سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 تیر 1397 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1397 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۴    
مدیر بندر امیرآباد گفت: پیش بینی می کنم که تا پایان سال جاری میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بندر به بیش 1250 میلیارد تومان برسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۴:۵۹    
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از کاهش 35 کیلومتری مسیر اردل- دوپلان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۱:۲۳    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از روند پیشرفت پروژه های عملیات عمرانی فرودگاه اردبیل از جمله بهسازی باند 33-15 فرودگاه و پروژه سالن ترمینال جدید و ترمینال حجاج این فرودگاه بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۰:۰۳    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری طی نشستی مشترک با اعضای کارگروه تخصصی عملیات پرواز بر اهمیت بهره گیری و اجرای بروندادهای فکری این کارگروه تأکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۴    
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از برگزاری مانور تمرینی مقابله با آلودگی نفتی و جستجو و نجات دریایی در بندرنوشهر خبر داد .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۹:۲۹    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اشاره به معرفی نیازهای فنی صنعت هوایی به شرکت های دانش بنیان داخلی، زمینه همکاری در این حوزه را در 3 بخش طراحی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۷:۵۹    
کریستین شرر مدیر اجرایی هواپیمایی ای.تی.آر هشدار داد در صورتی که نتواند طبق قرارداد به ایران هواپیما بفروشد، این شرکت متحمل خسارت جدی خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۸:۵۷    
معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: به زودی چهار قرارداد سرمایه گذاری با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در بندر شهیدبهشتی چابهار به امضا خواهد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۳    
معاون وزیر راه وشهرسازی در سفر به استان فارس بزرگراه شیراز-فسا- داراب-گهکم را موجب تکمیل شدن بخش دیگری از کریدور شمال- جنوب کشور دانست و بر تسریع در عملیات اجرایی این بزرگراه در محدوده شهرستان داراب ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۵۳    
براساس بررسی ها نقشه ها و مدل های هواشناسی، همچنان در سه روز آینده قالب مناطق کشور آسمانی صاف و هوایی آفتابی خواهند داشت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۸    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۶:۳۳    
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد 53 درصدی نظارت بر مراکز و مؤسسات آموزشی دریانوردی فعال در استان در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه قبلی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: در سه ماهه نخست سال 97، تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی لرستان با 18.73 درصد افزایش همراه شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۵:۱۱    
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انتخاب حشمت الله فلاحت پیشه به عنوان رئیس جدید کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را به وی تبریک گفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۷    
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از صدور بالغ بر2200 فقره گواهینامه دریانوردی طی سه ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با بهره برداری از قطعه سوم بزرگراه مشگین شهر- اردبیل حلقه ترافیکی مشگین شهر- سه راهی لاهرود تکمیل شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۴۲    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: پایانه مسافری سرو تا پایان آذر به بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۷    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۳۷    
سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از اتمام پروژه بهسازی و آسفالت محور احمدآباد به خودرو در شهرستان نظرآباد خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۴۶    
معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی از طرح توسعه ریلی منطقه معدنی سنگان و پایانه مرزی دوغارون در استان خراسان رضوی بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۶    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از صادرات دومین محموله دام زنده از طریق این بندر به مقصد بندر الرویس کشور قطر خبر داد .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۲    
معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: از 14 تیرماه سال جاری توزیع لاستیک مورد نیاز رانندگان جاده ای با نرخ مصوب دولتی صرفاً از طریق صدور معرفی نامه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۳۲    
کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با هدف تسریع در رسیدگی به مشکلات رانندگان در بخش تضییع حقوق آنان توسط برخی شرکت های حمل و نقل ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۱۷    
مشکلات ساکنین مسکن مهر ماهدشت با حضور معاون امور عمرانی استانداری و باهدف بهبود شرایط زندگی بررسی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۰    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از آمادگی سازمان بنادر و دریانوردی در راستای واگذاری 17 بندر کوچک چندمنظوره در این استان به بخش غیردولتی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۴۰    
مدیر کل راه وشهرسازی ودبیر کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان گلستان از ابلاغ طرح توسعه وعمران (جامع) شهرهای بندرگز و آق قلا و سرخنکلاته درسال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۵    
انتقال زائران خانه خدا به عربستان از 19 ایستگاه پروازی صورت می گیرد که زائران از 7 ایستگاه پروازی صرفاً با هواپیماهای سعودی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۵    
معاون فنی و زیربنایی راه آهن با بیان اینکه تهاتر نفت ایران با ریل هند منتفی است چراکه برنامه ای برای خرید ریل خارجی نداریم، گفت: ذوب آهن متعهد شده تا پایان سال 40 هزار تن ریل در اختیارمان قرار دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۰۰    
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد شرکت راه آهن گفت: موضوع انطباق بین شغل و شاغل یکی از الزامات ارتقاء بهره وری است و اگر این انطباق وجود نداشته باشد هر فعالیت و برنامه ریزی منجر به شکست خواهد بود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۰    
آیین معارفه مدیر حراست با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان قم و جمعی از معاونین این اداره کل و میرجلیل نگارنده معاون اجرایی مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۵    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۰۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که وزارت راه و شهرسازی از فرصت اراضی متعلق به سازمان ها و موسسات دولتی برای ساخت مسکن استفاده می کند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۰۰    
عضو هیات مدیره بانک مسکن، گفت: حمایت از دهک های میان درآمدی جامعه ، ارتقاء کیفیت ساخت و ساز و کاهش مصرف انرژی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و مکاتبات انجام شده به دنبال سفرهایی امن و راحت در طرح سفرهای تابستانی بوده تا با کمترین مشکل مسافران از محورهای استان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۵۰    
معاون سرمایه گذاری و اقتصادی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به آغاز عملیات اجرایی راه آهم سریع السیر تهران-قم-اصفهان و تعارض این پروژه با احداث زیرساخت های محدوده پیشران منطقه آزاد شهر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۴۰    
حسن سبیلان اردستانی*: شهروند یا جامعه، کدام در بازنمایی های رسانه ای ایران دیده می شود؟ سال ها انتشار اخبار و گزارش با تأکید بر جامعه و کشور باعث شده است که رویکرد جامعه محور خبری برای متخصصان نیز ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۲۵    
کی تاک لیم دبیرکل آیمو در دیدار با محمد راستاد ضمن هماهنگی های لازم برای برگزاری مراسم روز جهانی دریانوردی از مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران خواست تا یافته های خود از سانحه سانچی را در اجلاس ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۱۵    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۱۵    
فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۰۵    
وزیر راه و شهرسازی تغییر رویکرد این وزارتخانه از پروژه محوری به برنامه محوری، تعیین متولی کنترل ساختمان، مقابله با فساد در حوزه مهندسی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۷:۵۵    
مدیرکل راه وشهرسازی اصفهان به عنوان عضو ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی استان منصوب شد.