پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 20 تیر 1396 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 فروردین 1396 نسیم آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نسیم آنلاین 1 خرداد 1396 نسیم آنلاین 31 مرداد 1396 نسیم آنلاین 1 شهریور 1396 نسیم آنلاین 30 مهر 1396 نسیم آنلاین 30 آبان 1396 نسیم آنلاین 30 آذر 1396 نسیم آنلاین 1 دی 1396 نسیم آنلاین 30 بهمن 1396 نسیم آنلاین 29 اسفند 1396 نسیم آنلاین 1 تیر 1396 نسیم آنلاین 2 تیر 1396 نسیم آنلاین 3 تیر 1396 نسیم آنلاین 4 تیر 1396 نسیم آنلاین 5 تیر 1396 نسیم آنلاین 6 تیر 1396 نسیم آنلاین 7 تیر 1396 نسیم آنلاین 8 تیر 1396 نسیم آنلاین 9 تیر 1396 نسیم آنلاین 10 تیر 1396 نسیم آنلاین 11 تیر 1396 نسیم آنلاین 12 تیر 1396 نسیم آنلاین 13 تیر 1396 نسیم آنلاین 14 تیر 1396 نسیم آنلاین 15 تیر 1396 نسیم آنلاین 16 تیر 1396 نسیم آنلاین 17 تیر 1396 نسیم آنلاین 18 تیر 1396 نسیم آنلاین 19 تیر 1396 نسیم آنلاین 20 تیر 1396 نسیم آنلاین 21 تیر 1396 نسیم آنلاین 22 تیر 1396 نسیم آنلاین 23 تیر 1396 نسیم آنلاین 24 تیر 1396 نسیم آنلاین 25 تیر 1396 نسیم آنلاین 26 تیر 1396 نسیم آنلاین 27 تیر 1396 نسیم آنلاین 28 تیر 1396 نسیم آنلاین 30 تیر 1396 نسیم آنلاین 31 تیر 1396 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۰۳    
مجمع نمایندگان استان گلستان با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۲:۴۶    
امیری گفت: آقای روحانی تلاش دارد در روز برگزاری مراسم تحلیف، فهرست وزرا و برنامه دولت را به مجلس ارائه بدهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۳:۱۹    
دبیر ستاد اربعین حسینی از آغاز صدور روادید زائران اربعین از 11 شهریورماه خبر داد و گفت: داشتن گذرنامه و روادید برای سفر زائران اربعین حسینی به عراق الزامی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۳:۱۶    
فرهاد رهبر، فریدون عزیزی و محمدمهدی طهرانچی با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان 3 عضو جدید هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۳:۱۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران نظام آمریکا و شخص وزیر دفاع کنونی آن را مظهر تروریسم و نقض حقوق بشر خواند و گفت: مردم منطقه و جهان نقششان را در قتل عام مردم بی گناه عراق در فلوجه و حدیثه از یاد نبرده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۳:۱۰    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه برخی از کشورهای اسلامی با اسرائیل رابطه برقرار کرده اند، اصلا پسندیده نیست و بطور قطع در آینده به ضرر آنان تمام خواهد شد زیرا اسرائیل جز دشمنی هیچ تعلق خاطری به ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۳:۰۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در واکنش به بررسی مجدد برجام توسط آمریکا گفت که این توافق متعلق به یک کشور نیست بلکه دستاورد جامعه جهانی است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۳:۰۴    
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای پس از رایزنی معاون وزیر خارجه این کشور با دیپلمات های ایرانی اعلام کرد که مسکو و تهران بر لزوم پایبندی همه طرف ها به توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 تأکید کرده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۲:۴۱    
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: ما اساساً با این نکته ایران موافقیم که آمریکا در تمام طول دوره اجرای برجام نه تنها پایین تر از سطح انتظار عمل کرده ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۲:۲۱    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: ما از بن دندان معتقدیم که تنها راه حل مشکلات و احقاق حق مردم ایران، تحول در مدیریت و استقرار یک عقلانیت انقلابی برای اداره کشور است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۲:۱۰    
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی امشب خود به مناسبت آزادسازی موصل اعلام کرد که پیروزی عراق در آزادسازی موصل فقط به سرنوشت عراق و ملت آن مربوط نمی شود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: اتفاقی که در بیرون راندن سربازان اجاره ای آمریکا و ارتجاع منطقه از عراق رخ داد، در سوریه و یمن و سایر کشورهای مورد هجوم نیز تکرار خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۸:۱۰    
دستیاره ویژه رئیس مجلس با تکذیب مطلب انتشار یافته منتسب به خود در خصوص نقد عملکرد دولت دهم، آن را جعلی و بی اساس خواند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۶    
نشست خبری عوامل تهیه و تولید بازی موبایلی "خاک" که روایت داستانی مبارزه دو خبرنگار با گروه های تروریستی داعش است با حضور خانواده شهید سلطان مرادی (شهید مدافع حرم) برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۳    
وزیر دفاع در واکنش به اظهارات وزیر دفاع آمریکا گفت: اینگونه اظهار نظرها، عقلانیت افرادی مثل ایشان را سلب کرده و اینگونه اظهارات شبیه هذیان گویی افراد بیمار و تب دار است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۹    
اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش 6 تا 9 درجه ای دمای هوای پایتخت طی 48 ساعت آینده خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۶    
جعفری دولت آبادی از بازداشت یکی از متهمان مرتبط با جریان انحرافی خبر داد و اعلام کرد تحقیقات درباره پرونده دکل های نفتی پایان یافته و کیفرخواست این پرونده به زودی صادر خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امسال در کورس با پرسپولیس هستیم و در کنار ما دو تیم اصفهانی هستند و تیم یحیی گل محمدی با اعتقادی که به زوج او و مجتبی حسینی دارم را هم مدعی می دانم و این مسیر به 5 ضلع ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۵    
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هیچ کمکی به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس نداشته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۴    
مدیر سیاست گذاری کاخ سفید گفت: دونالد ترامپ در گفت و گوهایش با سران کشورهای حاضر در نشست گروه 20، توقف تعاملات تجاری با ایران را خواستار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۱    
رئیس پارلمان لبنان، آزادسازی موصل را به آیت الله سیستانی و دیگر شخصیت ها و مقامات عراقی تبریک گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۳    
در چهارمین جلسه کمیته کارشناسی امور اجتماعی و فرهنگی نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران، ضمن تاکید بر شناسایی اولویت های فضاها و مجموعه های فرهنگی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۷    
فتاح در پایان با اشاره به خارج شدن 175 هزار خانواده از پوشش کمیته امداد در سال گذشته گفت: در سال 95، 102 هزار فرقه وام اشتغال به مددجویان این کمیته داده شد
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۱    
رئیس دیوان عدالت در پاسخ به این سوال که گفته می شود در ارتباط با سند 2030 به دیوان عدالت شکایتی رسیده گفت: شکایت مطرح شده اما در حال بررسی مقدماتی و انجام استعلام و نتایج آن هستیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۵    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با ورود موج بارشی به نیمه شمالی کشور هوا در این استان ها پائیزی می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۴    
فیلم داستانی "لحاف چهل تکه" با موضوع کشف حجاب در زمان رضاخان به مناسبت فرارسیدن سالروز قیام گوهرشاد در شبکه اکران مردمی فیلم عمار به نمایش گذاشته می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۱    
پانزدهمین قسمت "عاشقانه" فردا در دسترس علاقه مندان این سریال خواهد بود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۸    
محمد حمزه زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری به تازگی در گفتگویی زنده به مسئله شناسی و آسیب شناسی مخاطب در سینمای ایران پرداخت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۴    
به مناسبت گرامیداشت روز حجاب و عفاف، ویژه برنامه ای با عنوان "گلبرگ نجابت" در قالب مشاعره با موضوع حجاب و عفاف از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۶    
بر خلاف نامه دیوان عدالت اداری، مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی به ریاست وزیر ورزش برگزار و علی دادگر به عنوان رئیس جدید فدراسیون تیراندازی انتخاب شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۸    
دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت به همراه تیمی از اساتید پزشکی از کیمیا علیزاده بانوی پرافتخار تکواندوی ایران عیادت کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۸    
جشنواره عمران سلامت صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۰    
رهبر معظم انقلاب: حجاب، به هیچ وجه مزاحم فعالیت های سیاسی و علمی و احتماعی نیست؛ شاید هنوز عده ای تعجب کنند که خانمی در سطح بالای علمی در هر رشته ای وجود داشته باشد که خودش را با نعالیم اسلامی و از ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۶    
سخنگوی اورژانس تهران با اشاره به آخرین جزئیات حادثه حریق در میدان قدس پایتخت، گفت: 9 مصدوم این حادثه به بیمارستان های شهدای تجریش و اخگر منتقل شدند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۶    
پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با معرفی خود بعنوان یکی از مدیران شهرداری و به بهانه فروش مجوز طرح ترافیک و شرکت در مزایده خودروهای شهرداری از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۷    
معاون وزیر خارجه در حاشیه دیدار با سرگئی ریابکوف، همتای روسی خود از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در 30 تیر در شهر وین خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۴    
در شرایطی که نمودار پیشروی و پیروزی جبهه مقاومت در سوریه با رشد صعودی خود همه طرف های درگیر در بحران تروریستی این کشور را غافلگیر کرده ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۸    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بنا بر قانون کلیه تخلفات رانندگی که تا پایان سال 95 دو برابر شده باشد، در شمول قانون بخشودگی جرائم قرار گرفته و اگر راننده تا پایان آذر 96 اصل جریمه را پرداخت کند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۲:۱۹    
دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور نامه ای به درخواست برخی از نویسندگان اهل سنت پاسخ داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۲:۱۶    
رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد گفت: اگر وزارت علوم رشته محل های دانشگاه آزاد را تائید نکند طبق قانون مجلس این خواسته دانشگاه آزاد عملیاتی خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۹    
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه عمق خط هفت افتخار ویژه ای برای مهندسان ایرانی محسوب می شود، گفت: انتظار داریم دولت متروی تهران را فراموش نکند و در جهت تامین واگن ها کمک کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۲    
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از نامه اعتراضی تشکل متبوع خود به رئیس جمهور خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۹    
سخنگوی دولت در واکنش به محرمانه خواندن قراردادهای توتال توسط نمایندگان مجلس اظهار داشت: این قرارداد برای نمایندگان محرمانه نیست و می توانند از ابزارهای نظارتی خود استفاده کنند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۹    
کارگردان "کلاه پهلوی" گفت: نه تنها بنیاد فارابی از ساخت فیلمنامه "حضرت زینب (س)" در قالب فیلم حمایت جدی نکرد، بلکه ساخت این اثر در قالب سریال در رسانه ملی هم اولویت مسئولان این دستگاه نیست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۵    
دادستان کل کشور در دیدار رئیس دادگاه قانون اساسی تایلند خواستار همکاری سیستم قضایی این کشور در بررسی وضعیت ایرانیان زندانی در تایلند و انتقال آنان به ایران مطابق معاهده های فی مابین شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۲    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامی خود ، پیروزی ملت و دولت عراق با همراهی هم پیمانان و دوستان واقعی را در آزادسازی موصل و نابودسازی داعش را تبریک ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۲    
رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: به عنوان بسیج دانشجویی اعلام آمادگی می کنیم تمام ظرفیت بسیج دانشجویی را در خدمت دانشگاه آزاد قرار می دهیم تا دانشگاهی در خور انقلاب داشته باشیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: آتش سوزی مغازه های میدان قدس خاموش شده است و مصدومیت و تلفات جانی نداشته ایم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۲    
شرکت معادن منگنز ایران با برخورداری از 5 میلیون تن ذخیره قطعی و 3.5 میلیون تن ذخیره احتمالی، بزرگترین معدن سنگ منگنز خاورمیانه به شمار می رود که با تولید 54 هزارتن سنگ دانه بندی درسال 95 رتبه ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۱:۰۵    
اخیراً FATF لیست 9 کشوری که اقدامات لازم برای مقابله با تأمین مالی تروریسم و پولشویی انجام نداده اند را منتشر کرد که نام ایران نیز در این لیست قرار دارد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۷    
مریم نشیبا قصه گوی "شب بخیر کوچولو" در جدید ترین همکاری خود با خانه مستند انقلاب اسلامی، سراغ یک موضوع علمی برای کودکان رفته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۷    
رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران از جمع بندی نهایی برای نامگذاری اتوبان نیایش و تونل نیایش به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۷    
آخرین کار زنده یاد حسن جوهرچی و کاظم افرندیا هفته آینده به روی آنتن شبکه چهارسیما می رود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۳    
فراخوان دومین جشنواره فیلم سلامت در بخش های مختلف تمدید شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۰:۳۷    
رئیس مجلس با بیان اینکه در جلسه غیرعلنی پارلمان مقرر شد گزارشی از سوی دولت ظرف هفته آینده درباره مؤسسات مالی و اعتباری به مجلس ارائه شود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۰:۳۴    
رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: سوله های مدیریت بحران باید در اختیار سازمان مدیریت و پیشگیری از بحران شهرداری تهران باشد ولی این سوله ها در اختیار دیگر بخش ها قرار گرفته ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۷    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باغ کتاب شهر تهران می تواند قطب فرهنگی قوی برای کشور باشد، به همین دلیل امیدوارم مردم از این مجموعه استفاده شایان کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۹    
آتش سوزی یک باب مغازه در ضلع جنوب غربی میدان قدس، موجب ترافیک در این ناحیه از شهر شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۹    
فرمانده ناجا گفت: تا زمانی که ستاد کل نیروهای مسلح به ما ابلاغ نکند، نمی توانیم به مشمولان غایب گواهینامه بدهیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۳    
سریوری گفت: تا زمانی که سود سپرده های بانکی به حد نرخ تورم کاهش نیابد هیچ طرح جایگزینی نمی تواند اثربخشی لازم را در بازار داشته باشد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۹    
جهان بیگلری گفت: با توجه به انتخاب دوباره دکتر روحانی به ریاست دولت دوازدهم و عملکرد ضعیف کابینه اقتصادی ومدیران دولت یازدهم ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۹    
رئیس جمهور گفت: آنها که از خاکمان با موشک یک مرکز تروریستی را هدف قرار دادند فداکاری کردند، اما موشک را کی درست کرد؟ سازنده این موشک دولت و وزارت دفاع است و پول آن را بخش اقتصادی کشور تامین می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۳    
سازمان حج و زیارت اسامی داروهای ممنوعه برای حج امسال را اعلام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۰    
سلطانی فر حق پخش تلویزیونی را نیز مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با رئیس رسانه ملی جلساتی را برگزار کرده ایم هدفمان این است که در یک رابطه برد – برد حق پخش تلویزیونی را محقق کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۵    
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، گفت: گزارش ارائه شده توسط رئیس کل بانک مرکزی در جلسه غیرعلنی مجلس درمورد پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی اعتراض نمایندگان را به همراه داشت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۱    
اکنون انتخابات تمام شده و از مدتی دیگر شورای جدید شهر تهران آغاز به کار خواهد کرد اما موضوعی که هنوز بی پاسخ مانده نتیجه اعتماد به لیست اصلاح طبان است ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۱    
وزیر خارجه ایران هفته آینده به همراه دو نفر از اعضای ارشد تیم مذاکرات هسته ای به نیویور ک سفر می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۱    
چهار کشور تحریم کننده قطر در بیانیه ای با اشاره به اسناد جدید از توافق چهار سال پیش قطر با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس اعلام کردند، این اسناد ثابت می کند که قطر به تعهدات خود پایبند نبوده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۱۵    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان این مطلب که بایدخودروسازان دراجرای وظیفه خودکه حفظ جان و سلامت سرنشین بوده تلاش کرده و تمام استانداردها را رعایت کنند،گفت:هرجا ایمنی رعایت نشود،پلیس ممانعت برخورد می کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۱۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری جلسات ویژه مجلس و وزارت امورخارجه برای پیگیری وضعیت دیپلمات های ربوده شده خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۸    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با همکاری خوب تمام دستگاه های امدادی و خدماتی و اطلاع رسانی و توجه مردم با رعایت قوانین ومقررات در تعطیلات نوروز ، شاهد کاهش حدود 10 درصدی جانباختگان بودیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۸:۵۶    
جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی مشکلات مؤسسات مالی دقایقی قبل و با حضور رئیس کل بانک مرکزی آغاز شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۸:۱۸    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.6 درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) شهرستان شوش را در استان خوزستان لرزاند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۶:۰۶    
صفحه نخست روزنامه های صبح کشور
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۱:۱۴    
ارتش سوریه و نیروهای متحد آن موفق شدند در عملیات امروز خود شهر الرصافه را آزاد کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۰:۲۳    
پژویان گفت: ما همچنان در رکود به سر می بریم و هیچ گونه علائمی برای وارد شدن به رونق دیده نمی شود. هیچ گونه سیاست اقتصادی از دولت و در جهت خروج از رکود نمی بینیم.