جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 تیر 1397 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1397 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۹    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: برای نخستین بار در میان بنادر شمال کشور، محموله ای 3 هزار تنی به بندر آستارا کابوتاژ شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۴    
معاون وزیر و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی در جلسه دبیران ستاد اقامه نماز شرکت ها و سازمان های تابعه این وزارتخانه گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۰    
مدیر امور طرح و برنامه های بانک مسکن اعلام کرد: 70 هزار خانه اولی سپرده گذار در صندوق پس انداز مسکن یکم موفق شدند با استفاده از تسهیلات یکم، صاحب مسکن شوند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۶    
مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک مسکن گفت: از طریق تنظیم سیاست های اعتباری بانک مسکن در صدد حذف غیرحرفه ای سازنده ها از حوزه مسکن هستیم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۶    
مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی از آغاز عملیات آسفالت ریزی جاده دسترسی ترمینال فرودگاه تبریز با اعتبار بهسازی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۶    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت:کاهش مصرف سوخت و انرژی و تلفات و تصادفات جاده ای با افتتاح پروژه آزاد راه تهران- شمال عملیاتی می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۴۱    
مدیرکل فرودگاه مهرآباد از آمادگی این فرودگاه برای ساماندهی، توسعه و ارتقای خدمات به مسافران با توجه به افزایش پروازها در تابستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۳۶    
اولین ساختمان ماندگار در تهران با محوریت محیط زیست، سلامت، مسائل اجتماعی و اقتصادی ساخته شده و در کشور نیز 18ساختمان دیگر در دست مطالعه است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۱۶    
دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی با اشاره به اینکه ارایه پیش بینی کامل و همه جانبه از آینده صنعت کشتیرانی کار غیرممکنی است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۵۰    
براساس جداول پیش بینی و نقشه های پیش رو هواشناسی، طی سه روز آینده بازهم شاهد آسمانی صاف و آفتابی خواهیم بود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۰    
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از آغاز عملیات اجرایی 4 خطه کردن کبودرآهنگ- شیرین سو- قیدار به طول 6 کیلومتر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۰    
در سفر یک روزه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی به یزد، موضوع اهمیت خدمت رسانی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۰    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۰    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از تهیه و تدوین دستورالعمل های ایمنی در برابر آتش در مدهای مختلف حمل و نقلی خبر داد و اعلام کرد: در نظر داریم ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۰    
دولت تدبیر و امید نخستین قدم های توسعه کردستان را با توسعه زیرساخت ها از جمله راه های ارتباطی شروع کرد و در طول چهار سال گذشته در مجموع 960 کیلومتر راه شامل 240 کیلومتر محورهای بین شهری و 720 کیلومتر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۵    
به مناسبت فرارسیدن روز جهانی دریانورد مراسمی در بندر خرمشهر برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۵    
رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان با اشاره به دو شرط ایران برای سرمایه گذاری شرکت های خارجی در منطقه سه آزادراه تهران- شمال گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: اخذ کمیسیون اضافی شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای از رانندگان ممنوع بوده و باید این موارد سریعا گزارش داده شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۵    
دبیر کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان گلستان از برگزاری سومین جلسه این کارگروه در سالجاری و بررسی 11 دستور کار در آن خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۰    
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری درنشست مشترک با شهرداران واعضای شورای شهرستان بروجن که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد؛ از ضرورت توسعه بزرگراههای این استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۵    
میزان جابجایی کالا در 3 ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 3 درصدی برخوردار بوده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۰    
با حضور استاندار در جلسه شورایعالی شهرسازی کشور طرح ویژه توسعه استان با رویکرد مازندران یکپارچه همراه با توسعه متوازن و پایدار مطرح و به تصویب رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید در چارچوب اجرای 'طرح بازآفرینی شهری' حمایت از بخش خصوصی و توسعه گران برای ورود به بازسازی و نوسازی محلات ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۵    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زیرکوه از آغاز عملیات روکش آسفالت گرم در محور سه راهی فخرآباد – نزومند خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی دولت، استاندار تهران و نماینده مردم شریف آباد و پاکدشت در صدر هیئتی از مدیران کل و معاونین استانداری تهران از پروژه احداث کمربندی پاکدشت بازدید کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۵    
هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی با حضور در مجتمع بندری خرمشهر از بخش های مختلف آن بازدید کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۵    
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: 41.5 هکتار از اراضی ملی جنوب کرمان که مورد ساخت وساز قرار گرفته بود از دست متصرفان خارج شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۵    
در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و با حضور محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی "میز خدمت" در این سازمان آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۰    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از بارگیری و ارسال 6 هزار رأس گوسفند در اسکله تجاری شادگان طی تیر ماه سال جاری بارگیری و ارسال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۰    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از صدور الکترونیکی صورت وضعیت پیمانکاران و مشاوران در سامانه تخصصی بندر نوشهر از ابتدای تیرماه جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۰    
رئیس مجلس با بیان اینکه هدایت نقدینگی به موضوعات و مسائل جزئی نفعی نداشته و ثروتی به کشور اضافه نمی کند، گفت: دولت باید بسترهای هدایت نقدینگی های مردم به پروژه های ثروت زا را فراهم کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۵    
سفیر کشور اتریش در ایران که برای آشنایی و شناسایی ظرفیتهای اقتصادی با هدف گسترش تعاملات و همکاریهای مشترک بین دو کشور به هرمزگان سفر کرده بود درحاشیه بازدید از بزرگترین بندر تجاری کشور بر لزوم تعمیم ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۱۹    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۰۹    
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با صدور پیامی فرارسیدن چهارم تیرماه روز جهانی دریانورد را به کلیه تلاشگران عرصه دریانوردی تبریک گفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۴    
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پیشرفت فیزیکی 91 درصدی منطقه یک آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از آزادراه تهران- شمال گفت: مجلس تامین مالی این پروژه را مدنظر قرار دارد و دولت باید در تخصیص به موقع اعتبارات اقدام کند تا اجرای پروژه با تعویق مواجه نشود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۴    
صبح امروز وزیر راه و شهرسازی به همراه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت ساخت و دیگر مسئولان از پروژه آزادراه تهران- شمال بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۹    
نظام نامه طرح و اجرای رویه های بتنی مطرح و پس از بحث و بررسی پیرامون دوره تضمین با تعیین مدت زمان 5 سال در یک صد و چهل و یکمین نشست شورایعالی فنی امور زیربنایی حمل ونقل کشو به تصویب رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۴    
مدیرکل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پرداخت غرامت به خسارت دیدگان "سانچی" قطعی است و ارتباطی به تعیین مقصر سانحه ندارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۴    
مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از استقرار میز خدمت در این اداره کل خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۱۹    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۰۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: با اجرای فاز اول توسعه چابهار، تامین تجهیرات آن و اجرای سه فاز توسعه جداگانه، این بندر به نقطه اطمینان و قوت برای کشور تبدیل شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۴    
کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۲۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۱۴    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی جایگاه صنعت بیمه در تحول صنعت ساختمان را کلیدی دانست و گفت: در برنامه های وزارت راه و شهرسازی برای تحول در موضوعات مختلف صنعت ساختمان مانند: استقرار نظام BIM ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۷:۵۴    
نشست چرا شوش مهم است؟ در دویست و هشتادمین گفتمان هنر و معماری با حضور معماران و شهرسازان به بحث و بررسی گذاشته می شود.