پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۱May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای رادیو گفت و گو 23 فروردین 1399 - radiogoftogoo.ir

رادیو گفت و گو 28 اسفند 1396 رادیو گفت و گو 27 اسفند 1397 رادیو گفت و گو 29 اسفند 1398 رادیو گفت و گو 1 اردیبهشت 1399 رادیو گفت و گو 31 خرداد 1399 رادیو گفت و گو 31 تیر 1399 رادیو گفت و گو 1 مرداد 1399 رادیو گفت و گو 1 شهریور 1399 رادیو گفت و گو 3 مهر 1399 رادیو گفت و گو 30 آبان 1399 رادیو گفت و گو 1 آذر 1399 رادیو گفت و گو 1 دی 1399 رادیو گفت و گو 30 بهمن 1399 رادیو گفت و گو 30 اسفند 1399 رادیو گفت و گو 1 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 2 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 3 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 4 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 5 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 6 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 7 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 8 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 9 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 10 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 11 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 12 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 13 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 14 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 15 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 16 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 17 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 18 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 19 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 20 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 21 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 22 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 23 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 24 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 25 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 26 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 27 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 28 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 29 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 30 فروردین 1399 رادیو گفت و گو 31 فروردین 1399 
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۲۰:۳۶    
یک کارشناس مسائل بین الملل اظهارکرد: برجام ، پروژه ای چهار لایه ای بود که قرار بود نقطه پایانی آن نرمالیزه شدن ایران در عرصه جهانی باشد .
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۷:۲۱    
مهدی انصاری بیان کرد: موضوع آخرالزمان از نظر داستانی و سینمایی جذاب است ولی هالیوود آن را به نفع ادیان و انسان ها مطرح نمی کنند در این نوع فلیم ها برنده آمریکایی ها هستند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۶:۴۱    
یک منتخب مجلس یازدهم گفت: تاکنون اقدام ملموسی از سوی دولت برای حمایت اقتصادی از اقشار آسیب پذیر در زمان شروع به ویروس کرونا در کشور مشاهده نشده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۶:۳۶    
مهدی مافی اظهار کرد که فیلم شیوع در هنگام اکران از اقبال خوبی برخوردار نبود اما اکنون بعد از گذشت سال ها از رتبه 270 به رتبه دوم رسیده است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۶:۰۶    
محمد فیض آبادی اظهار داشت: تنهایی ما بعد از فوت پدر باعث می شود تا دوران غم و اندوه ما بسیار طولانی تر شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۵:۵۱    
مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، اظهار کرد : این انجمن اصلی ترین و تخصصی ترین نهادی است که در عرصه هنرهای نمایشی در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فعالیت می کند و در واقع متولی اصلی ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۶    
فاطمه حبیبی اظهار داشت: ما می توانیم از طریق ختم های مجازی برای فوتی های ناشی از کرونا قرآن بخوانیم و مراسمات مختلف را به جای آوریم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۱    
بهروز صفاریان اظهار داشت: برای ارتقای سطح کیفی موسیقی در ایران، لازم است تا ارتباطات نوازندگان و تولیدکنندگان موسیقی ایرانی با موسیقیدان های غیر ایرانی بیشتر شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۵:۰۱    
یک کارشناس مسائل غرب آسیا، برخی از چالش های پیش روی مصطفی الکاظمی گزینه پیشنهادی نخست وزیری عراق برای تشکیل دولت و حل مشکلات مردم عراق را تشریح کرد .
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۴:۲۱    
محمد حاتمی گفت که رفتارهای وسواس گونه در بعضی از افراد شدت یافته است افراد باید واقعیت این بیماری را بپذیرند و با آن زندگی کنند و در واقع سبک زندگی خود را باید تغییر دهند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۴:۱۵    
قائم مقام پیشین شرکت ملی نفت ایران، اظهار کرد : برای بازگشت قیمت نفت به مرز 50 دلار می بایست میزان تولید نفت بین 25 الی 30 میلیون بشکه در روز کاهش پیدا کند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۴:۰۶    
فیروزی معتقد است که 90 درصد مجوزهای کسب و کار باید حذف شوند و گسترش تجارت الکترونیکی نیز یک موضوع دستوری نیست.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۶    
حمید عبدل آبادی گفت: دانش آموزان سفیر سلامت در این روزها با همکاری مراقبین سلامت کمپینی با عنوان هر دانش آموز یک سفیر سلامت راه انداختند که در آن به موضوعات سلامت، انجام رفتارهای بهداشتی ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۶    
دکتر عبدالکریم خیامی عنوان کرد : در وضعیت بحرانی مانند شیوع یک ویروس و نگرانی جامعه ، رسانه ها باید بتوانند ضمن هشدار ، امید را نیز در جامعه تزریق کنند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۱    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گفت: تأکید نامه خانه معدن به وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که حوزه معدن بخش عمده ای از نیاز درآمدهای ارزی را پاسخگو خواهد بود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۳:۰۱    
یک تهیه کننده سینما، معتقد است: در حوادث اخیر چه در ایران و چه در خارج از کشور سینما بیشترین صدمه را دیده و حوزه هنر در دنیا تعطیل است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۲:۲۱    
میرشفیع تامین منابع برای پیشبرد برنامه ریزی ها در حوزه حمل ونقل را مهم دانست و گفت: امسال آمادگی خیلی خوبی برای پیشبرد اقدامات داریم و فقط اگر بتوانیم تامین مالی را با زمان بندی مشخص پیش ببریم قطعا ...
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۵۱    
فتح الله بیات گفت: از زمان مطرح شدن افزایش 21 درصدی دستمزد کارگران اعتراض کردیم و این را اجحاف و بی عدالتی در حق حقوق بگیران می دانیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۱    
طرح ترافیک امروز اجرا شد. تعداد مسافر در مترو و اتوبوس افزایش یافت. مسوولان دولتی اعلام کردند در خصوص اجرای طرح در روزهای آینده تصمیم گیری خواهند کرد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۲۱    
یک عضو شورای عالی سیاستگذاری تئاتر مقاومت، اظهار کرد: تئاتر حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گسترده است و می توان آن را گنجینه ای پایان ناپذیر دانست .
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۶    
نائب رئیس انجمن مشاوران املاک گفت: مراکز اصلی معاملات مسکن از 10 اسفند تا به این لحظه بسته بودند و بالای 98 درصد معاملات نیز متوقف شدند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۱:۰۶    
دبیر سلامت روزنامه سپید عنوان کرد : آنچه که در شرایط شیوع کرونا بیش از گذشته خود را نشان داد اطلاع رسانی تحت تاثیر افراد بود که نیازمند بازنگری جدی توسط رسانه هاست.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۶    
بهزاد وحیدنیا اظهار داشت: ما باید به مهارت های سازگاری زوجین در دوران قرنطینه بیش از پیش توجه کنیم و میزان تاب آوری اعضای خانواده را افزایش دهیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۶    
حاتمی گفت: برای اینکه دچار کسالت و عوارض ناشی از شرایط کرونایی نشویم باید برای روزهای ماندن در خانه و رفع نیازهای جسمانی مانند خواب، تغذیه و ورزش و نیازهای روانی خود برنامه ریزی کنیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۱    
امیر قائمی، دانشیار انستیتو پاستور ایران بیان کرد: ویروس ها نقاط اشتراک بسیار زیادی با میزبانان خود دارند، معضلی که باعث می شود طراحی واکسن و دارو برای آنها سخت تر باشد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۱    
معاون آموزش وپرورش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) گفت: وقتی حضرت ظهور می کنند کینه ها از دلها پاک و یکدلی حاکم خواهد شد لذا شیعه امام زمان (عج) در نیمه شعبان از کسی کینه به دل ندارد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۱    
دستیار معاون اشتغال و کارآفرینی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: آمارها حاکی از رشد 13 درصدی کسب و کارهای مجازی بانوان به نسبت سال 1396 و 1397 است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۰:۰۶    
آذری جهرمی خبر داد : ظرفیت فروش اینترنتی در کشور پیش از شیوع کرونا از نظر ریالی ، نزدیک به 3ونیم درصد فروش خرد کشور در فضای مجازی بود اما امروز به 7 درصد رسید .
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۵۱    
روح الله ایزدخواه گفت: هم اکنون اقتصاد ایران بیش از تزریق منابع نیازمند اصلاح سازوکارها به شکل نرم افزاری است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۴۱    
علی ماهر بیان کرد که روند بیماری کرونا کاهش یا افزایش نیافته و یک سیر ثابتی را طی می کند اما تعداد بیماران بد حال رو به افزایش است.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۱    
برنامه حجره بیست و سوم فروردین با هدف بررسی جهش تولید و رسالت های نظام بانکی تقدیم مخاطبان می شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۱    
دبیر جشنواره سردار آسمانی در سال گذشته اظهار کرد: فعالیت در حوزه تئاتر دفاع مقدس و مقاومت نباید فقط معطوف به روزهای خاصی در سال باشد و باید در طول سال به اجرای هنرهای نمایشی در این زمینه توجه شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۲۱    
سعید خال اظهار داشت: خوشبختانه بسیاری از مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و سعی دارند که افراد بسیار کمی در هنگام خاکسپاری حضور داشته باشند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۱۱    
عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب و کار مجازی با اشاره به کاهش شدید آگهی های فروش و سایت های نیازمندی آنلاین گفت: در این شرایط صرفاً تعداد اندکی فروشگاه موفق به فروش کالاهای سوپرمارکتی شده اند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۹:۰۱    
برنامه گفتگوی فرهنگی بیست و سوم فروردین با حضور کارشناسان به بررسی موضوع هنر و هنرمند تراز انقلاب اسلامی می پردازد.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۱    
برنامه ضرب سکه با هدف بررسی کارآفرینی و حمایت از مشاغل خانگی از شبکه رادیویی گفت و گو پخش می شود.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۱    
حجت الاسلام علی آقابابا اظهار داشت: همه ما می توانیم با برقراری ارتباط تلفنی با خانواده های عزادار در تماس باشیم و آن ها را دلداری بدهیم.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۲۶    
حسینی با بیان اینکه در عصر غیبت باید فضای ضابطه مندی را برای پاسخگویی به سوالات هموار کرد گفت: متخصصان و پژوهشگران باید تصورات اشتباه برخی از مردم درباره مهدویت و انتظار را اصلاح کنند.
رادیو گفت و گو   ۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۰۸:۱۶    
برنامه ورزش بدون ویرایش با هدف تحلیل جریان های ورزشی، بیست و سوم فروردین موضوع برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال را بررسی می کند.