دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۱May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 4 مهر 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 1 مهر 1397 پدال نیوز 2 مهر 1397 پدال نیوز 3 مهر 1397 پدال نیوز 4 مهر 1397 پدال نیوز 5 مهر 1397 پدال نیوز 6 مهر 1397 پدال نیوز 7 مهر 1397 پدال نیوز 8 مهر 1397 پدال نیوز 9 مهر 1397 پدال نیوز 10 مهر 1397 پدال نیوز 11 مهر 1397 پدال نیوز 12 مهر 1397 پدال نیوز 13 مهر 1397 پدال نیوز 14 مهر 1397 پدال نیوز 15 مهر 1397 پدال نیوز 16 مهر 1397 پدال نیوز 17 مهر 1397 پدال نیوز 18 مهر 1397 پدال نیوز 19 مهر 1397 پدال نیوز 20 مهر 1397 پدال نیوز 21 مهر 1397 پدال نیوز 22 مهر 1397 پدال نیوز 23 مهر 1397 پدال نیوز 24 مهر 1397 پدال نیوز 25 مهر 1397 پدال نیوز 26 مهر 1397 پدال نیوز 27 مهر 1397 پدال نیوز 28 مهر 1397 پدال نیوز 29 مهر 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۷    
پدال نیوز- یک دستگاه خودرو وانت آریسان با مبلغ 50 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۹    
پدال نیوز- رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۱۵    
پدال نیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای آلمانی در سطح بازار پایتخت طی مهر ماه 97 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۰:۵۵    
پدال نیوز: نادر فقیه زاده طراح خودرو ایرانی آلمانی ساکن مونیخ است که مدیریت طراحی پروژه ویژن آی نکست را بر عهده دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۵۱    
پدال نیوز: ان شاءالله که بتوانید خودرو بخرید. این آخرین جمله ای است که یکی از فروشندگان خودرو عنوان کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۴۶    
پدال نیوز: بر اساس مدارک ثبت شده در سازمان منابع هوایی کالیفرنیا (CARB)، مک لارن 600LT اسپایدر به عنوان مدل 2019 عرضه خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۵    
پدال نیوز: فسخ یک جانبه قراردادهای خارجی به خصوص در صنایع خودروسازی از جانب خودروسازانی مانند فولکس واگن، رنو ستروئن و اخیرا خودروسازی سنگین "ولوو" ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۳    
پدال نیوز: برای خرید موتور سیکلت صفر کیلومتر کثیر رهرو CGL150 مدل سال 1397 باید در حدود 6 میلیون و 300 هزار تومان باید هزینه کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۳    
پدال نیوز- مدیرعملیات فروش و امور نمایندگی های سایپا: نمایندگی های سایپا اجازه فروش خودرو های مشتریان را ندارند و اگر از بخشنامه ها تخلف کنند سلب مجوز می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۲    
پدال نیوز: برخورد شدید خودروی پژو 206 با یک دستگاه کامیونت خاور منجر به مرگ تلخ پسربچه هفت ساله شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۲    
پدال نیوز: اولین خودروی تسلا در ایران، این خودرو متعلق به دو جهانگرد سوییسی است که در حال سفر با تسلا بودند و ایران نیز در مسیر سفر آنها قرار داشت. تسلا موتورز سرشناسترین شرکت خودروساز برقی دنیاست.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۷    
پدال نیوز: یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس پس از ورود به یک پاساژ تجاری در خیابان ستارخان با سه نفر برخورد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۷    
پدال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب تهران طی بخشنامه ای خطاب به دادستان های شهرستان ها و رؤسای حوزه های قضایی بخش استان تهران ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۲    
پدال نیوز: خودروسازان راین شرایط پیش فروش نقدی VELA V5 AT را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۲    
پدال نیوز: ماه گذشته بود که خبر بازداشت مدیر شرکت مفتاح رهنورد شوک بزرگی به خریداران طرح پیش فروش خودروی خارجی در این شرکت وارد کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۳۰    
پدال نیوز: به دنبال فرار مدیران شرکت دنیز خودرو ایرانیان، 200 نفر از خریداران خودروهای این شرکت در خیابان شریعتی تهران و مقابل آن تجمع کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۱۴    
پدال نیوز: این روزها حضور خانم ها در خیابان های کشور به عنوان راننده خودروهای شخصی به شدت افزایش یافته است، اما اینکه چه خودرویی برای آن ها مناسب هست موضوعی کاملا قابل تحلیل است .
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۹    
پدال نیوز: پس از سال ها بی اعتنایی و استفاده از سیستم اپل کارپلی در همین اواخر، تویوتا شاید به زودی سیستم ارتباطی اندروید اتو را نیز در محصولات آتی خود ارائه کند
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۹    
پدال نیوز- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش سه میلیون تومانی قیمت 207 اتوماتیک دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز: آزادسازی بی ملاحظه قیمت خودرو در شرایط تورمی کنونی و سقوط قدرت خرید مردم، خرید خودرو را برای آن ها تبدیل به یک رویا می کند
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۹    
پدال نیوز: وضعیت ترخیص قطعات مورد نیاز کارخانجات موتورسیکلت سازی محور گفتگو با رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتور سیکلت تهران قرار گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۹    
پدال نیوز: تازمانی که واردات خودرو مجاز بود، حجم روبه رشدی از واردات را خودروهای هیبریدی از برندهای تویوتا، لکسوس ، هیوندای ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۹    
پدال نیوز- امروز گروه خودرو با افت 227 واحدی شاخص مواجه شد و لذا عدد شاخص در مدار 23 هزار و 536 واحد ایستاد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۳۴    
پدال نیوز- مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از سرویس دهی مترو به خصوص درخط 5متروی تهران وحومه به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۳    
پدال نیوز: این مریخ نورد دارای سیستم های پشتیبانی از حیات، سیستم های جهت یابی و برقراری ارتباطات و همچنین طراحی و مصالحی مرتبط با منابع و شرایط سطح مریخ است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۳    
پدال نیوز: ارتفاع کف این خودرو تا سطح زمین نسبت به مدل استاندارد یا شهری به 7.5 سانتی متر توسعه یافته و همین موضوع باعث تغییر سیستم تعلیق و شاسی خودرو شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۳    
پدال نیوز: معاون امور مجلس رئیس جمهور استفعای وزیر صنعت، معدن و تجارت را تکذیب و تاکید کرد: برخی از اعضای دولت از ابتدا گفتند هر وقت رییس جمهور می خواهد آنها را کنار بگذارند و این قول و قرار بین وزرا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۸    
پدال نیوز- یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی، 180 با کارکرد 12 هزار کیلومتر به مبلغ 12 میلیون و 500 هزار تومان در بازار معامله می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز- یک دستگاه خودرو سرویس مدرسه، چهارشنبه در روستای خان زنیان شهرستان شیراز واژگون شد که بر اساس اعلام معاون اورژانس استان فارس حال سه نفر از مصدومان دراین حادثه مناسب نیست.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بر اساس رای کمیسیون ماده 12 رسیدگی به تخلفات شرکتهای حمل و نقل جاده ای در این استان پروانه فعالیت 16 شرکت متخلف در این بخش لغو شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۳    
پدال نیوز- رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان با اشاره به کمبود لاستیک خودروهای سنگین در این استان گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۷    
پدال نیوز- فاز دوم طرح کاهش(کنترل آلودگی هوای شهر) از اول آبان اجرایی می شود. بر اساس این طرح معاینه فنی همه خودروها در سراسر شهر تهران به صورت شبانه روزی توسط دوربین ها و عوامل پلیس کنترل خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۷    
پدال نیوز- محققان دانشگاهی سیستمی نوین ابداع کرده اند که علائم توقف و حرکت را روی شیشه جلویی خودرو نمایش می دهد. به این ترتیب چراغ های راهنمایی و رانندگی منسوخ می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۲    
پدال نیوز- هشتگرد که برای تکمیل به حدود 60 میلیارد تومان منابع دولتی نیاز دارد و سازمان برنامه و بودجه قول تامین آن را داده، بنا به گفته مسئول اصلی اجرای پروژه تا پایان امسال بر روی ریل قرار می گیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۲    
پدال نیوز- کمپانی بی وای دی چین به عنوان بزرگترین خودروساز الکتریکی دنیا شناخته می شود که در چند سال گذشته توانسته عرضه سراسری محصولات خود را در دنیا انجام دهد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۷    
پدال نیوز- یک عضو کمیسیون اصل 90 قانون اساسی در خصوص سامان دهی بازار خودرو گفت: قوانین موجود تمام قد در حمایت از خودرو سازان است،بدون این که راه کاری برای پاسخگو بودن شان در نظر گرفته باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۷    
پدال نیوز- اینترنت اشیا در یک دهه آینده تحولات عظیمی را در نسل آتی وسایل نقلیه ایجاد خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۷    
پدال نیوز- برای داشتن یک سیستم صوتی ، ابتدا به یک هدیونیت که در اصطلاح به آن رادیوپخش، رادیوفلش، ضبط گفته می شود نیاز دارید ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۱    
پدال نیوز: عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: با توجه به تحریم های آمریکا بر ضد صنعت خودروی ایران این صنعت راهی جز خودکفایی با محوریت تولید پلت فرم و خودروهای ملی ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۱    
پدال نیوز: رییس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به ادامه سناریوی ترخیص نشدن قطعات خودرو و سرعت کند آن ها در گمرک و در مقابل روند رو به رشد قیمت لاستیک و سایر قطعات خودرویی اظهار کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۱    
پدال نیوز: آن طور که در تصاویر مشخص است، داشبورد این خودرو بسیار به نسخه ارائه شده در سری 8 شبیه است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز- دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران با بیان اینکه حمل و نقل متوقف نشده اما نبود لاستیک و قطعات یدکی در بازار روند را کند کرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه از افزایش 17 درصدی حجم تردد وسایل نقلیه در جاده های استان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز: از ابتدای سال تاکنون نزدیک به 90 هزار دستگاه خودرو از خانواده ایکس 200 تولید و به مشتریان گروه خودروسازی سایپا تحویل شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز- در آخرین ارزیابی انجام شده از سوی شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران ISQI شرکت مدیران خودرو توانست با کسب نمره 740 در سه ماه آخر منتهی به سال 96 بالاترین نمره رضایتمندی مشتریان را نسبت به ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز: هم زمان با آغاز طرح پیش فروش ایران خودرو، قیمت محصولات این شرکت در بازار آزاد کاهش سه تا پنج میلیون تومانی را تجربه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۱    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: 22 میلیون خودرو در کشور تردد می کنند سالانه بیش از 1.5 میلیون خودرو به این تعداد اضافه می شود اما خودروی غیر استاندارد در کشور نداریم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۱    
پدال نیوز- ترس سیستم سنتی حمل و نقل به تغییر اما باعث شده که این سازمان همچنان چوب لای چرخ سامانه های اینترنتی بگذارد و نخواهد خودش را با دنیای جدی تطبیق دهد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۶    
پدال نیوز- در حالی مجوز افزایش 9 درصد انواع لاستیک به صورت پلکانی از خردادماه سال جاری صادر شده، اما انواع لاستیک خودروهای سنگین در سطح بازار با قیمتی بیش از سه برابر و لاستیک خودروهای سبک با افزایشی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۶    
پدال نیوز- جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از آماده باش صد درصدی مأموران پلیس راهنمایی و راهنمایی پایتخت از ساعت 11 صبح فردا در معابر منتهی به استادیوم و همچنین ضلع غربی و شرقی استادیوم خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۱    
پدال نیوز: جمعی از راننده های کامیون از بروز مشکلاتی نظیر پرتاب آتش زنه و سنگ به سمت کامیون های دارای بار گله کردند و گفتند که این مشکلات موجب شده است فعلاً کامیون های خود را از بیم اتلاف سرمایه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۱    
پدال نیوز: پورشه ماکان به عنوان برادر کوچک مدل کاین شناخته می شود و از دید کارشناسان، یکی از بهترین کراس اور های لوکس در بازار جهانی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۱    
پدال نیوز- شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تمهیدات ویژه این سازمان را برای برگزاری دربی پایتخت تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۱    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی میتسوبیشی اعلام کرد که به دلیل نقص فنی و ایمنی در خودروهای کراس اوور خود حدود 67 هزار از محصولات اوتلندر مدل 2017 و 2018 را فراخوان می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۱    
پدال نیوز : شرکت خودروسازی فورد موتور در حال افزایش تولید خودروهای مدل لینکلن در خطوط تولید چین است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۶    
پدال نیوز: حضور خودروی اینفینیتی QX در خیابانهای تهران. اینفینیتی، (infiniti)به عنوان زیرمجموعه ای از شرکت نیسان، وظیفه تولید خودروهای لوکس این شرکت را بر عهده دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۶    
پدال نیوز : طرح ساماندهی بازار خودرو زمانی تهیه شد که ثبت سفارش از سوی وزارت صنعت به بهانه بازنگری در مقررات و دستورالعمل های مربوط به واردات متوقف شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۶    
پدال نیوز : همزمان با افزایش تعرفه واردات خودرو و بعد از آن افشای ورود غیرقانونی چند هزار خودروی وارداتی به کشور ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۱۶    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی چری، آلمان را به عنوان نخستین مقصد خود برای ورود گسترده به بازار اروپا انتخاب کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۶    
پدال نیوز: طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو با برخی از محدودیت ها برای فروش 53 هزار محصول خود صبح روز گذشته آغاز شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۶    
پدال نیوز: تسمه تایم در خودرو وظیفه زمان بندی باز و بسته شدن سوپاپ ها را بر عهده دارد و در صورت شل یا سفت شدن، زمان بندی سوپاپ ها به هم می ریزد و می تواند آسیب های هزینه برداری به همراه داشته باشد.