چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۵May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 15 تیر 1398 - paydarymelli.ir

پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 28 اسفند 1394 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 30 اسفند 1395 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 29 اسفند 1396 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 29 اسفند 1397 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 1 فروردین 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 1 اردیبهشت 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 1 خرداد 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 1 مرداد 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 1 شهریور 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 30 مهر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 29 آبان 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 30 آذر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 30 دی 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 30 بهمن 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 1 اسفند 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 1 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 2 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 3 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 4 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 5 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 6 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 7 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 8 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 9 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 10 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 11 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 12 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 13 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 14 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 15 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 16 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 17 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 18 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 19 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 20 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 21 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 22 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 23 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 24 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 25 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 26 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 27 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 28 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 29 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 30 تیر 1398 پایداری ملی (پدافند غیر عامل) 31 تیر 1398 
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۴۲    
یکی از بزرگ ترین مزارع استخراج ارز دیجیتال در کشور که با استقرار در یکی از کارخانجات بزرگ تهران، از برق با تعرفه صنعتی برای فعالیت خود استفاده می کرد، شناسایی شد.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۲    
اسرائیل در محیط منطقه ای گرفتار بحران شدید امنیتی است. از یک سو مخالفان اسرائیل در منطقه قدرت گرفته اند ...
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۲۲    
براساس آنچه که در برجام گنجانده شده ایران در صورتی که طرف های مقابل تعهدات خود را اجرا نکنند یا از توافق هسته ای خارج شوند این حق را دارد تا اقدامات متقابل انجام دهد.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۰۷    
یک خبرگزاری غربی به نقل از یک مقام ایرانی از افزایش سطح غنی سازی اورانیوم توسط ایران به پنج درصد خبر داد.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۹:۰۲    
امانوئل مکرون تصریح کرد: می پذیریم که اقدامات اروپا برای جبران تحریمهای آمریکا موفق و کارآمد نبوده است، اما همه تلاش خود را برای جبران این موضوع بکار می گیریم.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۰:۰۲    
بنا به گفته وزارت دفاع آذربایجان، وقوع انفجاری در یکی از پایگاههای نظامی این کشور به کشته شدن 2 نظامی و زخمی شدن شدید یک نفر دیگر منجر شد.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۲۳:۴۲    
استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر لزوم همکاری بیشتر میان سپاه فتح و استانداری استان تأکید کرد و گفت: اعتقاد و باور داریم که سپاه عامل عزت و اقتدار کشور است.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۲۳:۰۲    
سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان گفت: در صورت همراهی مردم تابستان امسال را بدون قطعی و جیره بندی آب پشت سر خواهیم گذاشت.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۲۲:۴۲    
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی ، لبنان را تهدید کرد اگر ظرف 10 روز آینده حاضر به نشستن بر سر میز مذاکراه برای ترسیم مرزها نشود، این مذاکره برای چند سال به تعویق خواهد افتاد.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۲۲:۲۲    
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: دشمنان با بهره مندی از رسانه به دنبال مخدوش جلوه دادن خدمات پلیس هستند و تلاش دارند جنگ روانی و رسانه ای تمام عیاری علیه پلیس خدمتگزار راه بیندازند غافل از اینکه پلیس به هیچ ...
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۲۱:۳۲    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سهم اشتغالزایی واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی بر لزوم توجه به صنایه کوچک برای ایجاد اشتغال تأکید کرد.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۲۱:۲۲    
عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در خرم آباد دستگیر شد.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۲۱:۰۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به سنجش دلایل افزایش اُزون گفت: اُزون مختص فصل گرما و بالا رفتن دما است که با توجه به ناکس تولیدی از خودروهای فرسوده و تکنیک های فرار از نازل های سوخت باید ...
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۲۰:۴۲    
یک هفته نامه آلمانی با استناد به یک سند محرمانه نیروی دریایی آلمان از وضعیت بحرانی در این واحد ارتش آلمان و در معرض خطر قرار گرفتن ماموریت های بین المللی ارتش در این شرایط خبر داد.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۲۰:۴۲    
یک عضو انجمن فولاد با اعلام اینکه در یک ماه گذشته بیش از یک میلیون تن فولاد در کارخانجات دپو شده است، گفت: اگر مشکلات صادرات حل نشود حجم فولادهای دپو شده در کارخانجات و قاچاق فولاد افزایش پیدا می کند.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۲۰:۲۲    
سفیر روسیه در واشنگتن ادعای آژانس اطلاعات نظامی آمریکا در خصوص اقدام مسکو در انجام آزمایش های هسته ای را رد کرد.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۹:۴۲    
ونزوئلا اعلام کرد که تحریم های آمریکایی سبب شده اند تجدید اعتبار برای وام ها و فروش نفت این کشور مختل شود.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۹:۲۲    
در این گزارش به بررسی حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی پرداخته شده است.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۹:۰۲    
رئیس کل بانک مرکزی از طرحی موسوم به تأمین مالی مولد برای تأمین مالی فعالیت های تولیدی خبر داد و نوشت بر اساس این طرح با کمترین نیاز به انبساط اعتباری و اثر تورمی ...
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۸:۲۲    
زمانی که موافقتنامه سرمایه گذاری بین ایران و لوکزامبورگ امضا می شد، کمتر کسی فایده ای برای این موافقتنامه متصور بود.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۸:۲۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اختصاص ارز 4200 تومانی به واردات برخی کالاها گفت: این در حالی است که برخی محصولات با نرخ ارز 50 هزار تومانی در بازار عرضه می شود و با این شرایط مردم حق ...
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۸:۰۲    
اخیرا قابل اطمینان ترین شرکت ها اعلام کرده است به شکلی میهن پرستانه امنیت انتخابات های ما را تامین کند. شرکت کوچکی که اداره آن را خام گیاهخواران در دست دارند و سوختش را عشق تامین می کند ...
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۷:۴۲    
وزارت کشور عراق اعلام کرد که مسئول صدور حکم اعدام در گروه تروریستی داعش را در شهر موصل بازداشت کرده است.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۷:۲۲    
بزرگترین آزمایشگاه پزشکی قانونی انگلیس موسوم به یوروفینز که تحقیقات فراوانی را در حوزه های جنایی و جرم شناسی برای پلیس این کشور انجام می دهد، ماه گذشته مجبور به پرداخت باج به هکرها شد.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۷:۰۲    
کشورهای عضو اتحادیه اروپا در میان فناوری های مختلف رقیب به منظور تسهیل برقراری ارتباط میان خودروها در نهایت فناوری 5G را برگزیدند.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۶:۴۲    
گوگل به تازگی قابلیت تازه ای را به خدمات نقشه خود افزوده که به حفظ ایمنی افراد در حین سفر کمک کرده و ارسال پیام هشدار را به افرادی در فهرست تماس ممکن می کند.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۶:۲۲    
بسیاری از اعضای کمیسیون انرژی مجلس معتقدند در صورت تصویب و اجرای طرح افزایش ظرفیت پتروپالایشی با استفاده از سرمایه های مردمی می توان تحریم های نفتی آمریکا را خنثی کرد.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۶:۰۲    
یک برنامه قلابی به روزرسانی تولیدات سامسونگ با نمایش انبوه تبلیغات و درخواست پول از کاربران مشکلات زیادی را به وجود آورده است.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۴۲    
بررسی تعاملات پاکستان با صندوق بین المللی پول و FATF نشان می دهد که نظام سلطه از این نهادها برای تحمیل خواسته های خود به پاکستان سوءاستفاده می کند.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۰۲    
مجموعه مدرسه ناصریه در مناسبت های مختلف فعالیت های تأثیرگذار و خلاقانه ای دارد که امسال به مناسبت روز دختر ...
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۷    
سردار فدوی گفت: وقتی تیپ 27 محمد رسول الله(ص) به سوریه رفت، اسرائیلی ها تا بیروت هم آمده بودند اما وقتی رزمندگان پا به میدان گذاشتند آنها با عجله فرار کردند در حالی که هنوز غذاهایشان داغ بود و اجاق ...
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با اشاره به رهایی محیط بانان از مظلومیت دیرینه با مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی گفت: محیط بانان در نحوه استفاده از سلاح با نیروهای مسلح برابر شده اند.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۴:۲۲    
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه عوامل بیرونی در شرایط موجود کشور مؤثر است، گفت: بسیاری از شرایط سخت در تولید ربطی به عوامل بیرونی ندارد و به بی تدبیری ...
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۲    
معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه پیش نویس آیین نامه نظارت بر تاکسی های اینترنتی در وزارت کشور تهیه شده است، گفت: با ابلاغ این آیین نامه توسط شورای عالی ترافیک ...
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۲۲    
شناسایی قابلیت های موجود حمل ونقل ریلی یکی از اهدافی است که در ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیگیری می شود.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۲    
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گلستان از ارزیابی و برآورد خسارت 21 هزار واحد مسکونی آسیب دیده از سیل در گلستان خبر داد.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۴۲    
فضای سایبری و مدیریت آن، مساله ای است که در سال های اخیر در کانون توجه بسیاری از کشورها قرار گرفته است.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۲    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در پیامی توئیتری ادعاهای همیشگی خود درباره ایران را تکرار کرد.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۲    
عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در هیئت واگذاری بنگاه های دولتی به بخش خصوصی از مصوبه شورای هماهنگی سران قوا برای تشکیل صندوق های "ETF" در واگذاری بنگاه های دولتی خبر داد.
پایداری ملی (پدافند غیر عامل)   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۳۲    
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در وین درخواست آمریکا برای نشست اضطراری شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران را طنزی تلخ توصیف کرد.