سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۳May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 11 مرداد 1397 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 29 اسفند 1396 نصر نیوز 31 فروردین 1397 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1397 نصر نیوز 31 خرداد 1397 نصر نیوز 31 تیر 1397 نصر نیوز 1 شهریور 1397 نصر نیوز 30 مهر 1397 نصر نیوز 30 آبان 1397 نصر نیوز 30 آذر 1397 نصر نیوز 30 دی 1397 نصر نیوز 30 بهمن 1397 نصر نیوز 29 اسفند 1397 نصر نیوز 1 مرداد 1397 نصر نیوز 2 مرداد 1397 نصر نیوز 3 مرداد 1397 نصر نیوز 4 مرداد 1397 نصر نیوز 5 مرداد 1397 نصر نیوز 6 مرداد 1397 نصر نیوز 7 مرداد 1397 نصر نیوز 8 مرداد 1397 نصر نیوز 9 مرداد 1397 نصر نیوز 10 مرداد 1397 نصر نیوز 11 مرداد 1397 نصر نیوز 12 مرداد 1397 نصر نیوز 13 مرداد 1397 نصر نیوز 14 مرداد 1397 نصر نیوز 15 مرداد 1397 نصر نیوز 16 مرداد 1397 نصر نیوز 17 مرداد 1397 نصر نیوز 18 مرداد 1397 نصر نیوز 19 مرداد 1397 نصر نیوز 20 مرداد 1397 نصر نیوز 21 مرداد 1397 نصر نیوز 22 مرداد 1397 نصر نیوز 23 مرداد 1397 نصر نیوز 24 مرداد 1397 نصر نیوز 25 مرداد 1397 نصر نیوز 26 مرداد 1397 نصر نیوز 27 مرداد 1397 نصر نیوز 28 مرداد 1397 نصر نیوز 29 مرداد 1397 نصر نیوز 30 مرداد 1397 نصر نیوز 31 مرداد 1397 
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۶:۲۸    
نصر: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سالها تلاش ارتش و سپاه برای تامین امنیت تنگه هرمز گفت: امنیت تنگه هرمز برای آنهایی که با پول فروش نفت خود، امنیت ایران را تهدید می کنند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۱    
نصر: ستاد تنظیم بازار پس از کش و قوس های فراوان در ابتدای مرداد ماه جاری قیمت هر کیلو گرم مرغ برای مصرف کننده را 8175تومان تعیین کرد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۴    
نصر: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر پنجشنبه با بیان اینکه الحاق ایران به پیمان مودت و همکاری آ.سه ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۲:۰۰    
نصر: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افزایش تولیدات داخلی جایگزین مذاکرات با دشمنان می شود گفت: استکبار جهانی به دنبال بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۹:۵۸    
نصر: رئیس شورای شهر تبریز گفت: اگر امروز ساختارهای غلط و مشکلات قانونی که گریبانگیر تعدادی از سازمان های تابعه شهرداری است را اصلاح نکنیم، فردا با مشکلات بزرگ تری مواجه خواهیم بود .
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۹:۰۸    
نصر: دومین سینمای سیار استان آذربایجان شرقی در هشترود افتتاح شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۰۸:۴۳    
نصر: یکی از وظایف و عملکرد سازمان ها و مناطق بر اساس قانون ماده 55 شهرداری ها ، حفظ بهداشت شهری در کلیه سطوح سازمانی اعم از انسانی و محیطی است .
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۳۱    
نصر: پرواز شماره 5678 شرکت هواپیمایی آتا که بنا بود ساعت شش و 40 دقیقه صبح شنبه به سمت فرودگاه مهرآباد تهران حرکت کند، 40 دقیقه زودتر از باند فرودگاه بلند شد تا تعدادی از مسافران این پرواز جا بمانند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۶    
نصر: یک روزنامه آلمانی گزارش داد که درپی تحریم های آمریکا، بانک مرکزی این کشور قانونی تصویب کرد تا مانع انتقال پول های ایران از طریق بانک ایران-اروپا شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۸:۱۱    
نصر: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره پست دو پهلوی روز گذشته اش توضیحاتی ارائه داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۵۱    
نصر: فرمانده انتظامی مرند از کشف محموله مسروقه مس ترانزیتی که در حال انتقال به یکی از کشورهای همسایه بود خبر داد .
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۴۱    
نصر: مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز با تاکید بر توسعه فضای سبز آرامستان وادی رحمت تبریز گفت: این نقطه از شهر باید گلستان شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۶    
نصر: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: وضعیت اقتصادی امروز بهترین زمان حمایت از تولیدات داخلی است .
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۶    
نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید بازیکنان جدید این تیم از جمله شجاعی و دژاگه نیاز به یک ماه زمان برای آمادگی کامل دارند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۷:۱۶    
نصر: در پی افزایش 40 درصدی قیمت لوازم خانگی و بروز دیگر مشکلات مانند فروش قطره چکانی در این بازار، ستاد ستاد تنظیم بازار مصوب کرد تا کارگروهی برای کنترل و رصد وضعیت بازار لوازم خانگی تشکیل دهد و به ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۴۶    
نصر: یک بازی آنلاین به نام مومو که از طریق واتس اپ فراگیرشده با ارسال تصاویر ترسناک و پیام های خشن کاربر را تحت تاثیر قرار می دهد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۱    
نصر: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفته است با اتصال ایستگاه های سنجش آلودگی گرد و غبار حاشیه دریاچه ارومیه به سامانه ملی پایش آلودگی هوایی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۶    
نصر: یکی از خودروهایی که در اواخر سال جاری به جهان معرفی می شود، یک مدل از خانواده" EQS "ها است. S همواره در خودروسازی بنز نشان لوکس بودن است و EQ از زیرمجموعه الکتریکی در کلاس های بنز است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۱    
نصر: مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از شروع فرآیند بررسی مدارک و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از 13 مرداد خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۱    
نصر: تنها ملی پوش تبریزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان کشورمان گفت: تبریز پرازاستعدادهای درخشان بسکتبال است که کشف و پرورش آنها نیازمند وجود امکانات و برنامه ریزی اصولی است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۶    
نصر: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور آخرین مهلت دریافت کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 کشور را تا ساعت 24 امروز پنجشنبه اعلام کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۶    
نصر: مدال فیلدز که از آن به عنوان جایزه نوبل ریاضیات یاد می شود، دقایقی پس از اهداء شدن به ریاضیدان ایرانیِ استاد دانشگاه کمبریج دزدیده شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۵۵    
نصر: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: باید دستگاه قضایی و مسئولان محترم کشور با هر کسی که در اقتصاد کشور اخلال ایجاد می کند و موجب افزایش مشکلات مردم می شود با او به عنوان یک خائن برخورد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۵    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تامین سهم مشارکت بانک سپه در طرح آزادراه مراغه - هشترود گفت: با توجه به تامین اعتبارات مورد نیاز، روند اجرایی این طرح ملی تسریع می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۰    
نصر: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در نشست نخبگان متخصص بازگشته به کشور ضمن تاکید بر فراهم سازی محیط برای رشد کارآفرینان از اقتصاد نفتی و منبع محور انتقاد کرد و گفت ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۵    
نصر: معاون پارلمانی رئیس جمهوری اظهار کرد:درباره رویکرد مجلس نسبت به دولت گفت: اینکه در مدت کوتاهی پنچ سوال از رئیس جمهور مطرح شود جای تامل دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۰    
نصر: قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه که ارزش دلار اندکی کاهش پیدا کرد، بخشی از ضرر روز گذشته را جبران کرد و افزایش یافت.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۵    
نصر: رئیس اداره فنی و طراحی پارکهای تبریز از تداوم عملیات پروژه مرمت سنگفرش اطراف استخر ائل گلی خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۵    
نصر: رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از اعضای این مجمع به پاس تلاش های بی وقفه و موثر مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی قدردانی نمود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۵    
نصر: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه بیش از 90 درصد داوطلبان "مجاز" آزمون سراسری، کارنامه اولیه خود را دریافت کرده اند، اظهارکرد: انتخاب رشته آزمون سراسری از 15 مرداد آغاز می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۵    
نصر: وزیر امورخارجه ایران امروز /پنجشنبه/ اسناد مرتبط با الحاق ایران به پیمان مودت و همکاری اتحادیه جنوب شرق آسیا موسوم به 'تاک' را امضا کرد تا ایران به طور رسمی با پیوستن به آن بتواند از ظرفیت های ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۵    
نصر: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ترامپ چهره زشتی از خود در تاریخ به جا گذاشت و پیشنهاد مذاکره از طرف وی قابل اعتماد نیست.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۵    
نصر: معاون وزیر دفاع گفت: ایران به جرگه کشورهای سازنده موتورهای دیزلی پیوست.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۰    
نصر: معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: بحثی که در رابطه با کد رشته های پرستار بیمارستانی در سال گذشته وجود داشت به طور کامل خاتمه یافته و گروه های مختلف پرستاری از این جهت نگران نباشند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۵    
نصر: وزیر کشور گفت: سیاست اقتصادی دولت، تقویت تجارت خارجی جهت مقابله با تحریم های آمریکا علیه ایران است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۵    
نصر: بررسی های فنی ما در بخش سایبری نشان داد به هیچ وجه هیچ هک در این ماجرا اتفاق نیفتاده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۹    
نصر: مشاور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از اختصاص تسهیلات 820 میلیارد ریالی طرح اشتغال فراگیر و روستایی به منطقه آزاد ارس خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۴    
نصر: بانک مرکزی در نامه ای به وزارت امور اقتصادی و دارایی، فهرست کامل شرکت ها و افراد دریافت کننده ارز به نرخ رسمی را اعلام کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۹    
نصر: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اولویت گذاری از عهده یک وزیر بر نمی آید و باید جامعه این اولویت را برای خود ترسیم کند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۴    
نصر: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با صدور بیانیه ای درخصوص مسائل جاری کشور و مشکلات اقتصادی، ضمن توصیه هایی به مسئولان و ملت ایران گفت: مردم قضاتی می خواهند شجاع ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۹    
نصر: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: ایستگاه های سنجش آلودگی گرد و غبار حاشیه دریاچه ارومیه در سه منطقه عجبشیر ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۴    
نصر: مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق ارز، از ممنوعیت واردات هر گونه بدلیجات و زیورآلات بعلت صرفه جویی ارزی در کشور خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۴    
نصر: وزیران خارجه ایران و ژاپن در حاشیه پنجاه و یکمین نشست وزیران امور خارجه اتحادیه آسه آن با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۹    
نصر: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان اینکه تیم اقتصادی دولت امروز باید منسجم تر از سابق عمل کند، گفت: در هفته های اخیر شاهد برخی تصمیمات غلط بوده ایم.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۴    
نصر: دکتر کوچر بیرکار که در دانشگاه کمبریج تدریس می کند بعد از اعطای مدال طلای فیدلز، آن را در کیف خود می گذارد اما چند دقیقه بعد در می یابد که این مدال طلا که ارزش آن 4000 دلار است ربوده شده و در ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۷:۰۴    
وزیر خارجه و دفاع ترکیه در واکنش به تصمیم آمریکا برای تحریم وزیر کشور و دادگستری ترکیه، اعلام کردند که از تحریم ها ترسی ندارند و آنها را پاسخ خواهند داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۰۴    
نصر: در طی سال های 90 تا 97 در مجموع 17 نفر از آذربایجان شرقی رتبه های برتر کنکور سراسری را اذعان خود کردند و این تعداد از نظر جنسیتی به 4 دختر و 13 پسر تفکیک می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۷:۲۴    
نصر : نمایشگاه طراح و مجسمه ساز بهرام آشفته در مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن تبریز برپاست. ندا سلیمانی؛ سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۷:۰۴    
نصر: مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو کاپیتان و لژیونر تیم ملی فوتبال ایران به تیم تراکتورسازی پیوستند.