یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۸:۵۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 13 اسفند 1397 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 31 فروردین 1397 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1397 پدال نیوز 31 خرداد 1397 پدال نیوز 31 تیر 1397 پدال نیوز 31 مرداد 1397 پدال نیوز 31 شهریور 1397 پدال نیوز 30 مهر 1397 پدال نیوز 30 آبان 1397 پدال نیوز 30 آذر 1397 پدال نیوز 30 دی 1397 پدال نیوز 1 بهمن 1397 پدال نیوز 1 اسفند 1397 پدال نیوز 2 اسفند 1397 پدال نیوز 3 اسفند 1397 پدال نیوز 4 اسفند 1397 پدال نیوز 5 اسفند 1397 پدال نیوز 6 اسفند 1397 پدال نیوز 7 اسفند 1397 پدال نیوز 8 اسفند 1397 پدال نیوز 9 اسفند 1397 پدال نیوز 10 اسفند 1397 پدال نیوز 11 اسفند 1397 پدال نیوز 12 اسفند 1397 پدال نیوز 13 اسفند 1397 پدال نیوز 14 اسفند 1397 پدال نیوز 15 اسفند 1397 پدال نیوز 16 اسفند 1397 پدال نیوز 17 اسفند 1397 پدال نیوز 18 اسفند 1397 پدال نیوز 19 اسفند 1397 پدال نیوز 20 اسفند 1397 پدال نیوز 21 اسفند 1397 پدال نیوز 22 اسفند 1397 پدال نیوز 23 اسفند 1397 پدال نیوز 24 اسفند 1397 پدال نیوز 25 اسفند 1397 پدال نیوز 26 اسفند 1397 پدال نیوز 27 اسفند 1397 پدال نیوز 28 اسفند 1397 پدال نیوز 29 اسفند 1397 
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۸    
پدال نیوز-در جریان نمایشگاه خودروی ژنو، آخرین خودروی الکتریکی ساخت جگوار در رقابتی نزدیک به عنوان خودروی اروپایی سال 2019 برگزیده شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۹    
پدال نیوز- پژوهشگران آمریکایی دریافته اند که رانندگان باید پشت فرمان خودروهای خودران هوشیار باشند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۴    
پدال نیوز: در پی شکایت یکی از مشتریان گروه سایپا از برخورد ناشایست یک نفر از پرسنل یکی از نمایندگی های استان کرمان، مجوز این نمایندگی تعلیق و از مشتری گرامی نیز دلجویی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز: چندی قبل بود که صحبت حضور خودروسازان روسی در ایران مطرح شد و از میان آنها حضور لادا در ایران مورد بحث قرار گرفت اما حالا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۴    
پدال نیوز: به نظر می رسد که شرکت آمریکایی تسلاموتورز قصد دارد در تاریخ 14 مارس سال جاری از یک مدل شاسی بلند از خودروهای برقی خود رونمایی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۴    
پدال نیوز: رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان از ارسال پرونده دو خودروساز خصوصی به تعزیرات خبر داد
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز: معاون اول رئیس جمهور، نابسامانی حمل و نقل را یکی از دلایل اصلی آلودگی هوای تهران دانست.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز: اقدام خطرناک دوچرخه سوار با حمل کالسکه کودکش در اتوبان سوژه رسانه ها شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز: شرکت کوئین زخ قرار است برای نمایشگاه ژنو سال آینده یک محصول هیبریدی در بازه قیمت 680 تا 910 هزار دلاری را معرفی کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۴    
خواب آلودگی راننده تریلی هجده چرخ به تصادفی وحشتناک با یک خودرو منجر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز: شنیده ها حاکی از آن است که ب ام و برای تولید نسخه های نیرومند M2 تمرکز و بودجه زیادی صرف کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۲    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی کارمانیا که به دلیل تحریم های صنعت خودرو مدت کوتاهی با مشکلاتی در تحویل خودرو مواجه شده بود، تحویل بی وای دی اس6 را از سر گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۲    
پدال نیوز: شرکت آمیکو به میزبانی نمایندگی جدید این برند با کد 1904 و مدیریت مهندس بابک داداش زاده، طی مراسمی در هفته گذشته با همکاری هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۷    
پدال نیوز- ولوو قصد دارد حداکثر سرعت خودرویش که در 2021 عرضه می شود را به 112 مایل برساعت محدود کند. این شرکت قصد دارد با استفاده از فناوری حداکثر سرعت خودروها را برای افزایش ایمنی شهروندان بکاهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۷    
پدال نیوز-گروه خودروسازی مرسدس بنز تصمیم دارد جدیدترین نسخه مرسدس بنز موسوم به "EQ Silver Arrow 01" را وارد مسابقات فرمول یک کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۷    
پدال نیوز: بالگرد اورژانس 115 پیش از ظهر دوشنبه در اثر برخورد با یک دکل برق در منطقه سرتشنیز شهرستان کیار از توابع استان چهارمحال و بختیاری سقوط کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۲    
پدال نیوز: قیمت خودروهای داخلی که در هفته های گذشته روند افزایشی را به خود دیده بود در روزهای اخیر با کاهش هیجانات کاذب روند نزولی به خود گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۷    
پدال نیوز: در این نشست تخصصی که صالحی نیا معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیز حضور داشت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۲    
پدال نیوز: رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان از ارسال پرونده خودروسازی های بهمن موتور و کرمان موتوربه تعزیرات خبر داد و گفت: به تمام عرضه کنندگان و خودروساز هایی که تعهدات معوق دارند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۲    
پدال نیوز: این روزها صحبت در خصوص افزایش قیمت خودروها چه توسط خودروسازان و چه در بازار بسیار بالا گرفته است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۲    
پدال نیوز: احتمالا 2008 های آینده شباهت های زیادی به 208 دارند و می توان باله های کوچکتر نورانی را که تا نزدیکی سپر کشیده شده در خودرو نظاره کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۲    
پدال نیوز- در این مطلب قصد داریم به معرفی شرکت خودروسازی بیوک بال قدرتمند جنرال موتورز بپردازیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۲    
پدال نیوز -پورشه کیمن به عنوان کوچک ترین و ارزان ترین خودرو سوپر اسپرت در بازار رقابت بین خودروهای اسپرت گزینه ای بسیار جذاب و خیره کننده است که عملکرد فوق العاده ای را نیز ارائه می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
پدال نیوز- وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخشنامه ای به سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانی اعلام کرد آن دسته از خودروهای متوقف در گمرک که با انتقال ارز و به صورت گشایش ال سی وارد شده اند در صورتی که ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۷    
پدال نیوز- عدم ترخیص خودروها از گمرک علی رغم ابلاغ دستورالعمل های صریح برای ترخیص، در حالی به پایان سال می رسد که خریداران از 9 ماه پیش مبالغ قابل توجهی را به عنوان "پیش پرداخت" به نمایندگی های ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۲    
پدال نیوز- شرکتی سوئیسی از یک اتومبیل اسپرت برقی رونمایی کرده که باتری آن در کمتر از 5 دقیقه 80 درصد شارژ می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۲    
پدال نیوز- بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید 873 هزار و 243 دستگاه خودرو از آغاز امسال تا پایان بهمن ماه است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 37.8 درصد کاهش نشان می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۲    
پدال نیوز- رئیس ستاد معاینه فنی شهرداری تهران از نامه حناچی به ستاد کل نیروهای مسلح برای معاینه فنی خودروهای نظامی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۷    
پدال نیوز- بدترین سقوط بازار خودروی چین در یک قرن گذشته تولیدکنندگان و تاجران را مجبور کرده برای جذب خریداران تخفیف های سخاوتمندانه در نظر بگیرند و وام بدهند .
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۷    
پدال نیوز- سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به آخرین وضعیت تست صدای خودروها در مراکز معاینه فنی گفت: تاکنون اغلب خودروهایی که در طرح پایلوت تست صدا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۷    
پدال نیوز- قائم مقام ستاد معاینه فنی خودروی شهر تهران گفت: تا 29 اسفند تمامی مراکز معاینه فنی به صورت دو شیفت آماده ارائه خدمات هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۷    
پدال نیوز- علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال نامه ای به مسئولان نیروی انتظامی نوشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
پدال نیوز- کارلوس تاوارز، مدیر ارشد اجرایی گروه خودروسازی پژو فرانسه به تازگی در گفتگویی با گزارشگر روزنامه فیگارو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۲    
پدال نیوز: هیئت دولت در تصمیمی جدید به منظور ایمنی بیشتر خوردوهای دوگانه سوز و جلوگیری از بروز حوادث ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۷    
پدال نیوز: پس از افزایش عرضه خودروسازان، قیمت خودروهای داخلی با افت چند میلیونی مواجه شده اما همچنان بازار در انتظار کاهش قیمت ها است و با وجود افت قیمتی رخ داده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۲    
تغییر روزبه روز قوانین واردات خودرو جایی برای مطابقت این شرکت ها با شرایط پیش روی بخش توفان زده واردات خودرو نگذاشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۷    
پدال نیوز: چنانچه قصد خرید خودرو از طرح فروش فوری اینترنتی ایران خودرو و سایپا را دارید، این مطلب را بخوانید.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۷    
پدال نیوز: معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: رانندگی با پلاک مالک خودرویی که به فرد دیگری فروخته شده است، تخلف محسوب می شود و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۷    
پدال نیوز: اینکه 20 سال برای یک نمایندگی خدمات پس از فروش یک خودروسازی کار کرده باشید، اما تنها 10 سال یا 5 سال سابقه بیمه داشته باشید؛ آنهم با 50 سال سن، بسیار دردناک است!
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز- از تاریخ 12 اسفند به منظور عرضه خودرو به مصرف کنندگان نهایی، امکان خرید انصرافی کلیه پرونده های پذیرش شده فعال شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۷    
پدال نیوز: شرکت داتیس پارت همزمان با فرارسیدن ایام نوروز 1398 آماده عقد قرارداد با شرکت های خودرویی و همچنین فروش به عاملیت های خودرویی سراسر کشور می باشد.....
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۷    
پدال نیوز- شرکت تسلا سازنده خودروهای برقی از تولید یک مدل شاسی بلند به نام مدل وای خبر داده است. البته شاسی این خودرو مشابه با خودروی برقی مدل 3 است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۷    
پدال نیوز- درآستانه فرارسیدن بهار طبیعت و آغاز سفرهای نوروزی، قم جنب و جوش خاصی برای استقبال از زائران و مسافران به خود گرفته و همه آماده می شوند که میزبان خوبی برای آنان باشند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۷    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (سیزدهم اسفند ماه) را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۷    
پدال نیوز- حمل ونقل عمومی، ستون فقرات هر شهری در هر کجای جهان است. بدون سیستم حمل ونقل کارآمد، روند توسعه بسیار کند خواهد بود. بنابراین، برای هر اقتصادی یک عنصر حیاتی است که باید دائما به روز شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۲    
پدال نیوز- رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه مردم نگران قیمت بنزین نباشند، گفت: تصمیمی برای افزایش قیمت گرفته نشده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۲    
پدال نیوز- نکات مفید و اطلاعات لازم در خصوص اینکه چه کنیم تا خودروی CNGسوز امن و مطئمنی برای خود تهیه کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۲    
پدال نیوز- یک مقام مسئول از به تعویق افتادن اجرای طرح جایگزینی موتورسیکلت های فرسوده توسط برخی از مسئولان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح دولت باید یارانه بدهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۲    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات برخورد چند دستگاه خودرو را در محور جاجرود تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۲    
پدال نیوز- رئیس اتحادیه قطعات یدکی خودرو کرمانشاه با اشاره به افزایش قیمت های بازار گفت: ماهانه تعدادی از واحدهای قطعات یدکی خودرو در استان ابطال مجوز می گیرند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۲    
پدال نیوز- صبح امروز به علت بروز نقص فنی در سوزن ریل در ایستگاه نورآباد، یک دستگاه لکوموتیو و یک دستگاه واگن قطار مسافری اهواز-تهران از خط خارج شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۲    
پدال نیوز- بخشنامه سازمان مالیاتی درباره بهای انواع خودروهای تولید داخل و وارداتی موضوع بند 4 ماده 17 قانون مالیات های مستقیم اصلاحی مصوب 94.04.31 ابلاغ شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۲    
پدال نیوز-در محور کرج – چالوس از روز 11 اسفند تا 17 اسفند 97 به دلیل اجرای عملیات خط کشی در کیلومتر صفر تا کیلومتر 72، تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۲    
پدال نیوز: در هیات دولت مصوب شده است خودروهایی که تا تاریخ مشخصی وارد گمرک و پیش فروش شده است، ترخیص شوند و تنها جرایمی به آن ها تعلق می گیرد تا مردم بتوانند خودرو خود را تحویل بگیرند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۷    
پدال نیوز: خبرگزاری رویترز گزارش داد که خودروسازی آلمان قرار است در سه سال آینده، 60 میلیارد یورو در زمینه خودروهای برقی و خودران ها سرمایه گذاری کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۷    
پدال نیوز: خودروسازان کشور در شرایطی با دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه فروش فوری روزانه را در دستور کار قرار داده اند که نحوه اجرای آن با چند ایراد و ابهام اصلی مواجه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۷    
پدال نیوز : پرداخت تسهیلات ارزی به زنجیره خودروسازی محل مناقشه میان بانک مرکزی و فعالان این زنجیره شده به طوری که این کشمکش ها سبب شده، پرداخت تسهیلات ارزی به کما برود.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز: براساس گفته اندی پالمر، مدیرعامل آستون مارتین، این شرکت سهم تولید بومی قطعات مورد نیازش را به 55 درصد رسانده است......
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۷    
3000 کانتینر، لوازم یدکی خودروسازان به چابهار آورده شدند تا مقدمه ای باشند برای تبدیل این بندر به هاب سوم خودروسازی ایران در بلند مدت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۷    
پدال نیوز: گروه صنعتی ایران خودرو، پژو 206 تیپ2 و سمند ال ایکس ef7 را در طرح فروش فوری این شرکت قرار داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۷    
پدال نیوز: مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته گمرک ایران در خصوص خودرو های موضوع ثبت سفارش های غیر مجاز و غیر قانونی بخشنامه ای به گمرکات اجرایی سراسر کشور ابلاغ کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۲    
پدال نیوز: به یاد داشته باشید که شما با خودروی شخصی سفر کرده و تمام بار مسئولیت خرابی و کارکرد نادرست خودروی شما ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۷    
پدال نیوز: با وجود آنکه مدیران تجربه راحت بسته شدن چمدان شرکای تجاری را داشتند اما در پسابرجام بار دیگر غفلت کردند تا چشم رنگی ها به راحتی در زمان اعمال تحریم های آمریکا بازار ایران را ترک کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۷    
پدال نیوز: برای اطلاع از دلایل کاهش روغن خودرویتان در کنار خواندن دفترچه راهنمای سازنده خودرو، خواندن این مطلب نیز راهگشاست.