سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۰۸:۰۹Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اردیبهشت 1403 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1402 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1403 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۸:۱۲    
در سال 1402 حدود یک میلیون و 473 هزار تن کالا با 104 هزار و 882 سفر از مبدا این استان به سایر نقاط کشور جابه جا شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۳:۵۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: با هدف ارتقاء ایمنی و کاهش سوانح رانندگی 15 کیلومتر از راه های استان بوشهر در سال گذشته روشن شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۲    
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به تمامی کارگران و تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۵:۳۲    
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از آموزش ایمنی و فرهنگ ترافیک به 4600 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مدارس حاشیه راه های استان در قالب اجرای طرح آموزش و ارتقای ایمنی مدارس حاشیه راه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، اقدامات و عملکرد اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی طی 8 ماهه گذشته را نسبت به 8 سال گذشته فوق العاده و تاثیرگذار اعلام کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۲۲    
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود گفت: برای 37 مورد ساخت و ساز در حریم راه های زنجانرود صدور اخطاریه و پیگیری تخلفات انجام شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۴۲    
محدودیت های ترافیکی از چهارشنبه تا یکشنبه 12 تا 16 اردیبهشت 1403 در برخی از محورهای مواصلاتی کشور توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۸:۱۲    
مدیر کل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان از ساخت بیش از 250 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به همراه چهار پل بزرگ نهراب، شیله ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۷:۵۲    
مدیر کل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان از تامین زمین برای احداث بیش از 90 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۱۷    
وزیر راه و شهرسازی کشورمان که به منظور شرکت در اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و امارات عازم این کشور شده است، مورد استقبال معاون وزیر حمل ونقل امارات قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۲    
مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان لرستان با صدور پیامی درگذشت راهدار تلاشگر اداره کل راهداری استان را تسلیت گفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۲    
وزیر راه و شهرسازی که برای شرکت در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات به ابوظبی سفر کرده است، توسعه همکاری های هوایی، بندری و تجاری میان دو کشور را موضوع اصلی اجلاس این کمیسیون دانست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۷    
ناظر گمرکات خراسان رضوی در خصوص جزئیات محموله ترانزیتی افغانستان گفت: محموله ترانزیتی افغانستانی هنوز به گمرک مرزی برای طی تشریفات اظهار نشده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت سال گذشته 3 هزار و 900 بازرسی از دفاتر املاک و بازار مسکن سطح استان انجام شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۲    
مهمترین اخبار وزارت راه و شهرسازی؛ سه شنبه شنبه 11 اردیبهشت از بررسی طرح ویژه مصلی امام خمینی(ره) در شورای عالی شهرسازی و معماری تا اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۲    
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: پروژه هتل صخره ای آماده ورود به کمیسیون ماده پنج برای تغییر کاربری و واگذاری است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۷    
وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و امارات متحده عربی عازم ابوظبی شد تا پس از 10 سال در اجلاس این کمیسیون شرکت کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۲    
عصر امروز جلسه شورای مسکن استان سمنان، با موضوع مسائل مرتبط با پروژه های نهضت ملی مسکن استان برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۲    
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه با رییس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و شهردار گناباد درخواست های مطرح شده از سوی شهردار را که مطالبه مردمی دارد، بررسی و در این خصوص دستوراتی صادر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۲    
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مدیران شهرستانی باید همگام با مدیران ستادی هدف گذاری مشخصی را برای تقویت و تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن تعیین کرده و بر این امر اهتمام ویژه ای داشته ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۲    
پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با راه اندازی غرفه تخصصی در نمایشگاه روز ملی خلیج فارس که به همت سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح برگزار شد، به ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و کاربردی خود پرداخت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۲    
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در معیت استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از بخش های مختلف پروژه ملی مسیر قطار مشهد-گلبهار- چناران بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۲    
نشست هماهنگی مدیران هسته مرکزی گزینش با مسئولین گزینش دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی برگزار و اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته از سوی دبیر هسته مرکزی گزینش وزارت راه وشهرسازی تشریح شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۲    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در پی انتشار خبری در برخی از رسانه ها با موضوع آمار نقاط پر حادثه، اعلام کرد: در سال 1402 مجموعأ 725 نقطه پرحادثه موجود در راه های کشور رفع شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: با جدیت به کار گرفته شده 20 نقطه از 37 نقطه حادثه خیز شناسنامه دار مصوب سال 1402، طی سال گذشته ایمن سازی و رفع شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۵۲    
مدیرکل راه آهن شرق با بیان اینکه فرایند بارگیری و اعزام واگن ها در این اداره کل در کمترین زمان و بدون توقف انجام می شود گفت: اقدامات مناطق مستقر در مسیر قطارهای شرق و مقاصد تخلیه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۲    
معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: طی 2 سال گذشته تاکنون افزون بر 45 هزار هکتار زمین به ساخت بالغ بر یک میلیون و 800 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کشور زمین اختصاص یافته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۲    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران از بهره برداری عملیات احداث پل روستای سوخته کلا پس از وقفه طولانی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۲    
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ابهر از بهسازی و روکش آسفالت محور ابهر_مرشون به طول 8 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۲    
روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه 1403 جلسه ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۲    
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در بخش هایی از خلیج فارس خبر داد که سبب مواج شدن دریا می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۲    
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: رونق ساخت و ساز در شهر جدید گلمان با هدف توسعه این منطقه در اولویت بوده و این مسئله با جدیت دنبال می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۳۲    
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بانک مسکن باید در اجرای طرح های نهضت ملی اهتمام ورزد و فعالیت و همکاری بیش از پیش داشته باشد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۲    
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: 6 کیلومتر از قطعه 9 و یک کیلومتر از قطعه 10 الف بزرگراه کربلا در مسیر سفرهای اربعینی به سمت خسروی به سرعت در حال انجام است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۲۲    
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران اظهار کرد: در راستای طرح تشدید برخورد با متخلفین اضافه تناژ طی یک ماه گذشته 203 تخلف اضافه تناژ شناسایی و اعمال قانون شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۲    
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: پروژه 180 واحدی زیتون گرگان یکی از پروژه های فعال سطح شهرستان است که در حال حاضر این پروژه 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۲    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از تکمیل روشنایی محور برازجان به شهرک صنعتی (پل میدان میوه و تره بار) خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۲    
مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن با اشاره به این که ایمنی اولویت اصلی کارکنان راه آهن است، از تقدیر از کارکنانی که در شناسایی و پیشگیری از سوانح ریلی دخیل بودند، خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۱۲    
روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 نشست صمیمانه و مراسم تجلیل از عوامل حفاظت فیزیکی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۲    
رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: نمایشگاه مجازی طرح های فناورانه رویداد راه هوشمند Smartroad 2023 با بیش از 100 طرح فناورانه راه اندازی شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۶:۰۲    
مدیرکل فرودگاه های استان کرمان با توجه به تاکید وزیر راه وشهرسازی و نیز برای سرویس دهی و خدمت رسانی بهتر به مسافران بیان کرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۷    
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به فعالیت 1055 مجتمع خدماتی رفاهی در سطح محورهای مواصلاتی کشور گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۷    
معاون فنی و نظارت مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باهدف ورود به بازارهای جدید و ارتقای کیفیت پروژه های عمرانی زمینه های توسعه همکاری با سازمان ها و دستگاه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت چهار میلیون و 282 هزار تردد بین استانی در فروردین 1403 خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۷    
عصر امروز تعداد 250 زائر حج عمره استان اصفهان با پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مقصد فرودگاه مدینه سفر می کنند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۲    
مدیر کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را به تمامی تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۴۲    
مدیرعامل "هما" با صدور پیامی فرارسیدن روز کارگر به همه سختکوشان این سرزمین، خصوصا همکاران خدوم کارگر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۷    
مدیرکل دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی در جلسه تبادل اطلاعات و داده های حمل ونقل بار با سامانه جامع تجارت بر ضرورت رفع موانع موجود در تبادل اطلاعات با سامانه جامع تجارت تأکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۲۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی ضمن تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن مفاد تبصره های قانون بودجه سال 1403بیان کرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۳    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت :اعضای شورای شهرها به عنوان متولی مردم نقش برجسته ای در آگاه سازی و ترغیب مردم در حوزه بازآفرینی شهری دارند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۲    
سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان از ادامه بهسازی مسیر سنندج – مریوان با احداث واریانت گردنه خروسه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۲    
سازمان هواشناسی در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری های محلی تا روز شنبه 15 اردیبهشت ماه، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۲    
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه های فعال محور اهواز - حمیدیه - سوسنگرد - چذابه را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۲    
نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در کارگروه املاک و مستغلات استان گفت: قراردادهای اجاره جهت دریافت کد رهگیری رایگان می بایست در سامانه خودنویس ثبت شوند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۲    
مجوز استفاده از باند 11 راست فرودگاه بین المللی مهرآباد از سوی سازمان هواپیمایی کشوری صادر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۲    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم اعلام کرد: طی سال 1402 افزون بر6 میلیون و 785 هزار تن کالا دراستان حمل شده که درمقایسه با تناژ حمل شده کالا در سال 1401 ( 5 میلیون و 266 ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۳:۴۷    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران اجرای طرح کلید به کلید را اولویت ویژه شرکت بازآفرینی شهری ایران دانست و گفت: استان های قزوین، قم، زنجان و هرمزگان پیشرو در اجرای این طرح هستند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۳    
در پی گزارش خبرگزاری رکنا با عنوان سکوت وزارت راه و شهرسازی درباره شگرد جدید پول گرفتن از متقاضیان مسکن ملی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران جوابیه ای در رد این موضوع منتشر کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۲    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران از بررسی طرح ویژه مصلی امام خمینی (ره)، بررسی درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل ها و تصویب طرح جامع شهرک جدید کهمره در استان فارس در جلسه شورای عالی شهرسازی و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۷    
پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با راه اندازی غرفه تخصصی در بیست و هشتمین نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی، به ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و کاربردی خود پرداخت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۷    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت و مجلس شورای اسلامی باید وزارت راه و شهرسازی را از طریق ظرفیت های مختلف و صندوق ها در زمینه رفع نقاط پر تصادف و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی حمایت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۲:۰۲    
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جلسه طرح تحول مدیریت شهری استان، به روز رسانی طرح های توسعه و عمران و اسناد فرادست را از الزامات اساسی این طرح تحول عنوان کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۷    
مدیر کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرا رسیدن روز کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و جهاد و تولید به خصوص کارگران شاغل در پروژه های نهضت ملی مسکن و راهسازی استان تبریک گفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۲    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد از آغاز عملیات اجرایی ساختار اعلام بار مجازی در فرآیند حمل ونقل در صنایع کاشی و سرامیک به صورت رسمی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۲    
رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان البرز از اجرای پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور کیانمهر _ماهدشت خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از فعالیت 52 اکیپ راهداری در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۲    
کلنگ احداث 134 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن شهر گهرو در استان چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری به زمین زده شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در مراسم کلنگ زنی و آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت شهرستان رفسنجان عنوان کرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۲    
سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تشریح آخرین وضعیت خدمه کشتی کانتینری توقیف شده MCS Aries ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۲    
سرپرست مرکز آموزش های تخصصی ریلی راه آهن گفت: برای اولین بار سرانه آموزش کارکنان راه آهن از مصوبه سازمان امور استخدامی عبور کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۲    
طرح تدقیق مطالعات یکپارچه مناطق ساحلی استان مازندران (ICZM) به تأیید اعضای کمیته فنی کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۴۲    
عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم خاش در خصوص اقدامات وزارت راه و شهرسازی در سیل اخیر سیستان و بلوچستان گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۸:۳۲    
مدیرکل بنادر و دریانوردری استان خوزستان گفت: بندر بزرگ تجاری امام خمینی(ره) با برخورداری از 20 ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی با هدف پیاده سازی اصول پدافند غیرعامل موجب می شود که در مواقع ضروری با ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۰۷:۵۲    
کارشناس سازمان هواشناسی از اعلام هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای امشب در نیمه جنوبی ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و کردستان خبر داد.