سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۳:۰۰Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اردیبهشت 1403 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1402 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1403 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۴۲    
در حال حاضر 41 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در سطح جاده های استان فعال بوده و طی فروردین ماه سال جاری نیز بیش از 10 میلیون و 673 هزار پلاک توسط این سامانه ها خوانده شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۳۳    
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از بهره مندی 87 درصد از خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۳    
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به وجود معارضین پروژه کمربندی قلعه نو گفت: تملک اراضی از طریق فرآیندهای حقوقی و قضایی در حال انجام است و اجرای پروژه را آغاز کرده ایم.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۸    
عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی در بخش سرمایه گذاری مستقیم در سال 1402 حاکی از افزایش میزان سرمایه گذاری غیر دولتی در بنادر کشور به میزان 239 هزار و 284 میلیارد ریال در قالب 360 فقره قرارداد سرمایه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۳    
با پیگیری های صورت گرفته و حمایت استاندار همدان در کمیسیون ماده پنج، طرح بازآفرینی همه شهرهای همدان به عنوان نخستین استان کشور تصویب شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۳    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از ترمیم محورها و ابنیه فنی خسارت دیده از سیل اخیر در استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۳    
مشاور امور بانوان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برنامه های ستاد حجاب و عفاف این وزارتخانه در سال 1403 گفت: علاوه بر برنامه های موجود در این ستاد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۸    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 568 هزار واحد عبور کرد، گفت: با احتساب زمین های روستایی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۸    
تفاهمنامه همکاری میان وزیر راه و شهرسازی و فرمانده بسیج مستضعفین کشور به همراه سه تفاهم نامه میان سازمان بسیج سازندگی با شرکت بازآفرینی شهری ایران ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۳    
اینفوگرافیک | طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای سیستان و بلوچستان طی سال 1402
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۴    
رییس اداره حقوقی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: تخلفات 8 شرکت حمل و نقل عمومی در بخش مسافر این استان در 149 امین کمیسیون ماده 12 مورد رسیدگی قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۴    
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بر ضرورت راه اندازی دفتر تسهیل گری در شهرستان ابهر تاکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۳    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پایان انتظار 13 ساله برای اجرای باقیمانده آسانسورهای مسکن مهر در استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۳    
رییس اداره ایمنی و ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از مراجعه 41 هزار و 961 دستگاه ناوگان حمل و نقل سنگین طی سال 1402 به مراکز معاینه فنی تحت پوشش این اداره کل خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۳    
فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان اردبیل از رفع تصرف 116 هکتار از اراضی دولتی به ارزش 2155 میلیارد طی سال گذشته در سطح استان اردبیل خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۸    
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از آمادگی کامل 436 نفر نیروی راهدار برای مقابله با سیلاب احتمالی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۴    
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: با توجه به اهتمام شهرداری های استان گلستان به بسته های تشویقی بازآفرینی شهری و صدور رایگان پروانه ساخت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۳    
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور مشارکت جهادگران و بسیجیان در طرح نوسازی بافت های فرسوده شهری را جهاد بسیار بزرگ دانست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۸    
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به مهاجرت مردم از شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ گفت: عزم دولت سیزدهم حل مشکلات بخشی از مردم در حوزه مسکن است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۸    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از برگزاری 5 رزمایش از خرداد تا مهر در حوزه نوسازی مسکن در بافت فرسوده با همکاری گروه های جهادی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۸    
رئیس بسیج سازندگی کشور در نخستین گردهمایی گروه های مردمی و جهادی (بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی) با مشارکت بسیج مستضعفین ماموریت جهادگران در طرح بزرگ نوسازی بافت های فرسوده شهری را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: سه هزار و 600 واحد به صورت آپارتمان ساز در قالب مساکن حمایتی در سطح شهر سنندج در حال احداث بوده و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از توسعه و تکمیل بزرگراه 178 کیلومتری مسیر اردبیل - سرچم در جنوب استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۳    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل پاسخگویی به دغدغه ها و سوالات مردم را وظیفه اصلی مسئولین در نظام اسلامی برشمرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۸    
8 نقطه پر تصادف در شبکه راه های خراسان شمالی با هدف ارتقای ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش سوانح جاده ای رفع می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۵    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از ثبت بیش از 214 میلیون تردد بین استانی از محورهای مواصلاتی استان البرز در سال گذشته خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۵    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در 12 ماهه سال 1402 ،تعداد 2 میلیون و 659 هزار و 240 نفر مسافر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۳    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: در فاز اول تأمین زمین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در رضوانشهر، 20 پلاک مسکونی به حائزین شرایط تخصیص داده شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۳    
به منظورتقویت تعامل مردم و دولت و پاسخ گویی مستقیم به مسائل و مشکلات شهروندان، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گیلان از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (تلفن شماره 111 سامانه سامد) در ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۳    
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 81 درصدی صادرات کالا از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با بیان اینکه راه های استان در دولت سیزدهم به کارگاه سازندگی مبدل شده، گفت: در دشتستان بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال پروژه راهداری فعال است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۸    
شامگاه یکشنبه 16 اردیبهشت ماه جلسه نهضت ملی مسکن به ریاست سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان در محل اداره کل برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۸    
هیات وزیران مصوبه مجاز بودن وزارت صمت نسبت به ثبت سفارش 2000 اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از 5 سال و با تخفیف 50 درصدی در سود بازرگانی را ابلاغ کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۸    
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در مرکز سامانه سامد در محل استانداری زنجان برای پاسخگویی به سوالات، درخواست ها و مشکلات مردم حضور می یابد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۸    
یک دوره تخصصی امنیت هوانوردی (13-TRG) مطابق با آخرین الزامات برنامه ملی آموزش امنیت هوانوردی برای تعداد 28 نفر از مدیران ممیزین و کارشناسان "هما" ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۳    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از برگزاری جلسه ماهیانه رفع مشکلات و بررسی میزان پیشرفت عملیات اجرایی پروژه راه آهن زاهدان-بیرجند-مشهد خبرداد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۳    
رئیس اداره راه و شهرسازی زهک گفت: سند تک برگی تمامی اراضی ملی در حریم و محدوده این شهرستان به نام سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۲۸    
فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از رفع تصرف 11 هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۳    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مراغه از تلاش راهداران در اجرای عملیات راهداری محوری در نقاط پرحادثه محور مراغه - هشترود خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۳    
طرح چهارگانه آموزشی ایمنی تردد برای دانش آموزان مدارس حاشیه راه ها، عابرین پیاده، موتورسیکلت سواران و رانندگان وانت بارها و ادوات کشاورزی در هشترود اجرا شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۵۳    
مدیرکل راه وشهر سازی کردستان گفت: با شروع سال جدید وآغاز فصل کاری، عملیات عمرانی راهسازی در حوزه راه های اصلی وبزرگراهی استان با اجرای 14 پروژه فعال در حال تداوم است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۸    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان عنوان کرد: با توجه به اقدامات به هنگام راهداران در ترمیم آب بردگی ها و رفع خسارات، تردد ایمن در تمامی محورهای استان برقرار است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۳    
صورت جلسه برنامه پروازی هما جهت انتقال حجاج جمهوری اسلامی ایران در حج 1403 بین نماینده هما و کمیته برنامه ریزی پروازها هواپیمایی کشوری عربستان سعودی امضا شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۸    
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی و همچنین رئیس اداره نگهداری تجهیزات با حکم مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان معرفی شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۸    
257 زائر استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل با پرواز "هما" در روز 16 اردیبهشت از فرودگاه جده به فرودگاه تبریز مراجعت کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل راه آهن غرب، از رشد 50 درصدی بارگیری در این اداره کل خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۳    
کارگران نمونه بندر آستارا به مناسبت هفته کار و کارگر معرفی و تجلیل شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۸    
در یک سال گذشته حدود 14 میلیون مسافر بوسیله ناوگان حمل ونقل عمومی مسافربری جاده ای استان کرمان جابه جا شده اند که در مقایسه با سال قبل از آن 33 درصد رشد داشته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۳    
مسئول مطالعات و تحقیقات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: عملکرد مطالعاتی این اداره کل در سال 1402 منطبق با سیاست های کلی توسعه دریا محور بوده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مشکلی اصلی مسکن در کشور را تبدیل شدن از کالای خدماتی به سرمایه ای دانست و تصریح کرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۸    
نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور در تدوین گزارش اقلیمی سال 2023 قاره آسیا گفت: گزارش های بین المللی نشان می دهد که تمام شاخص های آب وهوایی زمین در سال 2023 شکسته است و رکوردهای جدید اقلیمی زیادی در ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۳    
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور ضمن اعلام ترافیک سنگین در برخی محورهای مواصلاتی کشور از بارش باران در برخی از محورهای آذریجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، ایلام، همدان، مرکزی ، خوزستان ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۳    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دیدار با معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بر ادامه همکاری و هم افزایی طرفین در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و از توافق ساخت مسکن برای کارکنان ارتش ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۲۳    
حمل بار ترانزیت از مبدأ روسیه به مقصد هندوستان از کریدور ریلی اینچه برون انجام شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۹:۰۳    
کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام بارندگی در بیشتر مناطق کشور برای 15 استان سیلاب پیش بینی کرد.