یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۳:۱۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 30 آبان 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 آبان 1394 افق تازه 2 آبان 1394 افق تازه 3 آبان 1394 افق تازه 4 آبان 1394 افق تازه 5 آبان 1394 افق تازه 6 آبان 1394 افق تازه 7 آبان 1394 افق تازه 8 آبان 1394 افق تازه 9 آبان 1394 افق تازه 10 آبان 1394 افق تازه 11 آبان 1394 افق تازه 12 آبان 1394 افق تازه 13 آبان 1394 افق تازه 14 آبان 1394 افق تازه 15 آبان 1394 افق تازه 16 آبان 1394 افق تازه 17 آبان 1394 افق تازه 18 آبان 1394 افق تازه 19 آبان 1394 افق تازه 20 آبان 1394 افق تازه 21 آبان 1394 افق تازه 22 آبان 1394 افق تازه 23 آبان 1394 افق تازه 24 آبان 1394 افق تازه 25 آبان 1394 افق تازه 26 آبان 1394 افق تازه 27 آبان 1394 افق تازه 28 آبان 1394 افق تازه 29 آبان 1394 افق تازه 30 آبان 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۳۵    
فرماندار شوش (استان خوزستان) گفت:طبق بررسی بعمل آمده پهپادی که روز جمعه در اطراف این شهرستان سقوط کرده داخلی بوده که به دلیل نقص فنی سقوط کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان صدور قطعنامه های اخیر حقوق بشری از سوی کمیته حقوق بشر سازمان ملل را از طنزهای تلخ روزگار دانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۰    
دوازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهم ردیف اول پرونده فساد نفتی لحظاتی قبل به پایان رسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۷    
در راستای رقابت تنگاتنگ بانک های داخلی در حوزه بانکداری الکترونیک، این بار، بانک مسکن، چندین قابلیت تازه را به دستگاه های عابر بانک خود اضافه کرده که شاید برای کاربران معمولی این دستگاه ها ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۷    
رئیس شورای هماهنگی بانکهای دولتی گفت: از امروز کمیته انضباطی بانکهای خصوصی و دولتی تشکیل می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۴    
موزه هنرهای معاصر تهران با همکاری "بانک گردشگری" و "بنیاد فریده لاشایی" نمایشگاهی را با عنوان "درجستجوی گمشده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۱    
این روزها خیلی از بازیگران زن تمایل دارند که مدل و مانکن لباس شوند و وارد عرصه مدلینگ شوند.قبلا سحر قریشی، فریبا نادری و میترا حجار هم به تبلیغات برندهای لباس پرداخته بودند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۸    
یک دختر در حادثه آتش سوزی در چین دچار سوختگی شد و گوش های خود را از دست داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۵    
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال که سابقه حضور در تیم ملی ایران را هم دارد در عروسی تایلندی ها شرکت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۵    
گروه تروریستی داعش قبور گورستانی را در شرق افغانستان تخریب کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۲    
استقبال و درخواست مخاطبان در شهرهای مختلف برای شاهزاده روم و کارشکنی عده ای در حوزه پخش فیلم کشور، نشان از این دارد که سیستم اکران فیلم در ایران نه تنها با مشکل مواجه است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۹    
صالح محلوجی ، یکی از مخاطبان روزنو که در واگن مترویی حضور داشته که در آن شیشه مصرف شده است با ارسال مطلبی زوایای جدید این ماجرا را شرح داده است که در زیر می آید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۳    
شاید بهترین راه برای پاسخ به این سوال نشستن پای سخنان زنانی باشد که تا چند روز و چند هفته پیش از همین دست زنان بودند و از جهاد خود لذت می بردند و اینک پشیمان از آنچه بر آنها گذشته از دامان داعشی ها ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۰    
پیش از حضور در فروشگاه و انتخاب یک سگ با کلاس! دقت داشته باشید که برای خریدن یک سگ با نژاد اصیل باید جیبی پر از پول داشته باشید که نه تنها هزینه خرید آن را جبران کند بلکه مبالغ عجیب و غریب نگهداری از ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۵    
عادی سازی استفاده از مدهای نامتعارف در خیابان ها از اهداف صفحات تحت مدیریت مدلینگ ها است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۹    
بیژن نامدار زنگنه در مراسم آغاز به کار نشست فوق العاده مجمع کشورهای صادرکننده گاز با بیان اینکه موضوع اصلی نشست فوق العاده وزرا بحث و بررسی در مورد دستور کار و بیانیه سومین نشست گازی سران GECF است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۱    
مسئولان امنیتی عراق از کشف مواد منفجره در تعدادی اسباب بازی در مسیر بغداد به دیاله و در مسیر زائران اربعین امام حسین (ع) خبر دادند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۸    
رسانه ها فیلمی را از لحظه انفجار زن انتحاری فرانسوی در اطراف پاریس منتشر کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از آمار بالای فروش پراید در میان خودروهای مشمول تسهیلات خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با بیان این که تاکید دولت بر عدم لغو سخنرانی های سیاسی در کشور است، اظهار کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۵    
حسام الدین نواب صفوی درباره حضورش در دادگاه انقلاب گفت که به عنوان وکیل تسخیری در یکی از پرونده ها به دادگاه انقلاب آمده ام.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۵    
در حالی که تا چند ساعت دیگر سهمیه بنزین 700 تومانی موجود در کارت های سوخت باطل می شود، وضعیت پمپ بنزین ها حاکی از عادی بودن روال سوخت گیری بوده و ازدحام یا ترافیکی در مقابل جایگاه ها گزارش نشده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۵    
شاید به همین دلیل بود که نماینده قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس، برای آنان سخنرانی کرد و عجیب آنکه ضمن سخنرانی، به مسئولان شهرستان و وزیر کشور نیز هشدار داد که چرا برای چنین تجمعاتی، مجوز صادر می کنند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۲    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با کاهش نرخ سود بانکی، قدرت خرید افزایش می یابد و تقاضا به سمت خرید خانه هدایت خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۰    
سید احمد طاهری بهبهانی که اخیرا، از سوی هیات داوران همایش مدیر شایسته ملی ، در جایگاه مدیرعامل بانک سامان، به عنوان مدیر شایسته کشور برگزیده و معرفی شد، بیش از نیم قرن تجربه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۷    
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور گفت: در سال گذشته 7 هزار میلیارد ریال خسارت محصولات کشاورزی بیمه شده به بیش از یک میلیون کشاورز پرداخت شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه وام 2 میلیونی که برای کارگران به وزارت کار پیشنهاد شده است کار ساز نیست، گفت: دولت در سیاست های کلان خود به فکر 2 قشر کارگران و معلمان نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۱    
سامانه سپهر بانک صادرات ایران در مهرماه 1394 به طور میانگین روزانه حدود 24 میلیون تراکنش مشتریان را با موفقیت انجام داده که این میزان معادل 22 درصد از تراکنش های شبکه بانکی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۲    
میدان جانباز واقع در بلوار فردوسی مشهد را باید میدان بانک بنامیم!
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۹    
دادستان کل کشور با اعلام اینکه بانک ها باید اسناد کسانی که تسهیلات گرفته اما پرداخت نمی کنند را ارائه کنند، گفت: برخی از افراد بدهکار اظهار ورشکستگی می کنند تا از پرداخت اقساط خود طفره بروند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۳    
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون کمک های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از اعطای تسهیلات بانکی دوهزار میلیارد ریالی به صادرکنندگان کالاهای غیرنفتی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۷    
یکی از متخصصان صنعت بیمه آمریکا گفا که تاثیر حملات تروریستی اخیر در پاریس بر صنعت بیمه "واقعا محدود" خواهد بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۴    
عباس رنجبر کلهرودی 34 عامل اثرگذار بر عدم توسعه بیمه های زندگی را برشمرده و معتقد است که عواملی چون ساختارهای سازمانی و مدیریتی، عدم اشاعه مطلوب فرهنگ بیمه ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۸    
16 مدیر بانکی صبح امروز جلسه ای با دادستان کل کشور برگزار کردند و درباره معوقات بانکی، وضعیت موسسات اعتباری بدون مجوز و غیره به بحث و بررسی پرداختند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۵    
معاون بیمه مرکزی از دریافت سه تقاضای جدید برای تاسیس شرکت بیمه خبرداد و گفت: خارجی ها خواستار خرید درصدی از سهام برخی شرکت های بیمه ایرانی هستند که این موضوع در حال بررسی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۲    
مدیرعامل بانک شهر از بسترسازی برای راه اندازی نمایندگی های این بانک در خارج از کشور خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۶    
هنوز ارائه وام خرید کالای ایرانی آغاز نشده که عده ای سوءاستفاده از این طرح را آغاز کرده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره یکی از زیرمجموعه های گروه مالی ملت بنام شرکت گسترش خدمات بازرگانی بهساز تعیین شدند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۷    
بانک ملی ایران از ابتدای سال 94 تا پایان مهر ماه، 579 هزار و 824 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش 9 هزار و 320 میلیارد و 622 میلیون ریال پرداخت کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۷    
قائم مقام کمیسیون بین دولتی ایران و روسیه از پذیرش پیشنهاد روسیه توسط ایران برای تاسیس بانک مشترک خبر داد و گفت این بانک به زودی با سرمایه 500 میلیون دلار تاسیس می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۱    
با روشن شدن تکلیف توافق هسته یی و آرام تر شدن بازار نفت به نظر می رسد که بستن بودجه سال 95 برای دولت کار ساده تری نسبت به سال گذشته باشد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۳    
با اجرای برجام، نقل و انتقال مالی، فعالیت های بانکی، بیمه و سوئیفت از سر گرفته می شوند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۰    
در حالی بالغ بر 21 هزار شعبه بانکی در کشور فعالیت می کنند که با شروع ساماندهی این شعب و تعطیلی 250 مورد در سال گذشته این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۷    
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در خصوص حواشی ایجاد شده در مورد حسابرسی شورا از شرکت های وابسته به شهرداری تهران واکنش نشان داد و با اشاره به روند بررسی حسابرسی گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۴    
بانک مرکزی با تغییر نرخ 36 ارز قیمت دلار را 2997 تومان اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۴    
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی فهرست کوتاه نامزدهای دو بخش بهترین فیلم کوتاه زنده و بهترین فیلم کوتاه انیمیشن هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار را اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۴    
علی مسعودی کمدین و بازیگر می گوید نزدیک 40 طرح در خانه آماده دارد و وقتی هم به تلویزیون می برد اکثر طرح هایش رد می شود، اما بعد از مدتی می بیند مشابه طرح های او ساخته می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۱    
اولین مرحله عرضه گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام بانک کشاورزی در سال 1394 از اول آذر ماه سال جاری به مدت 5 روز کاری در شعب این بانک آغاز خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۵    
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت ارتقاء کیفی زندگی شهروندان، فعالیت های این بانک را در این راستا و در حوزه های متنوع توسعه پایدار شهری دانست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۲    
مسعود جعفری جوزانی در خصوص تعویق اکران فیلم حکایت عاشقی گفت: این تصمیم عجولانه، بی منطق و خشن است و ترجیحاً سکوت اختیار می کنم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۹    
سلمان خان ستاره بالیوود تاکید کرد آرزوی کار در سینمای هالیوود را ندارد، چون صنعت سینمای هند باید چنان رشد کند که دیگر این 2 صنعت را مقایسه نکنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۹    
خداحافظی ساخت سری جدید سریال پایتخت 5 برای نوروز آینده سفارش داده نشده است و ساخته نمی شود
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۶    
رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان اواخر آذر ماه امسال تازه ترین کنسرت خود را در تهران برگزار می کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۶    
دبیر سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در حکمی مهتاب کرامتی را به عنوان مشاور هنری خود منصوب کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فراهم شدن امکان برگزاری حراج های بین المللی در ایران پس از لغو تحریم ها خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۳    
پیتر جکسون گفت: واقعا نمی دانم موقع ساختن فیلم های هابیت چه غلطی می کردم!
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۰    
حمیدرضا آشتیانی پور- رییس انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم - درباره ی وضعیت حال حاضر دوبله و خرید فیلم های جدید پس از انجام توافقات و لغو تحریم ها، توضیحاتی را ارائه داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۷    
کمال تبریزی، ابراهیم حاتمی کیا ، رضا میرکریمی ، کیومرث پوراحمد، فرزاد موتمن، علیرضا داودنژاد ، مانی حقیقی، محمدعلی نجفی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۸    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه در روزهای آینده نرخ دلار کاهش می بابد، گفت: نرخ ارز در بودجه سال 95 همانند نرخ سال گذشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۸    
دلیل رشد بالای نقدینگی، برداشت بانک ها از حساب بانک مرکزی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۵    
در راستای ایجاد هم افزائی، افزایش کیفیت و ارتقاء سطح ارائه خدمات به مشتریان با استفاده از ظرفیت های مشترک، تفاهم نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون و بانک آینده به امضاء رسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۲    
معاونت نظارتی بانک مرکزی گزارش نحوه پراکندگی شعب بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی در سطح کشور را منتشر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۲    
آخرین مسابقه هفته دوازدهم لیگ نبرد پرسپولیس با یک تیم آبی پوش اهوازی است؛ دیداری که دو مربی به فکر موفقیت در آن برای فراموشی خاطرات تلخ گذشته هستند اما در این بین میزبان سرخپوش هدف دیگری هم دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۹    
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره برخورد با اتفاقات روز گذشته ورزشگاه غدیر اهواز می گوید در این زمینه منتظر گزارش مقامات رسمی هستیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۹    
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران با انتقاد شدید از مسئولان فدراسیون کشورمان گفت: آنها خیلی زود نتایج خوب را فراموش کردند و اگر بدترین مربی جهان بودم هم سزاوار این رفتار از سوی آنها نبودم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۶    
ایران به خوبی می داند اگر بانک های بزرگ جهان با ایران دوباره ارتباط برقرار کنند، پایان تحریم ها به معنای تجارت و سرمایه گذاری خارجی بیشتر است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۶    
برای افزایش همکاری در زمینه بیمه تجاری بین ایران و ارمنستان تفاهمنامه ای امضا شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۳    
تا آغاز حساس ترین و جذاب ترین بازی باشگاهی در قاره سبز زمان زیادی باقی نمانده است. به همین خاطر به مهم ترین آمار دو تیم در تاریخ این رقابت حساس می پردازیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۳    
مهاجم تیم فوتبال سپاهان در خصوص شایعات نقل و انتقالش، گفت: نمی دانم چه کسی این صحبت ها را مطرح کرده است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۳    
بانک مرکزی با پیشنهاد بانک مسکن به منظور افزایش سقف تسهیلات مسکن جوانان موافقت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۰    
یک مقام مسئول در بانک مرکزی گفت: مقررات و دستورالعمل فعالیت لیزینگ مسکن در بانک مرکزی در حال بازنگری است ولی هنوز نهایی نشده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۰    
مدافع مصدوم تیم فوتبال فولادخوزستان در بین دو نیمه دیدار پر حاشیه این تیم با استقلال تهران درگیری شدیدی با یکی از ماموران نیروی انتظامی ورزشگاه پیدا کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۱    
ولی الله سیف رییس بانک مرکزی ایران روز جمعه در حاشبه کنگره بانکداری اروپا گفت: آلمان و ایران قصد عادی سازی مناسبات بانکی خود را پیش از لغو قریب الوقوع تحریم ها دارند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۶    
گسترش همکاری های کنسولی بویژه تسهیل صدور روادید برای دانشگاهیان، تجار و سرمایه گذاران ایران و سوییس در نشست گفت وگوهای کنسولی میان دو کشور در برن مورد گفت وگو قرار گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۶    
رئیس جمهوری روسیه گفت، کمپین نظامی مسکو در سوریه تا به امروز به دستاوردهای کافی نیجامیده و فاز بعدی لازم است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۳    
شورای امنیت به اجماع قطعنامه ای را برای مبارزه با داعش در مناطق تحت نفوذ این گروه تروریستی در عراق و سوریه صادر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۷    
وزیر ورزش و جوانان در بیمارستان سینا تهران بستری شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۴    
حدود یک ماه از مصوبه افزایش وام مسکن به 60 میلیون تومان می گذرد، ولی با وجود انتظار متقاضیان برای ورود این گزینه به سبد وام های فعلی هنوز جزئیات آن به بانک مسکن ابلاغ نشده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۴    
کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ مرد و پسر کوچولو را شکستگی دنده و ضربات محکم وارد شده به آنها اعلام کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۴    
عرضه بنزین از ابتدای آذرماه با یک نرخ هر لیتر 1000 تومان انجام می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۴    
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: متاسفانه جمعیت یقه سفیدها یا همان افراد خاص و تحصیلکرده و حتی پزشک هم به معتادان اضافه شده که خودمان از میان پاتوق ها شناسایی کردیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۱    
به عبارت بهتر، بانک مرکزی مسوولیت وصول چک ها را بر گردن خودروسازان انداخته است، به نحوی که اگر مشتریان بخشی از چک هایشان را عمدا یا از سر ناتوانی پاس نکنند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۵    
تشدید تدابیر امنیتی در شهرهای رم و میلان و نیز واتیکان در پی هشدار اف بی آی به دولت ایتالیا مبنی بر احتمال حملات تروریستی در این کشور عبور هزاران گوسفند از روی پل –آلمان ...