پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۰:۱۷Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 1 بهمن 1397 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 29 اسفند 1396 نصر نیوز 31 فروردین 1397 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1397 نصر نیوز 31 خرداد 1397 نصر نیوز 31 تیر 1397 نصر نیوز 31 مرداد 1397 نصر نیوز 1 شهریور 1397 نصر نیوز 30 مهر 1397 نصر نیوز 30 آبان 1397 نصر نیوز 30 آذر 1397 نصر نیوز 30 دی 1397 نصر نیوز 29 اسفند 1397 نصر نیوز 1 بهمن 1397 نصر نیوز 2 بهمن 1397 نصر نیوز 3 بهمن 1397 نصر نیوز 4 بهمن 1397 نصر نیوز 5 بهمن 1397 نصر نیوز 6 بهمن 1397 نصر نیوز 7 بهمن 1397 نصر نیوز 8 بهمن 1397 نصر نیوز 9 بهمن 1397 نصر نیوز 10 بهمن 1397 نصر نیوز 11 بهمن 1397 نصر نیوز 12 بهمن 1397 نصر نیوز 13 بهمن 1397 نصر نیوز 14 بهمن 1397 نصر نیوز 15 بهمن 1397 نصر نیوز 16 بهمن 1397 نصر نیوز 17 بهمن 1397 نصر نیوز 18 بهمن 1397 نصر نیوز 19 بهمن 1397 نصر نیوز 20 بهمن 1397 نصر نیوز 21 بهمن 1397 نصر نیوز 22 بهمن 1397 نصر نیوز 23 بهمن 1397 نصر نیوز 24 بهمن 1397 نصر نیوز 25 بهمن 1397 نصر نیوز 26 بهمن 1397 نصر نیوز 27 بهمن 1397 نصر نیوز 28 بهمن 1397 نصر نیوز 29 بهمن 1397 نصر نیوز 30 بهمن 1397 
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۲:۱۰    
نصر: 16 نظامی ترکیه به اتهام مشارکت در کودتای نافرجام 15 جولای 2016 (25 تیرماه 1395) به 79 بار حبس ابد محکوم شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۸:۳۰    
نصر: مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از لزوم بسترسازی برای نهادینه شدن طرح مدیریت فرایندی در شهرداری تبریز خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۵    
نصر: فرماندار عجب شیر با اشاره به اینکه 16 روستای عجب شیر در وسط یا کنار رودخانه قرار دارند و همواره مردم این روستاها در تهدید هستند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۱:۰۸    
نصر: استاندارآذربایجان شرقی با بیان اینکه بزرگراه تبریز- سهند 80 درصد پیشرفت دارد و تا شهریور سال آینده به بهره برداری می رسد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۸    
نصر: طی 9 ماهه نخست سالجاری 56 نفر بر اثرحوادث ناشی از کار دراستان جان خودرا از دست دادند که از این تعداد یک نفر زن و بقیه مرد بوده و این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش یافته است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۸    
نصر: تمام خودروهای عمومی با ظرفیت بالای 10 تن فعال به ازای هر حمل بار در سطح شهر باید سند حمل بار شهری (باربرگ) اخذ کنند در غیر اینصورت سهمیه سوخت آنان کاهش می یابد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۸    
نصر: شهردار منطقه 10 تبریز گفت: خانه های تملک شده، مخروبه و متروکه در مناطق حاشیه نشین نیایش تخریب و آواربرداری شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۵۸    
نصر: معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال برقراری صلح و امنیت در منطقه بوده و این را در مبارزه با گروه های تروریستی همچون داعش به اثبات رسانده است ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۸    
نصر: در نشست شورای عالی کار، مقرر شد که کمک هزینه مسکن کارگران با افزایش 60 هزار تومانی از 40 هزار تومان به 100 هزار تومان برسد؛ اعمال این افزایش نیازمند مصوبه هیات وزیران است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۳    
نصر: رئیس هیأت موسس و امنای دانشگاه آزاد با تأکید براینکه اعضای هیأت علمی این دانشگاه باید به مبانی اسلام و نظام پایبند باشند، گفت: جوانان باید در دانشگاهی تحصیل کنند که اساتید آن علاقه مند به اسلام ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۸    
نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری اجلاسیه هنر و رسانه با محوریت سردار شهید حسن باقری، چهارم بهمن ماه جاری در تبریز خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۵۳    
نصر: جلسه فوق العاده شورای شهر تبریز با هدف بررسی تعرفه عوارض محلی برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۳    
نصر:با تصویب اعضای شورای عالی کار، حق مسکن کارگران با افزایش 60 هزار تومانی از 40 هزار تومان به 100هزار تومان افزایش یافت.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۷:۲۳    
نصر: معاون اول رئیس جمهور گفت: نفت را به میزانی که نیاز داریم به فروش می رسانیم و کشورهای متعددی امروز علاقمند به استفاده از نفت ایران هستند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۷:۱۸    
نصر: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در دیداری دوستانه مقابل نساجی مازندران با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا دومین شکست پیاپی شاگردان مهاجری در دیدار دوستانه رقم بخورد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۷:۱۸    
نصر: رئیس جمهوری ترکیه فردا (چهارشنبه) به مسکو سفر کرده و با همتای روس خود دیدار و گفت وگو می کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۷:۱۸    
نصر: مرور تصاویر برگزیده مسابقه عکس مسافرتی سال 2018 (قسمت دوم)
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۵۲    
نصر: رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: مدیرعامل باشگاه انتخاب شده است اما فعلا قصد نداریم آن را رسانه ای کنیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۳۲    
نصر: آخرین مهلت برای ثبت نام در پنجمین دوره بزرگترین رویداد بازی سازی 48 ساعته دنیا که در تاریخ 5 تا 7 بهمن ماه همزمان با سراسر دنیا در شهرهای مختلف ایران از جمله شهر تبریز در محل " ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۲۷    
نصر: هر چند در سایه برخی تصمیم های عجیب و غریب در دهه های گذشته شاهد از دست رفتن بخش زیادی از فضاهای سبز و باغ های تبریز بودیم ولی حالا انگار همه متوجه شده اند که راه و راز توسعه در میان همان کوچه ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۷    
نصر: باند تولید و توزیع گیاه ماری جوانا توسط سازمان اطلاعات سپاه عاشورا در تبریز متلاشی شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۳۲    
نصر: ملی پوش سابق راگبی تبریزی همزمان عهده دار تیم ملی راگبی زنان و مردان ترکیه شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۲۲    
نصر: فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی بر لزوم الگوگیری جوانان از شخصیت و ویژگی های شهدا تاکید کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۲    
نصر: باشگاه تراکتورسازی تبریز نام لی هری اروین را از فهرست سرخپوشان خارج خواهد کرد تا به صورت قانونی اقدامات لازم را علیه این بازیکن انجام دهد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۷    
نصر: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی معتقد است استانی شدن انتخابات، موجب اقتدار نمایندگان و مجلس می شود تا نمایندگان مجلس بتوانند قوانین مورد نیاز برای حل مشکلات جامعه را با کار کارشناسی و بدون ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۷:۰۱    
نصر: معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به برنامه های شهرداری برای فضاسازی شهری بزرگداشت ایام دهه فجر گفت ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۵۲    
نصر: طراح طرح سهمیه بندی بنزین با تشریح جزئیات این طرح گفت که در صورت تصویب نهایی این طرح یک لیتر بنزین به هر ایرانی در روز تعلق می گیرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۷    
نصر: رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان آذربایجان شرقی در اخطاری به مدیران ورزشی، نسبت به فعالیت استخرهای بدون ناجی هشدار داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
نصر: رئیس جمهورارتباطات و فناوری اطلاعات را نماد تحول جوامع در حوزه تکنولوژی دانست و با بیان اینکه مقاومت در برابر فناوری ها و تحولات نوین، رویکردی قدیمی است، تاکید کرد: شناخت درست و فرهنگ سازی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
نصر: رئیس کل بیمه مرکزی جزئیات راننده محور شدن در بیمه های شخص ثالث را اعلام کرد و اطمینان داد که برای اضافه کردن افراد به بیمه نامه های جدید شخص ثالث، هزینه اضافه ای دریافت نمی شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
نصر: رئیس بیمه سامان شعبه تبریز گفت: بیمه سامان، یکی از چهار شرکت برتر بیمه خصوصی کشور است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۴۱    
نصر : نشت خبری مرتضی آبدار؛ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با حضور نمایندگان رسانه های ارتباط جمعی در هتل گسترش تبریز برگزار شد. ندا سلیمانی؛ سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۹    
نصر: مالک باشگاه تراکتورسازی قصد دارد از بین مدیران بومی یکی را به عنوان مدیرعامل این تیم تبریزی انتخاب کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۹    
نصر: نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به مشکلات پیش آمده در روند خصوصی سازی گفت: عملکرد سازمان خصوصی سازی باید بررسی شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
نصر: بقعه تاریخی یکی از اولیا و عارفان قرن هفتم در مرند در سایه غفلت مردم و مسئولان به محاصره پاساژداران درآمده و در خاموشی به سر می برد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
نصر: "اسماعیل! من اگر بروم و افتخار شهادت داشته باشم، تو خواهی توانست در مقام برادرم، از مادر و پدرم مراقب باشی و اما خیلی ها هستند که همین یک برادر را هم ندارند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
نصر: جوانان غیور و مومن تبریزی عصر دیروز با اهدای شاخه گل و دل جویی از بانوان در پارک ائل گلی، اقدام چند روز پیش عده ای فرصت طلب در ایجاد مزاحمت برای دو دختر جوان را محکوم کردند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۷    
نصر: باشگاه تراکتورسازی همچنان به دنبال جذب رضا قوچان نژاد است تا این بازیکن را به لیست نفرات خود در نیم فصل دوم اضافه کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۷    
نصر: رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های صنایع و معادن سرب و روی، از دست یابی ایران به فناوری نوین برای فرآوری مستقیم کانسنگ های کم عیار سرب و روی خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۲    
نصر: نشست خبری کنگره سرلشکر حسن باقری با حضور فرمانده سپاه عاشورا، مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برگزار ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۲    
نصر: نمایندگان مجلس به درخواست یک فوریت طرح ساماندهی بازار خودرورای مثبت دادند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۲    
نصر: شهردار تبریز به همراه رئیس شورا و برخی ازاعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در منزل علی فرشباف استاد موسیقی آذربایجان شرقی حضور یافته و از این هنرمند پیشکسوت عیادت کردند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۲    
نصر: بناب میزبان مسابقات قهرمانی کاراته باشگاه های کشور خواهد بود که 4 و 5 بهمن ماه در این شهر برگزار می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۷    
نصر: کمیته امداد و نظام صنفی کشاورزی آذربایجان شرقی با هدف تسهیل در صدور پروانه فعالیت برای مددجویان تحت حمایت، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۵۷    
نصر: شهروندی همواره یک ایده ی دوجانبه در جامعه و بنابراین یک ارتباط اجتماعی است و حقوق شهروندی جز لاینفک جامعه مدنی و مبنای تشکیل آن به شمار می رود ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۷    
نصر: فرماندار تبریز بر ضرورت ساماندهی اصناف و مشاغل مزاحم شهری در تبریز تاکید کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۷    
نصر: رئیس جمهور صبح امروز(دوشنبه) با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه کسب و کارهای آینده بازدید کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۲    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: کمبودها و نیازهای رسانه ملی در آذربایجان شرقی برطرف شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۷    
نصر: با مصوبه جدید هیات وزیران مبنای زمانی ترخیص خودورهای در گمرک مانده از تاریخ قبل از 97.10.16 به 97.5.16 تغییر کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۷    
نصر: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات برخی از مدیران بانک سرمایه دقایقی پیش در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی و به ریاست قاضی اسدالله مسعودی مقام آغاز شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۷    
نصر: معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز جزئیات بودجه سال 98 شهرداری تبریز و میزان وصولی بودجه 97 را تشریح کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۳۲    
نصر: هیات رئیسه مجلس طرح برخی نمایندگان درخصوص سهمیه بندی بنزین را اعلام وصول کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۷    
نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خصوص مسائل مطرح شده در رابطه با هیات قایقرانی استان اظهار نظر کرد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۷    
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۵۲    
نصر: نسل چهارم اتاق ها، با نگاه به سیاست جهان محوری باید در کنار شبکه بخش خصوصی موجود نسبت به حل مشکلات خود اقدام کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۳۲    
نصر: سفر اعضای شورا به همراه گروه کارشناسی قوی و خبره صورت گرفت.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۲۲    
نصر : اولین نیروگاه خورشیدی سوریه عکس ها از منابع خارجی