یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۱۷May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 11 مهر 1398 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 29 اسفند 1396 نصر نیوز 29 اسفند 1397 نصر نیوز 31 فروردین 1398 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1398 نصر نیوز 31 خرداد 1398 نصر نیوز 31 تیر 1398 نصر نیوز 31 مرداد 1398 نصر نیوز 1 شهریور 1398 نصر نیوز 1 مهر 1398 نصر نیوز 2 مهر 1398 نصر نیوز 3 مهر 1398 نصر نیوز 4 مهر 1398 نصر نیوز 5 مهر 1398 نصر نیوز 6 مهر 1398 نصر نیوز 7 مهر 1398 نصر نیوز 8 مهر 1398 نصر نیوز 9 مهر 1398 نصر نیوز 10 مهر 1398 نصر نیوز 11 مهر 1398 نصر نیوز 12 مهر 1398 نصر نیوز 13 مهر 1398 نصر نیوز 14 مهر 1398 نصر نیوز 15 مهر 1398 نصر نیوز 16 مهر 1398 نصر نیوز 17 مهر 1398 نصر نیوز 18 مهر 1398 نصر نیوز 19 مهر 1398 نصر نیوز 20 مهر 1398 نصر نیوز 21 مهر 1398 نصر نیوز 22 مهر 1398 نصر نیوز 23 مهر 1398 نصر نیوز 24 مهر 1398 نصر نیوز 25 مهر 1398 نصر نیوز 26 مهر 1398 نصر نیوز 27 مهر 1398 نصر نیوز 28 مهر 1398 نصر نیوز 29 مهر 1398 
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۲    
نصر: خشم و خشونت و خشمگینی عباراتی هستند همچون غم و اندوه و غمگینی، که به آسانی نمی توان از آن ها گذشت و درمان این موارد نیاز به ریشه یابی دقیق و عمیق دارد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۷    
نصر: دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: ایلیار رحمانی از شهرستان سلماس به اردوی تدارکاتی و انتخابی تیم ملی زیر 14 سال کشور دعوت شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۹    
نصر: شهردار اردبیل گفت: سالانه 35 میلیارد تومان برای جمع آوری، حمل و دفن زباله در شهر اردبیل هزینه می شود که این کار با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۱:۴۰    
نصر: دبیر و سخنگوی کانون مربیان آذربایجان شرقی گفت: برترین مربیان فوتبال استان در رده های مختلف انتخاب و معرفی شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۰:۳۴    
نصر: گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش اقساطی خودرو ساینا با وام 25 میلیون تومانی را اعلام کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۱:۰۷    
نصر: پنجمین تیم پرطرفدار دنیا ویلموتس و خبرنگاران بلژیکی را به تبریز کشاند.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۲۲:۳۹    
نصر: مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۲۱:۳۹    
نصر: آیین گرامیداشت روز گردشگری در آذربایجان شرقی با حضور استاندار آذربایجان شرقی در مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۲    
نصر: سرمربی پارس جنوبی جم می گوید تیمش در برابر تراکتور دفاعی بازی نمی کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۶    
نصر: دومین نشست نقدی بر نظام آموزش کشور و روند تحولات جاری آن با حضور مهدی گلشنی، نظریه پرداز برجسته فلسفه علم و جمعی از مسئولان و مدیران نظام آموزشی در مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت (npmc) توسط ...
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۳۳    
نصر: گوی و میدان برای نقش آفرینی فعالان بخش خصوصی آماده است تا از تفاهم نامه پیوستن ایران به اتحادیه اوراسیا، نهایت استفاده را برای افزایش حجم تجارت کشور ببرند.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۲۱    
نصر: تیم فوتبال تراکتور تبریز در نظر سنجی سایت ترانسفر مارکت بالاتر از رئال مادرید قرار گرفت.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۵    
نصر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی از امضای 60 میلیارد ریال تفاهم نامه با تشکل های مردم نهاد آذربایجان شرقی خبرداد.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۱۵    
نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از افزایش 100 درصدی ارزش صادرات کالاهای غیر نفتی از طریق گمرکات استان در نیمه اول سال جاری خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۹    
نصر: رئیس مرکز بین المللی حمایت از جوامع ایمن در ایران گفت: طرح پیوستن به جامعه ایمن در 30 شهر کشور آغاز شده و در 10 شهر از جمله سه شهر آذربایجان شرقی در حال اجراست.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۷:۰۹    
نصر: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه های هفته ملی کودک که با همکاری دستگاه های فرهنگی توسط کانون پرورش فکری استان اجرا می شود ...
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۷    
نصر: استاندار آذربایجان غربی گفت: پیشرفت های به دست آمده در حوزه زیرساخت های بهداشتی درمانی طی سال های اخیر در استان بسیار ملموس و قابل تقدیر است.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۴    
نصر: بسیاری از فعالان بازار معتقدند که فاصله قیمتی بسیاری از محصولات خودروسازان با بازار کاهش یافته است.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۱    
نصر: توسعه نتیجه سیاست گذاری است، برای بهبود جهان زیست و ارتقای کیفیت زندگی اجتماعی و سیاسی شهروندان ...
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۵۱    
نصر: در میان صدها شرکت و استارت آپی که قدم به عرصه وجود گذاشته اند، کمتر پیش آمده که شرکتی بتواند مانند استارت آپ چینی بایت دنس (ByteDance)، خالق اپلیکیشن تیک تاک (TikTok) ...
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۳۶    
نصر: نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اقدامات انجام شده در این وزارتخانه ...
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۳۳    
نصر: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز، تندیس سردار شهید اسلام، سرهنگ پاسدار احمد کاظمی را در پارک شمیم پایداری نصب کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۳۰    
نصر: سرمربی تراکتور می گوید: مهم نیست بازیکنان من را دوست داشته باشند یا نه؛ مهم این است که به من ایمان داشته باشند.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۳۰    
نصر: رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: در پنج ماه نخست امسال، قطعه سازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 27 درصد کاهش پیدا کرده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۴    
نصر: سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی که در سال 84 توسط رهبری ابلاغ شد، پنج بند داشت.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۱    
نصر: معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: صنایع کوچک سهم قابل توجهی در رسیدن این استان به هدف صادراتی 3.1 میلیارد دلاری دارند.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۸    
نصر: شهرداری تبریز از ابتدای امسال 333 میلیارد تومان برای اتمام خط یک قطار شهری تبریز تخصیص داده که این میزان بیشترین کمک به طرح مترو در طول یک سال محسوب می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۲    
نصر: نماینده مردم تبریز گفت: ابتدای دولت تدبیر و امید به مسئولان تذکر داده شد که یارانه صرفا برای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه طراحی شده ...
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۶    
نصر: 11 گونه از پرنده سانان پس از تیمار امروز به دامان طبیعت تبریز رها شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۳    
نصر: دبیر شورای اسلامی شهر تبریز افزایش 87 درصدی گردشگری نسبت به مدت مشابه سال گذشته را بسیار موفقیت آمیز دانست.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۴    
نصر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: بیمارستان تخصصی 640 تختخوابی کودکان مردانی آذر توسط بانی خیر این بیمارستان وقف شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۳    
نصر: اسامی نفرات برتر مرحله دوم سی وچهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران-آذربایجان اعلام شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۳    
نصر: طبق نظرسنجی های جدیدی که برای پیمایش نظر مردم آمریکا درباره استیضاح رئیس جمهور این کشور برگزار شده، حمایت ها از برکناری ترامپ نسبت به هفته قبل افزایش یافته است.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۴:۵۱    
نصر: استاندار آذربایجان غربی خواستار واگذاری معادن به افراد واجد صلاحیت و متخصص شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۹    
نصر: تیم فوتبال تراکتور از هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور فردا میزبان تیم پارس جنوبی جم است.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۴    
نصر: حجت الاسلام و المسلمین طائب از شکست طراحی سرویس های عبری-عربی برای ترور سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و دستگیری تیم ترور توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۰    
نصر: وزیر نیرو از بهره برداری بیش از 200 طرح آب و برق تا انتهای سال 98 در استان های مختلف کشور خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۸    
نصر: تور بین المللی دوچرخه سوای ایران - آذربایجان برای نخستین بار در 34 سال گذشته، امسال به صورت زنده از شبکه تلویزیون استانی سهند پخش می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۵    
نصر: دادستان کل سابق آمریکا گفته است به رغم کناره گیری از جایگاهش و مسخره شدن از سوی ترامپ به مدت بیش از یک سال، همچنان از او حمایت می کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۶    
نصر: رئیس قرارگاه ویژه اربعین حسینی مرز رسمی خسروی گفت: این مرز رسمی تا اطلاع ثانوی با درخواست طرف عراقی به دلیل مشکلات بغداد بسته شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۴    
نصر: روسیه برای برای جلوگیری از سلطه دلار در بازارهای جهانی، سهم طلا و ارزهای خارجی را از ذخایر ارزی خود افزایش و سهم دلار را به شدت کاهش داده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۸    
نصر: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه در ایران اکسیژن برای نفس کشیدن دشمن نیست، گفت: دشمنانی که می خواستند ایران را نابود کنند، حالا برای گرفتن یک عکس با ایرانی ها خواهش می کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۹    
نصر: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: بر اساس گزارش های دریافتی امسال بر اثر حوادث ناشی از سقوط از درخت در استان، 60 نفر مصدوم شده اند و دو نفر نیز جان خود را از دست داده اند.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۱    
نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شعر در انواع قالب های آن یک ثروت ملی هستند و این ثروت زمانی ارزشمند است که مبتنی بر گفتمان انقلاب باشد.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۸    
نصر: کره شمالی امروز (پنج شنبه) تایید کرد، اولین آزمایش موشک بالستیک طی سه سال از روی زیردریایی را با موفقیت انجام داده است ...
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۲    
نصر: سرمربی تیم والیبال دورنای ارومیه گفت: جدایی بازیکنان این تیم و پیوستن به سایر تیم های حاضر در لیگ برتر کشور بدون رضایت نامه این باشگاه امکان پذیر نیست.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۲    
نصر: تیم تراکتور تبریز به احتمال 66 درصد میزبان مرحله ی یک هشتم نهایی جام حذفی می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۶    
نصر: یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از ارائه بیش از 19 هزار نفر دوره آموزش های مهارتی توسط بخش دولتی در شش ماهه نخست سال جاری در این اداره کل خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۰    
نصر: استاندار زنجان گفت: خیرین سلامت حضور پررنگی در پروژه بیمارستان 420 تختخوابی ولیعصر (عج) زنجان دارند.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۳    
نصر: رهبر انقلاب اسلامی گفتند: نباید اجازه داد این حقایقِ برجسته، کهنه، فراموش و یا انکار شود، همچنان که امروز برخی افراد، پاره ای از بیّنات انقلاب را صراحتاً انکار می کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۰    
نصر: معاون وزیر ارتباطات در رویداد فیروزه پلت از رشد IT در ایران در سال گذشته نسبت به سایر صنایع خبر داد و تاکید کرد این رشد در حالی صورت گرفته که دولت کمترین نقدینگی و سرمایه گذاری را وارد این بخش ...
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۵    
نصر: مرحله دوم تور سی و چهارم در مسیر منطقه آزاد ارس به سمت شهرستان خوی برگزار خواهد شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۷    
نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می شود کارکرد شورای نگهبان با توجه به شرایط کشور این دوره سنجیده تر از گذشته خواهد بود.