شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نسیم آنلاین 12 تیر 1396 - nasimonline.ir

نسیم آنلاین 29 اسفند 1393 نسیم آنلاین 7 دی 1394 نسیم آنلاین 1 فروردین 1395 نسیم آنلاین 31 فروردین 1396 نسیم آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نسیم آنلاین 1 خرداد 1396 نسیم آنلاین 31 مرداد 1396 نسیم آنلاین 1 شهریور 1396 نسیم آنلاین 30 مهر 1396 نسیم آنلاین 30 آبان 1396 نسیم آنلاین 30 آذر 1396 نسیم آنلاین 1 دی 1396 نسیم آنلاین 30 بهمن 1396 نسیم آنلاین 29 اسفند 1396 نسیم آنلاین 1 تیر 1396 نسیم آنلاین 2 تیر 1396 نسیم آنلاین 3 تیر 1396 نسیم آنلاین 4 تیر 1396 نسیم آنلاین 5 تیر 1396 نسیم آنلاین 6 تیر 1396 نسیم آنلاین 7 تیر 1396 نسیم آنلاین 8 تیر 1396 نسیم آنلاین 9 تیر 1396 نسیم آنلاین 10 تیر 1396 نسیم آنلاین 11 تیر 1396 نسیم آنلاین 12 تیر 1396 نسیم آنلاین 13 تیر 1396 نسیم آنلاین 14 تیر 1396 نسیم آنلاین 15 تیر 1396 نسیم آنلاین 16 تیر 1396 نسیم آنلاین 17 تیر 1396 نسیم آنلاین 18 تیر 1396 نسیم آنلاین 19 تیر 1396 نسیم آنلاین 20 تیر 1396 نسیم آنلاین 21 تیر 1396 نسیم آنلاین 22 تیر 1396 نسیم آنلاین 23 تیر 1396 نسیم آنلاین 24 تیر 1396 نسیم آنلاین 25 تیر 1396 نسیم آنلاین 26 تیر 1396 نسیم آنلاین 27 تیر 1396 نسیم آنلاین 28 تیر 1396 نسیم آنلاین 30 تیر 1396 نسیم آنلاین 31 تیر 1396 
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۵    
مسابقه تلویزیونی "آدرنالین" برای پخش از شبکه چهار سیما تهیه و تولید می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۲:۵۷    
بعد از گذشت 29 سال از حمله ناو آمریکایی وینسنس به هواپیمای مسافربری ایرباس که منجر به شهادت 290 نفر از هموطنان مان شد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۲    
سرپرست حجاج ایرانی از تکمیل شدن ظرفیت ثبت نام در کاروان های حج خبر داد و تصریح کرد: بر اساس تصمیم نظام، کارهای حج 96 با قوت دنبال خواهد شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۶    
نماینده طرقبه در مجلس با بیان اینکه بر اساس آمار 80 درصد کالاهای قاچاق از مبادی رسمی وارد کشور می شود، فساد اداری را عامل اصلی قاچاق کالا به کشور دانست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۶    
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از صدور مجوز انتشار 78 رسانه مکتوب و الکترونیک در جلسه امروز این هیات خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۰:۵۴    
این سازمان اعلام کرد: مسئولان سیاست خارجه در مقابل رفتار دوگانه کشورهای اروپایی که از سویی دست دوستی دراز می کنند و از سویی کشورهایشان لانه منافقین و دشمنان ملت ایران می شوند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۴    
معاون شهردار تهران گفت: اظهارات معاون وزیر راه و شهرسازی موجب شگفتی و نشانه بی اطلاعی و اشراف نداشتن ایشان به روند طرح های ملی مانند برج میلاد است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۴    
توصیفیان گفت: با وجود مصوبات و اعتبارات در نظر گرفته شده مجلس برای استفاده از تجهیزات داخلی و خرید ایکس ری های تولید داخل از طرف گمرک ایران اراده ای در گمرک برای این کار وجود ندارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۴۴    
فرمانده ناجا با اشاره به برگزاری جام جهانی 2018 روسیه گفت: پلیس ایران آمادگی اعزام نیروی انسانی برای امنیت برگزاری این مسابقات را دارد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۰:۱۳    
سازمان اطلاعات سوئد از حضور حدود 2000 فرد افراطی با سوابق تروریستی در این کشور خبر داد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۲    
وزیر خارجه آمریکا در نشستی خصوصی به دبیرکل سازمان ملل گفته که اولویت واشنگتن شکست داعش است و موضوع سرنوشت رئیس جمهور سوریه به دولت روسیه مربوط است و نه آمریکا.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۳:۳۵    
به دلیل حادثه آتش سوزی در مسیر عبور لوله های آب و گاز در پالایشگاه آبادان 6 نفر مصدوم شدند که سوختگی 2 نفر از آنها شدید گزارش شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۳:۳۵    
وزیر خارجه با اعلام آمادگی کشورمان برای ارائه کمکهای بشردوستانه به مردم سوریه و حل سیاسی این بحران گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۳:۲۹    
معاون وزیر خارجه روسیه تصریح کرد که فرایند مذاکرات سوریه در پایتخت قزاقستان برای مشارکت آمریکا همچنان باز است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۳:۲۹    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با محکوم کردن انفجار تروریستی روز گذشته دمشق ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد زوال تروریسم در منطقه به ویژه در سوریه و عراق باشیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۳:۱۹    
جشنواره عمران سلامت 20 تیرماه با حضور مقامات کشوری در سالن اجلاس سران برگزار می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۳:۰۹    
وزیر خارجه عربستان سعودی در کنفرانس خبری مشترک با همتای آلمانی خود در جده گفته که قطر باید به حمایت از تروریسم پایان دهد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۳:۰۶    
رئیس جمهور در این دیدار با تقدیر از وزیر، مدیران و متخصصین وزارت نفت، جوان بودن اکثر کارشناسان فعال در قرارداد اخیر را مورد اشاره قرار داد و گفت: از مهمترین ویژگی ها و دستاوردهای این تلاش ارزنده ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۳:۰۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن بیان اینکه با "دیپلماسی ریزگرد" و تعامل با همسایگان می توان مشکل را حل کرد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۹    
"پاتریک پویانه" خواستار توسعه همکاری ها و روابط در بخش های مختلف میان شرکت های ایرانی و اروپایی شد و گفت: توتال همکاری دراز مدت با ایران را در زمینه گاز، نفت و پتروشیمی انتخاب کرده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۲    
رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 200 میلیارد دلار پروژه در بخش نفت و گاز آماده سرمایه گذاری است که شرکت های بزرگ خارجی می توانند برای همکاری در این پروژه ها مشارکت کنند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور از بیکاری به عنوان ابرچالش کشور یاد کرد و گفت: ایجاد شغل نیازمند سرمایه گذاری و رشد مستمر 8 درصدی است
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۸    
شهردار تهران با اشاره به اینکه ما باید می ساختیم و خدمات می دادیم، بیان داشت: هنگامی که تاریخ بلدیه را نگاه می کنید امروز به اندازه یک تاریخ در شهر تهران ساخته ایم و در یک دهه گذشته تهران معاصر را ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۲    
معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه با بیان اینکه ایران به تمامی تعهدات برجامی خود عمل کرده، به بدعهدی های آمریکا در اجرای این توافق اشاره کرد و گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۰:۵۸    
"باغ کتاب تهران" که بزرگترین مجموعه باغ کتاب در جهان می باشد، عصر امروز با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و جمعی از چهره های فرهنگی کشور افتتاح شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۶:۴۹    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که ایران در برابر هرگونه طراحی جهت تضعیف و تجزیه کشورهای منطقه ایستادگی خواهد کرد گفت ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۶:۴۹    
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به نخست وزیر، دولت و ملت عراق، پیروزی های اخیر ارتش و نیروهای مردمی آن کشور در آزادسازی موصل را تبریک گفت.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۸    
معاون وزیر خارجه سوریه گفت: تحولات اخیر در سوریه در بهترین حالت خود از ابتدای بحران تاکنون است و این تحولات هم در نتیجه پیشروی ارتش و تحقق آشتی به وقوع پیوسته است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: حریق در پست برق انبار بازار فرش میدان فردوسی اطفا شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۲    
بزرگترین باغ کتاب جهان با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران افتتاح شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۷    
هم زمان با ایام سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و فرارسیدن هفته قوه قضائیه، رئیس و مسئولان دستگاه قضائی، صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۳    
طی مراسمی در محضر فرمانده کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، سرتیپ دوم پاسدار سیدحسن بتولی مفتخر به دریافت درجه سرتیپی شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۵    
خودمان را گول نزنیم. آقای منوچهر محمدی بهتر از هر کسی می داند که با فیلم مبتذل "اکسیدان" چه کرده؟ چه هنجارها و تابوهایی را در سینما شکسته است؟
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۹    
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا گفت: کسب و کارها هدف اصلی باج افزار Petya برای اخاذی است و رمزنگاری MBR (استفاده از تکنیک های ریاضی) از سوی ا باج افزار انجام می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: قوه قضائیه باید پرچمدار حقوق عمومی در جامعه شود و در هر زمینه ای که لازم بود، از حقوق مردم با قدرت دفاع، و با متخلفان و قانون شکنان مقابله کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۱    
نیروهای عراقی منطقه "باب السرای" را نیز در بخش قدیمی شهر موصل آزاد کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۰۶    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: امروز قرارداد فیلم "بیست و یک روز بعد" بعد از فیلم "کارگر ساده نیازمندیم" در گروه کوروش به ثبت رسید و قرار است "کارگر ساده نیازمندیم" نیز از چهارشنبه این هفته به نمایش در ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۵    
رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت آقای حاج سیدرضا نیّری پیام تسلیتی صادر کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۰    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: پس از شکست های آمریکا، عربستان سعودی و صهیونیست ها در عراق و سوریه، احتمال ایجاد فتنه جدیدی در منطقه خلیج فارس توسط همین ائتلاف وجود دارد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۲    
در این گزارش از مردم خواسته شد تا خون ایرانی ها و آمریکایی ها را ارزش گذاری کنند!
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۶    
این جمله رئیس جمهور که "باید به جای تلاش برای قدرت برتر منطقه شدن، برای قوی تر شدن منطقه تلاش کرد" زیرساخت راهبرد منطقه ای مدنظر روحانی است که پس از مدت ها پنهان کاری بالاخره بیان شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۳    
هم زمان با ایام سالگرد شهادت آیت الله دکتر بهشتی و فرارسیدن هفته قوه قضائیه، رئیس و مسئولان دستگاه قضائی، صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۰    
امروز در حالی قرارداد توسعه فاز 11 پارس جنوبی با توتال امضا شد که تنها دو روز از برگزاری نشست سالیانه منافقین در پاریس می گذرد و همچنین این شرکت فرانسوی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۰    
در این گزارش از مردم درباره حضور زنان در ورزشگاه ها سوال شده؛ مردم پاسخ های جالبی به این پرسش داده اند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۶    
به گفته حمیدرضا مومنی، پس از نهایی شدن قرارداد خرید هواپیما از این شرکت کاندایی،پنج فروند از این نوع هواپیما بلافاصله تحویل منطقه آزاد قشم خواهد شد و مابقی هم به مرور تحویل داده می شود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۶    
وزیر علوم جنجال رسانه ای در مقطع کنونی نسبت به حذف برخی رشته محل های دانشگاه آزاد را تعجب آور دانست.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۶    
رئیس مجلس در پیامی به آیت الله سیستانی شکست تروریست های تکفیری در موصل را تبریک و بر همراهی جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت عراق تا عبور از بحران تاکید کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۶    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام گزارش عملیات امدادرسانی به متاثران از طوفان شن در سیستان و بلوچستان از 20 خرداد تا 11 تیرماه ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۳    
پلیس آلمان در آستانه برگزاری نشست جی 20 در هامبورگ یک انبار بزرگ سلاح و مواد منفجره را کشف و ضبط کرده و دو نفر از اعضای چپ گرای افراطی را در همین ارتباط دستگیر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۰    
این طرح به مناسبت 29 امین سالروز حمله تروریستی ناو آمریکایی وینسنس به هواپیمای مسافربری ایران ایر منتشر شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۳۲    
با صدور پروانه ساخت فیلم "چشم عروسک" به کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیه کنندگی مسعود ردایی، پیش تولید این فیلم به طور رسمی آغاز شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۳۲    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ستاد احیای دریاچه ارومیه فاضلاب های تصفیه نشده را وارد دریاچه ارومیه کرد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۶    
قسمت دوم فصل دوم سریال "شهرزاد" به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سید محمد امامی، عرضه شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۷    
یک منبع نزدیک به تحقیقات از زخمی شدن حداقل 8 نفر در جریان تیراندازی در مقابل یک مسجد در شهر آویگنون فرانسه خبر داده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۴    
گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما برنامه ریزی خود را برای پخش تولیدات گسترده این شبکه در زمینه تولیدات مجموعه ها و سریال های تلویزیونی اعلام کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۵    
سرمربی جدید ذوب آهن گفت: امیدواریم به سمتی برویم که برنامه، سیستم و شایسته سالاری در مملکت ما و نه فقط در ورزش و فوتبال حاکم شود ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۹    
صدها نفر از معترضان آمریکایی در سراسر این کشور علیه رئیس جمهور کشور خود تظاهرات برپا کردند و از کنگره خواستند که وی را استیضاح کند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۰    
با توجه به گرمای شدید این روزهای هوا، "ایرنا" این اینفوگرافیک را با موضوع گرمازدگی و راه های پیشگیری از آن منتشر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۰    
این ویدئو به مناسبت سقوط هواپیمای مسافربری ایران به دست آمریکا در سال 1367 منتشر شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۰    
صفحه نخست روزنامه های صبح کشور
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۰    
در این گزارش نشست اخیر منافقین در فرانسه را از زاویه جدیدی خواهید دید.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۰    
شماری از نیروهای ارتش عراق در پی شکست های پیاپی داعش در بخش قدیمی شهر موصل، در کنار مسجد تاریخی النوری و خرابه های آن جشن پیروزی برگزار کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۰    
فرزند حبیب الله کاسه ساز گفت: خانه سینما حمایت های لازم را از درمان پدرم انجام می دهد و خوشبختانه تا الان مشکل خاصی در روند درمان نداشته ایم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۷    
محمدزمانی گفت: ما مشغول مذاکره و صحبت برای صادرات بودیم که ترکیه ای ها کامیون ها و هوپیماهای خود را به سمت قطر روانه کرده و محصولات خود را در ویترین های بازارهای این کشور چیدند
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۴    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ایران می تواند الگوی موفقی در زمینه احیای تالاب ها از جمله دریاچه ارومیه به شمار رود.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۴    
وزارت خارجه در سالگرد حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران، عاملان این جنایت را مدعیان بی منطقی خواند که در پوشش حمایت از حقوق بشر و دفاع از ملتها مرتکب جنایت می شوند و اعلام کرد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۲    
رئیس جمهور تاکید کرد: اگر اقدام دولت یازدهم نبود، امروز در غرب کشور نه با طوفان گرد و غبار و شن بلکه با طوفان نمک مواجه بودیم و حدود 14 میلیون نفر از مردم ایران که در غرب کشور زندگی می کنند ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۵۰    
کشورهای عربستان، امارات، مصر و بحرین به درخواست امیر کویت مهلت پاسخ قطر به لیست درخواستی آنها برای احیای روابط را 48 ساعت دیگر تمدید کردند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۵۰    
جمال زندی آتشبار اذعان داشت که پیام های دریافتی از مسافران حاکی از آن بوده که آنها از وضعیت اقامتی هتل رضایت بالایی ندارند و نارضایتی آنها از واحدهای اقامتی هتل است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۶    
باشگاه ترانه و موسیقی راه به مناسبت دوازدهم تیرماه، سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرباس، قطعه جرم پرواز موسیقی با صدای پویا بابایی منتشر کرد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۶    
قاسمی در خصوص برخی خبرسازی ها در خصوص بروز رسانی تحریم های گذشته توسط اتحادیه اروپا گفت: اساسا موضوع تصویب تحریم های جدید علیه کشورمان از سوی اتحادیه اروپا ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۶    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور گفت: 77 میلیون تردد وسیله نقلیه در تعطیلات عید فطر به ثبت رسیده و استان های البرز، تهران، مازندران و گیلان و خراسان رضوی به ترتیب رکورددار هستند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۰    
آمریکا همواره با طرح ادعای مقابله با تروریسم و تسلیحات کشتار جمعی بستر لازم برای تجاوز در کشورهای مختلف فراهم آورده و در برخی مواقع مانند شرایط کنونی در سوریه به دلیل نیاز میدانی ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۶    
سید عطاءاله صدر، خواستار آن شد تا مسئولان کنونی این صنعت، مزیت فعالیت های دریایی و کشتیرانی را برای مردم بازگو کنند چرا که در اینصورت مردم برای سرمایه گذاری دربنادر و دریانوردی کشور هجوم خواهند آورد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۰    
وزیر دفاع قطر در مصاحبه با شبکه انگلیسی اسکای نیوز تاکید کرد که کشورهای عربی به دنبال تغییر حکومت دوحه هستند.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۰    
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در حالی که وزیر امور خارجه کشورمان گفته است برگزاری این نشست نکته ابهامی در روابط ایران و فرانسه است، اما باید گفت؛ هیچ نکته ابهامی نیست ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۸:۵۹    
سازمان حج و زیارت درخصوص تجمع روز گذشته خانواده های معظم شهدای منا مقابل این سازمان، بیانیه ای صادر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۸:۵۶    
منتخب پنجمین دوره اسلامی لیست تمامی کاندیدهای شهرداری تهران را اعلام کرد و گفت: چهارشنبه این هفته برای شهرداری تهران تصمیم گیری می کنیم.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۸:۵۱    
با توجه به گرمای شدید این روزهای هوا، "ایرنا" این اینفوگرافیک را با موضوع گرمازدگی و راه های پیشگیری از آن منتشر کرد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۸:۵۱    
روز گذشته خانواده شهدای منا برای پیگیری مطالباتشان مقابل سازمان حج و زیارت رفتند. صداوسیما هم برای پوشش خبری این تجمع به مقابل سازمان و حج و زیارت رفت که با برخورد تند انتظامات این سازمان مواجه شد.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۸:۱۳    
این ویدئو به مناسبت سقوط هواپیمای مسافربری ایران به دست آمریکا در سال 1367 منتشر شده است.
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۷:۴۹    
دولت یازدهم که با شعار تعامل سازنده با کشورهای منطقه و جهان روی کار آمد، حل و فصل مسئله هسته ای را در اولویت سیاست خارجی خود قرار داد ...
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۷:۱۳    
صفحه نخست روزنامه های صبح کشور
نسیم آنلاین   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۵    
هم اکنون، هر ایرانی سالانه 35 درصد از درآمد خود را صرف هزینه مسکن میکند، بنابراین با توجه به زمان 15 ساله دسترسی هر خانوار ایرانی در خرید مسکن باید باور داشت که بخش مهمی از جمعیت ساکن در خانه های ...