یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۳:۰۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 30 آذر 1394 - ofoghetaze.com

افق تازه 31 شهریور 1394 افق تازه 30 مهر 1394 افق تازه 30 آبان 1394 افق تازه 30 دی 1394 افق تازه 30 بهمن 1394 افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 آذر 1394 افق تازه 2 آذر 1394 افق تازه 3 آذر 1394 افق تازه 4 آذر 1394 افق تازه 5 آذر 1394 افق تازه 6 آذر 1394 افق تازه 7 آذر 1394 افق تازه 8 آذر 1394 افق تازه 9 آذر 1394 افق تازه 10 آذر 1394 افق تازه 11 آذر 1394 افق تازه 12 آذر 1394 افق تازه 13 آذر 1394 افق تازه 14 آذر 1394 افق تازه 15 آذر 1394 افق تازه 16 آذر 1394 افق تازه 17 آذر 1394 افق تازه 18 آذر 1394 افق تازه 19 آذر 1394 افق تازه 20 آذر 1394 افق تازه 21 آذر 1394 افق تازه 22 آذر 1394 افق تازه 23 آذر 1394 افق تازه 24 آذر 1394 افق تازه 25 آذر 1394 افق تازه 26 آذر 1394 افق تازه 27 آذر 1394 افق تازه 28 آذر 1394 افق تازه 29 آذر 1394 افق تازه 30 آذر 1394 
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۳    
نقل از دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه و جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا نوشت این دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا بوده که به ایران قدرت بخشیده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۰    
تصاویر امروز را با موضوعات مانور نیروهایی هوایی ایتالیا، مرگ ماهی ها در سیل جاکارتا، جشن کریسمس و رقابت های اسکی جام جهانی بیاتلون خواهید دید. مهر
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۰    
حجت الاسلام سید محمود علوی با بیان اینکه مهمترین اسناد و اطلاعات کشور در دبیرخانه های دستگاه ها وجود دارد، بر ضرورت حفظ اسرار و حفاظت اطلاعات و اسناد تاکید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما متناسب با تهدیدات، ظرفیتهای خود را ارتقاء می دهیم و ارتش با ایجاد توان دفاعی مانع هرگونه نفوذ می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۷    
یک مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه نتایج نشان می دهد که هزینه های خارجی ناشی از آلودگی چهار آلاینده برای کلان شهر تهران در سال 1390 مبلغی بالغ بر 18 ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه محور، اساس و ستون خیمه انقلاب اسلامی و ملت ایران در اختیار مجلس خبرگان است، گفت: مجلس خبرگان مناسب ترین فرد را بعد از امام خمینی(ره)، انتخاب کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۳    
رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در واکنش به انتشار اخباری در خصوص پیوستن لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۰    
عضو مرکز تحقیقات کشاورزی خراسان رضوی گفت: کمیته ناجیان پیش از این اعلام کرد که 85 درصد آب های زیر زمینی برداشت شده و آیندگان تنها باید با 15 درصد آب زندگی کنند که این پیش بینی در حال تحقق است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۳    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: نقش مدیریت بهینه منابع در پساتحریم بسیار کلیدی است و انتظار این است که برجام دوم در نفت رخ دهد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۰    
در کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران مصوب شد که تمام مدارس شهر تهران، ری و اسلامشهر فردا سه شنبه اول دی ماه تعطیل است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۴    
با گذشت پنج روز از نام نویسی پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در کشور تاکنون 299 داوطلب نام نویسی کرده اند که در میان آنان چهره های مشهوری دیده می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۵    
وزیر خارجه کشورمان اظهار داشت: فکر می کنیم زمینه ای مساعد برای اجرای برجام فراهم است اما متاسفانه اقدام کنگره آمریکا مانع عمده ای را ایجاد کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۲    
باراک اوباما در مصاحبه ای کاندیداهای ریاست جمهوری جمهوری خواهان آمریکا را از بابت انتقاد صرف از راهبرد مبارزه با تروریسم دولتش بدون ارائه پیشنهادهای جایگزین مورد نکوهش قرار داد و اظهار داشت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۲    
آیت الله هاشمی رفسنجانی جهت ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان وارد وزارت کشور شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۱    
کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران دقایقی پیش تشکیل جلسه داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۱    
ایران پرونده مراسم شب یلدا را به عنوان یک میراث ناملموس چندملیتی برای اشتراک گذاری اطلاعات در یونسکو ثبت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۴    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: زمان برای اجرای مابقی تعهدات بیش از چند روز نیست و امیدواریم در دی ماه تحریم ها برداشته شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۱    
در طولانی ترین شب سال افرادی هستند که برای این شب میلیون ها تومان هزینه می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۱    
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد جشنواره بین المللی شعر حوزه که در تاریخ 13 مهر 1394 برگزار شده بود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۸    
گروه داعش با انتشار پیامی دختر برگزیده عراق را تهدید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۴    
وزیر کار از توزیع کارت اعتباری خرید کالای ایرانی میان 2 میلیون و 700 هزار بازنشسته تامین اجتماعی در فاز نخست خبر داد و گفت: رئیس جمهور دستور داده عقب ماندگی دستمزد در طول برنامه ششم جبران شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل طرح و برنامه بانک مسکن از ابلاغ وام 60 میلیونی خرید مسکن (اوراق حق تقدم) به شعب بانک مسکن خبرداد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۵    
در پی استقبال هموطنان از خدمات مطلوب بانک صادرات ایران تعداد کارت های صادره این بانک به مرز 10 میلیون کارت رسید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۵    
شبکه سی ان ان در گزارش تصویری خود از بهترین خنده های جهان درسال 2015 تصویری از وزیر امور خارجه کشورمان قرار داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۵    
نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی پیش از ظهر امروز با ژرار لارشه رئیس مجلس سنای فرانسه دیدار و گفت وگو کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۵    
رئیس جمهور با اشاره به علاقمندی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات با دیگر کشورها، گفت: اساس روابط ایران با کشورهای دیگر، احترام متقابل و منافع مشترک است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۹    
نخستین جشنواره ملی کسب و کارهای نوپا در حوزه صنعت و معدن اسفندماه سال جاری در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۱    
رییس انجمن مالی اسلامی با ابراز امیدواری از امکان عضو شدن کشور ایران در حوزه مالی – اسلامی، از برگزاری اولین همایش مالی و اسلامی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۸    
مدیر عامل بانک شهر با اشاره به محور فعالیت های این بانک بر اساس مسئولیت اجتماعی، بر لزوم تهیه پیوست زیست محیطی برای هر پروژه شهری تاکید کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۸    
معاون اداری و توسعه منابع انسانی بانک شهر با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی، از 165هزار ساعت آموزش در 273دوره آموزشی به منظور ارتقاء عملکرد کارکنان این بانک خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۵    
بانک مرکزی نرخ دلار را در حد ریال کاهش داد و 3011 تومان اعلام کرد
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۰    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت حفاری شمال (سهامی عام) برگزار شد .
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۰    
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این که منابع نامشهود و نیروی انسانی تنها 12 درصد ثروت ایران را تشکیل می دهد گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۰    
روزنامه بانی فیلم از همه هنرمندانی که دغدغه سلامتی و تندرستی مردم را دارند تقاضا می کند با مشارکت در یک حرکت اجتماعی موثر، به مقابله با این معضل برخیزند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۷    
با وجود الزام بندهای 24 و 25 در سیاست های ابلاغی برنامه ششم از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد مزیت اقتصادی برای حمل ونقل ریلی و مصوبه شورای اقتصاد در خصوص تعیین ترانزیت و حمل ونقل ریلی به عنوان ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۷    
استاندار تهران با اشاره به رصد پیوسته وضعیت آلودگی هوای استان تهران گفت: بعدازظهر امروز پس از بررسی آخرین وضعیت آلودگی هوا در مورد تعطیلی مدارس تصمیم گیری می کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۴    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت که اصرار غربی ها درباره لزوم فروش آب سنگین اضافی قبل از اجرای برجام، خارج از عرف و غیر قابل قبول است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۱    
معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست استان تهران یا اشاره به اینکه شاخص کیفی هوای امروز 134 است، اعلام کرد: وضعیت هوای تهران، امروز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۸    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اعلام کرد: دولت در لایحه بودجه سال آینده اعتبار یارانه مسکن مهر را 2 برابر سال جاری در نظر گرفت.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۸    
افراد در مصرف شیرینی و شکلات زیاده روی نکنند و برای صرف چای، بجای قند و شکلات از چند عدد کشمش یا توت خشک ویا خرما استفاده کنند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۵    
مدیرعامل شرکت نفت با تایید سناریوی نهایی افزایش 500 هزار بشکه ای تولید نفت ایران در دی ماه سال جاری در نشستی با حضور تمامی مدیران ارشد شرکت نفت، دستور اجرای این سناریو را به محض لغو تحریم ها صادر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه بودجه امسال 50 هزار میلیارد تومان کسری دارد، گفت: قیمت نفت نباید در بودجه سال آینده بیشتر از 30 تا 40 دلار باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۲    
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا از ثبت نام 16 هزار نفر در اجرای دومین مرحله از طرح جریمه ریالی خبر داد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: وزارت امور خارجه مجری تصمیمات جمهوری اسلامی ایران در مورد اجرای تعهدات برجام است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۹    
نصب اندسیستم عامل اندروید که در اصل برای گوشی ها و تبلت ها طراحی شده به طور آزمایشی بر روی یک رایانه شخصی هم نصب شد و نتیجه این کار بهتر از حد انتظار بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۹    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام با اشاره به قانون محدودیت روادید ورود به آمریکا، برای مسافرانی که به ایران سفر می کنند گفت: این قانون قطعا مراودات اقتصادی ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۷    
رییس شورای هماهنگی بانک ها معتقد است که بخشنامه اخیر بانک مرکزی در رابطه با تغییر رویکرد در کسر کارمزد تراکنش خرید راه حلی میانی و مقبول تر از گذشته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن پاسخ های علی فانی در مقابل سوال نماینده ی مردم دشستان پاسخ های وزیر آموزش و پرورش را قانع کننده ندانستند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۴    
جمعی از کارآفرینان برتر ملی طی نامه ای به رئیس جمهور خواستار لغو جریمه دیر کرد شدند و بیان کردند:در شرایط رکودی موجود و فشار بانک ها خواستار اجرای نظام رتبه بندی اعتباری در نظام بانکی و اعطای تسهیلات ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۱    
این تصویر در شبکه های اجتماعی برزیل و جهان بازتاب یافت و حتی در آلبوم های تصویری بسیاری از وب سایت های خبری نیز منتشر شد و از جمله در بخش دیدنی های امروز عصر ایران نیز منتشر شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۹    
طلا در بازار جهانی بدنبال ضعف دلار و بازارهای سهام که به تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز زرد کمک کرد، روند صعودی روز جمعه را دنبال کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۶    
معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران اعلام کرد: بیشتر تخلفات مربوط به شب یلدا، گران فروشی هندوانه و انار بود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۳    
سال 2015 میلادی رو به پایان است، سالی که در آن شاهد عرضه طیف متنوعی از گوشی های هوشمند تلفن همراه با امکانات متنوع بودیم.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۳    
معاون پژوهش، برنامه ریزی و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی از بازنگری در نظام سنتی مالیات خبر داد و گفت: برای توسعه منابع مالی غیر نفتی برنامه ریزی شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۲    
نظام بانکی کشور بتازگی با آماده باش بانک مرکزی برای تعیین تکلیف حساب های راکد و بی نام و نشان، برنامه یکی شدن حساب های بانکی را دنبال می کند؛ بنابراین این حساب ها تا زمان تعیین تکلیف مسدود شده اند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارائه کارت خرید برای زوج های جوان از طریق بانک مرکزی خبر داد و گفت: در این زمینه فراخوان برای ثبت نام داده می شود ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۹    
بعد از 15 ماه بحث و چالش درباره دریافت کارمزد از صاحبان کارت خوان ها و حتی به تعلیق درآمدن آن از سوی هیات وزیران برای بررسی کارشناسی در شورای پول و اعتبار در نهایت بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک ها ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۶    
داعش این 15 نفر را به اتهام خیانت و فرار از این گروه ، از طریق شلیک گلوله به سر، اعدام کرده و اجساد آن ها را سوزاند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۳    
قیمت آپارتمان در محله افسریه شمالی بر اساس سن بنا، موقعیت، امکانات و شرایط بین حدود هر متر مربع یک میلیون و 600 هزار تا حدود 3 میلیون و 900 هزار تومان است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۶    
هندوانه حاوی پتاسیم، منیزیم، کلسیم، فسفر و همچنین آهن، روی، مس و منگنز می باشد. هندوانه برای کلیه ها مفید است و باعث تمیزی و سم زدایی آن ها می شود و میزان ادرار را بالا می برد ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۳    
ما متخصص کم نداریم اما در زمینه فضای درمانی به شدت با کمبود مواجه هستیم، براین اساس با مشارکت وزارت دفاع در 13 قطب کشور مراکز درمان سرطان ساخته می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۰    
بانک انصار در جشنواره ملی رضایتمندی مشتری در حوزه بانک وبیمه ، نشان عالی رضایت مندی مشتریان را دریافت کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۰    
برخی کارشناسان بر این نظرند که بخش مسکن برای رونق احتمالا باید تا زمان افزایش قیمت نفت صبر کند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۷    
براساس اطلاعات 1646 دستگاه ترددشمار محورهای برون شهری، کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 1 ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۸    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی با بیان اینکه آجیل فروش ها همیشه گران فروشی می کنند، گفت: سوء استفاده آجیل فروشان باعث می شود که پسته 28 هزار تومانی 60 هزار تومان در بازار مصرف به فروش برسد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۸    
85 درصد شرکت کنندگان در یک نظرسنجی در پاسخ به این سوال که علت کاهش تقاضا و ایجاد رکود موجود چیست، کاهش قدرت خرید مردم را به عنوان علت رکود اعلام کردند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۸    
رئیس سازمان حمایت با اعلام "درباره اظهار نظر های آقای آخوندی وزیر راه و مارکسیستی خواندن سازمان حمایت مردم باید نظر دهند و قضاوت کنند" گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۵    
معاون وزیر صنعت در واکنش به اظهارنظر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ضرورت انحلال سازمان های قیمت گذار از جمله سازمان حمایت گفت: آقای آخوندی نظر شخصی اش را گفته و این موضوع در دستور کار دولت نیست.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۵    
اقساط سنگین وام خرید کالا، روشن نبودن ابعاد کار و احتمال تعیین ارقام متفاوت برای گروه های مختلف حقوقی؛ دلایل بی میلی دریافت این وام است و انتظار نمی رود تاثیری بر رونق بازار داشته باشد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۵    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو با هشدار نسبت به بروز خشکسالی شدید پس از اِل نینو در ایران گفت: خشکسالی سختی در انتظار کشور است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل دفتر اطلاعات و آمار و جمعیت سازمان ثبت احوال با ارائه جدیدترین تحلیل ها گفت: پارسال 23درصد ازدواج ها به طلاق ختم شده و هرچه سطح تحصیلات بالا رفته، نسبت طلاق به ازدواج هم کاهش یافته است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۵    
داخل تونل در حال حفری که انگار دود و صدا در آن تزریق کرده اند، مجری خط مترو پرند از آخرین وضعیت مترو، نرسیدن اعتبارات و تجدید وعده ها برای افتتاح فاز اول می گوید .
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۲    
براساس بخشنامه بانک مرکزی طرح دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان ها از اول دی ماه اجرا خواهد شد با این تفاوت که کارمزد50 تا 250 تومان در نظر گرفته شده از بانک پذیرنده گرفته می شود.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۲    
ماجرای پدیده شاندیز پس از رشد نجومی قیمت سهام و در عین حال کنار رفتن برخی مدیران شهرداری و حامی این شرکت و روی کار آمدن دولت یازدهم زیر ذره بین رسانه ها قرار گرفت ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۲    
قیمت هر کیلو هندوانه در تهران در آخرین روز پاییز 4 هزار تومان و قیمت هر کیلو انار 5 هزار تومان است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۹    
سفره "شب یلدا" برای یک خانواده چهار نفره شامل میوه ها و تنقلات مرسوم از قبیل انار، هندوانه، خرمالو، ازگیل، آجیل شب یلدا و تنقلاتش بر اساس قیمت های روز، رنج قیمتی 70 تا 100 هزار تومان دارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۹    
نایب رییس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: در زمان تحریم عده ای سودجو از ارز حاصل از صادرات و موانع موجود در این زمینه سوء استفاده کرده و لطماتی به صادرکنندگان وارد کردند که امیدواریم بعد از لغو تحریم ها ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۹    
در نتیجه نهایی کردن ارقام کلی بودجه سال آینده هیات دولت نرخ 2997 تومان را برای هر دلار به تصویب رساند.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۹    
در حالیکه مصرف کنندگان هزینه و تعرفه دریافتی در نمایندگی های خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو را بالا می دانند ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۶    
بارها موضوع تخریب آثار تاریخی در شهرهای مختلف کشور خصوصا شیراز، طی سال های گذشته تاکنون و خصوصا در دهه اخیر به خبر اول بسیاری از رسانه ها تبدیل شده است.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۶    
معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه کشورمان، با بیان اینکه مصوبه کنگره آمریکا مغایر با برجام است گفت: باید منتظر ماند و دید آمریکا در عمل چطور ظاهر خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۶    
سایه کمبود نیروی پرستاری سال هاست که بر سر نظام درمانی کشور سنگینی می کند و دست بسته مسوولان امر در استخدام نیروهای جدید ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۳    
رییس ستاد انتخابات کشور آخرین آمار ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان و شورای اسلامی را اعلام کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۳    
در نگاه اول فقط آهن و سیمان و بلوک ساختمانی به چشم می آید، اما قدری کندوکاو کافی است تا چیزی بیشتر از این مصالح مدرن معماری در خانه ی قدیمی و ارزشمند کامل تخریب شده به چشم بیاید.. ...
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۳    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه مجلس خبرگان همواره برای روز مبادا آماده است، گفت: این آمادگی برای ثبات سیاسی کشور بسیار مهم است، زیرا مردم احساس می کنند در هیچ شرایطی در کشور خلأیی به وجود نمی آید.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۳    
در پی اعلام خبر شهادت سمیر قنطار در حمله هوایی رژیم صهیونیستی در نزدیکی دمشق، خبرگزاری آناتولی از شلیک سه موشک از جنوب لبنان به سمت شمال سرزمین های اشعالی خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۰    
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که کشورش به ساخت تسلیحات هسته ای ادامه می دهد اما قصد استفاده از آن را ندارد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۰    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: پس از برجام، اجرای پروژه های بزرگی در حوزه صنعت نفت و پتروشیمی آغاز خواهد شد که اجرای این پروژه ها به حل برخی از مسائل از جمله اشتغال کمک خواهد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۰    
رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، از ایجاد یک تفاهم بین این سازمان و سازمان غذا و دارو خبر داد و درباره آخرین وضعیت اموال بابک زنجانی و امیرمنصور آریا نیز توضیحاتی داد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۰    
خونه مادربزرگ و پدربزرگ از چند روز قبل برای پذیرایی از بچه ها و نوه ها آماده می شد، بوی گندم شادونه های بو داده فضای اتاق رو پر می کرد.
افق تازه   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۰    
یک پژوهشگر در حوزه گردشگری درباره تورهایی که در شب چله در خانه های تاریخی اما با تجملات زیاد برگزار می شود ...