چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 30 دی 1397 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 31 فروردین 1397 ناطقان 31 اردیبهشت 1397 ناطقان 31 خرداد 1397 ناطقان 31 تیر 1397 ناطقان 31 مرداد 1397 ناطقان 31 شهریور 1397 ناطقان 1 مهر 1397 ناطقان 1 آبان 1397 ناطقان 30 آذر 1397 ناطقان 30 بهمن 1397 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 1 دی 1397 ناطقان 2 دی 1397 ناطقان 3 دی 1397 ناطقان 4 دی 1397 ناطقان 5 دی 1397 ناطقان 6 دی 1397 ناطقان 7 دی 1397 ناطقان 8 دی 1397 ناطقان 9 دی 1397 ناطقان 10 دی 1397 ناطقان 11 دی 1397 ناطقان 12 دی 1397 ناطقان 13 دی 1397 ناطقان 14 دی 1397 ناطقان 15 دی 1397 ناطقان 16 دی 1397 ناطقان 17 دی 1397 ناطقان 18 دی 1397 ناطقان 19 دی 1397 ناطقان 20 دی 1397 ناطقان 21 دی 1397 ناطقان 22 دی 1397 ناطقان 23 دی 1397 ناطقان 24 دی 1397 ناطقان 25 دی 1397 ناطقان 26 دی 1397 ناطقان 27 دی 1397 ناطقان 28 دی 1397 ناطقان 29 دی 1397 ناطقان 30 دی 1397 
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۲:۲۷    
این روز ها به خاطر تبلیغات متعدد قرص های لاغری بسیاری از افراد با خیال راحت رژیم غذایی غلط خود را ادامه می دهند و پس از وعده های غذایی سنگین با خوردن یک قرص تلاش می کنند اشتباهات خود را جبران کنند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۶:۱۴    
برخی از مواد غذایی هستند که شما می توانید آن ها را با خیال راحت مصرف کنید، چون نه تنها وزن شما را فازیش نمی دهند بلکه موجب کاهش آن نیز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۴:۴۴    
در این مطلب می خواهیم ببینیم چه روش هایی برای درمان واریس وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۱:۱۸    
لثه های رنگ پریده نشانه ای رایج از کم خونی هستند و کم خونی خفیف را می توان در خانه با افزایش مصرف ماده معدنی آهن مدیریت کرد. با این وجود، موارد شدید می تواند زندگی فرد را در معرض خطر قرار دهد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۱:۱۵    
یک متخصص اطفال گفت: کودکانی که تا هفت سالگی مرتب تلویزیون تماشا می کنند نسبت به همسالانشان دچار مشکلات توجهی هستند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۴۹    
در این مطلب به خوراکی هایی که علائم افسردگی را کاهش می دهند اشاره شده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۰:۱۶    
حضرت امام رضا (ع) در کتاب طب الرضا به بررسی فواید سرکه، سنجد و سیب برای بدن پرداخته اند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۲    
در این مطلب راهکار های مفیدی جهت مراقبت از گل و گیاهان آپارتمانی ارائه شده است که با بکارگیری آن می توانید گیاهان زیبایی را پرورش دهید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۷    
اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به سکون نسبی جو تا روز سه شنبه روند تدریجی افزایش آلاینده های جوی در این استان پیش بینی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۰    
"نخست وزیر اسرائیل در شرایط حساس داخلی 16 ساعت پرواز کرده تا هفت ساعت در چاد باشد. دیدار از این کشور مسلمان نشین در مرکز آفریقا چه دستاوردهایی می تواند برای اسرائیل و شخص بنیامین نتانیاهو داشته باشد؟"
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۹:۲۰    
نیروهای ارتش عراق طی عملیاتی در شهر کرکوک موفق شدند 2 سرکرده خطرناک گروه تروریستی داعش را شناسایی و بازداشت کنند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۵۱    
شاگردان کی روش در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف چین می روند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۴۰    
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: طی یک عملیات جستجو و نجات دریایی با هماهنگی مرکز (MRCC) بندر چابهار در محدوده 30 مایلی از بندر چابهار ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۶    
بارش برف در بجنورد و سایر شهرهای خراسان شمالی چهره ای زمستانی به این استان بخشید. این بارش ها باعث ایجاد شورونشاط در اهالی گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها شد و البته مشکلاتی برای مسافرانی که قصد تردد از ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۴    
همتی در صفحه شخصی خود نوشت: نکته جالب در مورد این روزهای بازار ارز، کم رمق بودن تقاضا در صرافی ها و نزخ سازی دلالان در فضای مجازی است. بانک مرکزی این روزها جور سمت تقاضا را هم می کشد!
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۷:۰۲    
زنگ زدن گوش ها آزاردهنده است و در بلندمدت بر کیفیت زندگی تاثیر منفی می گذارد به همین دلیل شرکت تحقیق و توسعه (R & D) در تکنوپارک دانشگاه فنی Yıldızترکیه نرم افزاری ارائه کرده که هدف آن متوقف کردن زنگ ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۶:۵۰    
یک کارشناس ارشد مشاوره خطر های مصرف یک ماده مخدر مرفین دار که به شدت اعتیاد آور است را بیان کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۶:۳۳    
پژوهشگران اخیرا موفق به توسعه یک دستگاه جدید پوشیدنی بی سیم شده اند که دستگاه مذکور با آنالیز تعریق پوست، قادر به نظارت و تشخیص مشکلات سلامتی افراد است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۶:۱۶    
یک متخصص اطفال گفت: وزن گیری کودکان با هر بار واکسیناسیون انجام می شود و در این زمان اگر نمودار رشد تغییری نکرده باشد باید نگران وضعیت او باشیم.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۳:۵۲    
یک پژوهشگر دینی و استاد حوزه به بررسی بخش هایی از خطبه فدکیه پرداخته و دلایل مخفی ماندن مزار مطهر حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را مطرح کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۴:۴۳    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی غذا را در پیشگیری از پوکی استخوان، آرتروز و عضلانی شدن بدن موثر دانست.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۵:۳۳    
سرطان به عنوان یکی از رایج ترین سرطان هاست که عوامل مختلفی ازجمله سیگار کشیدن در شیوع آن دخیل هستند. اصلی ترین عامل آن با آماری بیش از 85 درصد موارد است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۴:۱۶    
یک روانپزشک در دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به اینکه حواس پرتی و کاهش تمرکز می تواند علامتی از افسردگی باشد ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۳:۳۲    
شیر مادر به عنوان منبعی غنی از ویتامین، پروتئین و کربوهیدرات، همه مواد مغذی مورد نیاز کودک در شش ماه نخست زندگی را تأمین می کند و با داشتن آنتی بادی های فراوان از کودک در برابر بسیاری از بیماری ها ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۲:۲۴    
خود مراقبتی 50 درصد مراجعات به اورژانس را کاهش می دهد و تا 40 درصد از حضور بیماران به پزشکان عمومی ممانعت می کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۲:۵۰    
یکی از خوانندگان این روزنامه نوشته است: پدری 65 ساله دارم که از بیماری آرتروز زانو رنج می برد. متأسفانه در ماه های اخیر درد زانوی او بیشتر شده است ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۱:۱۶    
در این مطلب با 10 روش ساده برای درمان سردرد آشنا خواهید شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۲:۰۰    
مطالعات جدید محققان دانشگاه ادینبورگ انگلیس نشان می دهد نوعی سلول ویژه ایمنی نقش مهمی در تنظیم فشار خون دارد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۱:۱۶    
آمارهای جهانی نشان می دهد از هر 2 نفر، یک نفر از ریزش مو رنج می برد. از سوی دیگر نتایج آخرین پژوهش ها نشان می دهد مهمترین دلیل ریزش مو، دلیل ارثی است، به گونه ای که در 80 درصد موارد ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۳۳    
کولیک یا قولنج نوزادان، مشکلی است که حدود 25 درصد نوزادان تازه متولد شده را گرفتار می کند.در واقع اگر کودک شما کمتر از پنج ماه سن دارد و بیش از سه ساعت در روز و بیشتر از سه روز در هفته به صورت مداوم ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۹    
قیمت هر کیلوکرم مرغ در تهران به به 12 هزار و 900 تا 13 هزار و 400 تومان رسید، اما اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران که هر روز اقدام به اعلام قیمت روز مرغ گرم می کرد امروز با صدور اطلاعیه ای اعلام ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۸    
شرایط مختلفی می توانند موجب تورم گره های لنفاوی شوند، به ویژه گره هایی که در سر و گردن قرار دارند. از جمله این شرایط می توان به اختلالات خود ایمنی، برخی انواع سرطان، و عفونت های شایع ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۱    
میانگین وزن کودکان امروزی در مقایسه با سال ها قبل تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و این می تواند زنگ خطری برای والدین باشد تا بیشتر مراقب نوع تغذیه کودکان شان باشند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۳۱    
عسل و دارچین، دو هدیه فوق العاده از دل طبیعت هستند که خواص شگفت انگیزی برای سلامتی افراد با خود به ارمغان می آورند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۴    
بازی تیم های ملی فوتبال ایران و عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به سود شاگردان کی روش به پایان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۴    
وزیر رفاه گفت:14 میلیون نفر بسته حمایتی گرفتند و 145 میلیارد تومان دیگر نیز بابت این بسته ها واریز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۱    
یک متخصص تغذیه گفت: در فرهنگ ما عادات خوب غذایی همچون مصرف پنیر با گردو وجود دارد که مفید بودن آن ها از نظر علمی برای سلامت ثابت شده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی کمیسیون انرژی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات طرح نمایندگان درباره اختصاص بنزین به ازای هر ایرانی توضیحاتی داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۹    
بازیکن عراقی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بالاخره از این تیم جدا شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۱    
سرمربی تیم ملی عمان درباره دیدار با ایران صحبت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۴    
سازمان تأمین اجتماعی درباره سبد کالای بیمه شدگان اطلاعیه ای صادر کرد و گفت: مشمولانی که بسته حمایتی دریافت نکردند تا فردا به حسابشان واریز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۵۴    
مدیرگروه بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی و بانکی گفت: ارائه سرویس های بانک داری باز در کشور بر مبنای کارت است که در ارائه خدمات بانک داری باز، باید به سوی مبدا قراردادن حساب های بانکی حرکت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۹    
در ساعت 7 و 4 دقیقه صبح فردا دوشنبه اول بهمن ماه گرفتگی کامل رخ خواهد داد و از آنجایی که خورشید در تهران در ساعت 7 و 11 دقیقه طلوع می کند، زمان مشاهده این پدیده با شرایط نور روز همزمان خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا مسیر و رویکرد انقلابی جامعه ما را تغییر دهد ، گفت: برغم تلاشهای گسترده امپراتوری رسانه ای سلطه و صهیونیسم ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۷    
حمله مردان مسلح به مقر نیروهای سازمان ملل متحد در مالی، هشت کشته و چندین مجروح برجای گذاشت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۹    
محمدی با اشاره به جزئیات دستگیری سپیده قلیان و بردارش گفت: در هنگام مراجعه ماموران با مقاومت برادر و سایر اعضای خانواده که از اجرای حکم تمرد کرده مواجه می شوند و برادر وی با ضابطین درگیر می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۷    
دیدار تیم های ملی ایران و عمان از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا شروع شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۳۴    
مأموران گشت انتظامی قرارگاه غرب یگان امداد تهران بزرگ دو مامور قلابی را به همراه 2 عدد بی سیم و یک قبضه سلاح گرم پلاستیکی و 2 قبضه سلاح سرد دستگیر کردند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۲۳    
سازمان هواشناسی اعلام کرده طی سه روز آینده هوای غالب مناطق کشور آرام است و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت شاهد افزایش آلاینده ها خواهیم بود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۳    
نهمین همایش "غزه نماد مقاومت" عصر امروز با سخنرانی زهرا مصطفوی، خالد قدومی، عباس خامه یار و علی اکبر صالحی برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۷    
سفر ناگهانی و تحقیرآمیز دونالد ترامپ به عراق باعث افزایش تحرکات فراکسیون های پارلمانی این کشور برای اخراج نیروهای نظامی آمریکا از عراق شده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۵    
معاون اول رییس جمهور به منظور افتتاح و بهره برداری از چند طرح مهم عمرانی و صنعتی، فردا دوشنبه اول بهمن به استان کرمان سفر می کند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۵    
نخست وزیر پاکستان در سفری 2 روزه فردا به قطر می رود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۵    
پنج هزار هوادار برای تماشای دیدار ایران و عمان خود را به ورزشگاه محمد بن زاید رسانده اند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما یک تیم ستاره داریم و همه بازیکنان مان متفاوت هستند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۸    
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در خصوص وام ازدواج کار بی نظیری در دولت تدبیر و امید صورت گرفت و در حال حاضر پرداخت وام ازدواج به روز شده و حداکثر مدت انتظار جوانان یک ماه است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۷    
ترکیب تیم ملی فوتبال عمان برای بازی مقابل ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسا مشخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۸    
چین با برتری 2 بر یک برابر تایلند، به مرحله بعد جام ملت های آسیا راه یافت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۹    
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با عمان مشخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۳    
سبد نفتی اوپکی در سال گذشته میلادی فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرد، در 17 روز نخست سال جدید میلادی یک بار 60 دلار را نیز تجربه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۵    
شاگردان امیر قلعه نوبی در دیداری دوستانه برابر حریفی از مقدونیه به برتری رسیدند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۳    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 13 درصدی کشفیات مواد مخدر در 9 ماهه ابتدایی سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۸    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مرتضی کرمانی مقدم مربی تیم استقلال جنوب را محروم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۸    
استاندار زنجان با بیان اینکه نرخ رشد علمی در ایران 11برابر بیشتر از میانگین جهانی است گفت: همه مدیران موظف به اطلاع رسانی در این امر هستند، آمار ارائه شده سازمان ملل موجب افزایش امید می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۱    
ترکیب دو تیم ملی چین و تایلند در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۷    
رئیس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران گفت: مراسم 12 بهمن ساعت 9 صبح در حرم امام خمینی(ره) برگزار و ساعت 11 صبح همان روز جایگاه جلوس حضرت امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س) گلباران خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۶    
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه جمعیت فاقد بیمه 18 تا 50 ساله را احصا کردیم ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۳    
یکی از تهیه کنندگان مسابقه برنده باش از تغییر شرایط حضور در برنامه و پیش بینی قوانین جدید برای جلوگیری از تکرار شدن حضور شرکت کنندگان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۲    
با حکم محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیام برازجانی به عنوان دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۲    
پدرو سالگادو که برای در اختیار گرفتن هدایت تیم جوانان بوکس انتخاب شده بود، از حضور در ایران صرف نظر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۲    
گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد، این خودروسازی تمامی تعهدات قبل از 31 مرداد 97 را با قیمت قبل انجام می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۵    
پزشکان تایلند نسبت به بحران آلودگی هوا در بانکوک و پیامد آن برای سلامتی مردم این شهر هشدار دادند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۴    
جان کری وزیر امور خارجه سابق آمریکا گفت که دونالد ترامپ ، ایالات متحده را منزوی کرده و ما را در ارتباط با نهادهای شکل گرفته از زمان جنگ جهانی دوم برای برقراری اتحاد در جهان، به قهقهرا برده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه جنس کار جهادی از طلای ناب است اظهار کرد: کشورمان را ببینید چه بلایی سرمان آمد ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۰    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت احمد فضائلی رییس اسبق دانشگاه امام حسین و از مجاهدان 8 سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۷    
وزارت بهداشت مکزیک از افزایش تلفات انفجار خط لوله نفت در این کشور به 79 کشته و 66 بستری خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۸    
امروز نرخ خرید دلار در بانک ها و معامله دلار در بازار آزاد نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته و ثبات نسبی داشت. اما قیمت سکه طرح قدیم با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته همراه بود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۸    
ناوگان ششم دریایی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: ناوشکن یو اس اس دونالد کوک عازم دریای سیاه شده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۰    
صالحی درباره اظهارات جان بولتون درباره ایران مبنی بر اینکه اطلاعات غلط به آژانس بین المللی انرژی اتمی داده، گفت: مگر آقای بولتون حرف راست هم می زند؟
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۰    
ناوگروه پنجاه ونهم نداجا پس از 43 روز دریانوردی در بندرعباس پهلو گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۳    
رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت، گفت: تهیه و تدوین راهنما های بالینی و شناسنامه ارائه خدمات اختلال مصرف مواد در کودکان و نوجوانان از طریق تشکیل کمیته علمی در حال انجام است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۶    
ویتنام توانست با برتری برابر اردن به جمع هشت تیم برتر جام ملت های آسیا راه یابد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۳    
تیم ملی فوتبال کره جنوبی با بدبیاری بزرگی روبه رو شد و یکی از بهترین بازیکنان خود را برای ادامه جام ملت ها از دست داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۵    
رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد، معادلات میان رژیم صهیونیستی با جبهه مقاومت به نفع مسلمین در حال تغییر است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۹    
شریعتی رئیس حوزه قضایی لواسانات طی دستوری به رییس کلانتری 166 لواسانات، سگ گردانی در پارک ها را ممنوع اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۷    
رئیس پلیس راه البرز گفت: محور کرج - چالوس برای انجام عملیات نگهداری در محدوده تونل5، به صورت زمان بندی شده شب ها مسدود می شود.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۵    
یوسفی گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 9 هزار و 200 و مرغ آماده به طبخ درخرده فروشی ها 13 تا 14 هزار تومان است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۴۹    
نتایج آزمون کارآموزی وکالت سال 97 اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۷    
پیش فروش بلیت سینماهای مردمی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از صبح امروز آغاز شد و در حال حاضر بلیت پردیس های آزادی و کورش و سینماهای استقلال و فرهنگ به صورت کامل فروخته شده است.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۶    
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری هفت تن از جاعلان حرفه ای اسناد دولتی و مسافرتی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۷    
در روز 20 و 21 ژانویه(30 دی و اول بهمن) پدیده ابرماه و ماه گرفتگی در یک روز اتفاق خواهد افتاد، لازم به ذکر است است این پدیده هر 10 سال یک بار رخ خواهد داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۰    
رحمانی افزود: متاسفانه برخی از خودروسازان گلایه داشتند که قیمت محصولات آنها کم است. حتی من به یکی از خودروسازان گفتم لزومی ندارد که شما برای پراید ...
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۹    
نیروی هوایی رژیم صهیونیستی قصد تجاوز به جنوب سوریه را داشت که پدافند هوایی سوریه این حملات را دفع کرد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۴    
اتحادیه پرنده و ماهی به اعضای خود اعلام کرد که نرخ مرغ تا اطلاع ثانوی اعلام نمی شود و اعضای این اتحادیه می توانند مبنای فروش به مصرف کننده را فاکتور خرید به اضافه ده درصدسود قرار دهند.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۱    
رئیس پلیس فتای تهران از دستگیری پسر جوانی که اقدام به انتشار تصاویر دختر جوان کرده بود و قصد اخاذی داشت خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۷    
مراسم هفتمین روز درگذشت زنده یاد حسین محب اهری در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۷    
کاردار ایران در آلمان در ارتباط با ادعاها درباره جاسوسی ایران از این کشور، احضار شد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون 14 میلیون خانوار سبد حمایتی را دریافت کردند و اگر کسانی باشند که خود را مشمول قانون دریافت بسته حمایتی می دانند باید تقاضای خود به مراجع حمایتی اعلام کنند .
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۲    
دادستان عمومی و انقلاب یزد از بازداشت مدیرکل سابق اداره حفاظت محیط زیست استان به اتهام ارتشاء و تضییع حقوق دولت خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۸    
معامله گران بورس تهران امروز نظاره گر فروشندگان سهام در اغلب نمادهای معاملاتی بودند. بازاری که با وجود افزایش عرضه از سوی حقوقی ها اما تلاش کرد تا در میان تک سهم ها همچنان برای شکار بازدهی امیدوار ...
  • ۱