جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

رهیافته (rahyafteha.ir)

  ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۵   + ۲ سایت دیگر  
ضروری است اتحادیه ای با عضویت همه شرکت ها و مراکز ذبح حلال وجود داشته باشد تا تولید گوشت حلال طبق نظر همه مذاهب انجام شود همچنین لازم است نظارت کافی و حضور ناظرین متدین و متخصص از کشورهای مسلمان باشد ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۱:۰۵   + ۱۹ سایت دیگر  
آیت الله سید محمد ضیاء آبادی از چهره های ارزشمند و مفسران بزرگ شیعه است، و از علمای برجسته و خطبای نامدار و دانشمند عصر حاضر می باشد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۵   + ۵ سایت دیگر  
ولادیمیر گوشچین، متخصص در مرکز پژوهشی گامالیای روسیه اعلام کرد که واکسن اسپوتنیک وی حلال است و در ان از ذرات حیوانی غیرحلال استفاده نشده است.
  ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۰:۳۵   + ۴ سایت دیگر  
کتاب شیعه از دیدگاه اهل سنت به همت مرکز اسلامی جاکارتا در اندونزی از زبان عربی به مالایو ترجمه و منتشر شد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۵   + ۲ سایت دیگر  
گروه های مسلمان در فرانسه اعلام کردند که لایحه جدید ضدمسلمانی ملقب به منشور اصول اسلام را امضاء نکرده و به همراه 600-700 مسجد و مرکز اسلامی قصد دارند با این لایحه مخالفت کنند.
  ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۵   + ۱ سایت دیگر  
افزایش مهاجرت به اسپانیا باعث افزایش اخبار جعلی اسلام هراسانه شده است که برای بدنام کردن و به حاشیه راندن مهاجران و جوامع مسلمان به صورت آنلاین منتشر می شوند.
  ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۵   + ۵ سایت دیگر  
وبینار “بررسی شخصیت حضرت زهرا (س) در نقش آفرینی اجتماعی زن مسلمان در عصر حاضر” با حضور بانوان اندیشمند و فعال به میزبانی خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در شهر لاهور برگزار شد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۵   + ۶ سایت دیگر  
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه انسان برای بی نهایت شدن خلق شده است، گفت: نماز انسان را به بی نهایت شدن می رساند.
  ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۵   + ۴ سایت دیگر  
کمیته تصحیح مصحف قرآن کریم وزارت دین اندونزی چهار محصول خدمات قرآنی مبتنی بر دیجیتال را منتشر کرد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۰:۰۵   + ۲۵ سایت دیگر  
“ساندرو فیوره” جوان مسیحی اهل کشور ایتالیا با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد و ادای شهادتین، به دین مبین اسلام مشرف شد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۲۱:۳۲   + ۱ سایت دیگر  
این برند به نام ایتالیایی توسط دو برادر در کنار یکی از رودخانه های خروشان در روستایی دورافتاده در ایتالیا راه اندازی شد ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۲    
خداوند به حضرت محمد پیامبر اسلام بجای پسر دختر داد و سوره کوثر را در شان آن حضرت نازل فرمود که نشانگر پر برکت بودن نسل این دختر عظیم الشان در جهان است.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۱:۰۲    
“سلام و درود – خدابیامرز یا لعنت” نیز نوعی “دعا” می باشند؛ چرا که ما نه می توانیم خیری به کسی برسانیم و نه می توانیم کسی را از رحمت الهی دور کرده و ملعونش سازیم ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
نهاد حقوق بشری راهنمای حقوق بشر برای تحقیق در مورد تبعیض نژادی و مذهبی در برنامه به اصطلاح مبارزه با تروریسم در اروپا هشدار داد که در این برنامه مسلمانان به طور نامتناسبی تحت نظارت ، محدودیت ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۳۲    
فاطمی نیا در مورد علم رجال و عرفان نظری دارای آگاهی گسترده است و در عین حال بیشتر به خطابه در منابر عمومی اشتغال دارد ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۲   + ۳ سایت دیگر  
کتاب نقدی بر جنبش اینسایدر با هدف مقابله با مسیحیت تبشیری به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه اصفهان منتشر شد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
یک نرم افزار کاربردی جدید با نام ارتباط با امام به مسلمانان که به دلیل کرونا از مساجد محروم مانده اند، اجازه می دهد تا با امامان جماعت و روحانیون دینی ارتباط برقرار کنند.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
زوج مسلمان در تورنتو، صنعت حجاب با الگوهای سرگرم کننده، رنگ آمیزی های غیرسمی و محافظ محیط زیست را آغاز کرده اند که توجه زیادی به خود جلب کرده است.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
شرکت حنا و حجاب ، به مناسبت روز جهانی حجاب و برای بزرگداشت ماه سیاه پوستان، خط تولید روسری های جدید و لوکس را راه اندازی کرده که تماما توسط یک تیم خلاق سیاه پوست تولید شده اند.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۴:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
در هیوستون ، تگزاس ، یک سازمان غیرانتفاعی پیشرو مسلمان به مردم از هر دین و مذهبی کمک رسانی می کنند.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۳:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
انجمن تجمع علیه اسلام هراسی در فرانسه با ارائه درخواست رسمی از هیئت دولت فرانسه خواستار لغو مصوبه انحلال این انجمن شد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۲    
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۲   + ۷ سایت دیگر  
زنان مسلمان نیجریه از مقامات این کشور خواستند مانع از ادامه تبعیض علیه زنان محجبه در نهادها و ادارات دولتی این کشور شوند و قوانینی را برای مجازات عاملان تبعیض علیه زنان باحجاب وضع کنند.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۳:۰۲    
آیت الله کشمیری(ره) عالمی جلیل ا لقدر بود که زندگیش همواره در تدارک برگیری برترین توشه ها، اندوختن زیباترین رفتارها و مایه ظهور و بروز والاترین مراتب اخلاقی بوده و تابلویی زرین و سبز ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۱   + ۲ سایت دیگر  
گفت وگوی جالب الجزیره با خبرنگاران محجبه ساکن آمریکا به مناسبت روز جهانی حجاب: “حجاب” نمادی از عشق است.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۱:۲۱    
رکسانا الیزابت یک زن آرژانتینی است که اسلام مسیر متفاوتی را پیش روی او قرار داد. او که حالا نام #معصومه را برای خود انتخاب کرده در جوار حضرت معصومه (سلام الله علیها) زندگی می کند. ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۰:۲۱   + ۸ سایت دیگر  
کتاب “تفسیر تربیتی قرآن؛ چیستی و مؤلفه های آن” به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به زیور طبع آراسته شد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۰:۲۱   + ۳ سایت دیگر  
منابع فرانسوی اعلام کردند که مسئولان محلی با جعل بهانه های قانونی اقدام به بستن مغازه ها مسلمانان می کنند.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۰:۲۱   + ۲ سایت دیگر  
پاک کردن، آب کشیدن و تطهیر اشیائی که نجس می شوند در شرع مقدس اسلام بسیار ساده است و اسلام در بحث طهارت و نجاست سخت نگرفته و جزو احکام آسان است.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۱:۲۱   + ۱ سایت دیگر  
مجمع عمومی سازمان ملل از افراد و سازمان ها درخواست کرده است تا در هفته اول فوریه میزبان رویدادی باشند که به همسایگان با عقاید و ادیان مختلف کمک می کند تا درک و فهم بیشتری از یکدیگر برای به وجود آوردن ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۱   + ۳ سایت دیگر  
رامین ایگیداف با بیان اینکه کشورهای غربی در مقابل اسلام هراسی رویکرد دوگانه ای را اتخاذ می کنند، گفت: اگر با این معضل مقابله نشود، صلح و ثبات جهانی متزلزل می شود و افراط گرایی قدرت خواهد گرفت.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۱   + ۱ سایت دیگر  
مشاور اسلامی دولت لیبریا، از مسلمانان این کشور آفریقایی خواست برای ساخت دانشگاه اسلامی و بیمارستان هزینه کنند و علم و دانش را به دست مسیحیان این کشور نسپارند.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۱   + ۱ سایت دیگر  
روز جهانی حجاب در باربادوس در تلاش برای مبارزه با اسلام هراسی که به گفته مسلمانان چهره زشت خود را در این کشور نیز نشان داده است ،برگزار شد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۰:۲۱    
اگر کسی عمداً گوش به دستورات الهی نداد و سراغ شیطنت شیاطین حرکت کرد، از آن به بعد است که خدای سبحان توفیق فهمیدن آیات را از او می گیرد ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۰:۲۱   + ۲۱ سایت دیگر  
در شب میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، بانوی جوان آلمانی در حرم علی بن موسی الرضا(ع) به دین مبین اسلام مشرف شد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۵۰   + ۱ سایت دیگر  
بانک اطلاعات در کنار تمامی مزایا و نکات مثبتی که به همراه دارند اهمیت و رسیدگی بالا و یک سیستم پشتیبانی قدرتمند هم نیاز دارند تا برخی از معایبی که امکان دارد خود را نمایان کنند یا مشکلاتی به وجود ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۵:۲۰    
شنبه 6 فوریه 2021 ساعت 19 پخش زنده از کانال یوتیوبی مرکز اسلامی فرانسه
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۰   + ۶ سایت دیگر  
اول فوریه روز جهانی حجاب است؛ برنامه های مختلفی به همین مناسبت در کشورهای مختلف اجرا می شود و هدف از گرامیداشت آن به رسمیت شناختن حقوق میلیون ها زن مسلمان است که حجاب را انتخاب و زندگی خود را با پوشش ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۰    
وقتی ایلیای مسیحی در مسجد جمکرانتحت تاثیر امام زمان علیه السلام شوق مسلمان شدن پیدا می کند
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۵۰   + ۲ سایت دیگر  
مهدکودک اسلامی سندس اخیرا در بیشکک، پایتخت قرقیزستان تأسیس شده است، در این مهدکودک سوره های کوتاه قرآن، احادیث نبوی و رفتار اسلامی به کودکان آموزش داده می شود.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۰   + ۱ سایت دیگر  
استاد مطالعات الهیات تطبیقی در دانشگاه پادربورن آلمان گفت: مطهری معتقد است که همه طالب خدا هستند و سودای خدا را در سر دارند ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۱۰:۲۰   + ۸ سایت دیگر  
با همکاری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا سمینار حیات طیبه حضرت زهرا(س) در زنگبار برگزار و از حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی ناب زنان مسلمان یاد شد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۵۱   + ۱ سایت دیگر  
یک زن برای اولین بار ریاست شورای اسلامی بریتانیا را برعهده می گیرد ؛ اقدامی که یک لحظه تاریخی در جامعه مسلمانان انگلیس به شمار می آید.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۱:۵۱   + ۲ سایت دیگر  
اداره امور حرمین شریفین عربستان سعودی از آمادگی برای تولید قرآن بریل الکترونیک که از سوی شهروند مبتکر این کشور طراحی شده است، خبر داد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۵۱   + ۳ سایت دیگر  
داکیودراما یک پروژه چندرسانه ای است که شامل سخنرانی ها و همچنین نمایش های دراماتیک و تصاویر بایگانی است
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۰:۲۱   + ۲ سایت دیگر  
در کلمبیا تعداد مسلمانان خیلی کم و انگشت شمار است. به نظرم من در سراسر کلمبیا پنجمین یا ششمین مسلمان این کشور باشم ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۹:۵۱    
نقش آفرینی بی نظیر زن های ما در زمان انقلاب و جنگ، کرامت و حرمت و حیا و سازگاری و اثربخشی مادران ما در خانواده، حتی حضور گسترده دختران و زنان ما در عرصه های علمی و دانشگاهی ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۵   + ۲ سایت دیگر  
مرکز مطالعات و تحقیقات در آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) پژوهش علمی شرق شناس مشهور ایتالیایی درباره امام حسین(علیه السلام) را منتشر کرد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۵   + ۳ سایت دیگر  
مرکز رصد حملات اسلام ستیزی فرانسه اعلام کرد که حملات و تعرضات ضداسلامی در این کشور در سال 2020 به میزان 53 درصد بیشتر از سال 2019 است.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۵   + ۱ سایت دیگر  
رهبران مذهبی مسلمان و مسیحی در سنگاپور جلسه ای برگزار کرده و مسیحیان بار دیگر بر تعهد خود برای همکاری با رهبران مذهبی مسلمان تأکید کردند تا به آنها اطمینان دهند که هیچ خصومت بین دو جامعه وجود ندارد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۵   + ۳ سایت دیگر  
بلژیک یک امام جماعت ترک تبار در شمال این کشور را به جرم نظرات ضدهمجنس گرایی در شبکه های اجتماعی به ویژه فیس بوک اخراج کرده و به وی 30 روز فرصت داده شده که این کشور را ترک کند.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۴۵   + ۱ سایت دیگر  
مسائلی مانند نژادپرستی ، دیگری انگاشتن و اسلام هراسی در انگلیس فقط مفاهیم انتزاعی محدود به حوزه گفتمان دانشگاهی نیستند بلکه پیامدهای منفی برای قربانیان خود در تمام جنبه های زندگی واقعی داشته اند.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۵   + ۸ سایت دیگر  
زکیه یاغمورجو ، از مدافعان حجاب در ترکیه بود که به دلیل حضور در کلاس های درس با حجاب اسلامی اخراج شد؛ اما پس از 14 سال دوباره به سر کار خود بازگشت.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۱:۱۵   + ۵ سایت دیگر  
شهروند ارمنستانی از شهر ایروان پس از مطالعه و بررسی زیاد در خصوص ویژگیهای دین اسلام دریافتم که این دین الگوهای خوبی برای سبک زندگی سالم بوده..
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۷:۱۳   + ۳ سایت دیگر  
بعد از یک سال، زنان مسلمان در اداره پلیس نیوزیلند، حجاب سفارشی دوخته شده مخصوص یونیفرم شان را دریافت می کنند که از سال 2018 پیشنهاد آن ارائه شده بود.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۰   + ۱ سایت دیگر  
مسجد جامع شهر تایپه بزرگترین و مشهورترین مسجد تایوان به حساب می آید.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۰   + ۱ سایت دیگر  
وبینار نقش زن مسلمان در جامعه مدرن با الگوگیری از سیره حضرت زهرا(س) امروز، 11 بهمن ماه به همت اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور برگزار می شود.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۰    
امام یک مظروفی است که به اعتبارو گنجایش ظرف تجلی وجود میکند.، جایگزین می شود. درست مثل نور. شما اگر حجاب هایی که درفضای دل و خانه تان ایجاد شده را بردارید، نور وارد می شود. امام هم همین طوری بودند ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۴:۵۰   + ۳ سایت دیگر  
مرکز اسلامی امام علی(ع) استکهلم، پایتخت سوئد دوره آموزشی آنلاین عقاید و اخلاق اسلامی را با عنوان چگونه وجود خداوند را اثبات کنیم برگزار می کند.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۰:۳۵    
در سال 1995 به دین اسلام مشرف گشتم و راه برگشت به سوی خدا را پیدا کردم
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۰:۰۵   + ۱۰ سایت دیگر  
رئیس دانشکده الهیات دانشگاه دولتی ایروان در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان آمادگی این دانشگاه را برای برگزاری دوره های کوتاه مدت آشنایی با اسلام در این دانشکده اعلام کرد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۰:۰۵   + ۳ سایت دیگر  
مجلس نمایندگان فیلیپین با هدف احترام به سبک زندگی اسلامی، تعیین یک روز به عنوان روز ملی حجاب در این کشور را با اکثریت آرا تصویب کرد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۰:۰۵   + ۲ سایت دیگر  
تعدادی کتابخانه حاوی کتب اسلامی و فقهی برای استفاده اقلیت مسلمان آلمان افتتاح شده است.
  ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۰:۰۵   + ۳ سایت دیگر  
در یک تصمیم بی سابقه، نیروی دفاعی آفریقای جنوبی (SANDF) پس از پیروزی حقوقی مسلمانان در دادگاه، سیاست ممنوعیت استفاده از لباس های دینی خود را اصلاح کرد تا بانوان مسلمان بتوانند با پوشش اسلامی در این ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۰۵   + ۳ سایت دیگر  
استیون جکسون، بازیکن سابق لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا (NBA) در پستی در حساب خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که به دین اسلام روی آورده است.
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۲:۰۵   + ۲ سایت دیگر  
دوره مجازی آموزش معارف اهل بیت(ع) ویژه کودکان به همت مرکز اسلامی امام حسین(ع) ادمونتون کانادا در این مرکز برگزار می شود.
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۲۱:۳۵   + ۶ سایت دیگر  
کتاب بازگشت به قرآن اثری درخور توجه است که به قلم محمود حکیمی، نویسنده نام آشنای کشورمان نوشته شده است ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۵   + ۳ سایت دیگر  
رئیس جمهور هند دومین جایزه عالی غیر نظامی این کشور (پادما بوشن) را به عالم فقید شیعه دکتر کلب صادق نقوی اهدا کرد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۵   + ۱۰ سایت دیگر  
من این کتاب را به شهید ادواردو آنیلی تقدیم کردم، به نظرم جریان آنیلی از دیگران قابل تأمل تر است، این که چطور یک نفر حاضر می شود به خاطر دین، از ثروت هنگفت خود دست بردارد، جای درنگ دارد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۵   + ۲۰ سایت دیگر  
نخستین دادستان کل مسلمان در تاریخ ایالات متحده، کار خود را از ماه آینده میلادی در شهر دیترویت در ایالت میشیگان آمریکا آغاز می کند.
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۵   + ۱ سایت دیگر  
زنان مسلمان در سرتاسر جهان در روز دوشنبه، اول فوریه، به صورت مجازی نهمین بزرگداشت روز جهانی حجاب را برگزار کرده و حمایت خود را از زنان مسلمان که حجاب را انتخاب کرده اند نشان می دهند.
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۵   + ۱ سایت دیگر  
سومین دوره برنامه اعتدالنا در سوئیس با هدف تقویت فرهنگ اسلامی جوانان مسلمان در اروپا برگزار می شود.
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۵   + ۲ سایت دیگر  
در جلسه ای که اخیرا توسط کمیته راهبری حلال کامبوج تشکیل شده است، به منظور توسعه بیشتر صنعت حلال و جذب گردشگران مسلمان بحث و بررسی انجام گرفت.
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۳۵   + ۶ سایت دیگر  
کتاب پیام پیامبر بزرگوار مجموعه ترجمه احادیث پیامبر اکرم(ص) به زبان انگلیسی است که مهاتما گاندی، رهبر سیاسی و معنوی هندی ها مقدمه ای کوتاه بر آن نوشته است.
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۱:۳۵    
حجت السلام عالی ار خطبای مشهور کشور در این ویدئو خاطره ای از راننده کامیونی مطرح میکند که الان حدود 90 سال سن دارد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۰    
فهیمه نیکومنظر دختر شهید نیکومنظر در تصویرسازی جدید خود وداع مادر از فرزند را که در عکسهای دوران دفاع مقدس موجود است تصویرسازی کرد
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۰    
محبوبیت این بانوی هنرمند در کرالا عمدتاً بر اساس داستان های کوتاه و زندگی نامه نگاری وی استوار است، در حالی که شاهکارهای او به زبان انگلیسی، که با نام کماله داس نوشته شده است ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۰   + ۴ سایت دیگر  
این لایحه همچنین بیماران را از انتخاب پزشکان بر اساس جنسیت خود منع می کند و با سازوکاری جدید، زمینه ارزیابی و سرکوب دیدگاه های مخالف را فراهم می سازد ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۰    
در سایت رهیافته مجموعه ترانه هایی که برای خدا سروده شده است را ببینید وبشنوید
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۰۰   + ۲ سایت دیگر  
اتحادیه جهانی علمای مسلمان ضمن انتقاد از مداخله دولت فرانسه در دین اسلام، خواستار پرهیز از رفتار دوگانه این کشور در تعامل با ادیان شد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۳    
دراین گفتگو مرضیه کرد افشاری در رابطه با پوشش زنان هندی و نیز ممنوعیت سنوگرافی در این کشور بخاطر سقط جنین دختر می گوید
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۹:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
نخستین وزیر محجبه در بوسنی و هرزگوین خواستار مشارکت گسترده زنان در مناصب مدیریتی شد و افزود: باید زنان بیشتری در دولت ها حضور داشته باشند و ما برای تشویق به مشارکت بیشتر زنان در تصمیم گیری ها و ...
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۲    
مداحی استاد سلیم موذن زاده از دلنشین ترین مداحی های ترکی فارسی خصوصا در زمینه فاطمیه است
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۲   + ۴ سایت دیگر  
یک استاد دانشکده زبان و ادبیات عربی دانشگاه سیدنی گفت که قرار است برای نخستین بار زبان قرآن در استرالیا به دانشجویان زبان عربی تدریس شود و از این طریق به تفسیر معانی قرآن کریم نیز پرداخته شود.
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۲    
سفرنامه شاردن از جمله سفرنامه هایی محسوب می شود که نویسنده تمام جزئیات را به صورت دقیق مشاهده و توصیف کرده است
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۵۲   + ۲ سایت دیگر  
کتاب “زندگی امام علی (ع)” تألیف علامه سید محسن امین عاملی برای نخستین بار در آلمان توسط مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت به زبان آلمانی ترجمه و منتشر شد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
عکاس آستان مقدس امام حسین(ع) عنوان عکاس عرب 2020 را به خاطر ثبت عکس هنری از تراژدی روز 11 ماه محرم الحرام به دست آورد.
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۰۹:۲۲    
مسلمان شدن یک زن بوکسور مشهور در هلند بازتاب زیادی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشته است.
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۹:۵۲   + ۳ سایت دیگر  
چند گروه اسلامی در فرانسه به مخالفت با منشور ضد افراط گرایی رئیس جمهور این کشور برخاستند.
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۲   + ۱ سایت دیگر  
ویدئویی از مسلمان شدن یک زن فرانسوی پس از ازدواج با مرد مصری
  ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۲   + ۳ سایت دیگر  
گزارش ها نشان می دهد سرمایه گذاری مسئولانه از جمله سرمایه گذاری براساس شریعت اسلامی در کانادا در حال رشد است.
مشاهده نتایج بیشتر...