شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 14 اسفند 1395 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 31 فروردین 1395 پارسینه 31 اردیبهشت 1395 پارسینه 31 خرداد 1395 پارسینه 31 تیر 1395 پارسینه 31 مرداد 1395 پارسینه 31 شهریور 1395 پارسینه 30 مهر 1395 پارسینه 30 آبان 1395 پارسینه 30 آذر 1395 پارسینه 30 دی 1395 پارسینه 30 بهمن 1395 پارسینه 1 اسفند 1395 پارسینه 2 اسفند 1395 پارسینه 3 اسفند 1395 پارسینه 4 اسفند 1395 پارسینه 5 اسفند 1395 پارسینه 6 اسفند 1395 پارسینه 7 اسفند 1395 پارسینه 8 اسفند 1395 پارسینه 9 اسفند 1395 پارسینه 10 اسفند 1395 پارسینه 11 اسفند 1395 پارسینه 12 اسفند 1395 پارسینه 13 اسفند 1395 پارسینه 14 اسفند 1395 پارسینه 15 اسفند 1395 پارسینه 16 اسفند 1395 پارسینه 17 اسفند 1395 پارسینه 18 اسفند 1395 پارسینه 19 اسفند 1395 پارسینه 20 اسفند 1395 پارسینه 21 اسفند 1395 پارسینه 22 اسفند 1395 پارسینه 23 اسفند 1395 پارسینه 24 اسفند 1395 پارسینه 25 اسفند 1395 پارسینه 26 اسفند 1395 پارسینه 27 اسفند 1395 پارسینه 28 اسفند 1395 پارسینه 29 اسفند 1395 پارسینه 30 اسفند 1395 
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۰    
وصیت می کنم که فقط فرزندان و خویشان نزدیکم از جنازه من تشییع کنند و مرا در محلی که شهدای 30 تیر مدفون اند، دفن نمایند ؛ این بند نخست وصیت نامه دکتر محمد مصدق است.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۵    
ایران نوشت: قاضی ابراهیم اسلامی در نشست بازخوانی جنبه های جرم شناسی و روانپزشکی پرونده قتل ستایش قریشی با بیان جزئیاتی از پرونده این جنایت تکان دهنده اظهار کرد ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۲:۴۵    
بر اساس نتایج به دست آمده از آخرین تحقیقات انجام شده، مصرف روزانه پنج واحد میوه نقش به سزایی در کاهش خطر ابتلا به زوال عقل و الزایمر ایفا می کند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۱:۲۵    
محققان معتقدند استفاده از مکمل های چربی های سالم می تواند روشی فوری برای کاهش آسیب ناشی از آلودگی هوا به میلیاردها انسان در سراسر جهان باشد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۰    
فرماندار شهرستان باغملک جزئیات درگیری خونین جمعه شب در روستای پتک از توابع این شهرستان را تشریح کرد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از فراهم آمدن امکان مجدد برای ثبت نام داوطلبان در آزمون سراسری خبر داد و گفت ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۵    
این مردان که بین 22 تا 48 ساله هستند و نسبت خویشاوندی با یکدیگر دارند، بین ماه مه تا دسامبر سال 2015 به اتریش وارد شده اند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۰    
پیشکسوت استقلال گفت: واقعیت این است که پرسپولیس در حال حاضر روی کاغذ قهرمان است.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۵    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 9 هزار و 200 کودک که در تهران به مدرسه نمی روند شناسایی شدند که اقدامی ماندگار از سوی دولت بود.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۵    
آخرین شب عزاداری فاطمیه در حسینیه آیت الله واعظ طبسی.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۵    
برنامه هفت که جمعه شب از شبکه سه سیما پخش شد، برای تحلیل جوایز اسکار امسال به اسی نیک نژاد متوسل شد. همان پورنو سازی که حدود پنج سال پیش توسط حلقه انحرافی دولت قبل به ایران دعوت شد و با فریب دادن ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۶:۵۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بار دیگر در پی حواشی روی داده در جریان سفرش به ایلام عذرخواهی کرد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۵:۵۰    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری یک بازرس تقلبی توسط ماموران پلیس راه استان خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۴:۴۰    
سلامت بشنوید یکی از سرفصل های روز جهانی کم شنوایی (13 اسفند) امسال است. بی شک حفظ سلامت شنوایی بدون توجه به عوامل آسیب رسان به سلامت و بهداشت شنوایی و پیشگیری از آنها از دوران کودکی تا بزرگسالی و ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۳:۴۰    
مشاور اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه در بهار و تابستان 1395 متقاضی شغل در بازار کار بر اساس مقایسه سالانه فصلی یک میلیون و 200 هزار نفر بوده ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۲:۲۵    
مطالعات محققان دانشگاه ایالتی اوهایو آمریکا نشان می دهد سطح بالای استرس با انحطاط ماکولای وابسته به سن، یکی از مهمترین دلایل نابینایی با افزایش سن، مرتبط است.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۱:۳۵    
با جدی گرفتن توصیه های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت منزل، هم از یک بحران روحی شدید در خانواده خود جلوگیری می کنید و هم نقش غیر قابل انکار خود را در افزایش امنیت جامعه به خوبی ایفا می کنید.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۴۵    
رضا کیانیان درباره موفقیت فیلم فروشنده در کسب اسکار و واکنش ها نسبت به آن گفت: عده ای از این که آقای فرهادی اسکار گرفته است، خوشحال نیستند و بیشتر ناراحت هستند که چرا آنها اسکار نگرفته اند؟!
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۰    
کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: امیدوارم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شعارهای هواداران تیم فوتبال استقلال را علیه من و میثاقیان شنیده باشد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۰    
دانشمندان موفق به کشف ارتباط مهم دیگری میان ابتلا به پارکینسون و فعالیت باکتریایی در روده شدند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۵    
گرسنگی طی 48 ساعت گذشته جان 110 نفر را در سومالی گرفت.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۵    
وزارت دفاع مصر شنبه شب در بیانیه اعلام کرد: نیروهای مسلح مصر موفق شدند 12 تن از نیروهای تکفیری وابسته به ولایت سینا (شاخه داعش) را در استان سینا در شمال شرق مصر، بازداشت کنند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۰    
برخی کاربران گلایه می کنند چرا پلیس با موتورسیکلت های متخلف در شهرها برخورد موثر نمی کند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۰    
رئیس جمهوری روسیه گفت که مخالفان سوری امیدوارند دیداری جدید در آستانه در اواسط مارس برگزار شود.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و بختیار اسدزاده سرکنسول ایران در استانبول با شیخ صلاح الدین اوزگندوز امام جماعت و رهبر شیعیان دیدار کردند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۵    
هرچه "داعش" موفقیت های نظامی اش در عراق و سوریه کاهش یابد، برنامه های تروریستی اش در خارج از این کشورها مثلا در آلمان افزایش می یابد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۰    
یک سخنگوی باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا روز یکشنبه ادعای دونالد ترامپ ساکن جدید کاخ سفید مبنی بر شنود تماس های تلفنی وی در جریان رقابت های انتخاباتی را تکذیب کرد اما تدارک چنین رویدادی از ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۵    
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران در کنار اسطوره های فوتبال و فوتسال دنیا پا به توپ شد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۰    
ارتش سوریه به کمک نیروهای متحد خود توانست فرودگاه تدمر را آزاد کند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۰    
نشست بازخوانی جنبه های جرم شناختی و روانپزشکی پرونده قتل ستایش قریشی با نگاهی به اسناد بین المللی حقوق کودگ، عصر شنبه در کانون وکلای مرکز با حضور قاضی رسیدگی کننده به پرونده ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۵    
طبق صلاح دید کادر فنی تیم فوتبال استقلال تمرین فردای آبی پوشان پایتخت ساعت 12 ظهر برگزار می شود.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۵    
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: برخورد کشنده اسکانیا با 2 خودرو منجر به جان باختن سه نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر شد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۵    
وزارت دفاع آمریکا قصد دارد نیروهای ویژه جدیدی را به خاورمیانه و شمال آفریقا اعزام کند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۵    
ورود سامانه جدید به کشورمان از امروز سبب می شود بارش ها در برخی نقاط استان های زنجان، کردستان و کرمانشاه شدت یابد و در 3 روز آینده نیز بارش برف و لغزنده شدن جاده ها در مناطق کوهستانی پیش بینی می شود.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۰    
رئیس جمهور روسیه امروز درخواست معارضه برای برگزاری دُور سوم مذاکرات آستانه در اواسط ماه مارس را با همتای قزاقستانی خود در میان گذاشت.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۵    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران فرایندهای تصمیم سازی کشور را زمینه ساز شکل گیری تصمیمات فاقد نگاه بلندمدت و راهبردی در کشور دانست.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۰    
رئیس جمهور سابق آمریکا با تکذیب ادعای دونالد ترامپ ، گفت هرگز دستور جاسوسی از هیچ شهروند آمریکایی ای را نداده است.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۰    
روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی انتشار خبر مربوط به فرود اضطراری بالگرد این نیرو دربندر دیر بوشهر را تکذیب کرد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۵    
جوان هندی در اجرای رسم سوزاندن مرده، جسد نیمه جان همسرش را به گمان این که مرده است، به آتش کشید، اما اندکی بعد شوکه شد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۰    
مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران فردا با مشخص شدن حریف تیم بانک سرمایه در فینال به پایان خواهد رسید.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیانیه اخیر محمود احمدی نژاد واکنش نشان داد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۰    
همزمان با تشدید درگیری ها در حومه دمشق، نیروهای ارتش توانستند سه شهرک دیگر را در حومه شرقی حلب از اشغال تروریست های تکفیری آزاد کنند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۵    
شب گذشته محل هیات قایقرانی استان بوشهر که هفته گذشته میزبان فستیوال بین المللی ورزش های آبی بود، طعمه حریق شد و با تمام امکاناتش در شعله های آتش سوخت.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۰    
ویکتور پینه مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی اسکور (Scor) فرانسه، با عبدالناصر همتی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۵    
یک کارشناس اقتصادی یمنی، مدعی است که عملیات شرکت توتال فرانسه در منطقه خرخیر (Kharkhir)، مقادیری نفت به سرقت برده است و این اقدام از طرف عربستان سعودی و منصور هادی رئیس جمهور برکنار شده یمن صورت ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۰    
حاتم ابودایه رهبر جامعه مسلمانان آمریکا از تشدید سرکوب در کشور به اصطلاح مهد دمکراسی (ایالات متحده) سخن گفت و از فرمان مهاجرتی رئیس جمهوری این کشور انتقاد کرد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۰    
مذاکرات صلح سوریه در ژنو با نظارت سازمان مل بدون توافق مشخص ولی با دستور کار روشنی پایان یافت.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۰    
مقام امنیتی آل خلیفه مدعی شد که یک گروه تروریستی متشکل از دستکم 54 عنصر تروریستی کشف شده که با هماهنگی ایران قصد ترور مسئولان بحرین را داشته است.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید پیش بینی ارائه چنین سبکی را از سوی سیاه جامگان داشته بود.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: تعدادی از کلاهبرداران معتاد به مواد مخدر از نوع شیشه و تریاک که در پوشش افراد خیر در سراسر کشور اقدام به سرقت از ده ها زن سالخورده کردند، دستگیر شدند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یارانه 4 میلیون و 853 هزارو 386 نفر از افرادی که درآمد ناخالصشان بیش از 3 میلیون بود، قطع شد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۵    
کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی با اعلام توهین مدافع این باشگاه به امیر قلعه نویی در رختکن، جریمه های محسن بنگر را منتشر کرد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۰    
یک عضو مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهور این کشور در خصوص پیامدهای کنار رفتن از توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 هشدار داد ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۵    
فرمانده انتظامی محمودآباد از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند 6 نفره سرقت خودرو و جعل اسکناس در این شهرستان خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۰    
رسانه های ترکیه ای از سقوط یک فروند جنگنده در استان ختای خبر دادند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۵    
تیم ملی زیر 20 سال آمریکا به جام جهانی زیر 20 سال صعود کرد. مسابقاتی که خرداد ماه آینده در کره جنوبی برگزار می شود و تیم ایران هم یکی از 24 تیم شرکت کننده در این مسابقات خواهد بود.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۱۰    
سرمربی جوان تیم فوتبال استقلال نتوانست به ششمین برد پیاپی دست پیدا کند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۰    
استقلال در ادامه دیدارهای هفته بیست وسوم لیگ برتر از ساعت 17:25 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان سیاه جامگان بود که این دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۰۰    
أحمد أبو الغیط دبیرکل اتحادیه عرب با طرح سخنانی مضحک به یاوه گویی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۵    
باید بدانیم عطاری ها فقط محل فروش گیاهان دارویی بوده و حق تجویز دارو و درمان بیمار را ندارند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۰    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ضمن حمایت از سرمربی جوان این تیم، به ادعای باشگاه الاهلی عربستان مبنی بر سحر و جادو شدن توسط ذوب آهنی ها واکنش نشان داد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۴۰    
یک رستوران در عربستان، به سبب پیدا شدن ماری در غذای سفارش داده شده، بسته شد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۵    
اولین بیانیه تشریحی دکتر احمدی نژاد منتشر شد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۰    
سرکرده گروهک تروریستی داعش دستور برکناری تمامی فرماندهان عراقی این گروه در موصل را صادر کرد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۳۰    
افراد به منظور تهیه آجیل شب عید خود باید نهایت دقت را به خرج دهند و تنها آن را از شرکت های معتبر و دارای مجوز وزارت بهداشت خریداری کنند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۵    
به گزارش پارسینه، جاده تعطیل برنامه ای در زمینه گردشگری که به صورت آفرود (سفر با ماشین شاسی بلند به مناطق بکر ایران) است که در هر قسمت یک تیم آفرود سوار به همراه مجری برنامه و یک هنرمند یا ورزشکار ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۵    
در حوادث رانندگی 10 ماهه سال جاری 13 هزار و 826 نفر جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 14 هزار و 147 نفر بود، 2.3 درصد کاهش یافته است.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۲۰    
نشریه الجریده کویت در گزارشی با اشاره به سفر هیاتی عالی رتبه از سازمان حج و زیارت ایران به عربستان برای مذاکره با مسئولان این کشور بر سر پرونده حج ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۱۵    
برنامه تلویزیونی همدلی با اجرای پژمان جمشیدی با موضوعیت فضای اجتماعی ؛ فرهنگی و هنری شروع به کار خواهد کرد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: تمامی اسکناس های کشور در مازندران تولید می شود.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۰۰    
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از رهایی کودک 12 ساله که به دلیل اختلاف مالی طعمه فردی آدم ربا در این شهرستان شده بود، خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۵    
حاکم دبی از ساخت یک شهر روی کره مریخ تا 100 سال آینده خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۵۰    
معاون اشتغال وزیر کار از هماهنگی برای ایجاد تشکل کارآفرینی در استان تهران خبر داد و گفت: برای دستیابی به شرایط مطلوب در حوزه کارآفرینی باید سازمان نظام کارآفرینی ایجاد شود.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۵    
دانشمندان نخستین جنین مصنوعی جهان را پرورش دادند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۴۰    
زمان دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و عراق مشخص شد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۳۰    
حمله 2 دانش آموز به سرایدار و مسئول باشگاه فرهنگی مدرسه نمونه دولتی چمران شهرستان رودسر در شرق استان گیلان، او را روانه بیمارستان کرد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۲۵    
"استراتژی نظامی جدید آمریکا که بتواند به خواسته های رئیس جمهور این کشور مبنی بر محو گروه تروریستی داعش جامه عمل بپوشاند ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۵    
استاد دانشگاه نیویورک می گوید استیو جابز به خاطر پیشگیری از اعتیاد فرزندانش به فناوری، در خانه اش آیپَد نداشت.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۰    
سرمربیان تیم های فوتبال نفت تهران و پرسپولیس به مناسبت روز درختکاری، نهال کاشتند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۵    
تیم فوتبال سیاه جامگان در حالی به مصاف استقلال می رود که لباس دوم ندارد!
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۵    
ستاد انتخابات کشور عصر امروز با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور رسماً افتتاح شد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۵    
یک منبع نظامی سوری از موفقیت نیروهای ارتش سوریه در ناکام گذاشتن طرح و نقشه ترکیه در شمال سوریه و آماده شدن ارتش برای عملیات قریب الوقوع در غرب حلب پرده برداشت.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۵۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر باکمبود 100 هزار نیرو در بخش های مختلف بهداشت و درمان کشور مواجه هستیم .
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۵    
رئیس جمهور جدید آمریکا در ادعاهایی جدید به باراک اوباما حمله کرد و گفت: او تماس های برج ترامپ را شنود می کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۰    
رییس سازمان صدا و سیما در حکمی شهاب اسفندیاری را به سمت سرپرست دانشگاه صداوسیما منصوب کرد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۲۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه های سراسر کشور در تمامی مقاطع تحصیلی امسال با کاهش تعداد دانشجو مواجه بودند به طوری که اکنون 500 هزار صندلی خالی در دانشگاه های کشور وجود دارد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۵    
در تازه ترین رده بندی منتشرشده توسط موسسه Nomad Capitalist ، اعتبارسنجی پاسپورت کشورهای مختلف اعلام شد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۱۰    
نخستین تصاویر از آزمایش محرمانه سامانه دفاع موشکی S300 در رزمایش دماوند منتشر شد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۵    
دو سارق که به بهانه کمک به افراد بی بضاعت از ده ها پیرزن طلا سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۷:۰۰    
محسن چاووشی سهیل، جوانی را که در 15 سالگی مرتکب یک قتل شده بود، با فراخوانی برای مهیا شدن دیه او، از مرگ نجات داد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۵    
رئیس جمهوری جنجالی آمریکا که هرگز به سربازی نرفته است، در بازدید از ناو هواپیمابر "یو اس اس جرالد فورد" لباس نظامی به تن کرد که صدای کهنه سربازان را درآورد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۰    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از برخورد با هرگونه گرانفروشی بلیت هواپیما خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۵    
نحوه انتشار گزارش سالانه حقوق بشر در جهان از سوی وزارت خارجه آمریکا با توجه به اینکه توسط خود رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه انجام نگرفته انتقاد مقام ها و حامیان حقوق بشری را به دنبال داشت.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۴۰    
یکی از فرماندهان عملیاتی در تلعفر به خبرنگار ایرنا اطلاع داد که نیروهای الحشدالشعبی موفق شده اند، رد یکی از معاونان ارشد ابوبکر البغدادی را در البعاج در نزدیکی های مرز سوریه بگیرند ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۵    
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز شنبه 14 اسفند ماه، با افت340 واحدی مواجه شد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۵    
" کارو جایا سورا " رئیس مجلس سریلانکا که در تهران به سر می برد، بعداز ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۰    
کوبا به عنوان بزرگترین کشور سازنده سیگار برگ درآمد بسیار زیادی از فروش و صادرات این محصول دارد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۳۰    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از سقوط یک دستگاه کامیونت بر روی یک وانت بار در جاده قدیم کرج خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۲۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بانک مرکزی را مجاز به انتشار ایران چک های مورد نیاز کشور براساس قوانین پولی و بانکی کردند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۱۵    
فایل های مشاوران املاک در تهران نشان می دهد که آپارتمان های 80 متری از نوساز تا کلنگی در پایتخت بین 250 میلیون تومان تا 1 میلیارد و 400 تومان قیمت خورده اند.
  • ۱