پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۱۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 تیر 1396 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1396 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۰۹:۱۴    
ایران از نظر پتانسیل های بالقوه به اذعان عموم کارشناسان اقتصادی ظرفیت این را دارد که تبدیل به هاب منطقه ای در عرصه صنعت هوایی شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۹    
معاون امورعمرانی و برنامه ریزی فرماندار زاهدان از تصویب 11 پروژه توسط ستاد بازآفرینی شهرستان زاهدان و اجرای آن به شرکت عمران و بهسازی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۸    
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: اکنون به طور متوسط روزانه بیش از یک هزار پرواز از آسمان ایران عبور می کند که این ظرفیت تا سه برابر قابل افزایش است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۵    
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد: روز چهارشنبه هفته جاری 650 واحد را در فاز 5 شهر جدید پردیس افتتاح خواهیم کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۵    
با تصویب هیئت وزیران، مبلغ 200 میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارات وارده به تأسیسات و خطوط راه آهن ناشی از وقوع حادثه ریلی هفت خوان استان سمنان و تجهیز و ارتقای ایمنی خطوط راه آهن اختصاص یافت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۵    
نشانگرهای 4 گانه نبض ساخت و ساز در کشور، از توقف فرآیند سقوط سرمایه گذاری ساختمانی در فصل دوم سال 95 و بازگشت تدریجی سازنده ها به بازار از نیمه سال گذشته، خبر می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۰    
روابط عمومی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره ) اعلام کرد: بهسازی پارکینگ فرودگاه امام خمینی (ره ) آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۰    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: درآمدهای این شرکت برای توسعه صنعت هوانوردی کفاف نمی کند و انتظار نداریم بخشی از آن به عنوان سود سهام و مالیات کسر شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۹:۰۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی گفت: 31 بیمارستان با بیش از سه هزار تخت طی یک سال گذشته در کشور احداث و افتتاح شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۷:۵۰    
حبیب الله بی طرف*: با رشد جمعیت و گسترش شهرنشینی و به تبع آن توسعه شهرها و ایجاد شهرهای جدید، مقوله شهرسازی و احداث ساختمان از جنبه سنتی خود خارج شده و با احداث ساختمان های چند طبقه و مجتمع های ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۷:۴۵    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هرمزگان از انسداد تونل راهدار فداکار شهسواری در محور بندرعباس –حاجی آباد از 17 لغایت 22 تیر ماه به مدت 6 روز خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۷:۴۰    
گزارش توصیه های هواشناسی کشاورزی به تفکیک استان ها تا 14 تیرماه از سوی سازمان هواشناسی کشور منتشر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۸    
در 2 روز آینده اهواز با بیشینه دمای 50 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان است، همچنین از فردا تا پایان هفته، روند افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور پیش بینی می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تحریم هایی که در تولید تجهیزات فرودگاهی داشتیم ولی موفق شده ایم در تولید و تعمیر برخی تجهیزات فرودگاهی پشرفت زیادی کنیم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۸    
عملیات بهسازی، احداث و آسفالت راه های روستایی بخش رضویه شهرستان مشهد مقدس با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۸    
بالغ بر 6 هزار کارت هوشمند جهت ناوگان جاده ای باری و مسافری طی 3 ماهه اول امسال در خراسان شمالی صادر شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۸    
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از برگزاری جلسه کمیسیون ماده 5 استان برای بررسی پرونده های شهرستان قروه خبر داد و گفت: مصوبات کمیسیون ماده 5 استان به طور مرتب به اطلاع مردم شریف استان رسانده خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به همراه مدیر مسکن و ساختمان و جمعی از کارشناسان این اداره کل از پروژه های مسکن مهر شهر زنجان بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۸    
سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان جاجرم از بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پروژه های راه روستایی این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره با امضای تفاهم نامهٔ سه جانبه میان راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان نظام مهندسی گفت: با اجرای این تفاهم نامه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۸    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از ادامه مذاکرات پیرامون از سرگیری پروازها به فرودگاه نجف در کشور عراق خبرداد و گفت: پروازها تا اعلام نتایج قطعی انجام نمی شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۳    
در راستای ایجاد فضای رقابتی و با هدف ارتقاء سطح خدمات سفر بر اساس دستورالعمل شناورسازی ارسالی از ستاد مرکزی شرکت های مسافربری می توانند تا سقف 20 درصد نسبت به تغییر بهای بلیت (کاهش یا افزایش) اقدام ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۸    
مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این بندر طی سه ماه نخست سال جاری از افزایش 34 درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی در تنها بندرگاه جزیره مرجانی خلیج فارس خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۳    
مدیرعامل بانک مسکن با بیان این که 70 درصد دارایی های نظام بانکی کیفیت ندارد پیشنهاد تشکیل تهاد مدیریت بحران معوقات بانکی را داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۸    
در راستای ارتقاء ایمنی راهها، بیش از سه هزار کیلومترخط کشی در راههای ارتباطی استان خراسان رضوی انجام شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۸    
سازمان بنادر و دریانوردی در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، با اعلام شرایط اختصاصی و عمومی، 200 نفر را در مشاغل تخصصی جذب می کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۳    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۸    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان از معرفی بندرعباس به عنوان مهم ترین و فعال ترین مرز ترانزیت ورود کالای کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۸    
سرپرست اداره نظارت بر طرح های توسعه و عمران شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از تصویب طرح تفصیلی شهر خیرآباد در کمیسیون ماده 5 خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۳    
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال کریمی قدوسی نماینده مشهد در مورد خرید هواپیما در مجلس با تاکید بر اینکه خرید هواپیما بدون تعهد دولت صورت گرفته و با ضمانت شرکت هما این خریدها انجام شده است گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان گفت: پیرو تفاهم نامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و بهزیستی واگذاری مسکن به خانواده های دارای دو معلول در جنوب استان کرمان آغاز شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان از کاهش 30 درصدی تلفات جاده ای استان درحوزه برون شهری و روستایی طی دو ماه فروردین و اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۵    
شروع عملیات اجرایی نصب جداکننده های مفصلی (نیوجرسی) در ورودی های شهر لار به همت اداره راه و شهرسازی لار صورت گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۵    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار در استان همدان از رصد 12 مورد تخلفات در این شهرستان توسط کارشناسان این اداره خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۵    
سرزندگی خرمشهر و آبادان درگرو لایروبی اروند و بازگشت کشتی های بزرگ به این آبراه بین المللی است با این حال تعلل عراقی ها در همکاری با ایران برای پاکسازی اروند از مغروقه های زمان جنگ اکنون به بزرگترین ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۰    
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام آمادگی آن بنیاد برای ساخت مسکن در منطقه مکران از احداث مسکن در مناطق جنوبی کشور بر اساس ضوابط تعیین شده از سوی وزارت راه و شهرسازی و با توجه به ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۰    
دکتر حمید یاری*: یکی از روش های مناسب تامین مالی برای افراد یا شرکت هایی که نیاز به خرید کالا یا محصولی دارند و در شرایط کنونی قادر به خرید به صورت کاملا نقدی نیستند، لیزینگ یا خرید اقساطی است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۲۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید براینکه با توجه به گزارش ارائه شده بسیاری از آسیب های اجتماعی طی یک سال گذشته رشدی منفی را نشان داده است گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۲۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۰    
مدیر فنی و اجرایی راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: عملیات اجرایی احداث ساختمان اداری آزمایشگاهی پزشکی قانونی شهرستان ایرانشهر 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۰۵    
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری: تا هفته پیش حدود 212 هزار ناوگان در سامانه ناوگان حمل و نقل شهری نام نویسی کردند که از این تعداد حدود 43 هزار ناوگان پروانه فعالیت گرفتند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۰۰    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(ایران ایر) گفت: انتخاب ایران ایر به عنوان عضو شورای حکام انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی(یاتا) در کرسی نمایندگی شرکت های هواپیمایی خاورمیانه و شمال آفریقا ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۰    
فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۸:۱۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۷:۳۶    
نخستین کنفرانس ملی فرماندهی عملیات اطفای حریق با مشاوره های مهندسان و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، اواخر تیرماه طی دو روز در 13 محور و در تهران برگزار می شود.