یکشنبه ۳۰ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۰May 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 13 فروردین 1399 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1399 قدس آنلاین 31 خرداد 1399 قدس آنلاین 31 تیر 1399 قدس آنلاین 31 مرداد 1399 قدس آنلاین 31 شهریور 1399 قدس آنلاین 30 مهر 1399 قدس آنلاین 30 آبان 1399 قدس آنلاین 30 آذر 1399 قدس آنلاین 30 دی 1399 قدس آنلاین 30 بهمن 1399 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 1 فروردین 1399 قدس آنلاین 2 فروردین 1399 قدس آنلاین 3 فروردین 1399 قدس آنلاین 4 فروردین 1399 قدس آنلاین 5 فروردین 1399 قدس آنلاین 6 فروردین 1399 قدس آنلاین 7 فروردین 1399 قدس آنلاین 8 فروردین 1399 قدس آنلاین 9 فروردین 1399 قدس آنلاین 10 فروردین 1399 قدس آنلاین 11 فروردین 1399 قدس آنلاین 12 فروردین 1399 قدس آنلاین 13 فروردین 1399 قدس آنلاین 14 فروردین 1399 قدس آنلاین 15 فروردین 1399 قدس آنلاین 16 فروردین 1399 قدس آنلاین 17 فروردین 1399 قدس آنلاین 18 فروردین 1399 قدس آنلاین 19 فروردین 1399 قدس آنلاین 20 فروردین 1399 قدس آنلاین 21 فروردین 1399 قدس آنلاین 22 فروردین 1399 قدس آنلاین 23 فروردین 1399 قدس آنلاین 24 فروردین 1399 قدس آنلاین 25 فروردین 1399 قدس آنلاین 26 فروردین 1399 قدس آنلاین 27 فروردین 1399 قدس آنلاین 28 فروردین 1399 قدس آنلاین 29 فروردین 1399 قدس آنلاین 30 فروردین 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1399 
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۵ - ۱۳:۰۵    
گرگان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از خسارت 90 میلیارد ریالی به راه های این استان بر اثر بارش های اخیر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۸:۲۰    
در نظرسنجی جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بهترین های این قاره در تاریخ جام جهانی، علیرضا بیرانوند در رده نخست قرار دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۰    
همدان_ معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت : 30 در صد مصرف اب استان افزایش داشته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۷:۵۰    
خوزستان- سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان از تعطیلی بانک ها و بیمه های بازرگانی و... در 24 ساعت آینده استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۶:۳۴    
جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فرودین ماه تاکنون 112 هزار و 918 دستگاه خودرو در جاده های این استان بازگردانده شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۵:۳۱    
بطور اتفاقی و مثل تمام مردم عادی برای تست دهی در سریال پایتخت رفتم و خداراشکر میکنم که نظر جناب محسن تنابنده مثبت بود و برای نقش "بهروز" انتخاب شدم
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۱:۵۶    
بارش باران همراه با رعد و برق و رگبار از امروز در نقاط مختلف خراسان رضوی آغاز می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۱:۲۹    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 8 استان کشور خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۱:۱۷    
دفترچه راهنمای استفاده از شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) به منظور فعالیت هایی که جهت اجرای این طرح لازم است ذی نفعان این شبکه باید به انجام رسانند، منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۰    
وزیر نیرو گفت: در برخی از مناطق، مصرف آب نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از 40 درصد افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۱۰:۰۶    
وزیر علوم با صدور پیامی درگذشت استاد برجسته ریاضی و آمار را تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۴    
زمان پایان سریال های نوروز 99 را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۴    
در ایام پرفیض نیمه ماه شعبان هیأت رزمندگان اسلام با مشارکت گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما برنامه های ویژه ای در رسانه ملی برگزار می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۰۹:۲۱    
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش درباره انتشار شایعاتی مبنی بر شهادت جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت، گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۰۸:۴۲    
تست ابتلا به کرونای 26 هزار آمریکایی طی 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان در این کشور به 214 هزار و 500 نفر برسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۰۲:۱۶    
متخصصان انرژی می گویند با سقوط قیمت نفت، افت تقاضا و سقوط سرمایه گذاری ها، امسال آمریکا قطعاً جایگاه خود به عنوان تولیدکننده شماره 1 نفت در جهان را از دست خواهد داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۰۱:۰۶    
تیم ملی والیبال ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا، از لیگ ملت های 2020 انصراف داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۰۰:۰۰    
رئیس فراکسیون الفتح در پارلمان عراق اعلام کرد رئیس جمهور این کشور طی دو روز آینده تحت بازخواست قانونی قرار خواهد گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ - ۰۰:۳۰    
دکتر محمدمهدی طهرانچی بخشنامه امور اداری و آموزشی دانشگاه در دوره فاصله گذاری اجتماعی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها و واحدهای ویژه ابلاغ کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۳:۴۸    
پس از این که رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که آمریکا باید منتظر 2 هفته بسیار بسیار دردناک باشند و نرخ مرگ ومیر ویروس کرونا در این کشور به شدت بالا خواهد رفت، سهام جهان به شدت سقوط کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۳:۲۱    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران رعایت توصیه های بهداشتی توسط مردم در روز طبیعت را بسیار ستودنی عنوان کرد و گفت: ممکن است در روزهای اخیر شاهد کاهش نسبی میزان شیوع بیماری باشیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۲:۵۱    
رزم ناو ترکیه ای مواضع نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی را در غرب طرابلس هدف قرار داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۲:۳۰    
وزیر کشور طی پیامی از هموطنان برای رعایت کامل و ستودنی طرح فاصله گذاری اجتماعی تشکر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۲:۲۷    
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان گفت: با اقدام به موقع نیروهای حراست، عملیاتی و انتظامی تلاش برای سرقت از خط لوله انتقال بنزین اهواز - تهران ناکام ماند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۲:۰۳    
رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر طی تهدیدهایی پوشالی، به ایران در خصوص حمله احتمالی به نیروهای آمریکایی هشدار داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۱:۵۷    
بر اساس آمارهای رسمی منتشر شده از سوی نهادهای دولتی آمریکا، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور به بیش از 200 هزار نفر رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۱:۲۱    
شهرداری منطقه 7 ، مدیرکل امور اجرایی کمیسیون های ماده 100 از جمله سوابق کاری مرحوم نگهبان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۱:۱۸    
دراین مطلب به بررسی تیپ های مختلف دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک که بناست در ایران خودرو تولید و روانه بازار شود پرداخته و آنها را با هم مقایسه کرده ایم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۱:۱۲    
اکنون که با شیوع بیماری کووید-19 و مرگ ومیر ناشی از این بیماری مواجه هستیم، در عین حال می بینیم که عده ای نیز به دلیل مسمومیت با الکل متانول جان شان را از دست می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۰:۴۲    
صدر اعظم آلمان از تمدید دو هفته ای محدودیت های ویژه در این کشور که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا وضع شده خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۹    
بر اساس نتایج تازه ترین نظرسنجی انجام شده، نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد دولت این کشور در مقابله با شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۶    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر اینکه تغییرات نظامی پایگاه های آمریکا در عراق در راستای تغییرات آرایش دفاعی و امنیتی ارتش آمریکا و در جهت تحمل آسیب پذیری کم تر تحلیل می شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۰:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با 4 استاندار بر تشکیل ستادهای حمایت از بیکارشدگان در شرایط بحران کرونا تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام دولت بحرین در صدور رای علیه بانک المستقبل و چند بانک ایرانی دیگر را مردود و فاقد اعتبار حقوقی و موجب مسئولیت دولت بحرین دانست و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۹:۵۴    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه روحانی توضیح داد که ایران نه مدل قرنطینه چینی را انتخاب کرد و نه مدل مصونیت جمعی برخی اروپایی ها را اظهار کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۹:۴۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور آمریکا در عراق را دخالت کور و بی نتیجه خواند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۹:۳۶    
مرکز مقابله با شایعات سایبری شایعات درباره حفر گورهای دسته جمعی، تهدید فعالان فضای مجازی و سه شایعه مرتبط با کرونا را که از سوی برخی گروه ها و افراد خاص در فضای مجازی در حال انتشار است، تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۸:۲۴    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه ولات گفت: مهم ترین چالش جامعه فرهنگی و هنری این شهرستان، نبود مجتمع فرهنگی و هنری برای به تصویر کشیدن آثار هنری هنرمندان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۸    
بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه ای اعلام شد، بخشنامه نحوه حضور کارمندان در ادارات، بانک ها و بیمه ها تا 20 فروردین 99 تمدید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۹:۱۲    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج محمدتقی فهمیده، پدر شهیدان گرانقدر داوود و محمدحسین فهمیده؛ از نام آوران دوران دفاع مقدس ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۸:۵۷    
سال 98 برای تهران سالی پراز حادثه بود، از بوی نامطبوع عجیبی که ریشه آن همچنان مشخص نیست تا زمستان پر از روزهای آلوده و سرانجام ویروسی که زندگی همه شهروندان را تحت تاثیر قرار داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۸:۳۹    
سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اعلام کرد که در تابستان سال جاری شمار نظامیان این سازمان به 12 هزار تن در افغانستان کاهش خواهد یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۵    
همدان- روز طبیعت ویروس منحوسی در کمین نشسته است تا به محض بیرون رفتن جان خود و عزیزانمان را بگیرد اما فریب نمی خوریم و می خواهیم در خانه بمانیم و لحظات شادی را سپری کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۲    
خراسان شمالی- شهردار بجنورد گفت: اطراق در تمامی تفرجگاهای داخل شهر و همچنین بوستان بابا امان، بش قارداش و دوبرار ممنوع است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۲    
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد طی چند روز آینده این کشور پایگاه هوایی "الحبانیه" را از آمریکا تحویل می گیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۲    
همدان- مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: پویش بزرگ "نوروز 99، نوروز کتابخوانی" به علت استقبال گسترده شهروندان همدانی و لزوم در خانه ماندن شهروندان تا یک هفته دیگر تمدید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۸:۱۲    
همدان- روزِ طبیعتِ امسال ؛ دلمان را به خانه هایمان گره می زنیم، در خانه می مانیم و بهآر سبز شدن و سبزتر ماندن را باور می کنیم !
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۸:۰۹    
کرمان- جنوب کرمان با جمعیت یک میلیون نفر از شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبار جنوب تشکیل شده است که متاسفانه بارش های سیل آسا در طی هفته گذشته موجب قطع راه ارتباطی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۷:۵۱    
درحالی که برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرایی شده است، بخش عمده ای از هموطنان سنت دیرینه خود را کنار گذاشتند تا همراه با مسئولان و کادر درمانی به مقابله با این ویروس ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۹    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: شب گذشته خبر بی اساسی درارتباط با شهادت سردار قاآنی منتشر شد که پس از مدتی رسانه های داخلی رسمی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۷:۳۳    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه احساس نیاز شدیدتری به نسخه نویسی الکترونیک داریم، گفت: گزارشات اولیه تأثیر نسبی فاویپیراویر بر بهبودی بیماران را نشان می دهد و در صورتی که هزینه اثربخشی نسبی آن ثابت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۷:۲۱    
محققان دانشگاه ام آی تی با مطالعه ساختار بازدم از جمله عطسه و سرفه به این نتیجه رسیدند که فاصله گذاری اجتماعی که در حال حاضر توصیه و رعایت می شود برای اجتناب از ابتلا به Covid-19 کافی نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۱۵    
مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با توجه به ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی، روند آموزش مجازی این دانشگاه تا پایان نیمسال تحصیلی جاری برای تمام دانشجویان ایرانی و غیرایرانی ادامه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۵۷    
وزیر بهداشت در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما از اجرای طرح شهروند مسئول در راستای ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز عمومی و اصناف تجاری پرتردد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۴۵    
بانک گلدمن ساکس پیش بینی خود در مورد تأثیرات منفی شیوع کرونا بر اقتصاد آمریکا را اصلاح کرد و اعلام کرد پیش بینی می کند این تأثیرات از آن چه قبلاً گمان می رفت بدتر باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۹    
هر شهروند ایران می تواند برای قدردانی از تلاش و ایثارگری های کادر درمانی، با ماندن در خانه سهم خود را در این زمینه و مبارزه با شیوع کرونا به شکل مطلوب ادا کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۹    
رئیس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: جاده چالوس در دو محور رفت و برگشت و قطعه یک آزادراه تهران-شمال تا 7 صبح فردا مسدود است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۳۳    
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی از امشب نوار شمالی کشور برفی می شود و احتمال وقوع بهمن و کولاک در جاده های کوهستانی هر چند ضعیف وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۴    
استاندار خراسان رضوی همراه با فرمانده انتظامی استان به صورت هوایی از جاده های این استان بازدید و روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز طبیعت را بررسی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۲۱    
وزیر دولت اصلاحات در توئیتی نوشت: آیا نظامیان آمریکایی در منطقه از بیماری کرونا در أمان خواهند بود؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۱۵    
پس از حدود یک سال و نیم از راه اندازی سامانه موسوم به اینستکس، روز گذشته اولین تراکنش مالی میان ایران و اروپا در چارچوب این سامانه مالی انجام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۱۲    
مشاور پروژه سریال تلویزیونی پایتخت6 درباره ادعای برخی عوامل سریال مبنی بر سانسور بخش هایی از سریال گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۰۶    
کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مقررکرد؛ علاوه بر ارائه تسهیلات مناسب به کارگران رسمی، امکانات و بسته های حمایتی مناسبی برای کارگران روزمزد و افرادی که دارای قرار داد رسمی نیستند، داده شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۰۶    
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: ظرفیت های جنگ نوین سپاه وارد عرصه شده است؛ زیرا ما تنها کشوری هستیم که بزرگترین تجربه را در مبارزه با عوامل شیمیایی و میکروبی داریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۶:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت: ادامه لیگ برتر فوتبال ایران تابع تصمیمات ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۵۷    
رئیس جمهور آلمان به همراه چهار تن دیگر از همتایان خود در مقاله ای خواستار تشکیل یک ائتلاف جهانی برای مقابله موثر با بحران کرونا شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۵۱    
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: خوشبختانه امروز در سطح شهر مشهد و شهرهای دیگر بیش از 95 درصد کاهش تردد را داشته ایم و مردم کاملا رعایت کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۸    
رئیس کل بانک مرکزی درباره تصمیمات روز گذشته بانک مرکزی در چارچوب سیاست های پولی، اعتباری و ارزی توضیح داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات بی اساس و اتهامات باطل سخنگوی ائتلاف متجاوزین نظامی به یمن واکنش نشان داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۹    
آزمایش ابتلا به ویروس کرونای اسماعیل بوررو ستاره کشتی فرنگی کوبا مثبت اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۶    
وزیر دفاع آمریکا تخلیه ناو هواپیمابر یو اس اس تئودور روزولت به دلیل شیوع ویروس جدید کرونا در میان ملوانان و خدمه این ناو را رد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۳    
وزارت خارجه سودان از تعطیلی سفارت این کشور در قاهره تا اطلاع ثانوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۳۰    
پس از خروج صدها دیپلمات و شهروند خارجی مقیم پاکستان به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور، اتباع انگلیسی در شهرهای مختلف پاکستان نیز درصدد بازگشت به کشور خود هستند اما آنان نسبت به بی اعتنایی دولت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۲۴    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین به تجاوز نظامی جدید رژیم صهیونیستی به خاک سوریه واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۱۵    
وزارت بهداشت اسپانیا از ابتلای بیش از 100 هزار نفر به ویروس کرونا در این کشور خبر داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۱۳    
همزمان با آغاز فصل کشت جالیز در شهرستان تایباد هشت هزار و 500 هزار هکتار مزرعه در این شهرستان به کشت خربزه و هندوانه اختصاص یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: احتمال پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی در برخی مناطق غرب و شمال غرب و جنوب غرب به کشور وجود دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۶    
افزایش تعداد قربانیان شیوع کرونا در آمریکا باعث شد تا بورس های اروپایی سه ماهه دوم سال جاری را منفی آغاز کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۳    
محمد جهان تیغ گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس با قید فوریت برای تسریع روند کار تولیدکندگان داخلی قوانین زاید را حذف کند و قوه مققنه و مجریه ابتکارعمل بیشتری درحذف قوانین دست و پاگیر برای تولیدکنندگان و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۵:۰۳    
فرماندار خوشاب گفت: از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون 450 دستگاه خودرو دارای پلاک غیربومی از جاده های این شهرستان غرب خراسان رضوی بازگردانده شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۷    
اطلاعات اولیه از شکل ظاهری و مشخصات فنی پرچمدار بعدی سری نوت سامسونگ منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۴    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: سامانه ها و زیرساخت اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند مهیا شده است و منتظر ارزیابی ریسک این طرح هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۵۱    
فرمانده هنگ مرزی تایباد، از راه اندازی کارگاه تهیه ماسک های بهداشتی توسط همسران کارکنان مرزبانی در جهت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۴۹    
قیمت نفت خام آمریکا (WTI) در معاملات امروز بازار جهانی انرژی 1.86 درصد کاهش یافت و 20.1 دلار قیمت گذاری شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۴۰    
محققان استرالیایی در آزمایش جدید به دنبال تاثیرات واکسن بیماری سل (مورد استفاده برای درمان بیماران تنفسی) بر روی بیماران کرونا هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۳۸    
مدیر گروه تغذیه دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از طراحی و راه اندازی نرم افزار پاسخگویی و مشاوره درزمینهٔ تغذیه و کووید 19 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۳۴    
محققان روسی مایعی را بدست آورده اند که می تواند سلاح کشنده ای برای انواع ویروس ها، از جمله کرونا باشد، به سلول های آن آسیب رسانده و مانع از تولید مثل آن می شود و برای انسان هم خطری نخواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۱۹    
سایت کنفدراسیون آسیا گلر تیم ملی ایران را جزو 5 نامزد کسب عنوان بهترین فوتبالیست آسیا در تاریخ جام جهانی قرار داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۱۶    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مجموع مبتلایان کووید19 در کشور به 47593 نفر رسید و 15473 نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی دولت از برگزاری جلسه ستاد اقتصادی دولت به ریاست رییس جمهوری خبر داد و گفت: در این جلسه که فردا (پنجشنبه) برگزار می شود درباره پرداخت تسهیلات و حمایت از اقشاری که زندگی آنها دچار آسیب شده تصمیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۴:۰۱    
رئیس انستیتو پاستور با بیان اینکه در کمتر از 10 روز 60 آزمایشگاه تشخیص کرونا در کشور دایر شد، گفت: به اندازه کافی در کشور کیت تشخیصی داریم و در صورت نیاز کشورها می توانیم آن را صادر کنیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از غربالگری 67 میلیون نفر از ایرانیان و ارجاع بیش از 19 هزار نفر به بیمارستانها خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۸    
اطلاعاتی که از کاربران تلگرام منتشر شده می تواند در مواردی مانند ارسال پیامک و اخبار جعلی و اضافه کردن افراد به گروه ها و کانال ها مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۸    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد به دلیل نگرانی های امنیتی، اعلام اطلاعات کامل مبتلایان به ویروس کرونا در واحدهای مختلف، متوقف شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۵۰    
یک نماینده ائتلاف الفتح در پارلمان عراق ورود سامانه های پدافند هوایی پاتریوت آمریکا به عراق را نقض آشکار حاکمیت این کشور توصیف کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسات علنی مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده مجلس خبر داد و گفت: در این جلسات موضوع اختصاص 100 هزار میلیارد تومان به مقابله با بیماری کرونا بررسی خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۳:۴۷    
مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ماسک های سوپاپ دار 95 N تنها برای کادر درمان که به طور مستقیم با بیماران در ارتباط هستند مناسب است و برای شهروندان کاربردی ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۵۹    
شهردار تهران، هدف از اجرای ویدئو مپینگ روی برج آزادی را اعلام همبستگی با مردم جهان که این روزها درگیر ویروس کرونا هستند، عنوان کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۵۹    
3 واحد تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در سبزوار پلمپ شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۱/۱۳ - ۱۲:۵۳    
وزیر کشور به روند نزولی شیوع ویروس کرونا در بسیاری از استانها اشاره کرد و گفت: در حال بررسی شرایط بازفعالیت همه مشاغل و صنوف هستیم که چگونه این اتفاق بیافتد ...
  • ۱