جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۵۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای قم فردا 31 خرداد 1395 - qomefarda.ir

قم فردا 29 اسفند 1393 قم فردا 29 اسفند 1394 قم فردا 31 فروردین 1395 قم فردا 31 اردیبهشت 1395 قم فردا 31 تیر 1395 قم فردا 31 مرداد 1395 قم فردا 31 شهریور 1395 قم فردا 30 مهر 1395 قم فردا 30 آبان 1395 قم فردا 30 آذر 1395 قم فردا 30 دی 1395 قم فردا 23 بهمن 1395 قم فردا 30 اسفند 1395 قم فردا 1 خرداد 1395 قم فردا 2 خرداد 1395 قم فردا 3 خرداد 1395 قم فردا 4 خرداد 1395 قم فردا 5 خرداد 1395 قم فردا 6 خرداد 1395 قم فردا 7 خرداد 1395 قم فردا 8 خرداد 1395 قم فردا 9 خرداد 1395 قم فردا 10 خرداد 1395 قم فردا 11 خرداد 1395 قم فردا 12 خرداد 1395 قم فردا 13 خرداد 1395 قم فردا 14 خرداد 1395 قم فردا 15 خرداد 1395 قم فردا 16 خرداد 1395 قم فردا 17 خرداد 1395 قم فردا 18 خرداد 1395 قم فردا 19 خرداد 1395 قم فردا 20 خرداد 1395 قم فردا 21 خرداد 1395 قم فردا 22 خرداد 1395 قم فردا 23 خرداد 1395 قم فردا 24 خرداد 1395 قم فردا 25 خرداد 1395 قم فردا 26 خرداد 1395 قم فردا 27 خرداد 1395 قم فردا 28 خرداد 1395 قم فردا 29 خرداد 1395 قم فردا 30 خرداد 1395 قم فردا 31 خرداد 1395 
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۳    
جمعی از اهالی فرهنگ و شعر و ادب فارسی به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) با مقام معظم رهبری دیدار می کنند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۹    
قم فردا: یک پایگاه آمریکایی با ادعای آمادگی تهران جهت از سرگیری روابط تجاری با واشنگتن، درباره فروش 100 هواپیمای بوئینگ به ایران، این سؤال را طرح کرده که ایران پول بوئینگ را به دلار می دهد یا یورو؟ .
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۴    
قم فردا: وزیر امور خارجه کشورمان که فردا (سه شنبه) به منظور انجام سفری دوجانبه راهی پاریس می شود، چهارشنبه با فرانسوا اولاند رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت وگو خواهد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۴    
قم فردا: در صورتی که باشگاه یونانیِ خواهان مهاجم ملی پوش فوتبال کشورمان تا این هفته نصف مبلغ قرارداد را به حساب او نریزد این بازیکن قراردادش را با این باشگاه امضا نخواهد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۹    
قم فردا: مالک باشگاه نادرشیمی قم گفت: باشگاه نادرشیمی قم تصمیمی مبنی بر تغییر مربی خود ندارد و توافق لازم بر سر ادامه فعالیت سمیه محراب بیگی صورت گرفته است.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۹    
قم فردا: باشگاه ذوب آهن اصفهان تا روز 29 خرداد برای جذب قاسم حدادی فر به باشگاه استقلال زمان داده بود.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۹    
قم فردا: بر طبق حکم دادگاهی در چین، اپل حق اختراع ثبت شده یک شرکت چینی را نقض کرده و همین امر ممکن است به توقف فروش آیفون در چین منجر شود.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۹    
قم فردا: اظهارات جنجالی مقام آمریکایی درباره وضعیت جسمی ولیعهد سعودی موثق نیست، بلکه آمریکا در حال برنامه ریزی برای اجرای سناریویی درباره سرنوشت پادشاهی عربستان و به قدرت رساندن بن سلمان دارد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۹    
قم فردا: اگر چه ساخت تراشه هایی با هسته های فراوان و قدرت پردازش بالا چندان عجیب نیست، اما UC Davis یک واحد پردازنده مرکزی یا سی پی یو به نام KiloCore با هزار هسته ساخته است.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۹    
قم فردا: مدیر امور بین الملل شرکت نفت با بیان اینکه ژاپن بیش از 200 هزار بشکه از ایران نفت وارد کرده است، گفت: کاهش ظرفیت پالایشی به مهمترین چالش صادرات نفت به ژاپن تبدیل شده است.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۴    
قم فردا: نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه مسئولان استان قم باید برای ریزگردها فکری بکنند، نسبت به خطر ریزگردهای نمکین هشدار داد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۴    
قم فردا: شهردار قم با مصوبه شورای اسلامی شهر، اختیارات حقوقی خود را به مدیرکل حقوقی شهرداری تفویض کرد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۴    
قم فردا: معاون فرهنگی ستاده عمره و عتبات دانشجویی استان قم گفت: دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه های قم در قالب 17 کاروان به عتبات عالیات اعزام می شوند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۴    
رئیس شورای هیئت های مذهبی قم با اشاره اینکه ماه رمضان از اهمیت خاصی برخوردار است،گفت:1700 هیئت مذهبی در قم وجود دارد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۹    
قم فردا: نباید از نقش واسطه ها و دلال ها غافل شد. ازآن جاکه خرید و فروش نوزادان می تواند درآمدهایی برای واسطه ها داشته باشد، آن ها به این کار دامن می زنند ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۴    
رهبر معظم انقلاب، سه شنبه هفته گذشته در دیدار سران قوا و مسئولانکشوری و لشکری فرمودند: جمهوری اسلامی ابتدائاً برجام را نقض نخواهد کرد، زیرا وفای به عهد ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۹    
قم فردا: با وجود اینکه دولت می گوید در دو سال گذشته حدود 1.2 میلیون شغل ایجاد شد اما گزارش جدید وزارت کار نشان می دهد در فاصله زمستان 92 تا 94 بر تعداد بیکاران مطلق کشور 515 هزار نفر افزوده شده است.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۹    
قم فردا: ارادت امام(ره) به میرزا جواد آقا ملکی تبریزی چنان بود که وقتی از پاریس به ایران بازگشتند، در قم بر مزار ایشان حاضر شدند؛ زانو زدند و با گوشه ای از پارچه عمامه خود ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۹    
قم فردا: معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برای برخی از قبح شکنی ها دست هایی در کار است، چراکه برخی افراد برای حرمت شکنی در قم نقشه دارند و با برنامه فعالیت های خود را دنبال می کنند ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۹    
قم فردا: یکی از مراجع تقلید ابعاد مختلف مسأله شفاعت در دین مبین اسلام را تشریح کرد و گفت: همه فرق اسلامی شفاعت را قبول دارند در حالی که وهابیون مقامات انبیا و اولیا را پایین می آورند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۹    
قم فردا: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، از ارائه خدمات مشاوره ای برای سرمایه گزاری در تاسیسات گردشگری استان خبر داد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۹    
قم فردا: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به جنایت های فراوان وهابیت، گفت: آل سعود در پوشش فرائض دینی بزرگترین منکرها را انجام می دهد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۴    
قم فردا: باتصمیم جدید دولت، 220دستگاه خودروی شورلت آمریکایی ثبت سفارش شده می توانند وارد بازار ایران شوند، این درحالی است که مقام معظم رهبری خردادماه مخالفت صریحی با واردات این نوع خودروها داشته اند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۴    
قم فردا: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اولویت کاری کمیسیون متبوع خود در دوره دهم مجلس را تشریح کرد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۴    
قم فردا: رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم گفت:ادعای مطرح شده از سوی مجله وال استریت ژورنال پیرامون کشف ذرات اورانیوم به منظور دسترسی ایران به سلاح های هسته ای در دولت گذشته صحت ندارد و یک ادعای بی اساس است.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۹    
قم فردا: استفاده از شیوه های مناسب جمع آوری،دفن ،بازیافت زباله ها و ترویج الگوی مناسب مصرف می تواند موجب کاهش هزینه ها در تولید مواد خام و کاهش آلودگی محیط زیست شود.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: اردوی 11 روزه تیم ملی فوتبال ایران در کشور ارمنستان با تصمیم کادر فنی لغو شد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: موقع خداحافظی دوست حاج حمید و همسرشون تعارف کردند که برای ناهار بمانیم. گفتیم ان شاءالله یک فرصت دیگر می آییم ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: گروه های تروریستی در سوریه در 24 ساعت گذشته، سه نوبت و از زمان برقراری آتش بس در اوایل اسفند ماه 94 تاکنون 689 بار آتش بس را نقض کرده اند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: معاون وزیر صنعت با بیان اینکه با پیگیری بانک مرکزی، مشکل بانکی ایران با کشورهای اروپایی کاملا حل شده است، گفت: فاینانس هایی از کره، آلمان، ایتالیا و فرانسه برای معادن گشایش می یابد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۴    
قم فردا: هفته نخست لیگ جهانی والیبال در سطح یک با 18 مسابقه در مدت 4 روز پیگیری شد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۹    
قم فردا: توسعه دهندگان اپلیکیشن موفق به طراحی یک برنامه جدید شدند که موقعیت و حرکت اجرام آسمانی را در لحظه به شما نشان می دهد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۴    
محمد رضا عارف پس از کناره گیری در انتخابات ریاست دائم مجلس شورای اسلامی این بار در حالی که برای کاندیداتوری ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات ابراز علاقه کرده بود در اقدامی ترجیح داد کنار بکشد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۹    
قم فردا: 3فضانورد که مأموریت شان در ایستگاه فضایی به پایان رسیده بود از فضا به زمین بازگشتند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۹    
قم فردا: مصطفی با عشق با تامسن ازدواج می کند. اما ظاهرا عشق مورد انتظار چمران نبوده است. چمران بعد از ماجرای جنگ 1967 اسرائیل تصمیم به ترک آمریکا می گیرد ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۴    
قم فردا: شعبان بی مخ سرکرده زورگیران شمال پایتخت در تعقیب و گریز پلیسی تسلیم قانون شد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۴    
قم فردا: کارشناسان صهیونیست با اشاره به تحولات اخیر در صحنه فلسطین و رژیم صهیونیستی پیش بینی کردند که دامنه انتفاضه قدس در ماه رمضان گسترش خواهد یافت.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۴    
قم فردا: 4 بازیکن همچنان در تیررس استقلالی ها برای خرید در فصل نقل و انتقالات هستند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۹    
قم فردا: رئیس جمهوری ترکیه از شکست های سنگین تیم ملی کشورش در جام ملت های 2016 اروپا به شدت ابراز تاسف کرد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۹    
قم فردا: در این صف برای دفاع از ایران، از علی اکبر صادقی نقاش تا پرویز پرستویی بازیگر و استاد محمدرضا لطفی دیده می شوند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۹    
قم فردا: افشای فیش های حقوق میلیونی که در داخل و در همین سیستم پرداخت شد مردم را حیرت زده انگشت به دهان گذاشت انتظار حداقلی مردم این بود ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۹    
قم فردا: یک سازمان حقوقی در گزارشی اعلام کرد که دادگاه های مصر تا کنون 734 معارض این کشور را به اعدام محکوم کرده اند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۴    
قم فردا: با ابراهیم رفتیم مقر سپاه، مسئول مربوطه شروع به صحبت کرد: ابوجعفر، اسیر عراقی که شما با خودتان آوردید، بیسیم چی قرارگاه لشکر چهارم عراق بوده ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۹    
قم فردا: شهید مصطفی چمران الگویی شایسته برای مجاهدان و پیشتازان مبارزه با نظام سلطه و استکبار در کشورهای اسلامی است ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۹    
قم فردا: روزنامه استقلال جوان از سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری و یعقوب کریمی به عنوان 3 کاپیتان اول استقلال در فصل جدید نام برد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۹    
قم فردا: برخی فدراسیون های ورزشی در آستانه المپیک 2016 به جای اینکه بدون دغدغه نمایندگان المپیکی ایران را آماده نبرد بزرگ کنند ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۴    
قم فردا: خوردن موز و پرتقال در سَحَری هم چربی را می سوزاند و هم افسردگی را برطرف می کند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۴    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، تصویری از محموله صادراتی شرکت ارج به مقصد پایتخت اردن که در سال هزار و سیصد و چهل و یک خورشیدی ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۴    
قم فردا: این حمله دوشنبه صبح در جاده کابل به جلال آباد، شهری در شرق افغانستان، صورت گرفت. پلیس افغانستان اعلام کرد عامل انتحاری پیاده بود.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۴    
قم فردا: رزمندگان عراقی پس از پاکسازی کامل محلات جنوبی، مرکزی و شرقی فلوجه حملات وسیعی را برای سیطره بر محلات شمالی و شرقی این شهر ادامه می دهند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۴    
قم فردا: سرانجام سرنوشت پرونده پارازیت و آسیب زا بودن آن با رای دادگاه مشخص شد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۹    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر لزوم وحدت ملت عراق در برابر گروه های تروریستی و داعش گفت: پیروزی که ارتش عراق در فلوجه به دست آورد می تواند مقدمه ای برای شکست و نابودی داعش در این کشور شود.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۰    
قم فردا: رئیس شورای فرهنگی- اجتماعی زنان از فعالیت غیرقانونی برخی سونوگرافیست ها انتقاد کرد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۰    
قم فردا: مدیرعامل یک تعاونی مسکن با اشاره به این که بانک مسکن با ادعای نبود اعتبارات از پرداخت تسهیلات به مسکن مهر خودمالکی با سود 4 درصدی خودداری می کند ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۰    
قم فردا: رسانه های نزدیک به ارتش سویه تصاویر جدیدی از نبردهای سنگین جاری در محور جنوبی شهر حلب میان نظامیان سوری و گروه های هم پیمان آن با تروریستهای تکفیری عضو ائتلاف جیش الفتح منتشر کرده اند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۵    
قم فردا: موضوع حقوق های نجومی از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری با انتشار فیش های مدیران بیمه مرکزی شروع شد ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۵    
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، روزنامه خراسان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: بر اساس ابلاغیه جدید یک مقام مسئول به تعدادی از ادارات و سازمان های دولتی ...
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۵    
قم فردا: جفری ساکس ، این نام هر فرد ایرانی را به یاد فتنه 88 می اندازد و پول هایی که این سرمایه دار آمریکایی در آن سال برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هزینه کرده بود.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۵    
قم فردا: خبرگزاری رویترز از انفجار در اتوبوس حامل کارکنان دولتی در شهر کابل پایتخت افغانستان گزارش داد.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۵    
قم فردا: قیمت پراید 131SE مدل 1392 با کارکرد 71 هزار کیلومتر 16 میلیون و 300 هزار تومان است.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۵    
قم فردا: در ادامه عملیات رزمندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه برای پاکسازی شمال استان ساحلی لاذقیه این کشور، روز گذشته 3 تن از فرماندهان گروه فیلق الشام در درگیری های منطقه عین عیسی به هلاکت رسیده اند.
قم فردا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۰    
قم فردا: امام حسن علیه السلام: هرگز قرآن را چنان که شایسته تلاوت است تلاوت نمی کنید تا آنها را که تحریفش کردند بشناسید ...