جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۰۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبر ایرانی (newsirani.com)

  ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۲    
جنگ لایک ها عنوان جدیدترین کتاب، در مورد تاثیر رسانه های اجتماعی بر فرهنگ و سیاست جوامع است. درواقع فضای مجازی عرصه ای جدید برای تغییر سرنوشت ملت هاست.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۸:۴۲   + ۲ سایت دیگر  
سردبیران نیویورک تایمز: کارزار فشار، تندرو ها را در تهران تقویت می کند و نشانه هایی وجود دارد که مقامات بلندپایه ایران ممکن است از برجام خارج شوند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۱:۴۲    
شبکه بی بی سی فارسی در پی قتل طلبه همدانی و درخواست های عمومی مردم از مقامات مسئول برای جلوگیری از شکل گیری زمینه های اینگونه جنایات، این درخواست ها را سیاسی خواند.
  ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۱:۴۲    
قیمت گذاری کالاها و اجناس مورد استفاده روزه داران در ماه مبارک رمضان، در بازار این روزها که آماج بی ثباتی در نرخ گذاری است، خودش معضل بزرگی است که باید دید مسئولین چگونه از پس آن برخواهند آمد؟
  ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۸   + ۲۶ سایت دیگر  
براساس مطالعات انجام شده، مصرف سه یا چهار عدد تخم مرغ در هفته، خطر ابتلا به مرگ زودرس و بیماری های قلبی را افزایش می دهد.
  ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۸    
احیای تالاب انزلی با فناوری بایوجمی دغدغه تازه ای برای فعالان محیط زیست ایجاد کرده، اجرا نشدن این شیوه در اکوسیستم های مشابه و وضعیت حساس تالاب روبه مرگ انزلی، بر نگرانی ها افزوده است.
  ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۸   + ۱ سایت دیگر  
محققان هشدار می دهند نشستن طولانی مدت ریسک دمانس یا زوال عقل را در افراد میانسال افزایش می دهد.
  ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۷:۰۸   + ۱۸ سایت دیگر  
نوشابه های رژیمی با انواع شیرین کننده های مصنوعی شیرین می شوند، مانند اسپارتام و سوکرالوز. پس چرا نباید مصرفشان کنیم؟
  ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۸    
ترکیه کشوری متمدن و بسیار زیبا است که به دلیل نزدیکی به کشور عزیزمان، مقصد گردشگری بسیاری از ایرانی های عزیز می باشد. فرهنگ ترکیه ای ها تا حدی مشابه ایرانی ها است ...
  ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۸   + ۳ سایت دیگر  
  ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۸    
میدان سرخ مسکو در تور روسیه که گاهاً میدان کل روسیه هم ازش نام برده میشه، نقطه اتصال تمام خیابان های مهمه این شهره. در این میدان کاخ کرملین و کلیسای سنت باسیل قرار گرفته در دوطرفش قرار گرفته.
  ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۸    
گشت و گذارتان میان دیدنی های باکو از شهر قدیم شروع می شود که آذری ها به آن ایچِری شهر می گویند. این بخش قلب تاریخی باکو است که میان دیوارهای کنگره دار محصور شده و قدمتش به قرن دوازدهم برمی گردد.
  ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۸    
خلیج مارینا بی در سنگاپور دستخوش تغییرات اساسی و زیادی شده است. زمانی این خلیج فقط مکانی آرام در ورودی رودخانه ی سنگاپور بود؛ اما در حال حاضر به جایی دیدنی تبدیل شده است.
  ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۸   + ۱ سایت دیگر  
دزدیدن گوشی های تلفن همراه اتفاقی بسیار بد است. تصورش را بکنید که یک گوشی پرچمدار را با صرفه جویی بسیار زیاد در هزینه ها و مدت ها برنامه ریزی خریده باشید.
  ۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۸   + ۲ سایت دیگر  
اما در این بین علاوه بر قیمت ارز، مشکلات و حاشیه های مختلفی که توسط طرح ناکارآمد رجیستری برای بازار گوشی های هوشمند ایجاد شده است.
  ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۱۳:۳۷   + ۱ سایت دیگر  
ایران و ژاپن در حالی دوشنبه نخستین نیمه نهایی جام ملت های آسیا را برگزار می کنند که دو تیم در تاریخ، نبرد پایاپایی داشتند و 6 پیروزی و 5 تساوی حاصل کارشان بوده است.
  ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۱:۱۱   + ۲۶ سایت دیگر  
قانون گذاران انگلیسی طرح ترزا می برای خروج این کشور از اتحادیه اروپا را پس از ساعت ها بحث و گفت وگو رد کردند تا این بار برگزیت بهانه ای برای هویدا شدن بن بستی تازه در انگلیس باشد.
  ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۱:۱۱    
از سال 1389 که پرواز توپولوف در ایران ممنوع شد 23 فروند از این هواپیماها در ایران زمین گیر شدند.
  ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
بازیگران سریال بانوی عمارت در پشت صحنه سریال را می بینید.
  ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۲   + ۸ سایت دیگر  
فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی روزگذشته با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، جوادی آملی، مکارم شیرازی، سبحانی ونوری همدانی دیدار وگفت وگو کرد.
  ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
یک مقام آگاه عنوان کرد: دلیل اصلی قهر و ادعای وزیر سابق بهداشت مربوط به برداشت 3 هزار میلیارد تومانی از منابع عمرانی دولت بود که قصدی برای بازپرداخت آن نداشت.
  ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۲   + ۳ سایت دیگر  
تغییر و تحولات کشور در زمینه های مختلف در حال شکل گیری است و برخی جایگزینی ها برای تحول راهبردی در برخی عرصه هاست که با مردم ارتباط مستقیمی دارند ...
  ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۸    
15 سال پیش بود، مادر نماز صبحش را خوانده بود و صدای ذکری که زیر لب می گفت در قل قل سماور حل می شد، زنگ تلفن چرت چای پدر را پاره کرد، آن سوی خط فریاد و گریه بود و این سو بهت فاجعه.. ...
  ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۸   + ۳۴ سایت دیگر  
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا از دستگیری شکارچی اینستاگرامی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۵۸   + ۹ سایت دیگر  
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: متاسفانه در این حادثه 8 نفر جان باختند و 28 نفر مجروح شدند که پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان های حضرت رسول (ص) و شریعتی تهران انتقال یافتند.
  ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۰    
رهبران سیاسی کشورهای اصلی عضو اتحادیه اروپا در نشست های برگزار شده در سازمان ملل متحد نشان دادند به رغم برخی تحلیل های بدبینانه از نیت اروپایی ها درباره ایران ...
  ۱۳۹۷/۰۶/۲۸ - ۲۰:۲۳   + ۳ سایت دیگر  
همه ما در عمرمان از ماشین حساب استفاده کرده ایم. در دوران کودکی و دبستان از ماشین حساب های ساده و جیبی استفاده کرده ایم و پس از آن اگر با ماشین حساب پیشرفته و مهندسی کار نکرده باشیم ...
  ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۵   + ۱ سایت دیگر  
واقعا می توان گفت با هیچ معیار اقتصادی نمی توان رفتار اقتصادی مردم ایران را سنجید وبدیهی است تا زمانی که مردم ایران رفتاری منسجم با منطق اقتصادی جهانی نداشته باشند خودشان در وهله اول مقصر هر اتفاقی ...
  ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۲:۱۳    
تلویزیون این روزها دو مسابقه مشابه 5 ستاره و برنده باش را روی آنتن دارد که هر دو با حاشیه هایی درگیر شده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۲:۱۳   + ۵۱ سایت دیگر  
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: من بازنشسته نیستم, چرا در مورد من این شایعات را مطرح می کنند؟ قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل من نمی شود.
  ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۵۲    
فرایند نمایشگری در جامعه نمایش ایرانی حد و مرزی ندارد، حالا پای معصومیت و جذابیت کودکان را هم به میان کشیده و از آن ابزار یا کالایی ساخته است که می توان با آن بیشتر و بهتر فروخت!
  ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۰    
بحران تولیدکننده های محصولات سلولزی – بهداشتی از ابتدای اردیبهشت شروع شد و تا به امروز مرتب در حال دست وپنجه نرم کردن با مشکلات هستیم.
  ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۵۵    
این آتش سوزی یک مصدوم برجای گذاشته است.
  ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۵:۴۰    
در زمینه سایر شیرخشک ها هم چون این محصول از ارز یارانه ای تغذیه می شود، در این بازه زمانی ممکن است دچار قاچاق معکوس شود.
  ۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۳:۳۸   + ۲۱ سایت دیگر  
اخیراً سندی در فضای مجازی منتشر شده که یک تولید کننده سیم لاستیک اتومبیل که مستقر در یکی از شهرهای ایلام است اواخرسال قبل وامی به مبلغ 23 میلیون یورو یعنی بیش از کمک اتحادیه اروپا به ایران دریافت کرد.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۴   + ۲ سایت دیگر  
کیمیا علیزاده ازدواج کرد
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۴   + ۲۶ سایت دیگر  
مجری زن برای اجرای زنده برنامه رادیو ورزشگاه وارد ورزشگاه آزادی شد.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۴   + ۱۲ سایت دیگر  
تیپ باحجاب لیلا بلوکات در حرم امام رضا (ع) را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۵:۱۸   + ۸ سایت دیگر  
ترامپ در مصاحبه ای مدعی شد که بعدا فهمیده که وکیل شخصی وی به زن ها بابت پنهان کردن ارتباط جنسی با ترامپ پول پرداخت کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۳    
وبگاه تحلیلی آمریکایی نوشت به دلیل اختلافات کشور های عربی با یکدیگر و تعیین مقابله با ایران به عنوان مأموریت اصلی، شاید ایده تشکیل سازمانی موسوم به ناتوی عربی هرگز به واقعیت نپیوندد.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۸    
دومین شب از پنجمین هفته رقابت های لیگ برتر با انجام 3 بازی پیگیری می شود که در حساس ترین بازی پرسپولیس میهمان صنعت نفت آبادان ا
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۴:۳۳   + ۲۴ سایت دیگر  
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که وزیر امور خارجه قطر به صورت مخفیانه با وزیر جنگ این رژیم در قبرس دیدار کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۸   + ۲۶ سایت دیگر  
جنبش حماس در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره حذف موضوع قدس از میز مذاکره فلسطین و رژیم صهیونیستی، این اظهارات را وقیحانه و خطرناک برشمرد.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۲   + ۲۰ سایت دیگر  
سامان قدوس در نهایت با تیم آمینس فرانسه به توافق رسید.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۵۲   + ۱۴ سایت دیگر  
محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به اظهارات وزیر اوقاف سعودی درباره حمایت رژیم صهیونیستی از حضور فلسطینیان برای ادای مناسک حج اعلام کرد که چنین اظهاراتی خطرناک است.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۲   + ۱۸ سایت دیگر  
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: 261 نفر از مردم منطقه سیستان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از طوفان گرد و خاک راهی مراکز درمانی شدند.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۲   + ۲۸ سایت دیگر  
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: رمی جمرات در فضایی خوب و آرام در حال برگزاری است و حجاج طبق جدول برنامه ریزی شده به جمرات رفته و رمی جمرات را انجام می دهند.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۷   + ۲۶ سایت دیگر  
مرجع عظام تقلید با اشاره به مشکلات اقتصادی و چالش های پیش روی دولت گفت: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که مردم آن را احساس کنند و شاخص های رفاه در جامعه ارتقاء یابد.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۲   + ۱۰ سایت دیگر  
روزنامه الوطن قطر تحلیلی از رویارویی السد و الدحیل با حریفان ایرانی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با عنوان راه رویایی لیگ قهرمانان آسیا از مسیر تهران را منتشر کرد.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۳۲   + ۵۰ سایت دیگر  
فرمانده نیروی انتظامی بابیان اینکه ایران امروز از قدرت دفاعی برتر در منطقه و در برابر کشور هایی که با ما دشمنی دارند، برخوردار است عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون با فشار تحریم ها ...
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۰    
"از تماشاخانه که خارج شدیم پشت سرش راه می رفتم، اما یک دفعه برگشت گفت: تو خجالت نمی کشی؟ و بعد هم دنبالم کرد و من هم پا به فرار گذاشتم. پدرم دید به پایم نمی رسد و رفت خانه ...
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۵   + ۱۹ سایت دیگر  
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه جاده شریانی هراز دارای ترافیک نیمه سنگین است، گفت: مسافرانی که روز های گذشته به شمال سفر داشتند هم اکنون در حال بازگشت هستند.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۵    
با وجود اعلام آمادگی دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی برای از سرگیری سیاست ترور رهبران مقاومت در نوارغزه، اما تل آویو از توانمندی های جدید جنبش حماس در گرفتن انتقام از صهیونیست ها می هراسد.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۰   + ۷ سایت دیگر  
ارزش 17 ارز در بازار بین بانکی روند صعودی به خود گرفت و 7 ارز از جمله دلار آمریکا بدون تغییر قیمت کار خود را آغاز کرد.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۰   + ۱۶ سایت دیگر  
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به برخورد اتوبوس و پژو 405 در قزوین گفت: 18 مسافر در این تصادف دچار حادثه شدند.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۰   + ۶۰ سایت دیگر  
ساعت کار خطوط متروی تهران و حومه از روز پنجشنبه (1 شهریور 1397) به حالت عادی بازمی گردد.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۰   + ۲۳ سایت دیگر  
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در تمامی محور های منتهی به استان های شمالی کشور خبر داد و گفت: محور چالوس و فیروزکوه با مه گرفتگی همراه شده است.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۰   + ۱۲ سایت دیگر  
زمین لرزه ای به بزرگی 4.7 ریشتر امروزصبح رابر کرمان را لرزاند.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۴   + ۳۵ سایت دیگر  
رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: تحقیق و تفحص از وزارت کار در زمان تصدی ربیعی در حال انجام است.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۴   + ۸ سایت دیگر  
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در 2 ماه آینده تصمیمات مهمی در این وزارتخانه اتخاذ می شود و و باید اقدامات صریح تری در خصوص اصلاح نظام بانکداری صورت گیرد.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۹   + ۴۲ سایت دیگر  
رئیس اتاق مشترک ایران و ایتالیا گفت: با مدیران سیستم بانکی ایتالیا توافق شده است تا فعالیت چند بانک ورشکسته را با یورو احیا کنند تا بتوانند با ایران همکاری داشته باشند.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۴   + ۵ سایت دیگر  
تعدادی خانم مسن در سالن های ورزشی حضور دارند که شکل و ظاهرشان با سایر خانم ها فرق می کند. کمی مسن، محجبه و با تسبیح هایی در دست که ورزشکاران ایران را تشویق می کنند.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۲   + ۱۴ سایت دیگر  
یک مقام مسئول گفت: با توجه به فراوانی کره در سطح بازار و ارائه محصول با تخفیف از سوی برخی فروشگاه ها، موضوع احتکار صحت ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۲   + ۲۰ سایت دیگر  
حدود 86 هزار نفر زایران کشورمان روز های دهم، یازدهم و دوازدهم ذی الحجه باید از منا به سمت جمرات حرکت کنند و به رمی جمرات بپردازند.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۷   + ۳۷ سایت دیگر  
از جمله تخلفات مهم عابران پیاده می توان به بی توجهی به خط کشی عابران پیاده، استفاده نکردن از پل عابر پیاده، بی توجهی به چراغ قرمز خیابان و ورود ناگهانی به سطح سواره رو اشاره کرد.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
سرپرست اسبق وزارت اقتصاد با بیان این که تورم ناشی از ایجاد بازار ثانویه ارز از همین حالا هم آغاز شده است، گفت: در حوزه های مربوط به اقلامی مانند لبنیات، فولاد، میلگرد، پروفیل ...
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۷   + ۱۹ سایت دیگر  
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به برخورد دو سواری پژو در اتوبان تهران- ساوه اظهار داشت: بر اثر این حادثه دو مسافر جان خود را از دست دادند و 5 نفر دیگر مصدوم شدند.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۲   + ۹ سایت دیگر  
تیم فوتبال استقلال از روز پنجشنبه تمریناتش را برای دیدار حساس برابر السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۲   + ۱۳ سایت دیگر  
سارا هاکبی سندرز گفت: هیچ اتهامی در خصوص کارزار انتخاباتی به دونالد ترامپ وارد نیست.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۷   + ۲۳ سایت دیگر  
یک سخنگوی ستاد فرماندهی مرکزی نیرو های مسلح آمریکا گفته که کشورش اطلاعاتی از محل اختفای سرکرده گروه تروریستی داعش ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۷   + ۷ سایت دیگر  
وزرای خارجه آمریکا و انگلیس در واشنگتن با یکدیگر دیدار کرده و درباره ایران، روسیه، و اوضاع یمن گفتگو کردند.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۳۲   + ۳۵ سایت دیگر  
داعش، در شرایطی که گمانه زنی هایی درباره مرگ سرکرده این گروه تروریستی مطرح شده یک فایل صوتی ادعایی از او منتشر کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۷   + ۱۴ سایت دیگر  
وزیر امور خارجه کانادا بار دیگر از وضعیت حقوق بشر در عربستان ابراز نگرانی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۸:۱۰   + ۱ سایت دیگر  
حاشیه های مربوط به تجمع روز پنجشنبه طلاب در مدرسه فیضیه قم بازتاب گسترده ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی به دنبال داشت و هنوز هم ادامه دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۶:۰۳   + ۲ سایت دیگر  
رئیس انجمن قطعه سازان گفت: در حال حاضر برای فروش اینترنتی 16 هزار خودرو، 500 هزار نفر و برای فروش 247 خودرو حدود 200 هزار نفر برای خرید به سایت مراجعه کردند، زیرا سود حاشیه بازار بسیار زیاد است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۸    
جوان 18 ساله ای که ادعا می کرد فریب دختر جوان را خورده است به تشریح ماجرای زندگیش پرداخت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۴۳   + ۲ سایت دیگر  
پیشنهاد افزایش 10 هزار میلیارد تومانی پرداخت نقدی یارانه ها از سوی آقای حاجی بابایی مطرح شد، اما نمایندگان با این پیشنهاد مخالفت کردند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۳۳   + ۳ سایت دیگر  
زن 30 ساله که خود را اهل یکی از کشورهای ترک زبان همسایه ایران معرفی می کرد درباره چگونگی آشنایی خود با مرد ایرانی سخن گفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۱۸   + ۵ سایت دیگر  
درگیری دو مرد دستفروش که در پارک قائم قلیان اجاره می دادند به قتل دوست صمیمی آن ها انجامید.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۳    
در حالی که برخی عناصر وطن فروش خواستار مذاکره با ترامپ هستند، وبسایت رادیو فردا تصریح کرد نباید اظهارات ترامپ در دعوت به مذاکره را جدی گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۳   + ۸ سایت دیگر  
دو مرد مسن که برای یک پرواز تفریحی بر فراز صحرای آریزونا هواپیمای دست سازشان را به پرواز درآورده بودند به دنبال سقوط هواپیما جان باختند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۳   + ۲ سایت دیگر  
امروز نهم ذی الحجه برابر است با روز عرفه، شهادت حضرت مسلم بن عقیل (علیه السلام) و هانی بن عروه همچنین وقوع سدّ ابواب.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۸   + ۳ سایت دیگر  
اگر در گذشته مدل رفتاری امریکا در جهان، با نوعی مراعات نسبت به دوستانش، سیاست های شیطانی و شرارت را نسبت به کشور های مستقل یا رقیب به کار می برد ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۳۳   + ۳ سایت دیگر  
دفتر ریاست جمهور کره جنوبی به اظهارات ترامپ درباره دیدار احتمالی دوباره با رهبر کره شمالی واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۱۸   + ۷ سایت دیگر  
در شرایطی که همه دنیا می دانستند که ما در آستانه بازگشت تحریم های مجدد هستیم و حتما باید از ذخایر ارزی و طلای خود با دقت حراست کنیم، چگونه حدود 20 میلیارد دلار ارز و 62 تن طلای کشور به حراج گذاشته شد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۳   + ۱ سایت دیگر  
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: آمریکا در تمام جبهه ها از جمهوری اسلامی ایران شکست خورده و به بهانه های مختلف در صدد مقابله با پیشرفت انقلاب اسلامی است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۸    
رئیس جمهوری آمریکا دیدار مجدد خود با رهبر کره شمالی را بسیار محتمل خواند و مدعی شد رابطه دوستی آن ها دوجانبه است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۸   + ۶ سایت دیگر  
چندی پیش خبر کشف انبار دارو های تاریخ گذشته ای در استان البرز منتشر شد که خیلی زود مشخص شد این انبار متعلق به دختر یکی از وزرای سابق دولت یازدهم بوده است ...
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۳   + ۱ سایت دیگر  
دبیر هیات رییسه مجلس گفت که معاون پارلمانی رئیس جمهور به دنبال استیضاح یکی از وزرای مجلس است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۳   + ۹ سایت دیگر  
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ماموریت ارتش دفاع از مرز های زمینی، هوایی و دریایی است، گفت: ارتش از توانمندی مقابله با انواع تهدیدات برخوردار است.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۳   + ۳ سایت دیگر  
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح گفت: با درایت رهبر انقلاب و دولتمردان امروز توانسته ایم قدرت نظامی آمریکا را بی اعتبار کنیم و امروز دیگر کسی حرف از جنگ و تهدید نظامی نمی زند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۳   + ۲۲ سایت دیگر  
مسعود جعفری جوزانی کارگردان و تهیه کننده سینما و تلویزیون صبح امروز حادثه تصادفی را به سلامت پشت سر گذاشت.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۲۸   + ۳۳ سایت دیگر  
رئیس جمهور گفت:این تاریخ است که به ما می گوید اگر قدرتمند نباشیم و اگر استوار بر اهدافمان نایستیم، دیگرانی هستند که ما را از پای در بیاورند.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۲:۲۳   + ۲ سایت دیگر  
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل بر این باور است که رئیس جمهور آمریکا مسئولیت سنگینی در قبال رسانه های خبری دارد.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۸    
میشل عون خواستار تشکیل دولت لبنان تا اوایل سپتامبر شده و هشدار داده که نباید بیش از منافع داخلی به اولویت های خارجی اهمیت داده شود.
  ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۳   + ۱۷ سایت دیگر  
مراسم گرامیداشت سالروز صنعت دفاعی امروز با شعار صنعت دفاعی، نماد تولید ملی و اقتدار دفاعی و با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
مشاهده نتایج بیشتر...