انعقاد قرارداد با توتال را قبل از نشر اطلاعات محرمانه سرمایه های ملی کشور بگیرید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۰    
قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از افزایش سرویس دهی در خط 7 مترو خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۷    
رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه سینمای کودک را از اصلی ترین فعالیت های سینمای می دانیم بر لزوم رفع بی مهری ها در برنامه ریزی برای رونق سینمای کودک تاکید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۲    
رئیس هیات مذاکره کنندگان دولت سوریه در پنجمین نشست آستانه اعلام کرد که "به دلیل مواضع سخت ترکیه درباره طرح مناطق کاهش تنش در سوریه در خصوص این طرح به جمع بندی نرسیده ایم."
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۲    
کشورهای ایران و ترکیه و روسیه به عنوان کشورهای تضمین کننده برقراری آتش بس و اجرای طرح "کاهش تنش" در سوریه، طی هفته آینده در تهران گرد هم می آیند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۶    
حضرت آیت الله خامنه ای با پیشنهاد ستاد کل درخصوص بخشش اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه ی در حال خدمت موافقت کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۰    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به گلوله باران مواضع ضدانقلاب در شمال عراق گفت: ضد انقلاب، اشرار و تروریست هایی که در حال آموزش ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۸    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیشترین مرگِ قابل پیشگیری در کشور مربوط به مصرف مواد دخانی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۵    
وزیر بهداشت تصریح کرد: وزارت صنعت کاهش مصرف دخانیات را قبول ندارد و به دنبال توسعه این صنعت است زیرا درآمد زایی بالایی دارد و هر چه ما می بافیم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۹    
مدیرکل سازمان ثبت اسناد از افزایش شش درصدی طلاق در استان تهران در سال 95 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۶    
وزیر نیرو گفت: ما نیازمند هستیم تا مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند، اما در حال حاضر مشکل خاصی نیست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۸    
وزیر ارشاد گفت: سیاست رسمی نظام برگزاری حج با عزت است که امنیت حجاج تأمین شود و برای این کار همه مسیرها را طی کردیم و عربستان شروط ایران را پذیرفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۸    
رهبر معظم انقلاب: اگر زن در جامعه بتواند به علم و معرفت و کمالات معنوی و اخلاقی ای که خدای متعال و آیین الهی برای همه انسان ها -چه مرد و چه زن- به طور یکسان در نظر گرفته است، برسد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۴:۴۱    
شبکه چهار سیما پخش اولین برنامه "زاویه"پس از ماه مبارک رمضان را از امشب آغاز می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۸    
کتاب های "ملا صالح" و "آن بیست و سه نفر" به عنوان کتاب های هشتمین دوره پویش کتابخوانی "روشنا" معرفی شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۵    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: سامانه موشکی اس 300 در کشور مستقر است و از آن استفاده می شود و سامانه باور 373 سال آینده وارد شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۹    
دبیر علمی پانزدهمین مهرواره شعر جوان سوره از ارسال حدود 1300 اثر به دبیرخانه این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: داوری مرحله نخست آثار آغاز شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۶    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: به منظور پیشگیری از وقوع جرم و کنترل مجرمان، نیروی انتظامی بایستی به سامانه های اطلاعاتی مختلف که در خارج از ناجا وجود دارد دسترسی داشته باشد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۰    
رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به کاهش 10 درصدی وقوع سرقت در کشور از افزایش 52 درصدی ارزش ریالی کشف کالای قاچاق خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۵    
رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: حال که مسئولین پاسخ علمی و دقیقی به نقدهای وارده بر قراردادهای نفتی، برجام و FATF نمی دهند و اساسا خود را پاسخگو نمی دانند اولین اقدام دانشجویان سخن گفتن با مردم است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۹    
هیات وزیران 4 با اختصاص مبلغ 3 هزار و 187 میلیارد و 780 میلیون ریال اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات و بازسازی تأسیسات زیربنایی و سایر بخش های خسارت دیده ناشی از زلزله در استان خراسان شمالی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۲    
شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی کشور در نامه ای خطاب به حسن روحانی ضمن انتقاد از انعقاد قرارداد با شرکت بدنام توتال بیان داشت: متن قرارداد با توتال را به صورت شفاف در اختیار رسانه ها قرار دهید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۲    
فیلم سینمایی "نفس" از روی وب سایت لوتوس پلی به صورت قانونی و آنلاین نیز پخش خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۲    
زمان رفت دیدار تیم های پرسپولیس و الاهلی قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اعلام شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۲    
فرهنگسرای گلستان پنج شنبه 15 تیر ماه در برنامه مذهبی روایت شیدایی با نام " در کوی نیکنامان" میزبان خانواده شهید مهدی حیدری شهید مدافع حرم خواهد بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۶    
162 نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه ای حمایت شان از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه تروریست های داعش را اعلام کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۶    
بیگی حبیب آبادی گفت: عوامل متعددی باید در کنار هم قرار بگیرند تا یک اثر به مانایی و نامیرایی برسد که در شعر غریبانه این اتفاق افتاد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۳    
پیمان جبلی گفت:بعد از سقوط صدام فعالیت و رقابت جدی جمهوری اسلامی ایران در حوزه رسانه ای با شبکه بین المللی شروع شد و به زودی شبکه های جدیدی در برای مخاطبان روسی زبان، فرانسوی زبان ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۷    
خبرنگارانی که به دعوت اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران به نشست خبری کارگروه مبارزه با قاچاق کتاب در اداره کل ارشاد تهران رفته بودند، در اعتراض به حضور نیافتن مسئولان، محل نشست را ترک کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۲:۲۹    
برخی از رسانه ها و کانال های تلگرامی نزدیک به دولت حسن روحانی طی امروز و دیروز با انتشار عکس های "علی آقا محمدی" عضو مجمع تشخیص مصلت نظام در مراسم امضای قرارداد شرکت ملی نفت ایران با شرکت توتال ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۱    
هیات امنای دانشگاه آزاد فریدون عزیزی، بهمن صمدی یزدی، فرهاد رهبر، محمود طباطبایی و محمدمهدی طهرانچی را به عنوان اعضای جدید این هیات امنا برای تائید شورایعالی انقلاب فرهنگی به این شورا معرفی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۵    
رئیس پلیس آگاهی کشور از کاهش 10 درصدی وقوع سرقت در دو سال اخیر خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه از وقوع حادثه سیل و رانش زمین در چین که ده ها کشته و مفقود برجای گذاشت، ابراز تاسف و همدردی کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۶    
"عبدالله سهرابی" خاطرنشان کرد: امیر فعلی قطر گفته بود که ما از قبیله بنی تمیم هستیم که این ها شیعه عراقی بوده اند و وقتی اجداد ما رفته اند به نجد عربستان، وهابی برگشته اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۱    
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عامل شهادت مأمور انتظامی استان اصفهان با 12 فقره سرقت مسلحانه خبر داد و گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۲    
بررسی های خبرنگار نسیم آنلاین ، نشان داده که شرکت توتال فرانسه در قراردادی به ارزش 8.5 میلیارد دلار با آرامکوی عربستان مشارکت جسته و سهم آن از این قرارداد فقط 37 درصد بوده است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۹    
علی قنبری گفت: بانک مرکزی و وزیر اقتصاد توپ را به زمین دیگران شوت نکنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۹    
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به در پیش بودن تشکیل دولت دوازدهم گفت: امیدواریم نیروهای انقلابی و کارآمد از سوی روحانی معرفی شوند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۶    
اصلاح طلبان این روزها در دو جبهه مشغول کارند، اول در لابی بازی انتخاب شهردار آینده تهران و دوم زمینه سازی برای فشار به رئیس جمهور و گرفتن سهم بیشتر در دولت آینده.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۶    
معاون پیشگیری های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه می گوید پراید، سمند، پژو، نیسان و پیکان، پنج خودرویی هستند که 95 درصد سرقت ها را به خود اختصاص داده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۳    
منتخب مردم در شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه آغاز به کار شورای پنجم از شهریور ماه خواهد بود، به همین جهت انتخاب شهردار تهران به تعویق افتاد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۳    
عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به شکایت مهدی رحمتی از او گفت: من هم به این دلیل که به شخصیتم توهین شده و یک بازیکن اجازه ندارد به اعضای هیات مدیره اهانت کند، از رحمتی شکایت خواهم کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۵    
رئیس جمهور در پیامی به "نیکلاس مادورو موروس" فرا رسیدن سالگرد استقلال این کشور را به وی، دولت و مردم ونزوئلا تبریک گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۹    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان درباره مطرح شدن نامش به عنوان یکی از گزینه های شهرداری تهران گفت: در خدمت مردم تهران در مجلس هستم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۶    
دادستان کل کشور با بیان اینکه ما از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نه تنها معجزه ای ندیدیم بلکه امروز می توانیم بگوییم ناکارآمدی می بینیم، گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر، امامزاده بدون معجزه است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۴۷    
14 تیرماه به عنوان روز قلم نامگذاری شده است؛ روزی برای پاسداشت همه کسانی که قلم به دست گرفتند تا فرهنگ این مرزوبوم برجای بماند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۴۴    
کارگردان نمایش "تماشاچی محکوم به اعدام" گفت: این نمایش بعد از پایان اجرا در تهران، از آذر ماه نیز در جشنواره مونیخ آلمان به مدت یک هفته به نمایش در خواهد آمد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۴۴    
معاون وزیر سابق کار گفت: این گونه اضافه شدن به آمار تعداد شاغلان غیر ممکن است، زیرا در سه ماه نمی توان یه یکباره یک میلیون به آمار شاغلان اضافه کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۸    
یکه زارع گفت: در صورتی که عوامل موثر بر قیمت تمام شده به ویژه نرخ ارز نسبت به شرایط کنونی ثابت بماند و تغییر نکند، در آغاز تحویل، پژو2008 با 98 میلیون و 900هزارتومان به دست مصرف کننده می رسد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب شیراز از دستگیری سارق مسلحی خبر داد که در پرونده خود سابقه سرقت مسلحانه از بانک های شیراز و اصفهان را دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۱    
چهار کشور عربی، که قطر را به اتهام حمایت از تروریسم تحریم سیاسی و اقتصای کرده اند، بیانیه مشترکی درخصوص پاسخ قطر به فهرست شروط شان صادر و اعلام کردند در وقت مناسب به آن پاسخ خواهند داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۱    
سردبیر روزنامه رای الیوم نوشت: تمدید مهلت محور سعودی به قطر در حالی پایان می یابد که روند تحولات به سمت افزایش احتمال گزینه نظامی پیش می رود و این یعنی به بن بست رسیدن وساطت کویت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۹:۱۵    
وزیر کشور به مناسبت 14 تیر سالروز تصویب قانون تأسیس دهیاری های خودکفا در روستاها و روز دهیاری پیامی خطاب به دهیاران سراسر کشور صادر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۸    
جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۵    
سفیر ایران در لندن سه شنبه شب با اشاره به رفتار آمریکا در قبال برجام، به مناقشه اخیر در شبه جزیره کره واکنش نشان داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۲    
دبیر کل سازمان ملل با تنش زا خواندن آزمایش موشکی کره شمالی، این اقدام پیونگ یانگ را محکوم کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۵    
وزیر خارجه آمریکا ضمن محکوم کردن آزمایش موشکی تازه کره شمالی، خواستار "اقدام جهانی" برای مقابله با پیونگ یانگ شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۵    
در ویدئوی تازه گروه تروریستی داعش، چهار کودک بعد از خواندن بیانیه هایی، چهار نفر را سر می برند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۸:۰۳    
صفحه نخست روزنامه های صبح کشور
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۷:۱۶    
صفحه نخست روزنامه های صبح کشور
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۰:۳۵    
رکود در دولت تدبیر و امید رفته رفته بیشتر می شود و با وجود پایان یافتن دولت یازدهم و نزدیک شدن به آغاز به کار دومین دولت حسن روحانی هنوز هیچ تمهیدی برای پایان دادن به آن اندیشیده نشده است.