شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۶:۲۸May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 فروردین 1399 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آبان 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1399 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۱    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تشکیل کارگروه تامین زمین در ادارات کل راه و شهرسازی خبر داد و این کارگروه را از مصادیق همکاری های فرابخشی دولت معرفی کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۲۳    
مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین از مقاوم سازی 51 درصدی واحدهای مسکونی روستایی در استان قزوین خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۸:۰۳    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اعلام کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان به عنوان استان معین ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۲    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح قرمز نسبت به طغیان رودخانه ها و وقوع تندباد در مناطقی از پنج استان کشور هشدار داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۴:۰۳    
شرکت بازآفرینی شهری ایران، جزییات سرمایه گذاری در اراضی و املاک این شرکت را به منظور ساخت و طراحی 45 هزار واحد مسکونی اعلام و فرم توان سنجی سرمایه گذاران را منتشر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۳    
فعالان حمل و نقل جاده ای در پیشبرد منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق "جهش تولید" نقش محوری دارند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۳    
در چندین سال اخیر بافت های فرسوده و تهدیدهای آن همواره از دغدغه مدیران بوده و حالا در دولت تدبیر و امید به این امر توجه ویژه ای شده ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۹:۳۳    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 718 مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز شناسائی، توقف و قلع و قمع شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۹:۲۳    
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به غیرممکن بودن واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی ازامکان مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی از ظرفیت اجرای برنامه های بخش مسکن خبر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۸:۲۳    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۸:۱۳    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دربازدیدازمحل تخریب شده محور بجنورد-آشخانه گفت: محور بجنورد-آشخانه که به علت رانش زمین مسدود شده است با تلاش دستگاه های ذیربط هرچه سریعتر بازگشایی می ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۷:۳۳    
عملیات بازگشایی و دکوپاژ مسیر پروژه احداث باند دوم محور فردوس - سرایان آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۴۱    
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در سال 98 ،تخصیص زمین برای تولید چهار هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن انجام شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۴۱    
خرید بلیط های مسافرتی به صورت غیر حضوری و اینترنتی خواهد بود مسافران می توانند برای خرید بلیط به سامانه های فروش اینترنتی مراجعه کنند
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۴۱    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آغاز تخصیص لاستیک تشویقی به رانندگان حمل کالاهای اساسی در بندر امام خمینی(ره) خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۳:۴۱    
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مراجعه بیش از 34000 ناوگان سنگین جاده ای به مراکز معاینه فنی استان طی سال 1398 خبر داد .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۲:۲۱    
اولین جلسه شورای معاونین راه و شهرسازی استان اصفهان درسال 99 با حضور مدیرکل و اعضای شورای معاونین در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۲:۱۱    
هموطنان مقیم کشور کویت با دو پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به کشور مراجعت می کنند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۲۲:۰۱    
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر اینکه با رعایت پروتکل های بهداشتی عملیات بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده آغاز می شود از پیشرفت بیش از 80 درصدی بازسازی سیل 98 خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۱۱    
در مراسمی بصورت ویدئو کنفرانس با حضور مسئولین کشوری و استانی ضمن تقدیر از زحمات سروان محمد طالبی، سرهنگ امیرسعید باقری عهده دار فرماندهی یگان حفاظت از اراضی ملی در استان اصفهان شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۸:۰۱    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به همراه هیأتی از مسئولان شهرستانی و استانی از پروژه مهم کنار گذر پاکدشت بازدید و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۷:۳۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: رانش کوه در چالوس خوشبتانه به جسم جاده آسیب نرسانده و در تلاش هستیم با این حجم از رانش تا پایان امروز محور بازگشایی شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۴:۰۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از پیشرفت 85 درصدی 336 واحد باقی مانده مسکن مهر استان اردبیل خبر داد و گفت: با تکمیل این واحدها تا پایان خردادماه، پرونده مسکن مهر در این استان بسته خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۲    
معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات آن بنیاد را در خصوص بازسازی مناطق مناطق آسیب دیده از حوادث اعلام کرد و از پیشرفت 50 درصدی بازسازی در مناطق سیل زده استان های درگیر سیل در دیماه 98 خبر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۲۲    
مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته توسعه اپرون فرودگاه تبریز در دستور کار قرار گرفت و با بهره برداری از آن ظرفیت پارک هواپیما در این فرودگاه 2 برابر می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۲    
مدیر کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هما با اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی عربستان، یک پرواز برای بازگرداندن کارکنان سازمان حج و زیارت ایران، به این کشور انجام داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۲    
عضو هیات مدیره و راهبر معاونت برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به کاهش درآمد فرودگاه ها به دلیل اثرات ناشی از شیوع کرونا ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۲    
معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: نصب تونل های ضد عفونی کننده برای اولین بار است که در فرودگاه های کشور در فرودگاه امام خمینی به منظور ضد عفونی کردن تمام بارهای هوایی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۲    
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از درخواست 2 بسته حمایتی برای مجموعه های حمل و نقلی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۲    
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش شدید باران در غرب خراسان رضوی و خراسان جنوبی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۲    
کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با رادیو اینترنتی وزارت راه و شهرسازی، آخرین وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.