شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 1 خرداد 1396 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 30 اسفند 1395 راه امروز 31 فروردین 1396 راه امروز 31 اردیبهشت 1396 راه امروز 1 تیر 1396 راه امروز 1 مرداد 1396 راه امروز 31 شهریور 1396 راه امروز 1 مهر 1396 راه امروز 30 آبان 1396 راه امروز 30 آذر 1396 راه امروز 1 دی 1396 راه امروز 29 بهمن 1396 راه امروز 27 اسفند 1396 راه امروز 1 خرداد 1396 راه امروز 2 خرداد 1396 راه امروز 3 خرداد 1396 راه امروز 4 خرداد 1396 راه امروز 5 خرداد 1396 راه امروز 6 خرداد 1396 راه امروز 7 خرداد 1396 راه امروز 8 خرداد 1396 راه امروز 9 خرداد 1396 راه امروز 10 خرداد 1396 راه امروز 11 خرداد 1396 راه امروز 12 خرداد 1396 راه امروز 14 خرداد 1396 راه امروز 15 خرداد 1396 راه امروز 16 خرداد 1396 راه امروز 17 خرداد 1396 راه امروز 18 خرداد 1396 راه امروز 19 خرداد 1396 راه امروز 20 خرداد 1396 راه امروز 21 خرداد 1396 راه امروز 22 خرداد 1396 راه امروز 23 خرداد 1396 راه امروز 24 خرداد 1396 راه امروز 25 خرداد 1396 راه امروز 26 خرداد 1396 راه امروز 27 خرداد 1396 راه امروز 28 خرداد 1396 راه امروز 29 خرداد 1396 راه امروز 30 خرداد 1396 راه امروز 31 خرداد 1396 
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ - ۰۰:۳۲    
ایرانسل پس از کاهش 50 درصدی تعرفه مصرف آزاد اینترنت برای دریافت محتوای وب سایت های داخلی، این تخفیف را روی بسته های اینترنت همراه نیز اعمال کرد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۲    
نشست مشترک نمایندگان حامی دکتر روحانی بعدازظهر امروز (دوشنبه) با حضور محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی، مرتضی بانک ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۱۲    
خبرگزاری رویترز گزارش داد، شورای امنیت سازمان ملل متحد تازه ترین آزمایش موشکی کره شمالی را محکوم و نسبت به رفتار به شدت بی ثبات کننده و سرپیچی آشکار و تحریک آمیز پیونگ یانگ از قطعنامه های این شورا ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ - ۱۰:۰۲    
فریادها و توهین ها فضای شورا را پر کرد و به واقع سالن به غوغا کده تیدیل شد. عباس خان جدیدی که همواره خود را پیرو مرام و معرفت آقا تختی می دانست عنان اختیار از کف داد و عزم سرشاخ شدن با دبیر را داشت و ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۲    
اسحاق جهانگیری یکی از سرشناس ترین گزینه هایی است که این روزها برای نشست بر صندلی شهردار پایتخت مطرح می شود.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۲    
نشست خبری حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران با رسانه های داخلی و خارجی برگزار شد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۲    
طرح توسعه حمل و نقل مسافر با مترو در تهران و هشت کلان شهر اصفهان، تبریز، شیراز، اهواز، کرمانشاه، مشهد، کرج و قم در جلسه شورای اقتصاد که به ریاست معاون اول رئیس جمهوری تشکیل شد، مورد تصویب قرار گرفت.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۳۲    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: نرخ تورم در اردیبهشت ماه 1396 نسبت به ماه قبل 0.2 درصد کاهش داشته است.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۲    
امیرمحبیان تئورسین جریان اصولگرا تاکید کرد، آقای روحانی برای افزایش بیش از پیش محبوبیت در دور بعدی ریاست جمهوری به دو حرکت جوانسازی و فعال سازی کابینه نیاز دارد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۲    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: قالبیاف تلاش زیادی کرد جامعه را دو قطبی کند و خود را نماینده قشر محروم جا بیندازد ولی مردم 4 درصدی بودن دولت و 96 درصدی بودن او را باور نکردند.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۲    
رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی با تقدیر از حضور پرشکوه مردم در انتخابات، تاکید کرد: حضور پرشور ملت ایران در انتخابات پاسخ دندان شکنی به دشمنان عنود و لجوج بود.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۲۲    
بانک شهر در واکنش به مصاحبه یکی از اعضای شورای پول و اعتبار مبنی بر طرح موضوع بررسی عملکرد این بانک در هیات انتظامی بانک مرکزی، طی اطلاعیه ای در خصوص پاسخگویی در این زمینه اعلام آمادگی کرد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۲    
وزارت امور خارجه کره جنوبی امروز (دوشنبه) با صدور پیامی، انتخاب مجدد حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان را تبریک گفت.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۲    
مدیرکل روابط عمومی فرودگاه مشهد از برقراری پروازهای مستقیم مشهد- مسکو خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۱۲    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 38 اسامی منتخبان انتخابات اولین میاندوره ای دهمین مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۸:۰۲    
یک عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور گفت: در نتیجه نهایی انتخابات شورای شهر تهران مشکلی وجود ندارد و بازنگری آراء تهران اختلاف فاحشی در تعداد آراء نشان نداد و در نتیجه ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۲    
دبیر هیأت اجرائی مرکزی انتخابات گفت: شعب اخذ رای تا آخرین لحظات مملو از جمعیت بود ولی به لحاظ ممنوعیت قانونی که داشتیم نتوانستیم از عده ای از مردم رای بگیریم که باید ازآنها عذرخواهی کنیم.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۵۲    
رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی گفت: مستندا در گزارش وزارت خارجه، متن برجام و صحنه عملی اثبات شده است که تحریم های برجامی برداشته نشده و بخش زیادی از این تحریم ها باقی است.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه برپایی هرگونه تجمعی شایعه است تاکید کرد: اخبار صرفا از طریق سایت، کانال رسمی و نیز ستاد حجت الاسلام رئیسی پیگیری شود.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۱۲    
مدیرعامل شرکت عمران پرند از احتمال خلع ید هسا به عنوان یکی از شرکت های پیمانکار مسکن مهر خبر داد و گفت ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۷:۰۲    
شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش 69 واحد به رقم 81 هزار و 124 واحد دست یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۲    
در جریان شدت گرفتن انتقادات از سوی علما نسبت به ربوی بودن عملیات بانک ها و نحوه پرداخت سود بانکی، رئیس کل بانک مرکزی هر چند که مسایل مطرح شده را کاملا رد نمی کند، اما در این باره توضیحاتی ارائه کرد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۵۲    
بانک صنعت و معدن از ابتدای اجرای طرح رونق تولید مبلغ 2300میلیارد تومان تسهیلات در قالب این طرح و به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به صنایع کوچک و متوسط کشور پرداخته است.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۲    
گر چه در دولت یازدهم تورم کنترل شد و سال 1395 نیز سال رکورد رشد اقتصادی برای اقتصاد ایران به ثبت رسید ولی با این حال هنوز مسئله تورم ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۱۲    
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام طرح جدید با کاهش 4000 تومانی قیمت نسبت به دیروز، یک میلیون و 212 هزار تومان و دلار آمریکا 3736 تومان عرضه می شود.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۲    
محمد هاشمی معتقد است که محمدباقر قالیباف پس از آگاهی از سقوط خود در نظرسنجی ها، از انتخابات کنار کشید و رئیسی را تنها گذاشت.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۲    
چند ساعت قبل از آغاز سفر دونالد ترامپ به اراضی اشغالی، اسرائیل با دادن برخی امتیازهای اقتصادی به فلسطینی ها موافقت کرد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۲    
روحانی با 57 درصد آرا پیروزانتخابات شد . وعده های او معطوف به تعامل با جهان و ایجاد فرصت های اقتصادی بیشتر برای جوانان و آزادی های اجتماعی و فردی و آشتی سیاسی در سطح ملی بود.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۲    
در مقام قیاس این بزرگترین انتخابات ایران بود که با بیشترین تعداد مشارکت انجام شد. نزدیک به 42 میلیون نفر رای دادند که حداقل دو میلیون نفر بیشتر از انتخابات سال 88 بود ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۲    
رئیس حزب سوسیال ترقی خواه لبنان گفت: ایران باید به نشست عربستان دعوت می شد تا به یک توافق اسلامی فراگیر برای مبارزه با تروریست ها می رسیدیم.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۲    
رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: طبق قانون، مجمع تشخیص مصلحت نظام دوره قانونی مشخص ندارد و میتواند به اراده رهبری تمدید شود اما فکر می کنم رییس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت تا خرداد ماه تعیین ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۵۲    
در بیانیه پایانی اجلاس سران عربی، اسلامی و آمریکایی در ریاض که با حضور 55 کشور اسلامی برگزار شد از تاسیس مرکز جهانی مبارزه با ایده افراط گرایی که مقر آن در ریاض است ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۲    
ابراهیم طاهریان سفیر جمهوری اسلامی ایرن در ترکیه در گفت وگو با اصحاب رسانه به سوالات آنها پاسخ داد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۲    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری بر لزوم تغییر روش صداوسیما تاکید کرد و به اصولگرایان هم توصیه کرد که به آسیب شناسی عملکرد خود بپردازند.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعاهای تکراری و مداخله جویانه رئیس جمهور آمریکا در عربستان، این مواضع را مداخله جویانه، تکراری و مملو از ادعاهای بی پایه علیه کشورمان عنوان کرد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۲    
وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن ارسال نامه ای به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص افزایش قیمت گوشت ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۲    
تغییر محسن هاشمی از مدیریت متروی تهران در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد به دلیل بغض و کینه ای بود که رئیس جمهور وقت از آیت الله هاشمی داشت و حاضر نبود محسن هاشمی را در جایگاه مسئول مترو ببینید.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۲    
انتخابات ایران کاملا با ضیافت سران مستبد کشورهای عربی در عربستان که با حضور ترامپ برگزار شد در تضاد بود ...