سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۴May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 23 اسفند 1395 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 31 فروردین 1395 رهیاب 31 اردیبهشت 1395 رهیاب 31 خرداد 1395 رهیاب 31 تیر 1395 رهیاب 31 مرداد 1395 رهیاب 31 شهریور 1395 رهیاب 30 مهر 1395 رهیاب 30 آبان 1395 رهیاب 30 آذر 1395 رهیاب 1 دی 1395 رهیاب 1 بهمن 1395 رهیاب 1 اسفند 1395 رهیاب 2 اسفند 1395 رهیاب 3 اسفند 1395 رهیاب 4 اسفند 1395 رهیاب 5 اسفند 1395 رهیاب 6 اسفند 1395 رهیاب 7 اسفند 1395 رهیاب 8 اسفند 1395 رهیاب 9 اسفند 1395 رهیاب 10 اسفند 1395 رهیاب 11 اسفند 1395 رهیاب 12 اسفند 1395 رهیاب 13 اسفند 1395 رهیاب 14 اسفند 1395 رهیاب 15 اسفند 1395 رهیاب 16 اسفند 1395 رهیاب 17 اسفند 1395 رهیاب 18 اسفند 1395 رهیاب 19 اسفند 1395 رهیاب 20 اسفند 1395 رهیاب 21 اسفند 1395 رهیاب 22 اسفند 1395 رهیاب 23 اسفند 1395 رهیاب 24 اسفند 1395 رهیاب 25 اسفند 1395 رهیاب 26 اسفند 1395 رهیاب 27 اسفند 1395 رهیاب 28 اسفند 1395 رهیاب 29 اسفند 1395 رهیاب 30 اسفند 1395 
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۳    
مهندس همایون امیری مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: آنفلوآنزای مرغی یا آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان یک بیماری ویروسی پرندگان است که ویروس های آن انواع ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۳    
جلسه هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در حوزه سلامت با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و جمعی از اعضاء هیئت رئیسه و مدیران ستادی و همچنین مهندس حری مدیرکل پدافند ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مساله تولید داخل و استفاده از کالای داخلی بحثی جدی است و در این زمینه زنان می توانند خانواده ها را به خرید کالای ایرانی تشویق کنند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۷    
سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید با بیان اینکه آمریکا هیچ کشوری را از مشارکت در جنگ علیه داعش مستثنی نمی کند، گفت که احتمال همکاری با مسکو در این زمینه نیز وجود دارد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۷    
نماینده آیت الله عیسی قاسم با اشاره به حمایت مراجع از شیخ عیسی قاسم از رایزنی های آیت الله سیستانی در این باره خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۵۷    
دبیر کمیته استان های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فقط برای انتخابات نیامده و از این رو تشکیلات آنها پس از انتخابات نیز در سراسر کشور باقی خواهد ماند
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۲    
استقبال از پیکر شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۱۷    
سرپرست فرمانداری اهواز ازآغاز فرآیند پیش ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر از امرروز سه شنبه، 24 اسفندماه در دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۳    
رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاحات درحالی ادعای نهایی شدن گزینه این جریان برای انتخابات 96 را مطرح می کند که همچنان اخباری از تلاش اصلاح طلبان برای معرفی گزینه های پوششی به گوش می رسد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۸    
همه پیش بینی ها حکایت از آن دارد که با توجه به شهادت 16 آتش نشان در حادثه پلاسکو و کمپین های راه اندازی شده برای جلوگیری از اقدامات خطرناک در چهارشنبه آخر سال ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست رئیس قوه قضاییه، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و فرا رسیدن عید نوروز با شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومان موافقت کردند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۹:۰۳    
کاپیتان تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه برخی اعضای هیات مدیره به دنبال تخریب تیم هستند نه حمایت از آن گفت: یکی از اعضا با تلفن ناشناس زنگ زده بازیکن را بترساند!
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۸    
شرایط پیش ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در دفاتر پیشخوان دولت، در بخشنامه ستاد انتخابات کشور اعلام شد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۲۳:۵۳    
بنا بر اعلام فرمانداری های خرمشهر و آبادان مدارس 5 شهر این دو شهرستان فردا تعطیل است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۸    
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۸    
وزیر اسبق علوم تاکید کرد: بنده معتقدم جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در انسجام و وحدت نیروهای انقلابی آغازگر بسیار خوبی بوده و این یک حرکت بزرگ است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۸    
محمدرضا عارف با انتقاد از عملکرد دولت در موضوع گرد و خاک خوزستان گفت: دولت باید فعال تر با مسئله ریزگردها و مشکلات مربوطه برخورد می کرد دولت باید پیش بینی های لازم را انجام می داد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۸    
یک شنوایی شناس با اشاره به اینکه اقدامات سازمان های بیمه گر فعالیت ادیولوژیست ها را با مشکل مواجه کرده است، گفت: علت اصلی و رتبه اول کم شنوایی و ناشنوایی مثلاً در استان یزد، ازدواج های فامیلی است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۳    
مدیرکل هواشناسی بیان داشت: هوای اهواز امشب گردوخاکی است و شهر آبادان را هم این گردوخاک درگیر می کند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۸    
ترکش های حضور در جشنواره فیلم های ایرانی در ترکیه که با نام جشنواره فیلم عصر آنکارا معرفی شده بود به یکی از مجریان اصابت کرد تا او ممنوع التصویر شود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۸    
در جدیدترین طبقه بندی فدراسیون های عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا امارات جایگاه نخست را به دست آورد و ایران در رده هشتم قرار گرفت.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۸    
یک بچه میمون در کنار لاشه مادرش که بر اثر تصادف جاده ای کشته شده است گریه می کند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۸    
یاهو به تازگی حمله سایبری دیگری را تأیید کرده که به واسطه آن بیش از 32 میلیون حساب کاربری یاهو هک شده است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۰۸    
تعداد بالای توییت های رییس جمهور آمریکا و استفاده بی سابقه وی از شبکه های اجتماعی، باعث نگرانی بسیاری از مسئولین کاخ سفید به ویژه مسئولین بخش امنیتی شده است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۸    
ما الکترولیت هایی مانند پتاسیم و سدیم را به واسطه تعریق از دست می دهیم. اگر میزان تعریق شما زیاد است، نیازمند جایگزینی این مواد مغذی حیاتی هستید که در آب خالی یافت نمی شوند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۳    
به گزارش رهیاب: اپلیکیشن جدید بلک بری مانع از سرک کشیدن اطرافیان در گوشی های هوشمند اندرویدی می شود. ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۳    
به گزارش رهیاب: یکی از شاخصه های بارز اعیاد و جشن های ایرانی، سفره است. سفره تنها یک مفهوم مادی نیست، بلکه به معنای دور هم جمع شدن است ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۳    
وبسایت آمازون در اقدامی قابل تأمل بیش از 100 عنوان کتاب ایرانی را از ویترین خود حذف و بهانه این موضوع را نیز مشکلات حقوقی و مالی در انتشار این آثار عنوان کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۸    
عالی محمودی عنوان کرد : در مقوله حفظ محیط زیست فرهنگ بسیار موثر است و تا درست نشود همه مسائل تحت شعاع قرار دارد پیشنهاد می کنم از ظرفیت مجازی برای ترویج فرهنگ استفاده کنید .
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۳    
استقلال خوزستان فردا در آخرین دیدار دور رفت خود در جام باشگاه های آسیا از ساعت 17 در ورزشگاه غدیر میزبان لخویا خواهد بود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۳    
سخنگوی شورای نگهبان از تأخیر مجلس در ارائه لایحه بودجه به شورای نگهبان گلایه کرد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۳    
کارگردان پروژه حضرت موسی(ع) گفت: شروع پروژه ساخت این مجموعه منوط به دریافت بودجه است و اگر بودجه ساخت حضرت موسی(ع) برسد؛ نیمه دوم 96 کار را کلید خواهیم زد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۳    
مصرف کدئین برای بسیاری از افراد مضر است. بنابراین تلفن 1490 شماره تلفنی است که بدون گرفتن کد، پاسخگوی سوالات دارویی مردم در سراسر کشور است ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۳    
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۸    
ترکیه و غرب به رهبری آمریکا می خواهند به جهان القا کنند که از طریق دخالت در سوریه با تروریسم می جنگند، اما این دروغ رسوای آن ها دیگر برای کسی قابل باور نیست و دست آن ها رو شده است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۸    
ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند گفت که ماده ممنوعه ای که مصرف کرده، نیروزا نبوده و ابراز امیدواری کرد محرومیت دو ساله اش کاهش یابد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۸    
عکسی دیدنی از " Christian Vizl " عکاس سرشناس حیات وحش از شنای دسته جمعی ماهی ها، که در عمق دریایی کورتز در مکزیک گرفته شده است. این عکس جزء برندگان مسابقه عکاسی سونی 2017 نیز انتخاب شد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۳    
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: امروز برخی مسؤولان آن قدر که به آمریکا اعتماد دارند، به سنت های الهی اعتماد ندارند، باید چشم ها را باز کنیم و دنیازده ها را انتخاب نکنیم.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۳    
در سال های اخیر، صنعت مد و لباس، پیشرفت چشمگیری داشته است به طوری که آمارها نشان می دهد مبلغی که مردم برای خرید لباس هزینه می کنند، هر ساله افزایش بیشتری نسبت به سال گذشته پیدا می کند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۳    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از کاهش تعرفه واردات برنج گفت: کاهش تعرفه ی واردات برنج تا حد صفر به معنای مرگ اشتغال در کشور است و مافیای برنج در کشور آن قدر قوی است که حتی می تواند خود وزیر را ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۳    
واردات بی رویه از معضلاتی به شمار می رود که برای هر سیستم اقتصادی،ویران کننده خواهد بود،در این میان و در شرایطی که یکی از الزامات تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۳    
نشست پایانی شورای عالی کار با هدف تعیین دستمزد سال 96 بیش از 13 میلیون کارگر ایرانی با حضور وزاری صنعت، اقتصاد و کار و سایر شرکای اجتماعی روز سه شنبه در وزارت کار برگزار می شود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۸    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: عقب نگه داشتن جهان اسلام، ترویج فقر، فساد، عقب ماندگی ذهنی و فرهنگی نسخه کشورهای استکباری و غربی برای جهان اسلام است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۸    
رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از آمادگی کامل این مرکز جهت پوشش حوادث احتمالی چهارشنبه سوری خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۳    
در حالی که نوبخت در مجلس اعلام کرده بود امسال پرداخت های عمرانی به 37 هزار میلیارد تومان رسیده، بانک مرکزی با انتشار جدیدترین آمار از عملکرد مالی دولت، این ادعا را رد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۸    
فدراسیون کشتی طی بیانیه ای قطعی شدن میزبانی آبادان در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی را اعلام کرد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۸    
کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید به رقیب دیرینه تیمش در مورد پیروزی هفته گذشته آن در لیگ قهرمانان اروپا طعنه زد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۳    
یک مرد شوشی برای حفاظت از گوسفند خود در برابر سارقان کشته شد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۳    
دشت سوسن منطقه ای است سرشار از تمام زیبایی های طبیعی و اجتماعی که در45 کیلومتری شهر ایذه در خوزستان واقع شده است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۳    
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: با شناختی که از رقبای خارجی خود داریم انتظارات مان از فرنگی کاران در جام جهانی معقول و منطقی است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۳    
رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: ارتباط خوبی بین سازمان لیگ فوتبال و سازمان نظام وظیفه و نیروهای مسلح وجود دارد و خدا را شکر مشکلی بابت فوتبالیست های سرباز نداریم.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۸    
نقشه تحولات میدانی سوریه از سه ماه پیش تا کنون در پی پیشروی چشمگیر ارتش سوریه در جبهه های مختلف چه از طریق عملیات نظامی یا ابتکارعمل غیرنظامی ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۸    
عضو شورای شهر اندیمشک گفت: تاریخچه شهرداری اندیمشک به ما می گوید مشکلاتی که این شهرداری دارد ناشی ازچند مشکل عمده است که تا اینها حل نشوند مشکل شهرداری اندیمشک نیز حل نخواهد شد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۳    
1000 جهادگر بسیجی برای آباد کردن مناطق محروم خوزستان و رفع محرومیت زدایی در قالب 32 گروه جهادی فعالیت خود را در خوزستان آغاز کردند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۳    
عضو هیئت موسس جمعیت رهپویان تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را کار مطلوب و خوبی دانست.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۳    
مدیر انتشارات یا زهرا(س) از چاپ کتاب جدیدی درباره صادق آهنگران و توزیع آن در سی امین دوره نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۳    
علیرضا تسلیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد پرند و عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۳    
معاون میراث فرهنگی اصفهان گفت: امسال نیز همانند سال گذشته منارجنبان برای گردشگران تکان می خورد که این جنبش در زمان هایی توسط کارشناس انجام می شود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۳    
رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران از تشکیل پرونده برای افرادی خبر داد که برنج های بی کیفیت خارجی را در قالب کیسه های برندهای معتبر بسته بندی و به بازار عرضه می کردند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۳    
"عید ایرانی؛ کالای ایرانی" این روزها زیاد شنیده می شود اما اینکه تا چه میزان می توان این شعارها را عملی کرد موضوعی کاملاً متفاوت است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۳    
یک روزنامه آمریکایی بدهی ملی فعلی دولت واشنگتن را 20 تریلیون دلار و کسری بودجه فعلی آمریکا را 441 میلیارد دلار گزارش داد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۸    
به گزارش رهیاب، پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تعداد کل مشمولانی که در سهام عدالت ثبت نام قطعی کردند 49 میلیون و 226 هزار و 193 نفر است و حدود 2 میلیون نفر از دنیا رفته اند و وراث آنها باید ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۸    
مدیر اجرایی صنف رنگ فروشان تهران با بیان اینکه تذکرات لازم به فروشندگان اکیل و سرنج داده شده، گفت: برخی گمان می کنند این مواد پس از پرتاب ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۸    
مشاور حجت الاسلام حسن روحانی به کاندیداتوری احتمالی حجت الاسلام رئیسی در انتخابات آتی ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۸    
بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه در شب چهارشنبه آخر سال به مواد منفجره نه بگوییم، گفت: امیدوارم چهارشنبه سوری خوبی داشته باشیم و علاوه بر اینکه به آتش نشانان استراحت دهیم ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۸    
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، در آخرین هفته کاری سال 95 بسیاری از دانش آموزان و خانواده ها تمایل دارند بدانند آخرین روز فعالیت مدارس تا چه تاریخی است؟ ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۸    
پدر علم کویرشناسی ایران با اشاره به معایب مالچ نفتی و جنگل کاری برای مقابله با ریزگردها، اجرای چنین طرح هایی در شرایط کنونی را خیانت خواند و گفت: کشورهای دیگر اکنون با نفت ما زندگی می کنند ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۸    
رئیس اتحادیه نانوایان اهواز از اجرای طرح کشیک نانوایی در ایام نوروز خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۴    
همزمان با سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا و روز شهید سالگرد شهدای گمنام قلعه تل برگزار شد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۴    
رقابت های بسکتبال دانش آموزی دختران خوزستان با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۴    
رده بندی باشگاهی قاره آسیا در حالی اعلام شده است که کشورهای امارات، کره جنوبی و عربستان در این رده بندی اول تا سوم هستند و ایران در جایگاه هشتم قرار دارد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۲۴    
فرماندار جدید اهواز سال های گذشته فرماندار لالی بود و در یک سال و نیم گذشته به عنوان مدیرکل شیلات خوزستان انتقاد زیادی به عملکرد او می شد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۹    
به گزارش رهیاب و به نقل از لالی نیوز امسال با بارش های خوبی که در منطقه رخ داد مناطق دیدنی شهرستان لالی از روزهای قبل از آغاز تعطیلات نوروزی شاهد حضور جمعیت های مختلف گردشگران و مهمانان نوروزی از ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۹    
کارگردان فیلم رمان و رماد گفت: فیلم رمان و رماد اولین فیلم سینمایی و بومی استان خوزستان به زبان عربی با موضوع مقابله با معضل تیراندازی در شهرستان کارون ساخته شد و قرار است یک ماه دیگر و در سال 96 در ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:آرام آرام هرچه پیش می رویم حقیقت سخن رهبری در ارتباط با بدعهدی آمریکا نه تنها در داخل کشور ما نمایان می شود بلکه دیگر کشورها نیز بر این مساله واقف می شوند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۹    
صف بندی هایی که در استقلال صورت گرفته ممکن است به ایجاد تغییراتی در هیات مدیره این باشگاه منجر شود که البته هنوز زمان آن مشخص نیست.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۹    
تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه مسابقات خود در لیگ قهرمانان آسیا امروز در تهران میزبان نماینده کشور ازبکستان است. منصوریان برای این دیدار همه بازیکنانش را دارد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۹    
صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در گزارشی اعلام کرد که 2016 بدترین سال برای کودکان سوری بوده است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۴    
رونالدو به گلی که به بتیس زد به رکورد گلزنی دی استفانو در برنابئو رسید.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۴    
یک کارشناس فوتبال گفت: بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان حرفه ای اعتراض کردند و تمرینات خود را هم ادامه دادند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۴    
روایت آماری از وضعیت بازار کار در کشور، همچنان از عقب ماندگی طرح های اشتغالزا نسبت به نیاز بازار کار حکایت دارد؛ به قولی، می توان گفت که طرحهای اشتغالزا به گرد پای جمعیت بیکار هم نرسیده است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۹    
نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف ادعایی این کشور ضد داعش در اظهاراتی در بغداد گفته که نیروهای این گروه تروریستی کاملاً در شهر موصل محصور شده اند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۹    
نماینده پارلمان مصر با بیان اینکه توطئه ای فراگیر منطقه را هدف گرفته، ترکیه و قطر را خائن به ملل منطقه دانست.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۹    
ساعاتی بعد از شکست بارسا مقابل لاکرونیا، رئال با غلبه بر بتیس به صدر جدول بازگشت.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۴    
فرانسیس فوکویاما این هفته در نشستی در عراق به تشریح دیدگاه هایش در مورد وضعیت کنونی جهان پرداخت.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۵۴    
آقای نیلی به عنوان مشاور ارشد اقتصادی رئیس جمهور بهتر است به جای رسم نمودار، مقاله و سخنرانی، بگوید که از چه ابزاری برای ایجاد اشتغال استفاده کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۹    
در نتیجه عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی دو نظامی صهیونیستی زخمی شدند؛ عامل استشهادی این عملیات به شهادت رسید.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۳۴    
پروفسور کردوانی گفت: خوزستان شرایط اقلیمی استثنایی در ایران دارد که می شود تخم گیاه علفی مثل گیاه سودانی بپاشند و هنگامی که باران بیاید همه جا سبز می شود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۰:۱۴    
پس از پایان رأی گیری امروز برای انتخاب اعضای کمیسیون ویژه تولید ملی، عباس پاپی زاده به عضویت این کمیسیون در آمد.