یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۵May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 22 اسفند 1395 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 31 فروردین 1395 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1395 قدس آنلاین 31 خرداد 1395 قدس آنلاین 31 تیر 1395 قدس آنلاین 31 مرداد 1395 قدس آنلاین 18 شهریور 1395 قدس آنلاین 16 اسفند 1395 قدس آنلاین 17 اسفند 1395 قدس آنلاین 18 اسفند 1395 قدس آنلاین 19 اسفند 1395 قدس آنلاین 20 اسفند 1395 قدس آنلاین 21 اسفند 1395 قدس آنلاین 22 اسفند 1395 قدس آنلاین 23 اسفند 1395 قدس آنلاین 24 اسفند 1395 قدس آنلاین 25 اسفند 1395 قدس آنلاین 26 اسفند 1395 قدس آنلاین 27 اسفند 1395 قدس آنلاین 28 اسفند 1395 قدس آنلاین 29 اسفند 1395 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۷    
رئیس اداره پیشگیری از حوادث مرکز اورژانس کشور، گفت: بیشترین مصدومان حوادث چهارشنبه سوری زیر 30 سال سن دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۸    
وزیر بهداشت گفت: در حوزه فعالیت خودم در چشم پزشکی در سالهای مختلف، در حوادث چهارشنبه آخر سال چشم های زیادی را پیوند زدم یا چشم آنها تخلیه و یا نابینا شدند
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۸    
اعضای بدن دانش آموز 13 ساله که دچار مرگ مغزی شده بود به 3 بیمار نیازمند عضو، اهدا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۷    
استفاده از گرافیک پیشرفته و بهره وری از دوربین دوگانه برای واقعیت افزوده، از بزرگترین پیشرفت های آیفون 8 به شمار می روند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۴    
دزدان، خودروی پژوی زنی را به همراه دختر هشت ماهه اش که داخل ماشین خواب بود، ربودند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۴    
رشت- رئیس اداره اوقاف شهرستان رشت با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از 26 اسفندماه در بقاع متبرکه آغاز خواهد شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۷    
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پی حوادث بحرین نامه سرگشاده و مهمی خطاب به دبیرکل سازمان ملل و مقامات مهم بین المللی نوشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۲    
سمنان- رئیس مرکز عمران حوزه های علمیه خواهران گفت: 11 مدرسه علمیه در استان سمنان در حال احداث است که تعدادی از آن همچنان نیمه کاره باقی مانده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۳    
بجنورد- معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از برپایی مراسم لحظه سال تحویل در27 امامزاده شاخص استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۲    
یزد - استاندار یزد گفت: در حال حاضر 4 واحد بزرگ صنعتی و معدنی 70 درصد مالیات استان یزد را تامین می کنند واینکه گفته می شود از واحدهای کوچک مالیات بیشتری دریافت می شود صحیح نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۲    
یاسوج- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از ثبت چهار اثر معنوی این استان در فهرست آثار ملی کشور خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۷    
متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، افزایش سن، زمینه های ژنتیکی و ضربه وارد شده به ستون فقرات را از عوامل زمینه ساز آرتروز عنوان کرد و گفت: درمان قطعی برای آرتروز وجود ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۰    
ایلام- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: در نوروز 96 همانند سنوات گذشته ازتوان همیاران پلیس و فرهنگیاران ترافیک جهت کنترل تخلفات و کاهش سوانح ترافیکی استفاده خواهیم کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۲    
تربت جام مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تربت جام از اختتامیه مسابقات قرآنی استانی یادواره شهدای مقاومت مجتمع های شبانه روزی دخترانه و پسرانه شهرستان های فریمان، سرخس، باخرز ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۸    
مشهد- یک جوان مجارستانی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۷:۲۴    
اهواز - سرانجام پس از 36 سال، مزار شهید موسی بختور نخستین شهید دوران دفاع مقدس نوسازی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۷:۲۱    
اصفهان- شهردار اصفهان تاکید کرد: جشنواره فرهنگی جاده ابریشم اصفهان و کره جنوبی می تواند آغازگر فصلی نوین برای انتقال تجارب ایران و کره در ابعاد گوناگون باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۷:۱۸    
مشهد- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی سفرهای نوروزی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۷:۱۸    
اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح آرامش هفت خبر داد و گفت: در این طرح انتظامی 145 معتاد تابلو دستگیر و پنج محل فروش مواد افیونی پلمپ شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۷:۱۵    
بنابر مطالعات جدید مصرف مقدار زیاد پنیر "چدار" و پنیر خامه ای می تواند خطر ابتلا به سرطان پستان را افزایش دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۵:۱۲    
نخست وزیر ترکیه در اظهاراتی تهدیدآمیز تأکید کرد که آنکارا به زودی ، شدیدترین پاسخ ممکن را به اقدامات هلند علیه وزرای ترکیه خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۳:۱۰    
تعداد زیادی سگ ولگرد اطراف کاخ های سلطنتی رضاخان عوعو می کردند و شاه که در کاخ مرمر اقامت داشت از این بابت بسیار خشمگین و ناراضی بود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۴:۰۰    
در پی انتشار شایعاتی مبنی بر این که در پرداخت خسارت شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو مشکلاتی پیش آمده است؛ رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران این موضوع را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۲:۰۸    
در سال 2015 فاروم بین المللی اقتصادی، بحران آب را به دلیل اثراتی که بر جامعه دارد خطر شماره یک دنیا ارزیابی کرد و به همین دلیل در بسیاری از کشورها استفاده از منابع جایگزین برای تامین آب رفته رفته به ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۱:۰۲    
محققان هشدار دادند زنانی که موهای خود را رنگ می کنند و یا از روش های هورمونی برای پیشگیری از بارداری استفاده می کنند، در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه هستند .
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۱:۲۳    
شگرد قاچاقچیان در جاسازی تریاک به جای مغز تخمه ژاپنی با هوشیاری ماموران گمرک حوزه 3 امانات پستی فرودگاه امام خمینی(ره) لو رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۰    
با حضور هیأت وزارت امنیت عمومی جمهوری خلق چین در تهران، نشست های مقدماتی سومین کارگروه مشترک امنیتی ایران و چین آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۴۱    
کرمان- مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان گفت: در راستای توسعه اقتصادی روستاها 100 صندوق خرد روستایی در شهرستان قلعه گنج تشکیل شده و تاکنون بالغ بر دو میلیارد و 40 میلیون تومان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۸    
مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی اینتر عملکرد تیمش برابر آتالانتا را ستود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۸    
بجنورد- معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: با هوشیاری و بصیرت مرزنشینان، امروز هر توطئه ای قبل از اجرا در مرزها شکست می خورد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۸    
یزد - رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت یزد استان یزد گفت: بانک اطلاعاتی صنایع شامل تمام واحد ها ی صنعتی استان می شود این بانک به صورت مداوم در حال بروزرسانی است .
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۸    
کرمان- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمان گفت: نظارت بر 79 شرکت مسافربری و رفتار رانندگان در ایام نوروز تشدید می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۲۳    
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که هرگونه محاکمه شیخ عیسی قاسم و رفتار اهانت آمیز نسبت به ایشان واکنش های بسیار تندی را در داخل بحرین و سطح جهان اسلام به همراه خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۲۰    
وزیر امور خارجه به اتهام زنی های تاریخی نخست وزیر اسرائیل در مسکو علیه ایرانیان در توئیتر پاسخ داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۲۰    
مدیرعامل اپلیکیشن درخواست آنلاین تاکسی با مجوز از شهرداری تهران گفت: با توجه به این که ممکن است مردم نگاه مثبتی به راننده های تاکسی نداشته باشند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۲۰    
سکته مغزی با نشانه هایی قابل پیش بینی است که در صورت دانستن آنها در زمان طلایی می توان از مرگ افراد جلوگیری کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۸    
هری کین، مهاجم انگلیسی تاتنهام در جریان دیدار این تیم برابر میلوال دچار مصدومیت شدیدی شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۰۲    
مهاجم ایرانی المپیاکوس بلافاصله پس از حضورش در زمین برابر آترومیتوس گلزنی کرد تا روند ناکامی های تیم اش قطع شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۶    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب در اطلاعیه ای اعلام کرد: به دنبال انتشار اسامی 14 نفر از سوی برخی رسانه ها به عنوان منتخبان مجمع ملی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی به استحضار می رساند موضع رسمی جبهه مردمی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۰    
در پی قتل یک ورزشکار پرورش اندام در اصفهان، قاتل این جنایت با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان دستگیر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۷    
سخنگوی کرملین گفت: مسکو از رابطه با دولت جدید آمریکا در دو ماه نخست ناامید شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۲    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه از فرانسوا اولاند به دلیل عدم همراهی با کشورهای اروپایی در ممانعت از برگزاری تظاهرات طرفداران همه پرسی ترکیه، به شدت انتقاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۲    
ارتش نیجریه 211 غیر نظامی را که توسط گروه تروریستی بوکو حرام در ایالت بورنو در شمال شرق این کشور ربوده شده بودند، آزاد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۳۲    
شاید برخی از مردان از دو جهت بدشانسی آورده باشند، چرا یک پژوهش جدید نشان می دهد رابطه ای ژنتیکی میان قد کوتاه و طاسی زودرس وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۹    
عارف اعلام کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اصلاح طلبان از حسن روحانی حمایت می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۹    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از رد طرح ایجاد منطقه آزاد اقتصادی بنیاد برکت در جلسه این کمیسیون خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۹    
سخنگوی عملیات مشترک عراق با انتشار بیانیه ای هر گونه بدرفتاری با مردم مناطق آزاد شده توسط نیروهای ارتش یا بسیج مردمی این کشور را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۰    
یک فعال بخش کشاورزی از تولید کود سولفات پتاسیم در کشور خبر داد و گفت: سالانه 700 هزار تن از این نوع کود وارد می شود که ظرفیت 50 هزار تن در راستای اقتصاد مقاومتی در داخل کشور ایجاد شده و از خروج 60 ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۷    
ستاد گردشگری شهرداری تهران در نظر دارد با فرارسیدن نوروز 96، تورهای تهرانگردی را با 4عنوان تور یک روزه، تورهای نیم روزه،تورهای پیاده روی و تورهای سبز(دوچرخه سواری) برگزار کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۶    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: اتحاد بین افرادی که خدمات عالی عتبات مقدس را دارند، می تواند مبدا حرکت تازه ای به نفع عالم شیعه و پیروان مکتب اهل بیت(ع) باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۶    
منابع عراقی از آخرین تحرکات مذبوحانه داعش در غرب این کشور و مین گذاری مناطق مرزی خبر دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۶    
مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس با طرح این ادعا که که مسکو به دنبال انجام حملات سایبری علیه احزاب سیاسی این کشورهاست، خواستار افزایش امنیت شبکه احزاب این کشور شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۳    
ارتش پاکستان از رونمایی سامانه دفاع هوایی هدف متحرک خود که به دتازگی از چین تحویل گرفته خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۳    
جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد که وقوع انفجار تروریستی در دمشق نشانگر دروغ بودن مواضع کشورهای مدعی آزادی و عدالت به ویژه آمریکا است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۳    
معاونت قوانین مجلس و معاونت پژوهش های سیاسی و حقوقی مرکز پژوهش های مجلس در دو اظهارنظر جداگانه تعیین محدودیت ظرفیت در حرفه وکالت را خلاف قانون دانستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که سیاست اشتباه تعداد زیادی از کشورهای اروپایی در قبال سوریه و منطقه موجب گسترش تروریسم در منطقه شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۰    
بریت مک گورک اعلام کرد که نخست وزیر عراق هفته آینده با رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن دیدار می کند و سفر چند هفته پیش وزیر خارجه سعودی به بغداد واقعا خوب بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۲۰    
سناتور مک کین، رهبر جمهوریخواهان کنگره آمریکا با انتقاد تلویحی از ادعاهای ترامپ در خصوص شنود تلفنی وی توسط دستگاه های اطلاعاتی دولت اوباما، خواستار ارائه مدرک در این زمینه شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۷    
دولت دستورالعمل چگونگی اجرای طرح حمایت غذایی شامل گوشت قرمز، مرغ، برنج، ماکارونی، حبوبات، لبنیات، روغن مایع، رب و خرما را برای 3 میلیون و 753 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد، تصویب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۷    
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جزئیات فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه عسلویه را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۴    
آلان بکر نماینده پارلمان سوریه تاکید دارد آمریکا در مبارزه با تروریسم جدی نیست وگرنه با ایران، روسیه و دولت دمشق در این زمینه همکاری می کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۲:۱۱    
رسانه های محور غربی-صهیونیستی طبق برآوردهای پیشین روسیه، با پیگیری یک جنگ روانی تخریب روابط ایران و روسیه را در دستور کار خود قرار داده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۸    
ضمن بررسی مقاصد سفر و تنوع قیمت ها و خدمات تور، صرفاً از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز و معتبر تور خریداری کنید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۸    
سازمان دیده بان حقوق بشر با بیان اینکه حملات ائتلاف متجاوز سعودی در یمن، در سطح جنایت جنگی است، خواستار توقف صادرات سلاح به عربستان شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۳۸    
تیم فوتبال لیورپول در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر انگلیس برابر برنلی پیروز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۳۲    
دعوای بین پلیس راهور و کانون سردفتران بر سر مرجع ثبت سند مالکیت خودرو با قطعنامه دیروز رئیس قوه قضاییه تمام شد و مشکلات مردم کاهش خواهد یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۲۰    
حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، امروز از تانک جدید کرار رونمایی و همزمان خط تولید انبوه این تانک را در صنایع زرهی بنی هاشم دورود در استان لرستان افتتاح کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۷    
تشدید تنش ها میان ترکیه و برخی کشورهای اروپایی موجب شد اتحادیه اروپا کمک مالی به این کشور را لغو کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۱    
اداره کل استاندارد استان تهران گفت: عرضه هرگونه طلای بدون کد شناسایی یا دارای کدهای ابطال شده و نیز مصنوعات طلای قاچاق جرم است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۸    
نیما کرمی با انتشار عکسی مربوط به 16 سال پیش با هومن حاجی عبدالهی، به طنز نوشت: خدا رو شکر الان هر دو بزرگ شدیم و قیافه هامون قابل دیدنه.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۵۹    
در حالی دومین سفارش هواپیمای ایرباس به ایران تحویل داده شد که پیش از این در کلمبیا و به سفارش این کشور ساخته شده بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۷    
تیم فوتبال بارسلونا در نخستین بازی پس از پیروزی تاریخی برابر پاریسن ژرمن به مصاف دیپورتیوو لاکرونیا رفت و برابر این تیم شکست را پذیرا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۴۴    
معاون سیاسی سپاه گفت: حضور ما در سوریه مستشاری است که با درخواست دولت این کشور صورت گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۲    
با گذشت هشت سال از عرضه سیستم عامل موبایلی اندروید، این سیستم عامل در حال تسخیر سریع دنیای فناوری است و به زودی از سیستم عامل قدیمی و شناخته شده ویندوز هم پیشی خواهد گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۹    
وزارت کشور عربستان اعلام کرد یک نوجوان 16 ساله در جریان عملیات نیروهای امنیتی در شرق این کشور به شدت زخمی شد و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۳    
وزیر امور خارجه فرانسه از ترکیه خواست تا از خود خویشتنداری نشان داده و از تشدید اوضاع با کشورهای عضو اتحادیه اروپا خودداری کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۳    
سامسونگ برای طی کردن پله های تکنولوژی با قابلیت حسگر های انگشت بر خلاف گذشته رفتار خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۷    
پارک گئون های رئیس جمهور کره جنوبی که 20 اسفند ماه سال جاری (جمعه گذشته) توسط دادگاه قانون اساسی این کشور به اتهام فساد از قدرت کنارگذاشته شده بود، امروز و با گذشت دو روز از صدور این رأی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۲    
یک پیشگو، مدعی شده است که دونالد ترامپ رئیس }مهور ایالات متحده آمریکا ترورو خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۰    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می شوید؟ گفت: من پیرمرد شده ام. کاندیدا باید جوان باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۰    
باهنر، دبیر کل جبهه پیروان در مورد فضای کلی انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شورای شهر اسلامی گفت: ما یک سری تجربیات داریم که ممکن است تکرار نشود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۰    
وزارت خارجه هلند اعلام کرد که با وجود تنش های به وجود آمده در روابط آمستردام - آنکارا، تصمیمی برای عذرخواهی از ترکیه ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه از رد مصوبه مجلس در ماده 38 برنامه ششم درباره حقوق مدیران توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۴    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: روزانه 8 هزار تُن زباله در پایتخت تولید می شود که 40 تا 45 درصد از آن پسماند خشک است و همچنین روزانه 50 تُن پسماند حجیم و 30 کیلومتر فیلتر سیگار در شهر ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۸    
134 نفر از کارشناسان سیاست خارجی و مقامات سابق آمریکایی در نامه ای، فرمان بازبینی شده دونالد ترامپ در خصوص ممانعت از ورود اتباع 6 کشور مسلمان از جمله ایران را محکوم کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۸    
تیم فوتبال تاتنهام با پیروزی پرگل مقابل میلوال به مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی انگلیس راه یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۸    
تشخیص اینکه در زمان لاگین در یک سایت، فرد تلاش کننده برای این کار یک انسان است یا یک ربات برنامه ریزی شده، کار ساده ای نیست. اما گوگل برای حل این مشکل راه حل جدیدی یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۳۵    
تیم فوتبال ناپولی در ادامه هفته بیست و هشتم رقابتهای سری آ ایتالیا برابر کروتونه پیروز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۹    
پوسیدگی ها همان عفونت های باکتریایی هستند که به واسطه فعالیت اسیدهای مخرب ایجاد می شوند و درنهایت می توانند دندان ها را سوراخ کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۴    
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: با پیگیری های مستمر و همکاری استانداری کردستان، تمامی کولبران این استان ، می توانند از حمایت های صندوق بیمه برخوردار شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۸    
سخت افزار - اپل شماره یک پشتیبانی فنی مجله Laptop Mag با کسب 93 امتیاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۹    
عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی گفت که قطعاً جریان اصلاح طلبی در سال 88 اشتباهاتی داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۳    
عملیات پاکسازی در 5 ولایت، بازداشت 8 قاچاقچی مواد مخدر، احتمال دست داشتن یک دکتر در فاجعه بیمارستان 400 تخت خوابی و کشته شدن 3 جوان در ننگرهار مهمترین رویدادهای امنیتی 22 اسفند افغانستان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۴    
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد مجددا از رییس جمهور این کشور درخواست کرد تا توافق اتمی با ایران که تابستان سال 2015 منعقد شد را به فوریت پاره کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۱    
ارومیه- روستای مافی کند با جمعیت 220 خانوار و یک هزار نفر جمعیت در شمال شهر سلماس در استان آذربایجان غربی قرار گرفته است و دارای هنرمندان چیره دستی است که با کمترین امکانات نیمی از تولیدات مجسمه های ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۳۵    
نگارش متن های ویژه برنامه نوروز دورهمی آغاز شده و تنها سروش جمشیدی به عنوان بازیگر سری قبل حضورش در این ویژه برنامه قطعی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۹    
در حاشیه بازی تیم ملی فوتسال ایران و عراق، 2 هزار فالوده شیرازی بین تماشاگران پخش شد!
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۹    
در چند سال اخیر فیلم هایی درباره دهه60 ساخته شده است ازجمله ماجرای نیمروز و سیانور و خود توحیدی نیز فیلمنامه امکان مینا را نوشته که چند ماه قبل اکران شد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۹    
پیشنهاد جالب کاکا به نیمار مبنی بر تغییر نام سوژه طنز و کاریکاتور شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۶    
سرمربی تیم شهرداری ارومیه فرهنگ سازی را علاوه بر پول، برای حرفه ای شدن لازم داریم.