شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۶:۵۲Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 24 بهمن 1397 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 29 اسفند 1396 نصر نیوز 31 فروردین 1397 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1397 نصر نیوز 31 خرداد 1397 نصر نیوز 31 تیر 1397 نصر نیوز 31 مرداد 1397 نصر نیوز 1 شهریور 1397 نصر نیوز 30 مهر 1397 نصر نیوز 30 آبان 1397 نصر نیوز 30 آذر 1397 نصر نیوز 30 دی 1397 نصر نیوز 29 اسفند 1397 نصر نیوز 1 بهمن 1397 نصر نیوز 2 بهمن 1397 نصر نیوز 3 بهمن 1397 نصر نیوز 4 بهمن 1397 نصر نیوز 5 بهمن 1397 نصر نیوز 6 بهمن 1397 نصر نیوز 7 بهمن 1397 نصر نیوز 8 بهمن 1397 نصر نیوز 9 بهمن 1397 نصر نیوز 10 بهمن 1397 نصر نیوز 11 بهمن 1397 نصر نیوز 12 بهمن 1397 نصر نیوز 13 بهمن 1397 نصر نیوز 14 بهمن 1397 نصر نیوز 15 بهمن 1397 نصر نیوز 16 بهمن 1397 نصر نیوز 17 بهمن 1397 نصر نیوز 18 بهمن 1397 نصر نیوز 19 بهمن 1397 نصر نیوز 20 بهمن 1397 نصر نیوز 21 بهمن 1397 نصر نیوز 22 بهمن 1397 نصر نیوز 23 بهمن 1397 نصر نیوز 24 بهمن 1397 نصر نیوز 25 بهمن 1397 نصر نیوز 26 بهمن 1397 نصر نیوز 27 بهمن 1397 نصر نیوز 28 بهمن 1397 نصر نیوز 29 بهمن 1397 نصر نیوز 30 بهمن 1397 
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۳    
نصر: مشاور معاون درمان وزارت بهداشت در امور بیماری ها گفت: تاکنون 64 هزار بیمار مبتلا به ام اس در کشور شناسایی شده اند و تهران بیشترین تعداد مبتلایان به این بیماری را دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۸    
نصر: رییس کانون سردفتران ازدواج و طلاق با بیان اینکه در سال 96 در ایران ساعتی 21 واقعه طلاق و 70 ازدواج به ثبت رسید،گفت: در کل نزدیک به یک سوم ازدواج های ایران در سال 96 منجر به طلاق شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۳:۳۵    
نصر: فرمانده ناجا گفت: طی چند ماه گذشته، افرادی با هدف انجام اقدامات تروریستی به صورت غیرمجاز وارد کشور شده بودند که با هوشیاری و همت مرزبانان، دستگیر شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۸    
نصر: دانشجویان رشتۀ نمایش دانشگاه نبی اکرم (ص) تبریز حضور پررنگی در جشنوارۀ تئاتر دانشگاهی ایران دارند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۸    
نصر: بنا به اعلام واشنگتن وی اطلاعاتی را در اختیار ایران قرار داده است که می تواند صدمه جدی به امنیت ملی ایالات متحده وارد کند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۵:۱۸    
نصر: وزیر امورخارجه لهستان در واکنش به توییت ظریف با انتشار پیامی در صفحه خود، حمله تروریستی در زاهدان را محکوم کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۳    
نصر: مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه بناب جزو دانشگاه های پیشرو و در حال توسعه بوده و بر اساس برنامه ریزی های دانشگاه و وزارت علوم تعداد دانشجویان دانشگاه بناب تا پنج ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۲:۲۳    
نصر: شهرداری منطقه 8 تبریز از آغاز عملیات ساماندهی میدان شهید بهشتی برای احداث 1300 متر مربع فضای سبز در ضلع شمالی میدان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۲    
نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم آموزش در بهره مندی از فضای مجازی، گفت: استفاده از این فضا نباید منعی داشته باشد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۲    
نصر: وزیر بهداشت، با بیان اینکه با وجود فشار تحریم ها در کل سال 98 تدارک داروی مورد نیاز مردم دیده شده است، شایعه خصوصی سازی بیمارستان های علوم پزشکی را نیز تکذیب کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۸:۲۲    
نصر: سرانجام پس از هشت دور صعود متوالی و رکوردشکنی دلار در سال 2019، ارزش دیگر ارزها در برابر دلار تقویت شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۸:۲۲    
نصر: وکیل مدافع پرویز کاظمی متهم ردیف دوم پرونده بانک سرمایه از صدور رای قطعی برای متهمان این پرونده خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۸:۲۲    
نصر: رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: تلاش می کنیم یارانه بهمن ماه تا 26 این ماه و یارانه اسفند را هم قبل از 26 اسفند پرداخت کنیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۸:۱۷    
نصر: هر روز شاهد پیشرفت های هیجان انگیز پژوهشگران در حوزه فناوری هوش مصنوعی هستیم و اخیراً نیز پژوهشگران یک سیستم مبتنی هوش مصنوعی توسعه داده اند که می تواند افراد و حتی پزشکان را در تشخیص بیماری ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۴۸    
نصر: مدیرعامل شرکت صنعتی امیرنیا بر بهره مندی واحد های صنعتی تولیدی از انرژی های نو تاکید کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۳۳    
نصر: رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان در شبکه های اجتماعی کرده بود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۳۳    
نصر: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت دولتی مرغ 11 هزار 500 تومان تصویب شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۸    
نصر: نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران در دیوان بین المللی دادگستری گفت که دیوان لاهه اعتراض آمریکا به صلاحیت خود برای رسیدگی به دعوی ایران را رد کرد و با این تصمیم این پرونده وارد مراحل رسیدگی ماهیتی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۳۸    
نصر: آیین افتتاح مرکز آموزش و ساختمان شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز و حومه با حضور مسئولان استانی و شهری، برگزار شد. رضا عادلی؛ سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۱۲    
نصر: مدافع تیم ماشین سازی اعلام کرد که سرمربی این تیم در تمرینات روی گلزنی این بازیکن تاکید می کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۰۷    
نصر: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا شب سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می شود که برف و باران زیادی را به همراه دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۰۲    
نصر: اولین نشست خبری انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجان شرقی با حضور اعضای هیئت رئیسه این انجمن و اصحاب رسانه برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۸:۰۲    
نصر : اولین نشست خبری انجمن علمی بازاریابی ایران شعبه آذربایجان شرقی در دانشکده اقتصاد و مدیریت برگزار شد. ندا سلیمانی؛ سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۷:۵۲    
نصر: توسعه صنعت شکلات سازی در آذربایجان شرقی موجب شده حتی در اوج تحریم ها محصول این استان به 60 کشور جهان صادر شود و کام مردم و صنعتگران تبریزی با دور زدن تحریم ها شیرین شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۷:۴۷    
نصر: سی امین جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه با حضور مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تبریز برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۲    
نصر: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: وجود چند پارک محلی برای اسکان نشان از این دارد که هیچ آمادگی برای زلزله در تبریز وجود ندارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۶:۴۷    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی، گفت: در پیشبرد اهداف قطار شهری تبریز انسجام همگانی مسئولان استانی امری ضروری است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۶:۴۲    
نصر: اگر گروهی بخواهد بیرون میدان بایستد و به آنهایی که در صف مقدم هستند، طعنه بزند، این برخلاف مروت و وظیفه ملی و شرعی است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۶:۰۷    
نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: داشتن چند متولی برای امور قرآنی و مساجد درست نیست و سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای فرهنگی این مهم را باید ساماندهی کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۵:۵۲    
نصر: معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید از افزایش کمک معیشت جانبازان و خانواده های شهدا بر اساس افزایش حداقلی حقوق کارکنان دولت در سال 98 خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۵:۵۲    
نصر: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه باید بانوان جدی گرفته شوند، گفت: امروز بانوان فرماندهان جنگ نرم هستند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۲    
نصر: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ارج گذاری بر افراد کاردان و کاربلد گفت: برای گذار از تحریم ها باید قدر سرمایه های اجتماعی را بدانیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۲    
نصر: رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به ظرفیت های دانشگاه تبریز در بخش های مختلف، بر سیاست راهبردی دانشگاه تبریز جهت حضوردرعرصه های علمی بین المللی تاکید کرد و گفت ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۵:۲۷    
نصر: پلیس سواره نظام سلطنتی کانادا شامگاه سه شنبه به وقت تهران اعلام کرد که یک گروه 17 نفره که هفت تن از آنها ایرانی هستند را به اتهام دست داشتن در پولشویی دستگیر کرده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۵:۲۲    
نصر: با حضور جمعی از مسئولین ومدیران شهرداری تبریز از کتاب " درخت وریشه " اثر سینا شهباززاده رونمایی شد .
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۲    
نصر: مدیر برنامه کنسرت اوای ایران گفت: استاد سیامک آقایی با برگزاری تور کنسرت های خود با عنوان " آوای ایران" در شهرهای ایران با یکی از خوانندگان بنام آن شهر تمرین برگزار کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۴:۵۷    
نصر: دبیرستاد تنظیم بازار کشور گفت: با توجه به قیمت مصوب، هیچ خرده فروشی حق ندارد مرغ گرم را بالاتر از 11 هزار و 500 تومان عرضه کند و در صورت مشاهده، با متخلف برخورد قانونی می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۷    
نصر: رهبر انقلاب فرمودند:اینکه کسی گمان کند که مشکلات اقتصادی صرفاً ناشی از تحریم است و راه حل، زانو زدن در برابر دشمن و بوسه زدن بر پنجه ی گرگ است خطایی نابخشودنی است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۵    
نصر: اتحادیه جهانی بوکس اعلام کرد زنان مسلمان اجازه خواهند داشت با حجاب اسلامی در مسابقات بین المللی شرکت کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۳:۵۰    
نصر: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: 60 حزب دارای مجوز قانونی در آذربایجان شرقی وجود دارند که از این تعداد 48 حزب فعال بوده و 34 حزب نیز عضو خانه احزاب استان هستند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۳:۴۰    
نصر: شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام از شب گذشته با مشکلی روبه رو شده که باعث نارضایتی کاربران آن شده است ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۳:۳۰    
نصر: رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ایجاد متولی واحد برای مساجد اولویت طرحی است که برای ساماندهی امور مساجد به رهبر انقلاب ارایه می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۳:۱۵    
نصر: رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کشور با بیان اینکه شان جمعیت بانوان فرهیخته یک شان سیاست گذاری است و محور فعالیت های آنها تولید ایده به صورت غیرسیاسی است ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۳:۰۰    
نصر: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی در تشریح تفاهم نامه مشترک با اتحادیه تولیدکنندگان فرش دستباف تبریز گفت: این تفاهم نامه با هدف ارائه خدمات ویژه فنی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۴۵    
نصر: مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی گفت: دومین سیستم صدور الکترونیک کارت پرواز در تبریز به بهره برداری رسید.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۵    
نصر: معاون توسعه و پیش بینی مدیرکل هواشناسی آذربایجان شرقی از نفوذ سامانه ی بارشی فعال از روز پنج شنبه به استان خبر داد و گفت: این سامانه تا روز دوشنبه هفته ی آینده ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۱۰    
نصر: علی دایی به مناسبت ولنتاین، از همسرش، سرآستین هایی از جنس جواهر هدیه گرفت.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۰    
نصر: قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که طبق استانداردها باید به ازای هر 40 تخت بیمارستانی، یک مددکار وجود داشته باشد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۵    
نصر: بنا به پیشنهاد بانک مرکزی و در جهت پیشگیری از سوءاستفاده از تخصیص و تامین ارز بابت واردات کالا به کشور، راه اندازی سامانه رفع تعهد ارزی واردکنندگان توسط بانک مرکزی، به تصویب رسید.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۱۵    
نصر: سازمان سنجش آموزش کشور فهرست حذفیات منابع آزمون سراسری سال 1398 نظام جدید (3-3-3-3) را اعلام کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۵    
نصر: معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه های زیر مجموعه این وزارتخانه با اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی در کمیسیون تلفیق ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۰    
نصر: رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی آذربایجان شرقی گفت: در 10 ماه امسال 17 هزار و 733 مصدوم سوانح رانندگی توسط کارشناسان این مرکز به بیمارستان های استان منتقل شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۵    
نصر : نمایشگاه استقبال از بهار و ارایه توانمندی های بانوان کار آفرین خانه فرهنگ و سلامت معراج شهرداری منطقه 3تبریز هفت سین نوروزی ،صنایع دستی ،گل و گیاه و سوغات و.. ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۰    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت مهندس تقی تقی زاده اصل، بنیانگذار گروه صنعتی آمیکو را تسلیت گفت.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۰    
نصر: برای نخستین بار 2 هزار گوسفند زنده صبح امروز(چهارشنبه) از کشور رومانی با هواپیمای باری 330 پهن پیکر ایرباس وارد فرودگاه امام شد. عملیات ترخیص آن توسط گمرک فرودگاه در اسرع وقت انجام می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۵    
نصر: سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به فسخ قرارداد واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی پس از بازدید اعضای این کمیسیون و مشاهده تخلفات دیگر در این بازدید میدانی گفت که کمیسیون اصل 90 تصمیم ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۲۰    
نصر: انفجار یک باب منزل مسکونی در شهرک پرواز تبریز یک کشته بر جای گذاشت.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۰    
نصر: معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از آغاز گسترده اجرای طرح " استقبال از بهار" در کلانشهر تبریز از اول اسفندماه خبرداد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۰:۱۳    
نصر: آرمان عدالت و لزوم توجه به مستضعفین در چهلمین سال انقلاب مظلوم ترین آرمان انقلاب واقع شد که عده ای حتی تحمل بیانات رهبر انقلاب در مورد لزوم توجه به قشر مستضعفین و برقراری عدالت را بر نمی تابند