سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۲:۵۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 7 اردیبهشت 1398 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 31 فروردین 1398 پدال نیوز 31 خرداد 1398 پدال نیوز 31 تیر 1398 پدال نیوز 31 مرداد 1398 پدال نیوز 31 شهریور 1398 پدال نیوز 30 آبان 1398 پدال نیوز 30 آذر 1398 پدال نیوز 30 دی 1398 پدال نیوز 30 بهمن 1398 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 1 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 2 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 3 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 4 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 5 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 6 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 7 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 8 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 9 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 10 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 11 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 12 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 13 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 14 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 15 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 16 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 17 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 18 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 19 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 20 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 21 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 22 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 23 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 24 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 25 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 26 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 27 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 28 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 29 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 30 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1398 
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۵    
پدال نیوز: خودروهای کوپه زیادی در بازار به فروش می رسند؛ با این حال تعدادی از آن ها ابعاد بزرگی دارند. در این مطلب به معرفی بهترین خودروهای کوپه فول سایز می پردازیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۸    
پدال نیوز: شرکت فورد اعلام کرد مبلغ 500 میلیون دلار در شرکت ریویان سرمایه گذاری کرده و به این ترتیب همکاری استراتژیکی با این شرکت شکل گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز- آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع سواری های سایپا در سطح بازار پایتخت طی اردیبهشت ماه98 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۱۹    
پدال نیوز- بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نخستین خودرو 5 ستاره تولید داخل کشور انتخاب شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز: مدیر برند لکسوس روز گذشته تایید کرد مجموعه تحت نظرش با محصولات تازه تمام برقی قصد افزایش در بازارهای اروپا و چین را دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۹    
پدال نیوز: کادیلاک به دنبال گسترش حضور خود در بزرگ ترین بازار خودروی جهان است و در همین راستا شبکه نمایندگی های خود را در چین بیش از پیش توسعه خواهد داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۴    
پدال نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص تلاش مجلس برای تحقق شعار رونق تولید اظهار داشت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۱۴    
پدال نیوز: بنزین حالا در آستانه تغییر وضعیت است، گزینه های متعددی در خصوص آینده بنزین مطرح شده اما به نظر می رسد بازگشت سهمیه بندی قوی ترین سناریو در میان همه گزینه هاست .
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۹    
پدال نیوز: اسلامی گفت: حوادث جاده ای رخ داده در نوروز 98 به گفته پلیس راهور ناشی از مشکلات زیرساختی نبوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۹:۰۵    
پدال نیوز: سوپرلگرا ولانته، مدل جدید استون مارتین است که با بهره گیری از قدرت و شتاب بالا، لقب سریع ترین خودرو کروک این شرکت را به نام خود کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱    
پدال نیوز- یک منبع آگاه در آرمان موتور کویر گفت: بر اساس توافق انجام شده ی اخیر در کشور تایوان، این شرکت همچنان نماینده لوکسژن تایوان در ایران است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۶    
پدال نیوز: گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 2 تا 14 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۱    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی فورد نیز با انتشار بیانیه ای تأیید کرده که وضعیت آلایندگی خودروهای این شرکت از سوی بازرسان وزارت دادگستری ایالات متحده تحت بررسی و تحقیقات ویژه قرار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۱    
پدال نیوز- جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری دوجانبه بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) و تفاهم نامه سه جانبه بین دانشگاه آزاد اسلامی و دو هلدینگ سرمایه گذاری ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۱    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی دایملر بنز اعلام کرده که در سال جاری میلادی به احزاب سیاسی کمک مالی نمی کند. یک سیاستمدار آلمانی می گوید این تصمیم غیرمسئولانه و برای دموکراسی مخاطره آمیز است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۱    
پدال نیوز: کارشناس انرژی با اشاره به اینکه دادن سهمیه به هر فرد در شرایط کنونی اقتصاد، به عدالت نزدیک تر است گفت: باید به دنبال حذف عرضه بنزین به وانت بارها و خودروهای عمومی رفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۱    
پدال نیوز- وزیر راه و شهرسازی از ایجاد مرکز مستقل ایمنی حمل و نقل در همه گونه های حمل و نقلی به عنوان نهاد مستقل ریشه یابی علل سوانح رانندگی در روز جاری خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۱    
در تصویر زیر حضور خودروهای مینی کوپر 2018 و 1983 را در کنار یکدیگر در خیابان های تهران می بینید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۶    
پدال نیوز- در روزهایی که خرید خودرو به یکی از دغدغه های خریداران تبدیل شده است و قیمت خودروها روزانه در بازار تغییر می کنند، یک انتخاب درست بیش از هرزمانی اهمیت خود را نشان می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۶    
پدال نیوز- با توجه به تازه ترین آمارهای منتشر شده در فوریه 2019 میلادی، تسلاموتورز که یکی از بزرگترین سازندگان خودروهای برقی در آمریکا و جهان به شمار می رود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۶    
پدال نیوز- شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه صبح امروز با حضور برخی نمایندگان مجلس و اعضای کابینه برگزار شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۶    
عصر خودرو- شهردار تهران عنوان کرد که موضوع افزایش قیمت کرایه تاکسی ها را در جلسه فردای هیأت دولت مطرح خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۶    
پدال نیوز- میرسلیم گفت: سرعت ارتقای کیفیت سوخت به آرامی جلو می رود، به عنوان مثال از سال 90 قرار بود به استاندارد یورو چهار در سوخت برسیم، اما این رویه با کندی مواجه شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز: با 90 میلیون تومان امکان خرید خودرو هایی مانند پژو، 206 تیپ 5، رنو پارس تندر، پژو پارس ، کوییک اتوماتیک فول پلاس، دنا و موارد مشابه را خریداری کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با انتقاد از نحوه فعالیت تاکسی های اینترنتی، شرایط رقابت این تاکسی ها را نابرابر توصیف کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز- عضو انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان به تولید بیش از 100 هزار خودرو در ماه های گذشته از سوی دو خودروساز بزرگ اشاره کرد که هر یک معطل چند قطعه بوده و در کف کارخانجات رسوب کرده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: تصادف در محور میاندوآب به شاهین دژ 5 کشته در پی داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۱    
پدال نیوز- فرمانده نیروی انتظامی تالش از توقیف 191 دستگاه خودرو و 65 موتور سیکلت به خاطر سرقتی بودن یا تخلفات متعدد در فروردین ماه امسال خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۱    
پدال نیوز: مهرداد تقی زاده کارشناس حمل و نقل با اشاره به این موضوع که انجام دادن کارهای زیربنایی و تصویب نقشه راه ایمنی راه ها در توسعه اقتصادی کشور نقش اساسی دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز- رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به دلایل مشکلات موجود در خودروسازی گفت: مشکلات خودروسازی ناشی از مدیریت دولتی این صنعت است زیرا در صنایعی که مدیریت دولتی وجود داشته و بخش خصوصی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: باید سیاست افزایش تولید خودرو را در کنار ارتقای رضایت مندی مشتریان دنبال کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: عدم توجه به جلو مهمترین علت تصادفات جاده ای ر فروردین 98 بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان البرز از سقوط یک دستگاه خودرو بنز در سد کرج و فوت یک نفر خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۱    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در حال حاضر بسیاری از خودروهای اینترنتی از سن فرسودگی گذشته اند و حتی بسیاری از آنها معاینه فنی برای تردد در سطح شهر تهران را ندارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۱    
پدال نیوز- مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک با اشاره به اینکه خبرنگاران تا امروز فرصت دارند با مراجعه به سایت تهران من نسبت به ثبت مشخصات و مدارک طرح ترافیک خبرنگاری اقدام کنند گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۱    
پدال نیوز- شهردار تهران گفت: درحال حاضر حدود 79 هزار تاکسی در سطح شهر داریم و جمعیت تاکسیرانان به همراه خانواده هایشان حدود 400 هزار نفر است؛ تاکسیرانان نقش 22 درصدی در حمل ونقل عمومی تهران دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۴۱    
پدال نیوز- فولکس واگن 8 خودرو مفهومی برقی معرفی کرده که اولین مدل آن سال آینده وارد بازار خواهد شد؛ اما عرضه ی بعضی از آن ها تا سال 2022 طول خواهد کشید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۱    
پدال نیوز: ترخیص خودروهای موجود در گمرک از سال گذشته به مسئله ای پیچیده تبدیل شده که همچنان نتیجه ای در این خصوص حاصل نشده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۱    
پدال نیوز: پلیس از اعمال قانون بر خودرو هایی می گوید که توسط شهروندان و نمایشگاه دار ها در پیاده رو ها پارک می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۶    
پدال نیوز: شرکت BYD که بزرگترین سازنده خودروهای برقی در جهان به شمار می رود، به نظر می رسد که تحت تاثیر کاهش تخصیص یارانه به خریداران این وسائل نقلیه در چین، به دنبال بازارهای فروش جدیدی در جهان است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۶    
پدال نیوز: پیروزبخت گفت: اولویت پروژه های در حال اجرای سازمان ملی استاندارد، بحث استاندارد خودرو است که از مطالبات جدی مردم است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۱    
پدال نیوز: حناچی با اشاره به گسترش تاکسی های اینترنتی گفت: تاکسی های فاقد پلاک تهران، حق تردد در شهر را ندارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۶    
پدال نیوز: شرکت ایران خودرو در نظر دارد تعدادی از محصولات گروه پژو206 و207 را به دلیل ضرورت بازبینی وکنترل سیستم روغنکاری موتور فراخوان نماید.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۲    
پدال نیوز: برخی از ابتکارات خودروسازان در خروج ازخط، استفاده از قابلیت های لمسی است که اصولا از طریق فرمان به راننده منتقل می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۷    
پدال نیوز: خودروهای الکتریکی امروزه بیش از گذشته محبوبیت پیدا کرده اند؛ بهترین دلیل برای خرید خودروی برقی چیست؟
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۷    
پدال نیوز- افزایش جهانی قیمت نفت اولین چالش بزرگ برای دولت جدید هند است. هرکسی برنده انتخابات آینده باشد ،مصرف کنندگان هندی باید انتظار یک افزایش قیمت را داشته باشند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۷    
پدال نیوز- کارشناسان سلامت در انگلیس هشدار دادند: میزان ابتلا به سرطان ریه در میان افراد غیر سیگاری به دلیل قرار گرفتن در معرض هوای آلوده و سمی افزایش یافته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۷    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: می دانیم وضعیت فرسودگی تاکسی های ما خوب نیست اما مشکلاتی در صنعت خودروسازی وجود دارد و همین عوامل باعث شده است تا نوسازی تاکسیرانی عملا به صفر ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز: سیلاب نوروزی امسال اگرچه ویرانگر بود و ایرانی ها را عزادار کرد، اما بار دیگر همبستگی آنها را (در قالب کمک های بی دریغ و همدردی مادی و معنوی) نشان داد و در این همبستگی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز: میتسوبیشی برای داشتن یک وداع باشکوه با خودروی شاسی بلند پاجرو، آخرین نسخه آن را در روزهای گذشته معرفی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز: بازار خودرو کشور این روزها همچنان در مسیر صعودی شدن قیمت ها پیش می رود. این وضعیت در شرایطی است که خودروسازان بزرگ کشور طرح پیش فروش های فوری را با امید به کنترل بازار و کاهش قیمت ها در ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۲    
بهزاد اعتمادی/ قائم مقام سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۸    
پدال نیوز- بسته شدن درهای پارکینگ مصلای امام خمینی(ره) به روی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب 98 ،از جمله رویکردهای جدید معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران برای کاهش ترافیک منطقه و ترویج حمل و نقل ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۸    
پدال نیوز- در حالی که شهرداری تهران اقدام به اخذ عوارض در محدوده زوج و فرد کرده است، دبیر کمیسیون عمران شورا اعلام کرد که زیر ساخت ها فراهم نیست و معلوم نیست شهرداری بر چه مبنایی عوارض را اخذ کرده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۸    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از شناسایی و دستگیری راننده های هنجارشکن و توقیف خودروی آنها در شهر ایلام خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۳    
پدال نیوز- مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با اشاره به اینکه در غالب شهرهای کشور نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی مبنای افزایش کرایه ها قرار داده می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۳    
پدال نیوز- کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2241 دستگاه تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 3.2 درصد افزایش نشان می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۱:۳۳    
پدال نیوز- رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: برنامه مدرن سازی تاکسیرانی شهر تهران با سه محور خدمات الکترونیک، ناوگان مدرن و نیروی انسانی توانمند در یک سال گذشته دنبال شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۸    
پدال نیوز- در دنیای امروز، شهرهای بزرگ به گونه ای طراحی شده اند که بیشتر متناسب با رفت و آمد خودروها هستند اما یک شرکت تجاری محله ای هوشمند را برای افراد پیاده در تورنتو طراحی کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۸    
پدال نیوز: سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران طی اطلاعیه ای، جزئیات طرح ترافیک 98 و حذف طرح زوج یا فرد را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۴    
پدال نیوز- اگر چه فورد به علت تولید انواع خودروهای هوشمند شهرت دارد، اما این شرکت به تازگی چرخ دستی هوشمندی را نیز طراحی کرده که از برخی مشکلات در فروشگاه های بزرگ می کاهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۴    
پدال نیوز- می گویند آفرودرها عاشق ماشین های شاسی بلند هستند؛ همین افراد در رخداد سیل با خودروهای بلندبالایشان به دل سیلاب زدند و یاریگر همشهریان شیرازی خود شدند و اکنون نیز در لرستان و خوزستان در حال ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۹    
پدال نیوز: تب خرید خودروهای خارجی نشان از حرکت سرمایه های غیرتخصصی در بازارهای امن در کشور است.....
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۹    
پدال نیوز: کنفرانس خبری اخیر شرکت تسلا به اخباری بسیار مهم در زمینه تولید خودروهای خودران و تاکسی های بدون راننده پرداخته است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۹    
پدال نیوز- شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، در راستای افزایش رضایت ذی نفعان خود، سامانه هوش تجاری را در این شرکت اجرایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
پدال نیوز : شرکت های خودروساز در شرایط بحرانی، همواره از حمایت های دولت برخوردار شده اند. در واقع صنعت خودرو به وسیله دوپینگ حمایت های دولتی توانسته از پس چالش هایی که تاکنون سر راه این صنعت قرار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
پدال نیوز- با تداوم مصوبه دولت مبنی بر عدم اجازه واردات خودور به کشور و تناقض آن با قوانین کیش، ماشین هایی که عمرشان به پایان می رسد جایگزینی ندارند و گرانی بی سابقه خودرو در این جزیره رخ داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز: دایملر در سه ماه نخست 2019، کاهش 16 درصدی را تجربه کرده و دلایل آن نیز افت 4 درصدی فروش محصولات، افزایش بهای مواد خام و توسعه سرمایه گذاری در بخش تولید کامیون های دایملر بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از طرح سختگیرانه این وزارتخانه برای خودروسازان به منظور افزایش تولید خبر داد.....
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز: با وجود آنکه خودروسازان بزرگ کشور با انبوهی از تعهدات معوق مواجهند، از هفته گذشته اعطای مجوزهای جدید پیش فروش توسط وزارت صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۹    
پدال نیوز: بر اساس گزارشی که در وب سایت thedriven منتشر شده است، کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودروسازی به تازگی با نظرسنجی......
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۹    
پدال نیوز: شرکت فرانسوی رنو در سه ماه نخست سال 2019 به دلیل خروج از بازار ایران و کاهش ارزش پول با افت 8/ 4 درصدی درآمد خود مواجه شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۹    
پدال نیوز: فولکس واگن آلمان درنظر دارد تا در یک پروژه همکاری مشترک با شرکت چینی جک کارخانه جدیدی را در شرق چین برای تولید خودروهای برقی بسازد......
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۹    
پدال نیوز: همزمان با نامگذاری امسال به نام رونق تولید، پیش بینی راهکارهایی با هدف حمایت از تولید داخلی بیش از پیش ضروری به نظر می رسد و در چنین شرایطی پیش بینی 7 محور از سوی وزارت صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز: عادت های رانندگی گاهی می توانند انقدر خطرناک باشند که یک رانندگی آرام و بدون استرس را تبدیل به یک حادثه تلخ کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز: بی احتیاطی مرد جوان در اتوبان آزادگان شرق به غرب حادثه آفرید.