شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۳May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 11 آذر 1398 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 31 فروردین 1398 پدال نیوز 1 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 31 خرداد 1398 پدال نیوز 31 تیر 1398 پدال نیوز 31 مرداد 1398 پدال نیوز 31 شهریور 1398 پدال نیوز 30 آبان 1398 پدال نیوز 30 دی 1398 پدال نیوز 30 بهمن 1398 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 1 آذر 1398 پدال نیوز 2 آذر 1398 پدال نیوز 3 آذر 1398 پدال نیوز 4 آذر 1398 پدال نیوز 5 آذر 1398 پدال نیوز 6 آذر 1398 پدال نیوز 7 آذر 1398 پدال نیوز 8 آذر 1398 پدال نیوز 9 آذر 1398 پدال نیوز 10 آذر 1398 پدال نیوز 11 آذر 1398 پدال نیوز 12 آذر 1398 پدال نیوز 13 آذر 1398 پدال نیوز 14 آذر 1398 پدال نیوز 15 آذر 1398 پدال نیوز 16 آذر 1398 پدال نیوز 17 آذر 1398 پدال نیوز 18 آذر 1398 پدال نیوز 19 آذر 1398 پدال نیوز 20 آذر 1398 پدال نیوز 21 آذر 1398 پدال نیوز 22 آذر 1398 پدال نیوز 23 آذر 1398 پدال نیوز 24 آذر 1398 پدال نیوز 25 آذر 1398 پدال نیوز 26 آذر 1398 پدال نیوز 27 آذر 1398 پدال نیوز 28 آذر 1398 پدال نیوز 29 آذر 1398 پدال نیوز 30 آذر 1398 
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۶    
پدال نیوز: شرکت تویوتا موتور فراخوانی را برای اتوبوس کوستر مدل 2017 تا 2019 در استرالیا اعلام کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۸:۲۶    
پدال نیوز- هر ساله در نمایشگاه خودروی ژنو و به انتخاب خبرنگاران حوزه خودرو، بهترین خودروی سال اروپا معرفی می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۶    
پدال نیوز: سهم ایران خودرو در تولید خودروهای داخلی در آبان ماه به 52 درصد رسید. این در حالی است که فروش این شرکت در این ماه از تولید بیشتر بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۶    
پدال نیوز: جدیدترین کراس اوور جیلی که آیکون نام دارد، قرار است از سال آینده میلادی وارد مرحله تولید انبوه شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۱    
پدال نیوز: در پی بروز آلودگی هوا در برخی شهر های کشور، مدارس برخی از استان ها امروز سه شنبه 12 آذر تعطیل است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۱    
پدال نیوز-دبیر انجمن قطعه سازان از جدیدترین مصوبه هیأت دولت و شورای پول و اعتبار برای افزایش 10 هزار میلیارد تومانی حد اعتباری ایران خودرو و سایپا خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۶    
پدال نیوز: تسلا سایبرتراک روز 22 نوامبر 2019 معرفی شد و تنها 4 روز پس از رونمایی رسمی آن پیش فروش بیش از 200 هزار دستگاهی برای این خودرو گزارش شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۰۶    
پدال نیوز- رئیس کل گمرک می گوید: تصمیم حال حاضر مسئولان بر منع واردات خودرو است و تفاوتی هم بر نوع خودروهای لوکس یا هیبریدی ندارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۰۶    
پدال نیوز- معاون وزیر نفت اعلام کرد: همه خودرو های عمومی کشور برای دوگانه سوزشدن کمک بلاعوض می گیرند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۰۱    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی را درخصوص اختصاص کد جریمه به دوربین های تجهیز شده توسط شهرداری تهران ارائه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۰۱    
پدال نیوز- شورای عالی بیمه دستورالعمل نحوه تعیین خسارت موضوع تبصره های 3 و 4 ماده 8 قانون بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه را اصلاح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۱۶    
پدال نیوز: چهارمین نمایشگاه خودرو، قطعات، لوازم یدکی و خدمات پس از فروش تهران با رویکرد رونق تولید، نهضت ساخت داخل، دستاوردها و نیازمندی ها در بهمن ماه سال جاری برپا خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۷:۰۱    
پدال نیوز- معاون بهداشت بر ضرورت نصب فیلترهای کاهنده آلودگی هوا بر روی خودروهای دیزلی و وسائط نقلیه عمومی همچون اتوبوس ها و کامیون ها تاکید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۶    
پدال نیوز- وزیر صنعت، معدن و تجارت می گوید: با سه شریک خارجی در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم پلت فرم مشترک خودرویی را ارائه دهیم. این ها اقدامات زیربنایی در صنعت خودرو است و از آن هم حمایت می کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۶    
پدال نیوز- آمار های منتشره از داخلی سازی قطعات خودرو نشان می دهد تا پایان میز دوم ساخت داخل، حدود 185 میلیون یورو کاهش ارزبری در قطعه سازی کشور حاصل شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۱    
پدال نیوز: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما زورمان به خودروسازها نمی رسد. اگر قرار بر تولید استاندارد موتورسیکلت و خودروها باشد باید کارخانجات را تعطیل کنیم و در این صورت میلیون ها نفر بیکار می ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۴۱    
پدال نیوز- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از افزایش 2 میلیون تومانی قیمت استپ وی در بازار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۶    
پدال نیوز- گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از ثبات قیمت محصولات ایران خودرو در بازار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۶    
پدال نیوز- رییس شورای اسلامی شهر تهران بر سه اقدام اساسی کنترل آلاینده ها، تقویت سیستم حمل و نقل عمومی و اصلاح الگوی توسعه شهر به TOD در جهت کاهش آلودگی هوا تاکید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۶    
پدال نیوز- امروز دوشنبه 11آذر، بازار خودرو امروز درحالی فعالیت خود را آغاز کرد که افزایش قیمت در برخی محصولات دیده می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۱    
پدال نیوز: در سال های اخیر بسیاری از سؤالات مردم با جستجوی چند کلیدواژه در اینترنت پاسخ می گیرد. انسان ها روزانه با عبارات مختلفی که به ذهنشان می رسد و در گوگل جستجو می کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۶    
پدال نیوز- قیمت خودرو (دوشنبه 11 آذر 98) در بازار آزاد نسبت به روز گذشته با ثبات نسبی همراه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۶    
پدال نیوز- بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه برای کاهش هزینه حمل ونقل عمومی (بلیت اتوبوس و...) مأموریت گرفتند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۶    
پدال نیوز- عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس فروش موتورسیکلت های فرسوده بی صاحب را تهدیدی جدی برای سلامت مردم پایتخت دانست و از وزارت بهداشت، شهرداری ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۱    
پدال نیوز- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دولت باید برای کاهش آلودگی هوا حمایت از حمل و نقل عمومی را جدی بگیرد بر ضرورت افزایش سهمیه بنزین تاکسی ها تاکید کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۱    
پدال نیوز- مدیرکل دفتر نگهداری راه ها در سازمان راهداری با اشاره به آشکارسازی 1585 نقطه پرحادثه و برنامه برای رفع تدریجی آنها طبق اولویت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۱    
پدال نیوز- معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، برنامه جامع پیشنهادی کاهش آلودگی هوای تهران را منتشر کرد که در صورت اجرای این برنامه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۵۱    
پدال نیوز: رییس سازمان جهاد دانشگاهی تهران با بیان این که از دستاوردهای این نهاد دستیابی به دانش فنی تولید ورق های مورد نیاز برای ساخت بدنه خودرو است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۶    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی رنو در ماه اکتبر بالغ بر شش هزار خودروی برقی رنو زوئی را سفارش گرفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۶    
پدال نیوز: وزیر اسبق کار و رفاه اجتماعی نحوه عملکرد دولت وقت در سال 86 برای اقناع جامعه در زمینه سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۴۶    
پدال نیوز: رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا جزئیات دریافت گواهینامه رانندگی برای معلولان دارای شرایط رانندگی را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۱    
پدال نیوز- نسل جدید مزدا 3 عنوان خودروی سال 2020 را در چین از آن خود کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۱    
پدال نیوز- یک سیستم سوختگیری رباتیک ابداع شده که به طور خودکار در باک خودرو را باز می کند و عملیات سوختگیری را انجام می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۱    
پدال نیوز- رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمی که با اسلحه ساچمه ای اقدام به تخریب شیشه و تابلوی بانک ها می کرد، خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۱    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه ایلام از لغزنده بودن اکثر محورهای مواصلاتی استان ایلام خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۱    
پدال نیوز- هوای پایتخت از هفته گذشته تاکنون به طور مداوم آلوده بوده و این درحالیست که حناچی کمتر از یک ماه پیش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۶    
پدال نیوز: سیستمی از دوربین های مجهز به هوش مصنوعی در جاده های استرالیا به کارگرفته شده تا استفاده از موبایل هنگام رانندگی را ردیابی کند. سیستم مذکور قرار است سالانه 135 میلیون عکس از خودروها بگیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۶    
پدال نیوز- در حالی از تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و ادارات به عنوان راهکاری برای کاهش میزان آلاینده های هوا یاد می شود که در سال های اخیر محققان شرکت های دانش بنیان به فناوری هایی دست یافتند که کاربردی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۰۶    
پدال نیوز: 10 روز قبل در گزارشی به چگونگی ارائه خدمات پیت استاپ به مشتریان پرداختیم و خبر دادیم که این نرم افزار در یکی از فراگیرترین اپ استورهای ایرانی حضور ندارد!
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۰۱    
پدال نیوز: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که اجرای قانون هوای پاک نقش موثری در کنترل آلودگی هوای کلانشهرها داشته و باید بعد نظارتی قوی بر اجرای این قانون اعمال شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز: بررسی آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید 394 هزار و 500 دستگاه خودروی سواری از سوی خودروسازان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه است؛ آماری که افت 35 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز: معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی از افزایش تسهیلات قرض الحسنه نوسازی تاکسی های پایتخت به 50 میلیون تومان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۱    
پدال نیوز: مالکان خودرو هایی که متقاضی گازسوز کردن (CNG) خودروی خود هستند برای ثبت درخواست خود به سامانه irngv.ir مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۱    
پدال نیوز- سخنگوی انجمن لاستیک با تکذیب کاهش عرضه لاستیک در بازار معتقد است، هیچ کوتاهی در این رابطه نشده است، در عین حال فروشندگان لاستیک از عدم تعادل عرضه و تقاضای لاستیک پراید و تیبا خبر می دهند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۶    
پدال نیوز: لیفان X50 مدل سال 1395 با کارکرد 40 هزار کیلومتر به قیمت 100 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۱    
پدال نیوز- با اعلام پایگاه خبری بلومبرگ، سال هاست که نام ایران جزو نخستین کشور های ارزان فروش بنزین قرار دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۶    
پدال نیوز: با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید درآمد دولت از افزایش 500 تومانی بنزین سهمیه ای 8500 میلیارد تومان و درآمد حاصل از مابه التفاوت 2000 تومانی بنزین آزاد حدود 30 هزار میلیارد تومان خواهد بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۶    
پدال نیوز: شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی نحوه پیگیری کارت های هوشمند سوخت را برای متقاضیان اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۶    
پدال نیوز- پس از سهمیه بندی بنزین تقاضا برای دوگانه سوز کردن خودروها افزایش یافته به همین دلیل شرکت پخش فراورده های نفتی نسبت به مراکز غیر مجاز هشدار داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۰۱    
پدال نیوز: مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: بر اساس طرح راهداری زمستانی امسال که از 15 آذر تا 15 فروردین سال آینده اجرایی می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۶    
پدال نیوز- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید قبل از اصلاح ناگهانی قیمت بنزین میزگردها و برنامه های کارشناسی برگزار کرده و دلایل اجرای این طرح و فواید آن را برای اذهان عمومی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۶    
پدال نیوز: مدیر مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اعلام کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۱    
پدال نیوز- بررسی آمارهای سامانه کدال حاکی از تولید 61 هزار و 717 دستگاه خودرو از سوی گروه پارس خودرو از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۱    
پدال نیوز: در حالی خودروهای هیبریدی یکی از جدی ترین روش های بهره گیری از انرژی های جایگزین در خودروها هستند و استفاده از آن ها می تواند کاهش مصرف سوخت و آلاینده های زیست محیطی را به دنبال داشته باشد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۱    
رالی خودروهای BMW و MINI از تهران به شمال کشور هر ساله برگزار شده و خودروهای کلاسیک این دو برند اروپایی در فصل پاییز زیبایی جاده های شمال را دو چندان می کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۶    
پدال نیوز : استفاده از خودروهای دو گانه سوز با توجه به افزایش نرخ بنزین و سهمیه بندی آن در کشور بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۶    
پدال نیوز: آمار های منتشره از داخلی سازی قطعات خودرو نشان می دهد تا پایان میز دوم ساخت داخل، حدود 185 میلیون یورو کاهش ارزبری در قطعه سازی کشور حاصل شده است...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۱    
پدال نیوز: نایب رئیس انجمن همگن قطعه سازان خودروی استان تهران درخصوص مشکلات صنعت خودرو و قطعه سازی گفت: یکی از علل به وجود آمدن تنگناهای اقتصادی برای قطعه سازان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۱    
پدال نیوز: گروه خودروسازی پژو-سیتروئن بنا دارد تا سهام خود را در کارخانه مشترک با گروه چانگ آن به فروش برساند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۱    
پدال نیوز: اتحاد خودروسازان نیسان موتور، رنو و میتسوبیشی به توافقی برای ایجاد یک شرکت جدید با تمرکز بر تحقیق و توسعه فناوری های نوین صنعت خودرو دست یافته اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۱    
پدال نیوز: دولت روسیه برنامه دارد تا در قالب یارانه 78 میلیون دلاری در سال 2020 برای حمایت از خرید خودرو به مردم وام دهد. انتظار می رود.....
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۱    
پدال نیوز: باتوجه به سابقه طولانی مساله آلودگی هوای تهران و مطرح بودن برخی راه حل ها از جمله فیلتر دوده و اسقاط خودروهای فرسوده لازم است دستگاه های مرتبط در حوزه آلودگی هوا از جمله شهرداری و سازمان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۱    
پدال نیوز: سیستم دزدگیر خودرو یکی از سیستم هایی ضروری است که دانستن نکاتی در مورد آنها موثر خواهد بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۷:۵۶    
پدال نیوز: سعید جلیلی؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئییتی درباره پاسخ به انتقاد یک دانشجو درباره قطعی اینترنت در جریان اعتراضات توضیح داد.