یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۴:۲۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 30 بهمن 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 آذر 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 بهمن 1394 افق تازه 2 بهمن 1394 افق تازه 3 بهمن 1394 افق تازه 4 بهمن 1394 افق تازه 5 بهمن 1394 افق تازه 6 بهمن 1394 افق تازه 7 بهمن 1394 افق تازه 8 بهمن 1394 افق تازه 9 بهمن 1394 افق تازه 10 بهمن 1394 افق تازه 11 بهمن 1394 افق تازه 12 بهمن 1394 افق تازه 13 بهمن 1394 افق تازه 14 بهمن 1394 افق تازه 15 بهمن 1394 افق تازه 16 بهمن 1394 افق تازه 17 بهمن 1394 افق تازه 18 بهمن 1394 افق تازه 19 بهمن 1394 افق تازه 20 بهمن 1394 افق تازه 21 بهمن 1394 افق تازه 22 بهمن 1394 افق تازه 23 بهمن 1394 افق تازه 24 بهمن 1394 افق تازه 25 بهمن 1394 افق تازه 26 بهمن 1394 افق تازه 27 بهمن 1394 افق تازه 28 بهمن 1394 افق تازه 29 بهمن 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۷    
آیت الله هاشمی رفسنجانی: در این دو سال کارهای بزرگی انجام شده اما هنوز مسئله معیشت مردم باقی مانده/ لیست منتشر شده به نام من ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۴    
اسرائیل به دلایلی از تحویل سامانه موشکی S300 به ایران نگران است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۱    
ترکیه به صورت مستقیم به شهرها و روستاهای سوریه حمله کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۵    
مهدی تارتار از سرمربیگری تیم فوتبال راه آهن برکنار شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۲    
رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان در واکنش به لغو سخنرانی مصطفی کواکبیان در مسجد ابوذر گفت: زمان انتخابات است و حضور حداکثری مردم برای ما اصل است همه باید حرف هایشان را بزنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۹    
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای دنیای استکبار مهم است که بتواند یک نفوذی به مراکز تصمیم گیری بفرستند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۹    
تیم ملی فوتسال ایران به فینال مسابقات قهرمانی آسیا رسید. در دیدار نیمه نهایی این مسابقات شاگردان ناظم الشریعه مقابل ویتنام قرار گرفتند و موفق شدند با نتیجه پرگل 13-1 که پر گل ترین بازی ایران در این ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۹    
سفیر ایران در آلمان از مذاکرات پیش روی مقامات و کارشناسان آمریکایی با همتایان آلمانی خود برای رفع مشکلات بانکی با ایران خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۶    
کمک 3 میلیارد دلاری عربستان سعودی به لبنان به دلیل خودداری بیروت از محکوم کردن حمله به سفارت سعودی در تهران، متوقف شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
چهره های متعدد سیاسی اصولگرا به اظهارات اخیر زاکانی اعتراض کرده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
اخیرا خبرهایی مبنی بر اینکه برای واردات روغن خام دیگر نیازی به مجوز وزارت جهاد کشاورزی ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۰    
علی نمکین که به نمایندگی از ایران خودرو نماینده انحصاری مرسدس بنز در ایران را مدیریت می کند، گفت: از این پس تمام خودروهای بنز توسط ایران خودرو خدمات می گیرند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۷    
ویتالی چورکین، سفیر و نماینده روسیه در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه 29 بهمن در واکنش به اظهارات بشار اسد، رییس جمهوری سوریه در خصوص ادامه جنگ، گفته است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۷    
سیدمسعود میرکاظمی نماینده تهران در مجلس در گفت وگو با فارس، با اشاره به لیدری کرباسچی برای جریان اصلاحات در انتخابات اظهار داشت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۷    
بانک مرکزی ونزوئلا اعلام کرد: تورم سالانه در این کشور در سال 2015 به بیش از 180 درصد افزایش یافته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۷    
دزدیدن نفت از کشتی ها دیگر کار عاقلانه ای نیست!تانکرهای نفتی، غول پیکر هستند و کشتی هایی که محموله های سنگین و گران قیمت را حمل می کنند طوری طراحی شده اند که حمل آن ها دشوار است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۴    
سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران در همایش بررسی ماندگاری انقلاب اسلامی ایران در حسینیه عاشقان کربلای در ساری گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۸    
یک فعال حوزه گردشگری در فرانسه گفت: وقتی دولت نمی تواند برای حفظ بناهای تاریخی هزینه زیادی بدهد بهتر است که مردم خودشان برای این موضوع هزینه بدهند و میراث فرهنگی پدرانشان را حفظ کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۸    
سردار حسین دهقان در هفته جاری برای مذاکره بر سر چندین قرارداد مهم تسلیحاتی به مسکو سفر کرد. در صورت عملیاتی شدن این قراردادها ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۸:۲۸    
رئیس جمهوری روسیه و پادشاه عربستان سعودی در تماسی تلفنی در مورد مساله سوریه و "تحقق ثبات در خاورمیانه" گفتگو کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۸:۱۶    
هفته گذشته خبر اول رسانه ها، گفت وگوهای صلح سوریه بود و رفت و آمد وزرا و سازمان ها و نهادهای درگیر در این جنگ داخلی، بحران مالی ژاپن و جابه جایی قیمت نفت هم فکر خیلی ها را مشغول کرده بود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۸:۰۷    
اگر برای آخر هفته خود دنبال بازی های جالب و جذاب موبایلی می گردید پیشنهاد می کنیم این گزارش را از دست ندهید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۸    
این طرح با هدف غیرفعال ساختن سیستم دفاع هوایی، سیستم های ارتباطی و قسمت های حیاتی شبکه برق ایران برنامه ریزی شده و ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۸    
استقلال با حمایت نزدیک به 80 هزار هوادار موفق به پیروزی 2 برصفر مقابل گسترش شد. بردی که این تیم را به صدرجدول لیگ بازگرداند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۶    
خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: اگر حضور در انتخابات، قوی باشد، می توان یک مجلس قوی و کارآمد و وفادار به انقلاب و دلسوز به توده های پایین جامعه از نظر اقتصادی و فرهنگی داشت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۱    
مازیار فلاحی در حالی در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت که مدام از مخاطبانش می خواست الکی جیغ بزنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۱    
عضو مجمع فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ممکن است سجادی برای حضور در انتخابات فدراسیون تحت فشار قرار بگیرد،گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا می تواند ما را به خاطر رایگان کردن مسابقات لیگ جریمه کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۱    
رهبر کاتولیک های جهان اظهار داشت دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، که خواستار اخراج مهاجران غیرقانونی از این کشور شده است، مسیحی نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۸    
وی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به دلیل پایان سال، بانک ها پرداخت تسهیلات را متوقف کرده اند، تصریح کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۸    
یک تفنگدار سابق نیروی دریایی آمریکا در یکی از زندان های ایالت جرجیا به دلیل ارتکاب جنایت در دهه 90 میلادی، اعدام شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۸    
معاونت نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان تهران اعلام کرد با توجه به اطلاعات دریافت شده از ایستگاه های سنجش کیفی تا ساعت 11 امروز، هوای پایتخت در وضعیت سالم برای همه گروه ها قرار دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۲    
به نظر می رسد هر چه از آغاز اجرای برجام می گذرد، حس رقابت توأم با ترس از عقب افتادن در همکاری با ایران بیشتر در دولت ها و شرکت های خارجی قوت می گیرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۹    
12 شرکت بزرگ در دنیا جریان انتقال و تبادل پول را انجام می دهند؛ تراکنش هایی با رقم های چند میلیارد دلاری آن هم در یک ساعت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۶    
دبیر انجمن اورولوژی ایران با اشاره به توصیف سرطان های بی نشانه، توصیه های لازم در این باره را تشریح کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۶    
وکیل بابک زنجانی گفت: قاضی دادگاه اعلام کرده که درخواست آزادی و لغو بازداشت موقت بابک زنجانی در حال بررسی است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۹    
معاون وزیر کار در دیدار با سفیر فرانسه در تهران، خواستار شکل گیری دوباره همکاری ها در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل مبارزه با قاچاق کالاهای هدف گفت: در صورت تصویب دولت تعرفه واردات پوشاک سال آینده به 55 درصد کاهش می یابد و پوشاک ترکیه به دلیل قرارداد تعرفه ترجیحی با 40 درصد کمتر از این رقم می توانند وارد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۶    
بر اساس مذاکرات ایران و گرجستان قرار است از سال آینده و برای یک دوره 7 ماهه 200 میلیون متر مکعب گاز ایران به این کشور منطقه قفقاز صادر شود
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۶    
یک مقام مسئول با اشاره به درخواست خارجی ها برای صادرات کالاهای نفتی به ایران، گفت: واردات هرگونه کالا و تجهیزات خارجی بدون برگزاری مناقصه به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور ممنوع شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۶    
در حالی سخنگوی دولت عملکرد آماری دولت را شفاف دانست و گفت هیچ چیز محرمانه ای نداریم که نزدیک به یکسال است هیچ آماری درباره نرخ رشد اقتصادی به صورت رسمی اعلام نشده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۳    
در حالی شبکه بانکی در هفته اخیر به اما و اگرهای کاهش نرخ سود در چند ماه گذشته پایان داد و در نتیجه یک توافق و در نهایت تایید شورای پول واعتبار نرخ سود بانکی مجددا کاهش یافت که این اتفاق بی حاشیه باقی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۳    
بورس تهران در معاملات هفته گذشته اگرچه اندکی از شدت هیجانات خود کاست و با رشد نیم درصدی شاخص مواجه شد اما همچنان با ورود چشمگیر نقدینگی و افزایش انگیزه برای خرید رو به رو شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۳    
گرچه در هفته گذشته نرخ سود بانکی بنا بر تفاهم بانک ها و مصوبه شورای پول و اعتبار کاهش یافت ولی همچنان بحث درباره نرخ مناسب سود بانکی در میان کارشناسان ادامه دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۳    
با این ویژگی به راحتی می توان نقشه منطقه مورد نظر را دانلود و بدون اتصال به اینرتنت از امکانات اپلیکیشن گوگل مپس استفاده کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه تنها مرجع اظهار نظر درخصوص تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات استان است ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
دکتر لاریجانی در مصاحبه تفصیلی به مسائلی همچون مذاکرات هسته ای در 12 سال اخیر، مسائل و حوادث سیاسی در چند سال اخیر، موضوعات و مشکلات استان قم و زندگی شخصی خود پرداخته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۷    
قرارداد جدید مشاکرت سایپا و رنو به زودی به امضا خواهد رسید که بر این اساس، شرکت پارس خودرو به عنوان سهم مشارکت سایپا در ایجاد شرکت مشترک ارائه خواهد شد و تولید 2 محصول جدید صورت خواهد گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۷    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تشریح سه عامل تاثیرگذار در حذف و توقف عرضه کارتی بنزین، گفت: در صورت توقف عرضه کارتی بنزین اما گازوئیل کماکان با کارت در جایگاه ها توزیع خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۷    
بانک مرکزی در بخشنامه ای، شرایط گشایش یوزانس را اعلام کرده که براساس آن، استفاده از یوزانس تنها برای تولیدکنندگانی که اقدام به واردات مواد اولیه مورد نیاز واحد تولیدی خود می کنند، مجاز است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۴    
ساختمان های پنج طبقه و بیشتر 91.7 درصد از مجموع پروانه های احداث ساختمان صادر شده از سوی شهرداری های شهر تهران را در نیمه ی اول سال 1394 به خود اختصاص داده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۱    
افت سهام پژو از تابستان ارزش سهم فرانسه در این خودروساز را به میزان 768 میلیون یورو کاهش داده و دولت را ناچار کرده برای فروش دست نگه دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۱    
رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با اشاره به مباحث مطرح شده طی روزهای اخیر درخصوص پایان ضرورت دریافت کد رهگیری در معاملات ملکی خاطرنشان کرد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۸    
سرویس ترجمه گوگل 13 زبان به ترجمه های فهرست زبانی خود اضافه کرد و به رقم 103 رسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۸    
هرچند محدودیت های جدی در منابع مالی دولت، پیشبرد برنامه های کلان توسعه راه آهن را با دشواری همراه کرده است اما این شرایط باعث نشده طرح هایی که با هدف ارتقای جایگاه راه آهن در صنعت حمل و نقل کشور ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۳    
در حالی که مسئولان سیاسی و امنیتی و احزاب و تشکلهای سیاسی ، انتخابات را در مسیر آرامش قرار داده اند، برخی تندروها دست به کار شده اند تا فضا را تند و دوقطبی کنند و آشوب به راه اندازند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۳    
با کاهش قیمت نفت خام به کمترین سطح خود در دهه گذشته، مصرف کنندگان بزرگ سوخت انتظار دارند همگام با این کاهش قیمت، از قیمت سوخت نیز کاسته شود، اما چرا سوخت از این قاعده پیروی نمی کند؟
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۰    
شاید دیگر شنیدن اخبار مربوط به ورود اجناس و میوه قاچاق به کشور به عنوان موضوعی که از دیرباز کشورمان با آن درگیر بوده ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۷    
وزیر بهداشت با دعوت از اقشار مختلف جامعه برای حضور پرشور در انتخابات اظهار کرد: اسفندماه، زمان انتخابات است و امیدوار هستیم که مردم به وصیت امام(ره) و سفارش رهبر انقلاب عمل کرده و در انتخابات ایفای ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۷    
در برخی نقاط جنوب شهر تهران می توان با مبلغ پنج میلیون تومان ودیعه و حتی کمتر یک واحد مسکونی اجاره کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۴    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تشکیل مجلس معتدل می تواند موجب بهبود وضعیت زنان و خانواده های ایرانی شود چراکه تنش و درگیری مداوم میان دولت و مجلس کاهش تمرکز در پرداختن به آسیب های زنان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۴    
سخنرانی دکتر مصطفی کواکبیان نامزد اصلاح طلبان در دهمین دوره انتخابات شورای مجلس اسلامی تهران با حمله نیروهای خودسر مواجه و با گاز اشک آور از میهمانان خانه خدا استقبال شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۴    
نهایی شدن مذاکرات اخیر وزارت راه و شهرسازی و شرکت ایرباس فرانسه برای فروش 118 هواپیمای نو به ایران، امید بسیاری به وجود آورده تا شرایط ناوگان هوایی کشور که در طول این سال ها چندان اوضاع خوبی نداشته ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۸    
خطرناک ترین مردان دنیا که با کارهایشان خواب را بر چشمان مردم دنیا حرام کرده اند را بیشتر بشناسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۵    
هیئتی از رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه روسیه درباره تحویل سامانه دفاع موشکی اس 300 به ایران رایزنی کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۵    
مدتی است که از سوی سیاستمداران و تحلیلگران جهان زمزمه هایی پیرامون جنگ جهانی سوم به گوش می رسد.