چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۰May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 16 خرداد 1395 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 29 اسفند 1394 قم فردا 31 فروردین 1395 قم فردا 31 اردیبهشت 1395 قم فردا 31 تیر 1395 قم فردا 31 مرداد 1395 قم فردا 31 شهریور 1395 قم فردا 30 مهر 1395 قم فردا 30 آبان 1395 قم فردا 30 آذر 1395 قم فردا 30 دی 1395 قم فردا 23 بهمن 1395 قم فردا 30 اسفند 1395 قم فردا 1 خرداد 1395 قم فردا 2 خرداد 1395 قم فردا 3 خرداد 1395 قم فردا 4 خرداد 1395 قم فردا 5 خرداد 1395 قم فردا 6 خرداد 1395 قم فردا 7 خرداد 1395 قم فردا 8 خرداد 1395 قم فردا 9 خرداد 1395 قم فردا 10 خرداد 1395 قم فردا 11 خرداد 1395 قم فردا 12 خرداد 1395 قم فردا 13 خرداد 1395 قم فردا 14 خرداد 1395 قم فردا 15 خرداد 1395 قم فردا 16 خرداد 1395 قم فردا 17 خرداد 1395 قم فردا 18 خرداد 1395 قم فردا 19 خرداد 1395 قم فردا 20 خرداد 1395 قم فردا 21 خرداد 1395 قم فردا 22 خرداد 1395 قم فردا 23 خرداد 1395 قم فردا 24 خرداد 1395 قم فردا 25 خرداد 1395 قم فردا 26 خرداد 1395 قم فردا 27 خرداد 1395 قم فردا 28 خرداد 1395 قم فردا 29 خرداد 1395 قم فردا 30 خرداد 1395 قم فردا 31 خرداد 1395 
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۰۹    
قم فردا: فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه پهپاد سیراف برای نخستین بار در رزمایش بیت المقدس 28 مورد تست عملیاتی قرار گرفته و همچنان جهت ایجاد قابلیت های دیگر مراحل تحقیقاتی را می گذراند ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۹    
این مرجع تقلید با بیان اینکه دشمنان موفق نخواهند شد که بین مردم و چهره های محبوب نظام فاصله بیندازند،گفت:طرح موضوعات جعلی از طرف رسانه های ضد انقلاب مکر و نیرنگ است.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی اقتصاد را مسئله اصلی کشور دانستند و گفتند: شرمندگیم از اینکه جوانی بیکار با دست خالی به خانه می رود کمتر از خود او نیست.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۴    
قم فردا: مشاور رئیس جمهوری گفت: با توجه به رقابت دو بازار پول و سرمایه، سودهای بانکی باعث شده بازار سرمایه از رونق بیفتد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۹    
بخشی از پرونده کرسنت در شعبه ششم دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی مدیر خراسانی مطرح رسیدگی است.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۹    
روند کاهشی تولید خودرو در دومین ماه سال نیز ادامه یافت به طوری که تولید انواع خودرو در فروردین و اردیبهشت امسال با افت 2.8 درصدی همراه شد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۴    
قم فردا: موفقیت ارتش عراق در فلوجه، صدای اعتراض شاهزادگان سعودی را درآورد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۴۴    
قم فردا: رئیس امارات که از 2 سال پیش و پس از سکته در محافل عمومی ظاهر نشده است به مکانی نامعلوم سفر کرد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۴    
انتشار جزئیات قراردادهای جدید نفتی و البته سابقه زنگنه در عقد قراردادهایی مانند کرسنت توجه کارشناسان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود جلب کرده و این بار هم منتقدان از ایرادات اساسی این ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۴    
قم فردا: اندیشکده موسسه واشنگتن نوشت: عملکرد محمد بن سلمان فرزند و جانشین پادشاه عربستان شباهت غیرقابل انکاری با اقدامات جمال پسر حسنی مبارک پیش از سرنگونی پدرش از قدرت و آغاز انقلاب مصر دارد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۹    
قم فردا: نمایندگان مجلس دهم پس از استماع گزارش معاون پژوهشهای اقتصادی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و محسن جلال پور رئیس اتاق بازرگانی به دیدار رهبر انقلاب رفتند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۵۴    
قم فردا: عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: واقعیت این است قطار انقلاب در حال حرکت است و عده ای از آن پیاده می شوند و عده ای سوار می شوند اما آنهایی که بر قطار انقلاب سوار می شوند بسیار بیشتر از ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۴    
قم فردا: وزیر اطلاعات سانسور و خودسانسوری را از آسیب های جدی تحلیل های امنیتی عنوان کرد و گفت: خودسانسوری امری جدی است که تصمیم گیران کشور را از درک حقایق باز داشته و صرفا به توجیه افکار سوق می دهد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۴    
قم فردا: ماموران نیروی انتظامی وارد عمل شده و با ورود به این ویلا 29 دختر و پسر را دستگیر کردند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۴    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، پابلو روئیز وای پیکاسو نقاش، شاعر، طراح صحنه، پیکرتراش، گراورساز و سرامیک کار اسپانیایی و یکی از برترین و تاثیرگذارترین هنرمندان سده 20 میلادی بود. ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۴    
قم فردا: پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: فوت ناشی از مسمومیت با قرص برنج در فروردین امسال 27 درصد رشد داشته که مصرف اشتباه قرص موجود در برنج از دلایل اصلی مسمومیت است.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۴    
قم فردا: با حکم وزیر کشور، سردار علی مؤیدی، قائم مقائم دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر شد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۹    
قم فردا: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از رقابت پنج کاندیدا برای به دست آوردن کرسی ریاست هیأت بسکتبال قم خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۹    
قم فردا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: با توجه به اینکه امسال حدود 6 هزار و 200 هکتار سطح زیر کشت گندم آبی و 1000 هکتار سطح زیر کشت گندم دیم در استان قم داریم ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۹    
قم فردا: آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید با محکومیت اقدامات اخیر تکفیری ها ضد شیعیان پاکستان گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۹    
قم فردا: آمار گمرک نشان می دهد در فروردین امسال واردات از آمریکا افزایش یافته و کالاهایی چون میگو، لودر دست دوم و خودرو از این کشور به ایران وارد شده است.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۴    
قم فردا: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: تکلیف رئیس جدید هیئت بسکتبال قم با برگزاری مجمع انتخاباتی این رشته ورزشی به زودی مشخص می شود.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۴    
قم فردا: رئیس کمیسیون فرهنگی و پژوهشی بنیاد نخبگان گفت: یکی از نیازهای مهم جامعه به روز رسانی اقتصاد حوزوی و انطباق آن با اقتضائات معیشتی مردم است.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۴    
قم فردا: کارشناس معدن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به وجود 67 معدن فعال در این استان، گفت: سالانه 8 میلیارد تومان در معادن قم سرمایه گذاری می شود.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۲۴    
قم فردا: مدیرکل هواشناسی قم از پیش بینی افزایش دمای قم تا پایان هفته خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۱۹    
در شرایطی که 900 میلیون انسان در جهان از گرسنگی رنج می کشند آمارها حکایت از آن دارد که میلیون ها تُن مواد غذایی در رستوران ها و خانه های ما ایرانی ها هدر می رود.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۱۹    
قم فردا: قائم مقام دبیرخانه کانون های مساجد قم گفت: اولین دوره کارگاه نجوم و استهلال ماه مبارک رمضان با مربیگری استاد قلمکاریان اصفهانی در قم برگزار می شود.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۹    
قم فردا: دلار آمریکا با توجه به تعطیلی یک روز بازار جهانی در کانال قیمتی 30.460 ریالی باقی ماند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۹    
قم فردا: پادری ، کشیک قلب و برادر سریال های رمضانی سال 95 در شبکه های یک و دو سیما هستند که از میان چند گزینه قرعه به نامشان افتاده و قرار است در این ماه مبارک روی آنتن بروند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۹    
قم فردا: رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش گفت:براساس ضوابط ثبت نام دانش آموزان پایه های تحصیلی مختلف در مدارس ثبت نام کلاس اولی ها از ابتدای خرداد آغاز شده و سایر دانش آموزان نیز پس از پایان ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: بلندقامتان جوان کشورمان پس از شکست طلسم 52 ساله راهیابی والیبال ایران به المپیک، فضای مجازی را نیز به تسخیر خود در آوردند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: این روزها قیمت برخی خودروها در بازار به قدری بالا است که می توان با پول یک دستگاه خودرو وارداتی یک آپارتمان خرید.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: زلزله ای 2 ریشتری شریف آباد تهران را لرزاند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: اخیراً و همزمان با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و پناه عدم برخورد سریع و به موقع مسئولان امر، کانالی با هدف ترویج روزه خواری و شکستن قبح گناه بزرگ روزه خواری ایجاد شده است.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: اگرچه بسیاری از خانواده ها بر این باورند که زبان فارسی نیاز به آموزش ندارد و کودک خود به خود، این زبان را می آموزد؛ اما نتایج یک تحقیق صورت گرفته میان تعدادی از دانش آموزان کشور ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی رقابت تنگاتنگ بوئینگ و ایرباس را یکی از موانع خرید ایران ایر از ایرباس دانست و گفت: ایرلاین ها به دنبال فاینانس خارجی برای خرید هواپیما هستند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۹    
قم فردا: مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، جذابیت کارت های اعتباری خریدکالا را نسبت به کالا کارت بسیار بیشتر دانست و گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۴    
قم فردا: فقط دو روز تا ماه مهمانی خدا باقی مانده و تلویزیون در تمام شبکه ها با برنامه های ویژه ترکیبی و نمایشی آماده میزبانی از روزه داران است.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۴    
قم فردا: پس از آنکه سرکرده سابق شاخه نظامی گروه تروریستی احرار الشام نپذیرفت که با گروه تروریستی جبهه النصره وارد جنگ شود، ابو عبد الله الشامی جایگزین او شد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۴    
قم فردا: مرتضی میرباقری معاون سیما در حکمی علیرضا برازش را به عنوان مدیر شبکه یک سیما منصوب کرد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۴    
قم فردا: تیم ملی فوتبال لهستان در مرحله نهایی یورو ها سابقه زیادی ندارد. این تیم اروپای شرقی در سال 2008 برای نخستین مرتبه در تاریخ حیات خود به مرحله نهایی یک دوره مسابقات جام ملت ها راه یافت ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۹    
قم فردا: همانند ادعاهای امروز بی بی سی، دستگاه امنیتی- تبلیغی رژیم شاه قبل از پیروزی انقلاب چندبار تلاش کرد تا از طریق رسانه های وابسته ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۹    
قم فردا: محمد بن نایف ولیعهد سعودی در نشست با فرماندهان امنیتی مراسم حج، طرح های امنیتی برای برگزاری این مراسم را مورد بحث و بررسی قرار داد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۹    
قم فردا: رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری گفت: وزیر نفت برای ارائه گزارش در خصوص قراردادهای جدید نفتی به مجلس دعوت خواهد شد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۹    
قم فردا: دبیر انجمن داروسازان ایران با تاکید بر لزوم مشورت بیماران با داروساز درباره نحوه مصرف داروهایشان در ماه مبارک رمضان گفت ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۹    
قم فردا: نیروهای ارتش و مردمی عراق موفق شدند که کنترل ساختمان های دولتی شمال فلوجه را به دست بگیرند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۹    
قم فردا: تکلیف کمیسیون های مجلس شورای اسلامی باید در هفته جاری روشن شود، این در حالی است که بیشترین درخواست ها برای کمیسیون امنیت ملی و کمترین تقاضا برای کمیسیون شوراها و قضایی است.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۴    
قم فردا: راضی باش بر آنچه که خداوند سبحان برایت تقسیم و مقدّر نموده است، تا همیشه بی نیاز باشی، نسبت به همسایگان، دوستان و همنشینان خود نیکی و احسان نما تا مسلمان محسوب شوی.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۹    
قم فردا: نمایندگان مجلس دهم پیش از ظهر امروز با رهبرمعظم انقلاب دیدار می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۹    
قم فردا: جدیدترین قیمتها از انواع خودرو چینی در بازار ایران منتشر شد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۹    
قم فردا: تب فوتبال با آغاز یورو 2016 بالا و بالاتر می رود و در حاشیه برگزاری رقابت های فرانسه می توان به نکات جالب توجهی از پیشینه این رقابت ها رسید.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۹    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، صبح امروز حکم اعدام مرد ژله ای به اتهام فساد فی الارض در ملاءعام و در شهر شیراز اجرا شد. انتهای پیام/
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۴    
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت های اصولگرایان برای انتخابات 96 گفت: جریان اصولگرایی در حال بحث و بررسی بر سر گزینه های احتمالی کاندیداتوری ریاست جمهوری در سال 96 است و پس از ...