پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۲:۲۲May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای رجا نیوز 31 تیر 1395 - rajanews.com

رجا نیوز 21 بهمن 1393 رجا نیوز 29 اسفند 1394 رجا نیوز 31 فروردین 1395 رجا نیوز 31 اردیبهشت 1395 رجا نیوز 31 خرداد 1395 رجا نیوز 31 مرداد 1395 رجا نیوز 31 شهریور 1395 رجا نیوز 30 مهر 1395 رجا نیوز 30 آبان 1395 رجا نیوز 30 آذر 1395 رجا نیوز 30 دی 1395 رجا نیوز 30 بهمن 1395 رجا نیوز 1 اسفند 1395 رجا نیوز 1 تیر 1395 رجا نیوز 2 تیر 1395 رجا نیوز 3 تیر 1395 رجا نیوز 4 تیر 1395 رجا نیوز 5 تیر 1395 رجا نیوز 6 تیر 1395 رجا نیوز 7 تیر 1395 رجا نیوز 8 تیر 1395 رجا نیوز 9 تیر 1395 رجا نیوز 10 تیر 1395 رجا نیوز 11 تیر 1395 رجا نیوز 12 تیر 1395 رجا نیوز 13 تیر 1395 رجا نیوز 14 تیر 1395 رجا نیوز 15 تیر 1395 رجا نیوز 16 تیر 1395 رجا نیوز 17 تیر 1395 رجا نیوز 18 تیر 1395 رجا نیوز 19 تیر 1395 رجا نیوز 20 تیر 1395 رجا نیوز 21 تیر 1395 رجا نیوز 22 تیر 1395 رجا نیوز 23 تیر 1395 رجا نیوز 24 تیر 1395 رجا نیوز 25 تیر 1395 رجا نیوز 26 تیر 1395 رجا نیوز 27 تیر 1395 رجا نیوز 28 تیر 1395 رجا نیوز 29 تیر 1395 رجا نیوز 30 تیر 1395 رجا نیوز 31 تیر 1395 
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۸    
خوردن مایعات در طی روز چه می خواهد آب باشد یا آب میوه برای سلامت بدن مفید است، همان طور که ثابت شده مصرف کافی مایعات بدون قند مصنوعی می تواند در کاهش وزن بدن کمک کند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۶    
تیم فوتبال استقلال تهران همواره در بازی های هفته اول خود در لیگ برتر موفق بوده و هرگز متحمل شکست نشده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۶    
رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که کوتای ترکیه انعکاس بی ثباتی و درگیری در داخل ترکیه است، اما ما اشتباه آنان را تکرار نمی کنیم و درباره ماندن یا نماندن اردوغان اظهارنظر نمی کنیم.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۱    
جلیلی درپاسخ به سوالی پیرامون حضورش در انتخابات نیز گفت: انتخابات یک فرصت برای شفاف سازی است تا کسی مبتنی بر توهمات بحثی را مطرح نکند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۱    
معاونت منابع انسانی قوه قضائیه پیروی طرح سئوالات متعدد از سوی داوطلبان تصدی منصب قضا و درخواست های مکرر پیرامون شرط مدرک تحصیلی و حداقل سن لازم برای ثبت نام در آزمون قضاوت سال 1395 ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۶    
یوسف خانی گفت: قیمت مرغ هر چند در دو هفته اخیر تغییر چندانی نداشته ولی در اواخر هفته با افزایش 300 تومانی به قیمت 7 هزار و 900 تومان رسیده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۶    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ابلاغیه ای خطاب به فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد که ماموریت ناجا در برخورد با ناهنجاری های اخلاقی در برخی اماکن از جمله کنسرت ها باید با جدیت انجام شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۶    
گزارش ها حاکی از وقوع تیراندازی شدید در درگیری نیروهای پلیس اوهایو با افراد مسلح است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۶    
مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر از برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر در 29 مردادماه خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۶    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اظهار داشت: با وجود این که خیلی دیر شده است اما اگر همین امروز هم عربستان شرایط ما را بپذیرد و امنیت حجاج را تصمین کند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۶    
آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان در اولین جلسه این شورا در دوره جدید از رهبر معظم انقلاب به دلیل انتصاب فقهای شورای نگهبان تشکر کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۶    
روزنامه آمریکایی ضمن رد مخالفت ها با فروش هواپیما به ایران، تاکید کرد که عملی شدن قرارداد بوئینگ، سبب تقویت سیاسی رئیس جمهور ایران خواهد شد؛ موضوعی که وی به آن نیاز دارد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۶    
استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور سرزده در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد، از 2 مصدوم حادثه بلداجی دلجویی کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۱    
یواس ای تودی در مطلبی به تحلیل واکنش های اردوغان پس از کودتای نافرجام اخیر ترکیه پرداخت.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۱    
آمارهای گمرک چین نشان می دهد که با کاهش قابل توجه واردات نفت چین از عربستان و افزایش میزان واردات از ایران و روسیه، در حقیقت بازار خود را تقدیم این دو کشور کرده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۱    
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئول پروژه مبارزه با فقر در اقتصاد مقاومتی گفت: بودجه فقرزدایی در کشور 6000 میلیارد تومان است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۱    
شورای امنیت سازمان ملل امروز (پنجشنبه) نخستین رای گیری محرمانه در خصوص جانشین دبیرکل این سازمان را انجام می دهد که با فهرستی از نامزدهای پیشرو محتاط که خواستار اصلاحات چشمگیر در این هیات جهانی هستند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۱    
یک شرکت بیوتکنولوژی امیدوار است تا با استفاده از دی .ان .ای بتواند به جنگ مادر بیماری ها یعنی"پیری"برود.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۱۷    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش دمای هوای تهران و گردوخاک در مناطق غربی کشور در روزهای آتی خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۷    
گیاه کنجد سفید با گل صورتی که در هشت هفته بوجودمی آید. دانه در چهار تا شش هفته ظاهر خواهد شد. دانه کنجد سیاه و سفید به ویژه در ژاپن و چین بسیار طرفدار دارد، به عنوان چاشنی استفاده می شود .
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۷    
بانویی که در کانون اتهامات رسوایی های اخلاقی علیه دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری امریکا قرار دارد برای نخستین بار از "رسوایی اخلاقی ترامپ" پرده برداشته است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۷    
نویسنده قصه های مجید در مورد ترجمه کارهایش گفت: انسان ایرانی را بی آنکه شعار دهم و اغراق کنم و بگویم ما بهتر از شما(اشاره به غیر ایرانی ها) هستیم نشان دادم ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۷    
فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری پلیس با کاروان اشرار مسلح در 140 کیلومتری شمال شهداد خبر داد و گفت: پلیس با استفاده از آتش بالگردهای هوانیروز 1.5 تن تریاک را معدوم کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۷    
اریک ترامپ پسر نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در نشست کنوانسیون جمهوریخواهان، علیه برجام و ایران اظهاراتی را مطرح کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۲    
در حمله جنگنده های آمریکایی به شهر منبج سوریه دست کم 120 نفر کشته شدند که اکثریت آنها را زنان و کودکان تشکیل می دادند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۲    
طبق آمارهای منتشر شده در رسانه های ترکیه ای و غربی، تاکنون بیش از 65 هزار نفر در ترکیه بازداشت، از کار معلق یا اخراج شده اند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۲    
رئیس کمیته امداد از فعالیت دندانپزشکان و چشم پزشکان خیّر در شهر قدس بازدید کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۲    
رئیس کمیته امداد از برنامه این نهاد برای ایجاد 200 هزار شغل خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۷    
مراسم تشییع پیکر پنج تن از شهدای مطهر مدافع حرم حضرت زینب(س) تیپ فاطمیون صبح پنج شنبه سی و یکم تیر از میدان معلم در منطقه 18 تهران به سمت میدان الغدیر برگزار شد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۷    
رئیس جمهور ترکیه به آمریکا هشدار داد در صورتی که از استرداد گولن به ترکیه سرباز بزند، "اشتباه بزرگی را مرتکب شده است".
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۷    
در طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی به صورت قسطی، هیچ سود بانکی گرفته نمی شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۷    
الهام چرخنده متن دست نوشته ای را که رهبر معظم انقلاب بر قرآن اهدایی به وی نوشته بودند، برای نخستین بار در مشهدمقدس قرائت کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۷    
بخش رسانه ای گروه تروریستی تکفیری بین المللی داعش با انتشار تصاویری از بیعت شاهزاده جزیره بحرین با ابوبکر بغدادی رهبر این گروه خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۷    
پزشک طب سنتی با بیان اینکه خوردن چای اصل باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود، گفت: بهتر است تابستان در کنار دم نوش یا چای از لیمو عمانی استفاده شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۷    
زوج انتخاباتی دونالد ترامپ در نشست کنواسیون ملی جمهوریخواهان آمریکا ضمن طرح اظهارات به شدت ضد ایرانی، تاکید کرد: آمریکا در کنار اسرائیل می ماند .
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۷    
یک متخصص تغذیه با اشاره به راه های رفع کم خونی در بدن گفت: برخی از میوه ها خاصیت خونسازی دارند، مثلاً سیب و انگور در بین میوه ها می توانند به رفع کم خونی بسیار کمک کنند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۷    
یک جامعه شناس با بیان اینکه عده ای می خواهند با قبح زدایی از روابط خارج از عرف در جامعه آن را عادی سازی کنند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۷    
در عملیات مشترک مأموران انتظامی شهرستان خاش و سربازان گمنام امام زمان(عج) تیم تروریستی ای که قصد خرابکاری در مقرهای نظامی را داشت، شناسایی و منهدم شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۷    
طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات از روز اول مرداد ماه تمام ارائه کنندگان خدمات اینترنت ملزم به اعمال تعرفه های جدید هستند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۳    
در شرایط امروز شبکه ها و پیام رسان های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام در ایران، با ترافیک بیشتری نسبت به شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک که زمانی در صدر توجه کاربران ایرانی بودند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۳    
سایت گل ادعا کرد که باشگا های یوونتوس و منچستریونایتد بر سر انتقال پل پوگبا روی مبلغ 110 میلیون یورو به توافق رسیدند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۴    
مسؤل قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء با بیان اینکه اوضاع اردوگاه دشمن به هم ریخته است، گفت: باید در برابر "جنگ حرفه ای" دشمنان کار عملیاتی انجام دهیم .
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه مصر به اظهارات رجب طیب اردوغان درباره مصر و رئیس جمهور این کشور واکنش نشان داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۴    
معاون اول رئیس جمهور گفت: اینکه علیه نظام بانکی فضاسازی منفی ایجاد شود درست نیست زیرا بانک ها از مظلوم ترین بخش ها هستند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۹    
رحمانی فضلی با تأکید بر اینکه نباید این گونه تصور شود که همه مدیران مشکل مالی دارند، گفت: مدیران بانکی مجاهدین اصلی اقتصادی هستند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۹    
با پایان رقابت های یورو 2016، اکنون بازار نقل و انتقالات تابستانی، مهمترین اخبار دنیای فوتبال را به خود اختصاص داده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۹    
دادگاه تجدید نظر منطقۀ منهتنِ نیویورک، حکم یک دادگاه فدرال مبنی بر مصادره و فروش بخشی از اموال ایران به نفع خانوادۀ قربانیانِ حادثۀ 11 سپتامبر را لغو کرده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۹    
هم زمان با اولتیماتوم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ایجاد نمایندگی اپل در ایران، ظاهراً جمع آوری گوشی های هوشمند متعلق به این برند از سطح بازار شروع شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۹    
آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، با ترزا مِی، نخست وزیر بریتانیا، در برلین دیدار کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۹    
بازیکن فصل گذشته تیم اف سی فرانکفورت این روزها در آستانه گرفتن تصمیم مهمی برای ادامه فوتبال حرفه ای خود قرار دارد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۹    
یک تحلیلگر سیاسی به پرس تی وی گفت امریکا درصدد است روسیه را از سوریه بیرون براند چرا که به مسکو به عنوان مانع بزرگی در مسیر طرح های خود برای سرنگونی بشار اسد، رییس جمهور سوریه می نگرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنا داریم که باز هم نرخ سود بانکی را پایین بیاوریم، چون اگر نرخ بهره را پایین بیاوریم منابع به سمت سرمایه گذاری مولد هدایت می شود ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۴    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله کعبی نوشت: درپی مراجعات ' مطالبات ' سؤالات مکرر وانتظارات مردم فهیم و صبور و ولایتمدار خوزستان علی الخصوص کشاورزان در خصوص بحران وکمبود آب ناشی از انتقال آب "کارون" ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۴    
وزارت خارجه اتریش ضمن احضار سفیر آنکارا در وین، مراتب اعتراض این کشور نسبت به نوع برخورد خشونت آمیز دولت ترکیه با عوامل کودتای اخیر را اعلام کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۴    
با شرکت نیسان و کیا نیز مذاکراتی برای برگشت به ایران انجام شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۴    
پیشرفت ها در میادین نبرد در عراق و سوریه علیه داعش تغییر کرده است اما جامعه بین الملل باید الان همچنین با چالش برقراری ثبات در مناطق تازه آزاد شده مقابله کنند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۴    
این ملت تنها به جرم آنکه حق مسلم تعیین سرنوشت خود را طلب می کردند مورد ضرب و جرح و قتل فرار گرفتند
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۴    
وزارت دفاع انگلیس روز پنجشنبه از آسیب دیدن زیردریایی هسته ای 1.1 میلیارد پوندی این کشور براثر برخورد با یک کشتی تجاری در دریای مدیترانه خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴    
کارشناس سازمان هواشناسی: بارش های خفیف از شنبه در مناطق شمالی به ویژه در نوار ساحلی خزر، دمای هوا را کاهش می دهد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴    
رجب طیب اردوغان وضعیت اضطراری در ترکیه را تا 3 ماه دیگر تمدید کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴    
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: صدور مجوز شکار گراز با توجه به جمعیت قابل ملاحظه، تنوع و گستردگی زیستگاه ها، همچنین پهنه زیستی قابل ملاحظه آن در کل کشور ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۴    
قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور از تنزل جایگاه پرستاری در معاونت پرستاری وزارت بهداشت به شدت گلایه کرد و گفت: به رغم ادعای دوستان در وزارت خانه، اختیارات پرستاری محدود شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۴    
معاون مدیرکل تربیت بدنی مازندران از وقوع سانحه تصادف در محور هراز برای بهادر مولایی وزنه بردار ملی پوش مازندرانی در محور هراز خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۹    
دزد سابقه دار گمان نمی کرد هنگام عکس سلفی گرفتن با خانه مالباخته، دوربین مداربسته مغازه ای تصویر او را شکار می کند. متهم با تمام خانه هایی که به آن دستبرد زده، عکس سلفی گرفته است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۹    
کرایه مینی بوس های درکه - تجریش، 525 تومان است، همین مسیر را اتوبوس 670 تومان می گیرد، به همین دلیل خیلی ها مینی بوس را به اتوبوس ترجیح می دهند
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۹    
در ادامه اقدامات انجام شده پس از کودتای نافرجام ترکیه برای پاکسازی دستگاه قضایی، ارتش، خدمات دولتی و بخش آموزش، 2 عضو دادگاه قانون اساسی ترکیه روز چهارشنبه بازداشت شدند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۹    
نگهداری و به نمایش گذاشتن یک قلاده خرس قطبی در یکی از مراکز خرید چین با اعتراض های فعالان حقوق حیوانات روبرو شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۹    
فرمانده سپاه در پاسخ به این سؤال که دستگاه دیپلماسی در رابطه با ماجرای کشمیر چه موضعی باید داشته باشد، گفت: این دستگاه قطعاً می تواند مواضع مؤثرتری داشته باشد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۹    
نادری با اشاره به اینکه روی سینما حسابی باز نکرده و اهل روابط و حضور در مهمانی های اهالی سینما نیست، از شرایط مالی دسته ای از بازیگران بیکار انتقاد کرد و گفت: بازیگرها هم آدم هستند و آجر نمی خورند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۹    
منابع خبری غربی اعلام کردند که معارضان سوری با درخواست از ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا، توقف حملات هوایی علیه گروه تروریستی داعش را مطرح کرده اند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۹    
ژورنال ارتش آمریکا نوشت: ایران ساخت انواع ادوات زرهی و پهپاد های مختلف را آغاز کرده و در رزمایش ها آن ها را به نمایش می گذارد و برتری کمیتی خود را به رخ دشمنان می کشد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۹    
رئیس کمیسیون دفاعی دوما به اردوغان هشدار داده که در صورت تبعیت از خواسته های اروپا برای ماندن در ناتو، موقعیتی تاریخی برای تقویت جایگاه منطقه ای کشورش را از دست خواهد داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۹    
سعودی ها در حقیقت از شکست حزب الله ،حمایت می کردند و این جای تعجبی ندارد
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۹    
اسامی 10 ستاره دنیای فوتبال که پرفروش ترین پیراهن ها را به نام خود ثبت کرده اند، منتشر شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۹    
رئیس جمهور گفت: انتظار مردم این است که همان طور که در تعداد سهمیه رکوردار شده ایم به لحاظ مدال و موفقیت ها هم در این مسابقه جهانی (المپیک 2016) رکورد جدیدی داشته باشیم.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۹    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اعلام برکناری 13 مدیر ارشد دولتی در جریان افشای حقوق های نجومی گفت: حقوق وزرا نیز کاهش خواهد یافت.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۹    
معمولا هر زمان که اخبار توفانی شدن سیستان و پیامدهای فلج کننده آن منتشر می شود، اولین انگشت اتهام به سمت بادهای 120 روزه و دومین انگشت هم به سمت دریاچه هامون و بی آبی آن نشانه می رود
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۹    
دادگاه ایالتی برلین یک ایرانی را به اتهام جاسوسی به زندان محکوم کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۹    
وزیر دفاع انگلیس از افزایش دو برابری تعداد نظامیان انگلیسی مستقر در عراق در آینده ای نزدیک خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۹    
مسئول مطالبات شرکت نفت از ادامه مذاکره برای مزایده و فروش اموال بابک زنجانی خبرداد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۴    
رییس اداره بهداشت آب و فاضلاب وزارت بهداشت ضمن ارائه توصیه هایی در خصوص رعایت نکات بهداشتی در استخرها و شناگاه ها در فاصل تابستان، گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و آلودگی در این مناطق ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۴    
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن جدال های زندگی کیت ، خرس ، بچه خرس های قطبی ، تعقیب ، پلاک هفت ، یک هفته با پدر بزرگ و مادر بزرگ ، طلای کثیف ، به من میگن ترینیتی ، تسخیر کوهستان ببر ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۴    
نماینده مقام معظم رهبری در کشورهای جنوب شرق آسیا گفت: کشتار مردم بی گناه کشمیر یک فاجعه سیاه تاریخ است و دولت جمهوری اسلامی باید نسبت به این فاجعه واکنش صریح نشان دهد و عواقب آن را به دولت هند گوشزد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۴    
پاسگاه پلیس ایروان که از روز یکشنبه شاهد به گروگان گرفته شدن افسران بلندپایه پلیس ارمنستان بوده، در شب گذشته به صحنه تیراندازی و درگیری تبدیل شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۴    
سوریه در یک درخواست رسمی از سازمان ملل متحد خواست قتل فجیع یک کودک سوری به دست گروه تروریستی موسوم به نورالدین الزنکی را محکوم کند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۴    
رئیس جمهور ترکیه در کنفرانس خبری پس از نشست امنیتی و نشست کابینه شرکت کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۴    
سفر طولانی مدت و بسیار پرهزینه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی به مغرب برای گذراندن تفریحات و بنا به گزارش برخی رسانه ها برای برگزاری جشن عروسی یکی از پسرانش از روز پنجشنبه 14 جولای (24 تیر) آغاز شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۴    
پرونده سرکرده باند دیوار چین که به زورگیری و سرقت از طلافروشان کیفی اقدام می کرد، پس از آخرین دفاع به دادگاه ارسال شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۴    
پس از برجام بیش از 150 هیئت خارجی با نزدیک به 4 هزار نفر و از حدود 50 کشور به ایران آمدند و اتاق های بازرگانی میزبان فوج فوج افرادی بودند...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۴    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تاکنون تنها سرنخ های سوء قصد در حادثه تروریستی در مرز ریجاب در شهرستان دالاهو مشخص شده و آقایان می گویند که عوامل این حادثه تروریستی به یکی از ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۴    
مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: بر اساس دستورالعمل ها در صورت رسیدن دمای هوای استان قم به 50 درجه و صلاحدید مسؤولان استانی، ادارات باید تعطیل شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۴    
مقامات آرژانتینی که هنوز اصرار دارند ایران در انفجار آمیا دست داشته است، این بار از کشورهای شرق آسیا خواستند مهمان ایرانی خود علی اکبر ولایتی را تحویل بوینس آیرس دهند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۴    
عضو شورای انقلاب فرهنگی گفت: در ماجرای فیش های حقوق های نجومی دیدید که برخی مدیران با ته ریش، یقه بسته و کمی هم داغ مهر بر پیشانی برای خود حقوق 100 میلیونی نوشتند و این یعنی اسلام اشرافی گری.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۱۴    
وزارت خارجه انگلیس در بیانیه ای جدید، نسبت به سفر به ایران به اتباع این کشور هشدار داده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۴    
کاش مشاور اخلاق مآب رئیس جمهور توصیه ای هم درباره قبح اعمال نفوذ برای پذیرش دانشجوی دکترا بدون حضور در آزمون می کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۴    
با گذشت بیش از سه سال از روی کار آمدن دولت یازدهم و با نزدیکی به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اصلاح طلبان که در بهره برداری از به ظاهر پیروزی ها و موفقیت ها در صف اول قرار داشته و انا شریک سر ...
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۴    
اصلاح طلبان با فرافکنی سعی دارند ناکارآمدی های دولت یازدهم را از گردن خود باز کنند و بر دوش روحانی و کابینه بیاندازند.
رجا نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۶:۴۲    
آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، به عنوان باارزش ترین بازیکن زی 21 سال دنیا معرفی شد.
  • ۱