سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۵May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 3 دی 1397 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 31 فروردین 1397 ناطقان 31 اردیبهشت 1397 ناطقان 31 خرداد 1397 ناطقان 31 تیر 1397 ناطقان 31 مرداد 1397 ناطقان 31 شهریور 1397 ناطقان 1 مهر 1397 ناطقان 1 آبان 1397 ناطقان 30 آذر 1397 ناطقان 30 بهمن 1397 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 1 دی 1397 ناطقان 2 دی 1397 ناطقان 3 دی 1397 ناطقان 4 دی 1397 ناطقان 5 دی 1397 ناطقان 6 دی 1397 ناطقان 7 دی 1397 ناطقان 8 دی 1397 ناطقان 9 دی 1397 ناطقان 10 دی 1397 ناطقان 11 دی 1397 ناطقان 12 دی 1397 ناطقان 13 دی 1397 ناطقان 14 دی 1397 ناطقان 15 دی 1397 ناطقان 16 دی 1397 ناطقان 17 دی 1397 ناطقان 18 دی 1397 ناطقان 19 دی 1397 ناطقان 20 دی 1397 ناطقان 21 دی 1397 ناطقان 22 دی 1397 ناطقان 23 دی 1397 ناطقان 24 دی 1397 ناطقان 25 دی 1397 ناطقان 26 دی 1397 ناطقان 27 دی 1397 ناطقان 28 دی 1397 ناطقان 29 دی 1397 ناطقان 30 دی 1397 
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۷:۵۵    
تمرینات آماده سازی استقلال برای شروع نیم فصل دوم لیگ برتر در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۳    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، امروز، یکشنبه نهم دی ماه، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به سه میلیون و 680 هزار تومان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۴:۴۳    
افراد خجالتی، تقریبا اعتماد به نفس پایینی داشته و تقریبا هم ترسو هستند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۷    
دکتر یاسر فروغی از انتقال آیت الله محمد مومن عضو فقهای شورای نگهبان، به یکی از بیمارستان های تهران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۵    
مدیر پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به کاهش غلظت آلاینده های تجمع یافته در تهران، از سالم شدن هوای این شهر طی امروز و فردا (7 و 8 دی) خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۵    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: وزن مرغ زنده پرورش یافته در سال 96 برابر 2540 هزار تن گزارش شده است
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۶    
سرپرست واحد نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا وداروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه در ایران نمک دریای دارای مجوز وجود ندارد ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۴:۱۵    
افرادی که عاشق ورزش هستند و تمرینات حرفه ای را انجام می دهند قطعا با پودر پروتئین آشنایی دارند اما آیا می توان در منزل پودر پروتئین تهیه کنیم؟
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۴:۴۳    
متخصص مغز و اعصاب گفت: علت اصلی پریدن پلک به طور قطعی مشخص نیست، اما در مجموع عارضه ای خوش خیم محسوب می شود و معمولا پس از چند روز خود به خود بهبود می یابد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۳:۳۳    
یکی از مهم ترین عوامل دندان درد پوسیدگی دندان است. باکتری های دهان از قند و نشاسته بجای مانده روی دندان ها تغذیه می کنند و از خود اسید هایی را تولید می کنند که به تدریج مینای دندان را از بین می برند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۳:۱۷    
اگر شما همیشه شاد بودید و هیچ نگرانی نداشتید، تجربه ی یک چیز خوشایند شما را شادتر نمی کرد، یا از شادی تان کم هم نمی کرد. اگر همیشه در یک سطح از رضایت و خوشحالی باشید، ملال آور و کسل کننده خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۰    
بازار ارز امروز با افزایش قیمت ها همراه بود. همین موضوع سبب افزایش قیمت انواع طلا و سکه شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۳۸    
افزایش قیمت نان در کنار مشکلات متراکم طی سالیان و از دست رفتن بخش اعظم منبع درآمد سودان سبب شعله ور شدن تظاهرات و اعتراضات در کشور آفریقایی سودان شده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۳۸    
آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان ساعاتی قبل در سن 70سالگی دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۷:۰۶    
تیمی از روان شناسان در یک بررسی علمی به مطالعه میزان باور مردم به نیروی چشم زدن و قدرت ناشی از چشم افراد پرداخته و دریافتند که بیشتر مردم در باورهای ذهنی ناخودآگاه خود به نیروی چشم زدن اعتقاددارند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۶:۱۶    
در این مطلب به چند روش طبیعی و واقعاً مؤثر می پردازیم که به رفع تیرگی زانو و آرنج کمک می کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۷:۱۵    
یخ، ماده ای است که معمولا برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها و یا مواد غذایی از آن استفاده نمود، اما آیا این ماده عجیب کاربرد های دیگری هم در منزل دارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۶:۳۲    
آیا می دانستید کلیه های شما مسئول حذف زوائد از بدن شما هستند؟
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۶:۰۲    
مطالعات بحث برانگیز بسیاری درباره لبنیات وجود دارند، و این که به نتایج کدام یک باور داشته باشیم، دشوار است. با این وجود، باورهایی اشتباه درباره شیر گاو وجود دارند که نباید توجهی به آنها داشته باشید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۵:۱۳    
وی در ادامه به عوارض حاد ناشی از بالارفتن دیابت در لحظه اشاره کرد و گفت: وقتی قند بیش از حد بالا می رود اسید خون افزایش پیدا می کند و فرد وارد کما می شود در این حالت اسید خون بالا می رود و بدن به جای ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۴:۴۳    
دبیر علمی سومین کنگره سلامت مردان با اشاره به 3 عامل خطری که بیشتر بلای جان مردان ایرانی است، گفت: عوامل خطر در مردان از طریق راهکارهای آموزشی و توجه به آن بسیار قابل پیشگیری است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۳۱    
در این مقاله سعی داریم بایدها و نباید هایی درباره پوست را بیان کنیم تا نوع پوست خود را تشخیص دهید و با نحوه مراقبت از آن آشنا شوید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۳:۳۱    
اسفناج از جمله سبزیجاتی است که از خواص بسیاری برخوردار است؛ هم برای جبران کم خونی و کمبود آهن و هم برای زیبا شدن و صافی پوست شما بسیار عالی است ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۳:۲۳    
ریه های انسان نقشی کلیدی در حفظ عملکرد درست اندام های دیگر بدن ایفا می کنند. از آنجایی که انسان برای ادامه بقا به تنفس وابسته است، ریه ها در هر ثانیه مشغول فعالیت است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۲:۰۲    
درباره اچ آی وی چه میزان اطلاعات دارید؟ واقعیت این است که افراد بسیاری اطلاعات چندانی درباره این ویروس یا بیماری که به واسطه آن شکل می گیرد، ندارند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۲:۵۵    
بسیاری از افراد به دلایل مختلف دچار خستگی مزمن و بی حالی دائمی هستند. در این مطلب به بیان 12 روش برای مقابله با خستگی و بهبود سطح انرژی و شرایط زندگی می پردازیم.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۲:۲۴    
کودکان موجودات حساس و ظریفی هستند؛ نگهداری از پوست کودکان برای مادرها بسیار مهم است که با راهکارهایی می توان به آن دست یافت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۱:۵۰    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در رفع مشکلات کبدی، کنترل اشتها و لاغری موثر دانست.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۱:۱۸    
مدیر گروه تغذیه مرکز بهداشت استان یزد مصرف همزمان میوه با مواد غذایی را نادرست دانست و تاکید کرد: مصرف میوه همراه با غذا منجر به چاقی و مشکل جسمی در افراد می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۱:۱۵    
در این مطب به برخی از بدترین عاداتی که ممکن است در زندگی مرتکب شوید، اشاره کرده ایم.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۴۳    
لبنیات منبع اصلی استخوان ساز است و هر فنجان شیر، 280 میلی گرم کلسیم دارد، اما شما می توانید برای کسب روزانه 1000 تا 1200 میلی گرم کلسیم مورد نیاز روزانه به محصولات گیاهی نیز متوسل شوید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۰:۱۳    
پژوهشگر طب سنتی راهکارهایی برای مقابله با افسردگی ارائه داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۴۶    
بنا به مطالعات متعدد، خوردن غذاهای حاوی آب نه تنها کالری کمتری دارند و به کاهش وزن کمک میکنند، بلکه انتخاب مفیدی برای جلوگیری از کم آبی بدن هستند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۴۳    
یک کارشناس مذهبی با ابراز این عقیده که که جنیان، توانایی برخی تصرفات در دنیای مادی را دارند، عنوان کرد: در قرآن کریم و در ترجمه آیه ای از سوره نمل ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۳۵    
برای همه ما پیش آمده که پس از آزمایش خون، در تلاش بوده ایم تا زودتر از پزشک تجویز کننده آزمایش، خودمان متوجه کم و زیادهای بدنمان شویم.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۳    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، از تعادل عرضه و تقاضا در بازار طلا و سکه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۳    
معمولاً رایج ترین بیماری های کلیوی شامل نارسایی کلیه، سنگ کلیه، از کار افتادن کلیه و به دنبال آن، دیالیز و پیوند کلیه است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۹    
آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۸    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، محمد حسن زدا را به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منصوب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۲    
تصویربرداری رادیولوژی در افراد چاق به دلیل شرایطی خاص خطرناک است و می تواند زمینه ساز ابتلای آنها به مرگبارترین بیماری جهان شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۵    
کمیته اجرای رجیستری برای حل مشکل متقاضیان ثبت گوشی های مسافری دوسیمکارته که فقط یکی از شناسه های خود را در سامانه گمرک وارد کرده اند اطلاعیه ای صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۹    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از امضای قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان ایثارگر شاغل به همراه افراد تحت تکفل آنان با شرکت بیمه دی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۳    
جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی قرار است امشب (دوشنبه) جلسه ای را با مالکان این باشگاه برگزار کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۷    
تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری دوستانه مقابل فلسطین به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۶    
زنان باردار در کنار تجربیات شیرین و دلچسب بارداری، مشکلاتی مثل درد سیاتیک را هم متحمل می شوند که نه تنها دلچسب نیست، بلکه گاه غیر قابل تحمل هم می باشد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۳    
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود در مورد چند بازیکن و یک باشگاه را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۱    
این استاد حوزه علمیه در دیدار اعضای ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: متأسفانه امروز حزب گرایی و عدم توجه به منافع ملی در گوشه و کنار کشور دیده می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۳۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: هفته اول اسفند ماه راه آهن مسیر رشت - قزوین به بهره برداری می رسد و وعده های ریلی دولت محقق می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۷    
آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید از بروز بدحجابی در شهر مقدس قم به شدت انتقاد کرد و گفت: من از مسئولان خواهش می کنم که قم را از بدحجابی و بی بند و باری نجات دهند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۷    
دولت امارات متحده عربی مبلغ 3 میلیارد دلار به پاکستان کمک خواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۱۶    
تداوم خشکسالی ها، افت بارندگی ها و تخلیه روزافزون منابع آب زیرزمینی موجب شده که بر پایه اعلام وزارت نیرو، از میان 609 دشت کشور، 404 منطقه در شرایط بحرانی قرار گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از عملکرد شاگردانش در دقایق پایانی دیدار برابر فلسطین که منجر به دریافت گل تساوی شد به شدت عصبانی بود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۴    
منابع محلی از وقوع انفجار در یک باشگاه شبانه در شمال شرق کلمبیا و زخمی شدن 29 نفر خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۱    
به دنبال هشدار وزارت خارجه آمریکا مبنی بر احتمال حمله تروریستی در ایام کریسمس در بارسلون، این شهر در حالت آماده باش کامل قرار گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۷    
دیدار دوستانه ایران و فلسطین در سکوت ورزشگاه الدحیل برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۳۹    
سخنگوی دولت اسرائیل شامگاه دوشنبه اعلام کرد که رؤسای احزاب دولت ائتلاف تل آویو در صدد انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام در ماه آوریل آینده ( اردیبهشت/ خرداد 98 ) هستند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از توزیع گسترده مرغ منجمد 8 هزار و 900 تومانی در سراسر کشور برای متعادل سازی قیمت مرغ گرم در بازار خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۵    
وزارت کشور افغانستان از تداوم درگیری هائی در پایتخت این کشور خبر داد که ساعاتی پیش و با انفجارهای 5 گانه آغاز شده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال واکنش جالبی به اشتباه یکی از مدافعان تیم ملی نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۷    
سخنگوی ثبت احوال کشور: صدور کارت هوشمند ملی تا پایان امسال است و اعتبار کارت های نمونه قدیم تمدید نمی شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۷    
پسر جوان برای حذف رقیب عشقی اش، 3گروگانگیر اجیر کرد تا او را ربوده و کاری کنند که دیگر سراغ دختر موردعلاقه وی نرود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۹    
کاخ کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه با همتای آذربایجانی خود، تماس تلفنی داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت مرغ آماده طبخ نسبت به روز گذشته 400 تومان کاهش داشته و با نرخ 13 هزار و 900 تومان در بازار خرده فروشی عرضه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۹    
حجم مخزن پنج سد بزرگ استان تهران در پایان فصل پاییز، 12 درصد نسبت به سال آبی 96-95 کاهش داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۱    
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی بن مریم (ع) و سال نوی مسیحی پیام تبریکی را منتشر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۵    
امیررضا خادم معاون حقوقی پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش در نشست خبری اعلام کرد: دیگر تمایلی برای حضور در این پست ندارم و با وزیر ورزش در این زمینه صحبت هایی انجام داده ام که از حوزه معاونت ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۵    
مدیر پروژه مشارکت سازمان برنامه و بودجه گفت:81 هزار پروژه نیمه تمام استانی و 3 هزار پروژه ملی در کشور وجود دارد که روی زمین مانده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۷    
علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به اردوی این تیم در دوحه پیوست.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۴    
فاطمه رهبر گفت: مبلغ مستمری مددجویان جدا از مبالغ یارانه دریافتی آنهاست و 620 هزار خانوار جدید از دو ماه گذشته وارد چرخه پوشش کمیته امداد شده و مستمری دریافت می کنند که این افراد در مرحله اول خدمات ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۴    
وزیر خارجه کشورمان با اشاره به اینکه گزینه های زیادی بعد از خروج آمریکا از برجام داریم گفت: اروپایی ها در انجام تعهداتشان به برجام کُند عمل می کنند ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۵۹    
کارلوس کی روش رفتار غیرمحترمانه با تیمش را دردناک خوانده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۸    
تیم فوتبال عراق با نتیجه دو بر یک چین را مغلوب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۲    
دادگاه عالی پاکستان روز دوشنبه دستور توقیف اموال و انسداد تمامی حساب های بانکی متعلق به آصف علی زرداری رییس جمهوری پیشین این کشور را ارتباط با پرونده گروه اُمنی و شهرک بحریه پاکستان را صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۲    
یک فرد مسلح پس از تیراندازی به سمت رستورانی در بروکسل، پایتخت بلژیک، از محل حادثه گریخت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۳    
فرجی گفت: فیلم سینمایی دزد و پری 2 از چهارشنبه پنجم دی ماه اکران می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۳    
محمد جواد ظریف در توئیتی قرآنی به مناسبت تولد حضرت مسیح (ع) ابراز امیدواری کرد :سال نوی میلادی سال صلح و آرامش باشد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۲۱    
در حمله مسلحانه به منطقه مارادون در نیجریه 17 نفر کشته شدند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۳    
کاهش باروری و زاد و ولد در کره جنوبی به پایین ترین حد خود در چند سال اخیر رسیده است و کمترین نرخ تولد در دنیا را به خود اختصاص داده است و هیچ یک از تلاش های دولت برای افزایش این نرخ موفقیت آمیز نبوده ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۳    
جشنواره ملی نماهنگ فجر در روزهای اول و دوم بهمن ماه در محل پردیس سینمایی ملت و اختتامیه این جشنواره سوم بهمن ماه با اعلام و پخش منتخبی از آثار برتر در سالن همایش های صداوسیما برگزار می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۳    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 40 کیلو گرم تریاک با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر محمودآباد و ماموران عملیات ویژه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۴    
حسین امیر عبداللهیان با سفیر قطر دیدار و گفت وگو کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۸    
طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزاری جشنواره کودکآنلاین را در جهت افزایش تولید محتوای خلاق، ارزنده و فرهنگی در فضای مجازی کشور بسیار مفید و تاثیرگذار عنوان کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۴۶    
فیروزآبادی درباره توئیتر و عضویت مقامات ارشد نظام در این شبکه اجتماعی فیلتر شده گفت: ما مشکل قانونی داریم که باید آن را حل کنیم. من از کسانی که در توئیتر هستند دفاع نمی کنم ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۴۳    
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور گفت: متقاضیان استرداد وجوه عوارض خروج از کشور می توانند ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۴۳    
ترکیب تیم ملی ایران مقابل فلسطین مشخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۹    
نخست وزیر سابق پاکستان به جرم فساد در پرونده مرتبط با یک شرکت فولاد سازی به هفت سال حبس محکوم شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۱    
محاکمه معاون اجرایی وقت مدیریت شعب بانک تجارت استان کرمان، در شعبه چهارم دادگاه ویژه و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۶:۰۱    
برای خرید خودروی آریسان در بازار مدل 1395 با کارکرد 100 هزار کیلومتر به سرمایه 20 میلیون تومانی نیاز است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۱    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۱    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر وعده داد که معتادان متجاهر و خیابانی را تا پایان امسال از سراسر کشور جمع آوری و ساماندهی کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۳۰    
شرکت چینی هواوی اعلام کرد که قبل از پایان سال جاری میلادی، توانسته است به هدف خود یعنی فروش 200 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال دست پیدا کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۸    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به عقب نشینی آمریکا از سوریه، این اقدام را فرار آمریکا توصیف کرد و گفت: عقب نشینی آمریکا در واقع فرار رو به جلو است و امروز با ادعای شکست دادن داعش در حال خروج از سوریه هستند ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۱۵    
رییس فدراسیون فوتبال گفت: دادستانی درباره حضور خانواده ها در استادیوم چیزی به ما ابلاغ نکرده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۸    
شهردار تهران به صورت سرزده در جلسات ملاقات مردمی سه منطقه شهرداری حضور پیدا کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۴    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اشاره به آمار سقط جنین در کشور و سختگیری هایی که در ارایه مجوز سقط انجام می شود، در عین حال از پرونده سنگین قاچاق پروتزهای درمانی خبر داد و خواستار برخورد قانونی با آن شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۸    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری که در پوشش برنده شدن شهروندان در برنامه ها و مسابقات رادیویی اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده بودند، خبرداد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۷    
یک منبع آگاه کویتی از موافقت دولت این کشور با استعفای چهار وزیر از جمله وزیر نفت خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۱    
سرمربی استقلال با انتشار پیامی از حمایت های هوادار تیمش در نیم فصل نخست لیگ هجدهم تشکر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از جلسه فردا (سه شنبه) این فراکسیون با رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۱۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از جان باختن دو مرد جوان در اثر گازگرفتی خبر داد.
  • ۱