شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 10 مرداد 1396 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 31 فروردین 1396 ناطقان 31 اردیبهشت 1396 ناطقان 31 خرداد 1396 ناطقان 31 تیر 1396 ناطقان 1 شهریور 1396 ناطقان 1 مهر 1396 ناطقان 30 آبان 1396 ناطقان 30 آذر 1396 ناطقان 30 دی 1396 ناطقان 30 بهمن 1396 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 1 مرداد 1396 ناطقان 2 مرداد 1396 ناطقان 3 مرداد 1396 ناطقان 4 مرداد 1396 ناطقان 5 مرداد 1396 ناطقان 6 مرداد 1396 ناطقان 7 مرداد 1396 ناطقان 8 مرداد 1396 ناطقان 9 مرداد 1396 ناطقان 10 مرداد 1396 ناطقان 11 مرداد 1396 ناطقان 12 مرداد 1396 ناطقان 13 مرداد 1396 ناطقان 14 مرداد 1396 ناطقان 15 مرداد 1396 ناطقان 16 مرداد 1396 ناطقان 17 مرداد 1396 ناطقان 18 مرداد 1396 ناطقان 19 مرداد 1396 ناطقان 20 مرداد 1396 ناطقان 21 مرداد 1396 ناطقان 22 مرداد 1396 ناطقان 23 مرداد 1396 ناطقان 24 مرداد 1396 ناطقان 25 مرداد 1396 ناطقان 26 مرداد 1396 ناطقان 27 مرداد 1396 ناطقان 28 مرداد 1396 ناطقان 29 مرداد 1396 ناطقان 30 مرداد 1396 ناطقان 31 مرداد 1396 
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۸:۵۶    
رهبر جریان صدر که سابقه زیادی در مخالفت با عربستان دارد بعد از بازگشت از سفر اخیرش به این کشور از حامیان خود خواسته شعار و نشانه های ضدیت با عربستان از خیابان های عراق برچیده شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۰۵:۳۲    
همه انسان ها به طور طبیعی در برخی مواقع دچار اضطراب می شوند که این مساله عادی است اما اضطراب مزمن می تواند حتی زندگی فرد را به طور کامل تحت تاثیر قرار دهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۰۴:۳۳    
یک حقوقدان با اشاره به سابقه قانونگذاری در خصوص لزوم تنظیم قرارداد اجاره به صورت رسمی، گفت: بر اساس مواد 46 تا 48 قانون ثبت اسناد و املاک ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۱:۳۳    
مواد غذایی سرشار از کلسیم برای رشد صحیح و کامل استخوان ها در کودکان ضروری است اما ممکن است بسیاری از والدین ندانند که چه خوراکی هایی غنی از این ماده حیاتی و مفید است ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۷:۰۲    
رئیس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو، بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوانزا را، اواسط شهریور و اوایل مهر عنوان کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۶:۳۲    
هر موقع قصد دارید وسیله ای را خرید کنید باید به مشخصات و شرکت سازنده و برچسب های روی محصول دقت کنید مخصوصا اگر این وسیله یک وسیله الکترونیکی باشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۶:۰۲    
پیری زودرس یا "پروجریا (Progeria)"که همچنین با عنوان "سندرم هاچینسون-گیلفورد پروگریا" و "سندرم هاچینسون-گیلفورد" نیز شناخته می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۰۱:۰۲    
مدیریت متمرکز شبکه های قدرت و یا کارخانه ها، در یک فضا که توانایی کنترل تمام اجزای کلیدی کارخانه و یا شبکه را داراست (اتاق کنترل) دیسپاچینگ نام دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۶    
چهار پسر که قصد ربایش یک زن جوان را در منطقه اندرزگو داشتند و پس از مقاومت زن، وی را با ضربات چاقو زخمی کرده بودند به دام پلیس افتادند ولی متأسفانه زن بر اثر شدت جراحات ناشی از ضربات چاقوی مهاجمان ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۵    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: دختر 1.5 ساله ای که 9 روز پیش در مشهد ربوده شد، دیروز در اصفهان پیدا شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۵    
ماجرای جالبی را بخوانید که یکی از جوانان مشهدی با خیار دست به خودکشی زده بود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۱    
معاون دادستان مشهد گفت: ملیکا دختر بچه یک و نیم ساله که از اول مردا دماه در مشهد مفقود شد که در این راستا دستور ویژه صادر شد و پرونده به شعبه 409 جرایم خاص مشهد ارجاع شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۸:۵۲    
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: گروگان گیر دیشب خیابان امام رضا (ع) مشهد، امروز در بیمارستان امدادی این شهر جان باخت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۷:۴۳    
وی با بیان اینکه فعالیت های خانه کتاب در این زمینه آغاز شده گفت: این اشتباه بزرگی است که بیش از 9هزار و 200 فروشگاه لوازم آرایشی در کشور وجود دارد ، اما تعداد کتابفروشان کمتر از سه هزار واحداست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۶:۳۱    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:مادران برای افزایش شیر در روز های نخست تولد نوزاد، باید مایعات بیشتری مصرف کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۶:۰۱    
امام صادق علیه السلام در روایتی سه گروه را سزاوار مهربانی دانستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۵:۳۱    
مطالعات انجام شده بر دوندگان المپیکی بازی های 2016 نشان داده است که نوع قدم برداشتن هر فرد در پیاده روی و دویدن بهترین روش برای اوست و نیازی به تغییر نحوه قدم برداشتن نیست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۴:۰۳    
وثیقه کفیل چگونه آزاد می شود؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۳:۳۳    
شهر قاهره پایتخت مصر در صدر 80 شهر برتر دنیا، از نظر داشتن ارزان ترین تاکسی ها قرار دارد!
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۳:۰۰    
مدیر گروه علوم پزشکی مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: گوشت بره و بزغاله برای افرادی که فعالیت بدنی زیادی دارند مناسب نیست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۱:۳۳    
سال هاست مهاجرت به خارج از مرزهای ایران روند صعودی دارد، اما بعد از جنگ با گسترش دانشگاه ها و افزایش ظرفیت آنها روند مهاجرت کاهش یافت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۱:۰۳    
مدیرگروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان همدان گفت: با توجه به اینکه در مراسم معنوی حج از کشور های مختلف می آیند بنابراین در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی احتمال انتقال هرگونه ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۰:۳۳    
کودکان عشایر با توجه به محیط پیرامون شان از همان دوران کودکی با طبیعت ارتباط برقرار می کنند و با ساده ترین امکانات شاد هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۱ - ۰۰:۰۶    
بررسی های به عمل آمده از 150 کودک دارای اعتیاد مشخص می کند 75 درصد آنان دارای پدر و مادر معتاد دارند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۳    
دو پسرعموی نوجوان که متهم به قتل جوانی شده بودند، با رأی دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و از اتهام قتل بعد از سه سال تبرئه شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۳    
مطالعات نشان می دهد مصرف انبه تاثیر مثبتی بر افراد مبتلا به بیماری التهاب روده دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۰    
قهرمان وزنه برداری المپیک لندن گفت: این روزها بیشتر تمرکزم روی تمرینات است و شاید دلیل خاصی نداشت که موهایم را تراشیدم، تنها برای تنوع و اینکه تمرکزم افزایش یابد این کار را انجام دادم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۴    
رئیس قوه مقننه کشورمان افزود: ان شالله اقدامات 16 گانه ای که مصوب شده با سرعت انجام شود تا پاسخ جدی تری به اقدامات آمریکا داده شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۹    
سخنگوی نیروی انتظامی بااشاره به ادعای متهم ردیف دوم پرونده بنیتا مبنی بر مطلع کردن پلیس از محل رهاسازی خودروی سرقتی و کودک داخل خودرو و در مقابل کوتاهی پلیس در این خصوص ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۹    
هنگام ورود وزرا به سالن نشست استانبول، عادل الجبیر با هدف مصافحه به سوی محمد جواد ظریف آمد و پس از در آغوش کشیدن وی، با هم گفتگو کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۶    
دادستان تهران از صدور کیفرخواست 30 صفحه ای با پنج عنوان اتهامی در مورد حمید بقایی خبر داد و گفت که این پرونده در شرف ارسال به دادگاه است. نتظار می رفت که پلیس زودتر اتومبیل را کشف می کرد
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۲۰:۳۳    
وزیر نفت با اشاره به امضای قرارداد با توتال برای توسعه فاز 11 پارس جنوبی گفت: برخی گمان می کنند امضای قرارداد با توتال اسلام را به خطر می اندازد اما این قرارداد اسلام را تقویت می کند ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۵    
ستاره اسپانیایی منچسترسیتی با جدایی از این تیم رسما به سویا بازگشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۳    
مدیر دفتر سازمان تجارت جهانی قطر گفت از عربستان سعودی، بحرین و امارات متحده عربی به دلیل تحریم های اقتصادی علیه قطر به سازمان تجارت جهانی شکایت کرده ایم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۷    
وزیر نیرو در به پرسشی درباره حضورش در کابینه دوازدهم گفت: برادران بسیاری هستند که جای ما در کابینه بعدی بنشینند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۲۴    
وزرای امور خارجه و اقتصاد آلمان، آمریکا را به اقدامات متقابل علیه تحریم های جدید ضد مسکو تهدید کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۲    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی صبح امروز به تشریح یک پرونده مهم و حساس در مشهد پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۳    
یک منبع محلی در نینوا امروز (سه شنبه) اعلام کرد، "بلبل داعش" در حمله ای هوایی در تلعفر در غرب موصل کشته شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست فوق العاده کمیته اجرایی وزرای خارجه سازمان کنفرانس اسلامی با همتای مالزیایی خود دیدار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به نفوذ جریان های شمالی و هوای نسبتا خنک به نوار شمالی کشور از احتمال وقوع سیل و رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۱    
افزایش تقاضا برای سوخت و همچنین کاهش متوالی ذخایر نفت آمریکا، سبب شد تا قیمت نفت در بازارهای جهانی همچنان افزایشی باشد و نفت آمریکا امروز را با قیمت 50 دلار شروع کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۵:۴۲    
فرمانده انتظامی لاهیجان از تیراندازی سهوی حادثه آفرین در این شهرستان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۵:۲۷    
برای خرید خودرو رنو فلوئنس E4 یا کارکرد 3 هزار و 195 کیلومتر به سرمایه 129 میلیون تومانی نیاز است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۲    
سریال "گمشدگان" به کارگردانی رضا کریمی و تهیه کنندگی علی حجازی مهر از شنبه 14 مرداد ماه روانه آنتن شبکه دو می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۴    
وزیر ارتباطات با تاکید بر این که تلگرام تکذیب کرده که دولت ایران برای دخالت، تقاضای انتقال سرورهای این شبکه اجتماعی را داشته است ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۱    
رئیس دادگستری ساوه با اشاره به دستگیری 3 نفر در جریان کودک آزاری در این شهرستان گفت: یک سری قرائن در خصوص آزار جنسی وجود دارد که نیاز به بررسی ببشتر و اعلام نظر قطعی پزشکی قانونی با معاینه دقیق و ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۵    
کارگردان سینما گفت: طلاقم بده به خاطر گربه ها در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی قرار دارد و امیدوارم تا دو هفته آینده تمام شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۶    
کاپیتان تیم ملی والیبال به شدت نسبت به کارشناسان والیبال موضع گیری کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۷    
در بازار امروز - سه شنبه - پوند انگلستان افزایش 23 تومانی را تجربه کرده و به 4995 تومان رسیده است اما سکه تمام طرح جدید 2000 تومان ارزان شده و یک میلیون و 217 هزار تومان فروخته می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۴    
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان گفت: قرار بود بنیاد مستضعفان تیرماه نقشه ساختمان جدید را ارائه کند که این کار هم هنوز انجام نشده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال سایپا در آزمون مقطع دکتری قبول شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۳    
نزدیک به چهار میلیون نفر در حج امسال شرکت می کنند که در این میان اندونزی، پاکستان و هند کشورهایی هستند که بیشترین سهم حجاج را به خود اختصاص داده اند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۰    
داریوش فرضیایی با پیام همدردی جامعه هنرمندانی که در زمینه کودک فعالیت می کنند، میزبان خانواده بنیتا کوچولو شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۲    
صبح امروز سه شنبه 10 مردادماه مراسم تشییع پیکر مدیا کاشیگر نویسنده و مترجم با حضور اهالی فرهنگ و هنر در تالار وحدت برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۲    
علی رضا منصوریان نسبت به تضییع حقوق تیمش در ماجرای بازیکنان امید واکنش تندی در برنامه 90 گرفت؛ واکنشی که ظاهرا به دلیل بدقولی برخی از مسئولان فدراسیون بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۶    
کمیتۀ عمومی حج در سوریه اعلام کرد که عربستان سعودی، برای پنجمین سال متوالی، حجاج سوری را از ادای فریضۀ حج منع کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۳    
طلا پس از ثبت بزرگترین رشد ماهانه پنج ماه گذشته در ژوییه، در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر ضعف ارزش دلار آمریکا و ابهامات سیاسی نزدیک به بالاترین رکورد هفت هفته گذشته ایستاد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۷    
عبدالله اسفندیاری گفت: فکر می کنم پس از محرم و صفر، زمان مناسبی برای اکران فیلم نرگس مست باشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۹    
وزیر امور خارجه کشورمان با همتای ترکیه ای خود دیدار و رایزنی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۶    
مراحل اصلاح رنگ و صداگذاری این سریال تلویزیونی به پایان رسیده و هم اکنون آماده پخش است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۱۰    
علی مویدی گفت: چیزی به نام حذف اعدام نه در مجلس مطرح بوده و نه نمایندگان به دنبال این موضوع هستند بلکه تصمیمات جدید اتخاذ شده در جهت اصلاح مجازات قاچاقچیان است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۱    
حمله جنگنده های ائتلاف آمریکایی به مناطقی از شرق استان دیرالزور منجر به کشته شدن 60 غیرنظامی شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۲    
وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز (سه شنبه) وارد استانبول شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۶    
رسانه های آمریکایی فاش کردند که ترامپ شخصا متن بیانیه مطبوعاتی که به اسم دونالد جونیور، پسر بزرگش منتشر شده و نشست سال 2016 او با یک وکیل روس را کم اهمیت شمرده بود، دیکته کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۷    
هوای تهران امروز برای گروههای حساس ناسالم است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۵    
قیمت بنزین در امارات متحده عربی طی ماه جاری میلادی (آگوست) افزایش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۵    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: دستور رئیس جمهور برای جمع بندی مسکن های مهر سراسر کشور تا پایان سال 1396 صادر شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۲    
به دنبال تعطیلی روز شنبه به مناسبت تحلیف ریاست جمهوری تمامی شعب بانک های دولتی و خصوصی در تهران نیز تعطیل خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۹    
جلسه رسیدگی به اتهامات یاشار سلطانی علی رغم حضور وی در دادگاه انقلاب، برگزار نشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری پرشیا با گاردریل در بزرگراه نیایش خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۳    
در حالی که طی ماه گذشته قیمت گوشت مرغ رو به افزایش بود و از مرز 8500 تومان گذشته بود، طی رو زهای گذشته روند کاهش قیمت این محصول آغاز شده و امروز به 7800 تومان در تهران رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۷    
افزایش قیمت پیاز در دو ماه اخیر همچنان به قوت خود باقی است و با گذشت چند هفته از وعده مسئولان بخش خصوصی و وزارت جهاد کشاورزی برای کاهش قیمت، قیمت این محصول هنوز به روال گذشته برنگشته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۱    
چهار پسر جوان وقتی نتوانستند دختر 35 ساله را به زور سوار خودرو کنند، او را با ضربات چاقو به قتل رساندند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۸    
کارکنان بانک انگلیس در اعتراض به دستمزدهایشان اعتصاب سه روزه ای برنامه ریزی کردند که این اقدام در 50 سال گذشته بی سابقه بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۲    
امروز با بهره برداری از خط انتقال گازی دامغان- کیاسر-ساری؛ جولان گازی ترکمنستان برای همیشه به پایان می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۶    
محمد باقر نوبخت در آخرین نشست خبری خود در کسوت سخنگوی دولت یازدهم افزود: در دولت یازدهم که بنده سنگ زیرین آسیاب بودم، اما اینکه در دولت بعدی در رفاه یا رنج کمتری باشم، هفته آینده مشخص می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۳    
در حالی رئیس کل بانک مرکزی تاکید داشته که به زودی وضعیت سه تعاونی اعتباری غیرمجاز را مشخص و ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی را تا مراحل آخر پیش خواهد برد که ظاهرا تعاونی های البرز ایرانیان ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۴۳    
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پراید هیچ امنیتی ندارد و تداوم فروش آن بازی با جان مستضعفان است. پراید یک تابوت کم دارد که سایپا آن را هم به همراه خودرو به مردم بفروشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۷    
معاون رئیس جمهور عراق در گفت وگو با یک رسانه عربی از حمایت های ایران در جنگ با داعش تقدیر و تشکر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۴    
در ژاپن وظیفه تمیز نگه داشتن مدارس حتی سرویس های بهداشتی به صورت گروهی به دانش آموزان سپرده می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۱    
72 میلیون و 322 هزار دینار عراقی معادل 64 هزار دلار پول به اضافه مقداری زیورآلات طلا در خانه این زن گدا که به تازگی فوت کرده کشف شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۵    
برای خرید یک واحد آپارتمان نوساز در تهران باید از متری 2 میلیون و 200 هزار تومان تا 13 میلیون تومان هزینه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۲    
ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده عالی نیروهای مسلح ابوظبی با شیخ الازهر دیدار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۶    
در درگیری لفظی چمران و جدیدی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران جدیدی گفت: بقیه که صحبت می کنند را ننه عقدی زائیده، من را ننه صیغه ای؟
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۳    
ویشکا آسایش بازیگر نهنگ عنبر تصویری یادگاری با کلیسای شهر کلن را در اینستاگرامش منتشر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۷    
محمدجواد ظریف صبح روز سه شنبه وارد ترکیه شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۸    
ما با مجلسی روبه رو هستیم که سه رییس دارد: یکی آقای حداد است که مجلس را شاعرانه اداره می کند، یکی شان آقای ابوترابی است که متواضعانه اداره می کند و یکی هم باهنر است که مستبدانه اداره می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۹    
سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: یک انبار چوب به وسعت حدودی 3 هزار مترمربع در منطقه خلازیر دچار حریق شد؛ حدود 40 سیلندر گاز به ابعاد مختلف در انبار وجود داشت که قبل از انفجار توسط آتش نشانان به محل امنی ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۳    
دادگاه بدوی کریستیانو رونالدو پس از برگزاری اولین جلسه غیر علنی به خبرنگاران از حکم حداقلی 7 سال حبس قابل خرید خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۷    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مراغه گفت: تشویش گران اذهان عمومی و مخلان حوزه ورزش مراغه دستگیر و روانه زندان شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۴    
شبکه رادیویی تهران به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) ساخته های رسول صدرعاملی را مرور می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۸    
رئیس جمهوری ونزوئلا با بی اهمیت خواندن تحریم های جدید آمریکا، انتقادات داخلی و خارجی درباره انتخابات جنجالی اخیر گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۸    
تلگرام در برخی نقاط ایران دچار اختلال شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۵    
اصولی صفار گفت: یک میلیارد ریال ارز قاچاق جاسازی شده در وسایل مسافر در پروازهای خروجی خارجی توسط مامورین آگاهی پلیس فرودگاه مشهد کشف و ضبط شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۹    
نخستین بانوی مدال آور ایران در المپیک که دوران نقاهت خود را می گذارند و به گفته خودش برای بازگشت دوباره به میادین عجله ای ندارد، گفت: فعلا می خواهم به کلاس کاریکاتور بروم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۳    
بررسی ها از بازار مسکن شهر تهران حاکی از آن است در بخش هایی از مناطق 4، 7، 9 تا 21 می توان آپارتمان هایی در محدوده قیمتی 70 تا 140 میلیون تومان خریداری کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۷    
رئیس پلیس راهور تهران گفت: روز شنبه با وجود اعلام تعطیلی در تهران، طرح ترافیک و زوج و فرد اجرا می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۰۱    
مراسم تشییع پیکر مدیا کاشیگر از مقابل تالار وحدت آغاز شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۹    
صبح امروز معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه ،وارد مسکو شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۶    
نزدیک به 500 نفر از افراد بازداشت شده پس از کودتای 15 ژوئیه 2016 امروز (سه شنبه) برای پاسخ به اتهامات مبنی بر تلاش برای براندازی دولت از یک پایگاه هوایی که مرکز کودتا خوانده شد ...
  • ۱