دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 31 خرداد 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 خرداد 1397 پدال نیوز 2 خرداد 1397 پدال نیوز 3 خرداد 1397 پدال نیوز 4 خرداد 1397 پدال نیوز 5 خرداد 1397 پدال نیوز 6 خرداد 1397 پدال نیوز 7 خرداد 1397 پدال نیوز 8 خرداد 1397 پدال نیوز 9 خرداد 1397 پدال نیوز 10 خرداد 1397 پدال نیوز 11 خرداد 1397 پدال نیوز 12 خرداد 1397 پدال نیوز 13 خرداد 1397 پدال نیوز 14 خرداد 1397 پدال نیوز 15 خرداد 1397 پدال نیوز 16 خرداد 1397 پدال نیوز 17 خرداد 1397 پدال نیوز 18 خرداد 1397 پدال نیوز 19 خرداد 1397 پدال نیوز 20 خرداد 1397 پدال نیوز 21 خرداد 1397 پدال نیوز 22 خرداد 1397 پدال نیوز 23 خرداد 1397 پدال نیوز 24 خرداد 1397 پدال نیوز 25 خرداد 1397 پدال نیوز 26 خرداد 1397 پدال نیوز 27 خرداد 1397 پدال نیوز 28 خرداد 1397 پدال نیوز 29 خرداد 1397 پدال نیوز 30 خرداد 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۹    
پدال نیوز: در این طرح خودروهای پر طرفدار ایران خودرو از جمله خانواده محصولات پژو 405، پژو 206، پارس، سمند و رانا با موعد تحویل مهر تا اسفند 97 عرضه شده است
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز- آهنگ بازگشت قیمت خودرو در حاشیه بازار طی 10 روز گذشته با تکلیف دولت به خودروسازان برای افزایش عرضه تند شده اما نابسامانی سامانه های فروش نقدی و پیش فروش اینترنتی خودروهای داخلی مشتریان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۹    
پدال نیوز: رضا یکی از همان واسطه هاست ها که از حدود دو سال پیش با انواع پیام ها و تماس های ناشناس تهدید شده است. او از حال وروزش به شهروند می گوید: تا الان چندبار به خانه من حمله شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۹    
پدال نیوز- با حضو معاون وزیر اقتصاد و رییس کل سازمان خصوصی سازی کشور، غلامرضا صادقیان به عنوان مدیر عامل جدید شرکت هپکو اراک معرفی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۹    
پدال نیوز: مصاحبه میثم رضایی، رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو در برنامه مجله خبری با موضوع چالش های واردات خودروهای خارجی
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۵:۴۴    
پدال نیوز: اتحادیه اروپا از بامداد روز جمعه اول تیرماه بر واردات برخی از کالاهای آمریکایی مانند موتورسیکلت های هارلی دیویدسون تعرفه های سنگینی اعمال کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۲    
پدال نیوز- کرمان موتور شرایط فروش اقساطی لیفان X60 ویژه تیرماه را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۲    
پدال نیوز: این روزها بازار خودرو داغ است، آنان که پول سرگردانی دارند و به قول معروف نبض بازار هم دستشان است، به طمع کسب سودی از این آشفته بازار، خواسته و یا ناخواسته به گرانی خودرو نیز دامن می زنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۷    
پدال نیوز- مجموعه شهرخودرو به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش ریگان خودرو نخستین سری از کراس اوور کوپا را به مشتریان این خودرو تحویل داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۷    
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: آزادراه کنارگذر جنوبی تهران تنها آزادراهی است که سرعت طرح در آن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۶    
پدال نیوز- قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت از ابلاغ سیاست جدید راهبردی صنعت خودرو در کشور خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۱    
پدال نیوز- مینی بوس مکسوس با مبلغ 161 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۱    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه قم از آغاز اجرای طرح تابستانی پلیس در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: این طرح با توجه به تعطیلات تابستانی و افزایش آمد و شد خودروها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۱    
پدا لنیوز- تصادف یک دستگاه نیسان با عابر پیاده، به مرگ عابر 65 ساله ختم شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز- مدیر بازاریابی و فروش شرکت آرمان موتور کویر نماینده لوکسژن تایوان در ایران با اشاره به تاکید نهادها و دستگاه های نظارتی مبنی بر این که تامین ارز واردات خودرو از مسیری غیر از سامانه نیما ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز: دولت آلمان قصد دارد تاکسی پرنده آئودی و ایرباس را آزمایش کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۵    
پدال نیوز- به گفته دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درآمد سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 200میلیارد تومان کاهش درآمد داشته و هم اکنون خزانه این ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۰    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه نیروی انتظامی با اشاره به اهمیت ایمنی خودرو در کاهش تصادفات، گفت: خودروی ایمن و باکیفیت باید با یارانه دولت در اختیار مردم قرار گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز: شرکت آرین موتور پویا به عنوان عرضه کننده محصولات میتسوبیشی در ایران چندی پیش از محصولی جدید در ایران رونمایی کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز: روز به روز رغبت خودروسازان به حضور در نمایشگاه ها کمتر از قبل می شود و این امر می تواند تعطیلی نمایشگاه های خودرو در سالیان نه چندان دور را در پی داشته باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۵    
پدال نیوز: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در آتش سوزی 3 دستگاه خودرو در پارکینگ ساختمانی خیابان ابوذر، چهار نفر دوده شدند 11 نفر از ساکنان نجات یافتند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۰    
پدال نیوز: تویوتا به شدت بر روی پروژه تولید یک سوپر خودرو سریع و خشن کار می کند به همین دلیل در حال حاضر فعالیت های گسترده ای در این زمینه انجام داده است اما دلیل اصلی این همه فعالیت چیست؟ بد نیست ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۲    
پدال نیوز: از آنجا که ولوو S60 جدیدترین تازه وارد این بخش است، به شکلی شگفت آور با یک سامانه اطلاعات و سرگرمی بزرگ و جدید ارائه می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۷    
پدال نیوز: هیوندا در سال های اخیر نسل های متعددی از سوناتا را ارائه کرده و به نظر می رسد در مدل جدید می توان تفاوت های بنیادینی را با مدل های قبلی کشف کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۱    
پدال نیوز: خودرو QX50 نیسان، اولین مدلی است که با استفاده از فلز 980-مگاپاسکال با قدرت کششی فوق العاده ساخته شده است. نیسان تصمیم گرفته است که در مدل های آینده خود نیز از این فلز استفاده کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۱    
پدال نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی برخورد اتوبوس ولوو با پژو 405 متاسفانه 2 تن کشته شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۶    
پدال نیوز: سیتروئن زانتیا را می توان از آن دست خودروهایی دانست که در زمان مناسبی وارد بازار خودرو کشورمان شده و به موقع نیز از آن خارج شد. هر چند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۱    
پدال نیوز- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب محور هراز خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۱    
پدال نیوز: رئیس پلیس راه استان قم گفت: 65 دوربین ثابت علاوه بر دوربین های سیار گشت های راهنمایی و رانندگی تخلفات رانندگی در جاده های مواصلاتی قم را ثبت می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۱    
پدال نیوز- صنعت خودرو به عنوان صنعتی پیشران که سهم بالایی در ارزش افزوده بخش صنعت و همچنین تولید ناخالص داخلی دارد، همواره بیشترین اظهارنظر را به خود دیده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۱    
پدال نیوز- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آزادراه کنارگذر جنوبی تهران با پیشرفت 45 درصدی طبق برنامه زمان بندی در حال اجراست، گفت: بر اساس قرارداد این پروژه سال 98 به بهره برداری خواهد رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۷    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۷    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۲    
پدال نیوز- اردیبهشت ماه امسال تولید انواع اتوبوس در خودروسازان داخلی کاهش یافته و در دو شرکت نیز متوقف شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۲    
پدال نیوز- مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، آدرس ستادهای ترخیص خودرو را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز: سکوت مجلس شورای اسلامی و وزارت صمت در داستان احتکار خودرو توسط خودروسازان به معمایی حل نشدنی از سوی اذهان عمومی تبدیل شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: احتکار خودرویی که برخی ها صحبت آن را به میان آوردند غیرقابل تصور است چرا که محصول تولید شده نمی تواند در انبار و یا سوله ای نگهداری شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز- جاده چالوس به منظور تسهیل در عبور و مرور فردا و در نخستین روز تابستان 97 یکطرفه می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۲۷    
پدال نیوز: در شرایطی که بازار خودرو ایران هفته گذشته رابا صعود شدید قیمتی پشت سر گذاشت، این هفته به دلیل تداوم کاهش تقاضا،کمی حباب آن تخلیه شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۷    
پدال نیوز: فربد زاوه: تعرفه واردات این خودروها باید به عدد قبل یعنی 5درصد برگردد و در اولویت تخصیص ارز دولتی باشند
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۷    
پدال نیوز- به گفته یک مقام آگاه، مطابق با اعلام بیمه مرکزی به بیمه ایران، میزان هزینه های مربوط به بیمه شخص ثالث کاهش پیدا می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۷    
پدال نیوز- با هماهنگی های انجام شده بین سازمان مدیریت حمل و نقل بار و بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرآیند اخذ مجوز و تحویل تاکسی به خانواده شهدا و ایثارگران تسهیل می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۷    
پدال نیوز: گروه خودروسازی ایران خودرو در نظر دارد دور جدید فروش محصولات خود را با قیمت قطعی ویژه تیرماه 97 آغاز نماید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۲    
پدال نیوز: ارجاع قیمت ها به سال 96، زیان انباشته و کاهش ارزش سهام خودروسازان را به همراه خواهد داشت
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۷    
تصویری از وسیله نقلیه مخصوص اشراف زادگان و شاهزاده های کره جنوبی در سال 1900 میلادی.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۲    
پدال نیوز: جزئیات جدید از کیا اپتیما 2018 به روز رسانی شده که دارای ظاهری تازه و ابزار های جدید است، این هفته منتشر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۲    
پدال نیوز: معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و صنعت معدن و تجارت، مدیر توسعه صنایع ریلی و خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را منصوب کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۲    
پدال نیوز: یکی از مواردی که در خرید خودرو کارکرده به آن توجه شود رنگ شدگی خودرو است که می توان به وسیله چشم و بدون دستگاه هم آن را تشکیل داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۳    
پدال نیوز: دو شرکت خودروسازی آئودی و هیوندایی اعلام کردند در قالب پروژه مشترکی برای تولید گسترده خودروهای پیل سوختی با هم همکاری خواهند کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۳    
پدال نیوز: در شرایطی که بازار خودرو ایران هفته گذشته رابا صعود شدید قیمتی پشت سر گذاشت، این هفته به دلیل تداوم کاهش تقاضا،کمی حباب آن تخلیه شد......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۳    
پدال نیوز: شرکت های خودروسازی فولکس واگن و فورد اعلام کردند در قالب یک اتحاد استراتژیک با یکدیگر همکاری خواهند کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۳    
پدال نیوز: وزیر دارایی فرانسه، سه شنبه گذشته در گفت و گو با یک شبکه تلویزیونی این کشور اعلام کرد شرکت های اروپایی که بعد از برجام به ایران آمدند......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۸    
پدال نیوز : شرکت خودروسازی ولوو نخستین کارخانه خود در آمریکا را افتتاح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۳    
پدال نیوز: بیش از دو هفته از صدور بیانیه رسمی شرکت پژو مبنی بر تعلیق فعالیت هایش در شرکت های سرمایه گذاری مشترک در ایران می گذرد ...