چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای رجا نیوز 6 اسفند 1396 - rajanews.com

رجا نیوز 21 بهمن 1393 رجا نیوز 29 اسفند 1394 رجا نیوز 30 اسفند 1395 رجا نیوز 31 فروردین 1396 رجا نیوز 31 اردیبهشت 1396 رجا نیوز 31 خرداد 1396 رجا نیوز 31 تیر 1396 رجا نیوز 31 مرداد 1396 رجا نیوز 31 شهریور 1396 رجا نیوز 30 مهر 1396 رجا نیوز 30 آبان 1396 رجا نیوز 30 آذر 1396 رجا نیوز 30 دی 1396 رجا نیوز 30 بهمن 1396 رجا نیوز 1 اسفند 1396 رجا نیوز 2 اسفند 1396 رجا نیوز 3 اسفند 1396 رجا نیوز 4 اسفند 1396 رجا نیوز 5 اسفند 1396 رجا نیوز 6 اسفند 1396 رجا نیوز 7 اسفند 1396 رجا نیوز 8 اسفند 1396 رجا نیوز 9 اسفند 1396 رجا نیوز 10 اسفند 1396 رجا نیوز 11 اسفند 1396 رجا نیوز 12 اسفند 1396 رجا نیوز 13 اسفند 1396 رجا نیوز 14 اسفند 1396 رجا نیوز 15 اسفند 1396 رجا نیوز 16 اسفند 1396 رجا نیوز 17 اسفند 1396 رجا نیوز 18 اسفند 1396 رجا نیوز 19 اسفند 1396 رجا نیوز 20 اسفند 1396 رجا نیوز 21 اسفند 1396 رجا نیوز 22 اسفند 1396 رجا نیوز 23 اسفند 1396 رجا نیوز 24 اسفند 1396 رجا نیوز 25 اسفند 1396 رجا نیوز 26 اسفند 1396 رجا نیوز 27 اسفند 1396 رجا نیوز 28 اسفند 1396 رجا نیوز 29 اسفند 1396 
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۰    
دومین همایش مقابله با تحریف تاریخ معاصر و تطهیر پهلوی، با حضور تعدادی از استادان حوزۀ تاریخ و همچنین نویسندگان و اهل قلم و ناشران برگزار و از جایزۀ شهید سید علی اندرزگو رونمایی شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۲۹    
این که امام جمعه یک شهرستان کوچک و یا حتی بزرگ! با ماشین تویوتای شاسی بلند در شهر تردد کند و برای مغرضان بهانه جور کند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۹    
توضیح این که موضوع علوم انسانی خود انسان است. و انسان از دو منظر محکوم به یک رشته قوانین و احکام است ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۹    
بیشتر کارشناسان معتقدند که بازار ارز در مبنای عرضه و تقاضا مانند هر کالای دیگری به تعیین نرخ می پردازد، این نرخ البته قابل تغییر است که اگر در طرف عرضه و یا تقاضا انحصارگری وجود داشته باشد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۹    
جزئیات بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۹    
در زمانی که امضای برنامه اجرایی fatf توسط اقای دکتر طیب نیا افشا شد، بارها و بارها وجود برنامه اجرایی ای مگر همان چهل و چند بند استاندارد 2013 fatf توسط مقامات ذیربط تکذیب شد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۵۹    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.6 ریشتر عسلویه را لرزاند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۹    
احمد نجفی تهیه کننده فیلم من یک ایرانی ام درب خانه شماره 2 سینما را با گِل پوشاند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۹    
مقام معظم رهبری بر کتاب سرباز کوچک امام روایت خاطرات دوران اسارت آزاده سرافراز مهدی طحانیان در سنین نوجوانی در زندان های رژیم بعث عراق تقریظ نوشتند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۰    
رویکرد اصلاح طلبانه به مردان علم و اندیشه مثل رفتن به سوپر مارکت نیست که هر از چند گاهی یکی را انتخاب و یکی را نادیده بگیرید ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۰    
پاسخ را باید در برخی فعالیت های به ظاهر تحقیقاتی و محیط زیستی جستجو کرد؛ جایی که یک تیم با عنوان فعالیت بشردوستانه و محیط زیستی وارد منطقه ای از یک کشور می شوند و با نمونه برداری از آب ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۰    
پنجم اسفندماه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس در بندر لنگه برگزار شد و با استقبال خوب ساکنین روبرو گردید. این عکسها گزارش اختصاصی رجانیوز است از میزبانی مردم بندر لنگه از شهدای گمنام دفاع مقدس.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۰    
سرنوشت این روزهای جمنا خیلی زودتر قابل پیش بینی بود. شکست، عاقبت محتوم تمامی وحدت های خارج از محوریت ارزش هاست ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۰    
علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ترحیم شهدای خیابان پاسداران تهران و در پاسخ به سوال تسنیم درباره پروژه ضد انقلاب علیه حجاب موسوم به دختران خیابان انقلاب و ترویج بی حجابی از سوی ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۰    
بنده برای آقای عیسی کلانتری نامه ای نوشته ام و تاکید کرده ام شما که مدعی رفع مشکل ریزگردها در پنج سال آینده شده اید، آیا با این هزینه ها و حتی مبلغ تخصیصی صندوق توسعه ملی ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۱    
توئیتر مرکز اسناد انقلاب اسلامی سندی از گزارش ساواک درباره ارتباط دراویش گنابادی با تشکیلات فراماسونری در سال 1344 را منتشر کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۱    
جلیلی به فتنه 88 نیز اشاره می کند و می گوید همه به یاد داریم وقتی یک نفر به طور مشکوک در خیابان ها کشته شد همین رسانه ها و به تبع آن تمام رسانه های دنیا چه بلوایی درست کردند اما امروز همانهایی که ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۱    
مجری طرح توسعه فاز 14 پارس جنوبی، از روشن شدن مشعل نخستین سکوی فاز 14 این منطقه خبر داد و گفت: این سکو با ثبت رکوردی تازه و در مدت 18 روز از مرحله نصب، آماده تولید گاز می شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۱    
رسیدگی به پرونده دیگری از نوع کودک آزاری در دادسرای جنایی تهران آغاز شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۱    
طرح ملی رجیستری گوشیهای تلفن همراه این بار به سراغ برندهای هواوی، نوکیا، سونی و تکنو رفت.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۱    
رئیس شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که این شورا قرار است قطعنامه ای را به رای بگذارد که در آن، ایران با ادعای نقض تحریم تسلیحاتی یمن محکوم خواهد شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۱    
مدیرعامل موسسه مردم نهاد حمایت از بیماران مبتلا به MS در ساوه گفت: بیماران مبتلا به ام اس در این شهرستان پنج روز است که دارو ندارند و درمان آنان با چالش مواجه شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۱    
رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: محور فهرج- زاهدان به سبب طوفان شن و کاهش دید از سمت کرمان مسدود شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول از مصدوم شدن دو کارگر بر اثر ریزش دیوار یک ساختمان در حال احداث خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۱    
نرخ مصوب انواع شیرینی به صورت خالص فروشی(بدون محاسبه جعبه) برای شب عید اعلام شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۱    
صاحب امتیاز عروسک جناب خان گفت: طی توافقاتی که با تهیه کننده و مجری برنامه خندوانه داشته ایم، مشکل حضور عروسک جناب خان در این برنامه حل شده است. ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۱    
رئیس کل دادگستری استان تهران، از ارجاع پرونده یکی از معترضان به قانون حجاب به دادگاه خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۱    
رسانه های رژیم صهیونیستی در پرداختی به برنامه های دولت رژیم صهیونیستی برای سال جاری، مهار ایران را در رأس آن اعلام کردند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: پیشران هسته ای جزء مسائلی نیست که آژانس بین المللی انرژی اتمی از آن مطلع نباشد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
باقی مانده سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 95 شرکت های سرمایه پذیر مربوط به کارگران ساختمانی امروز (یکشنبه) به حساب مشمولان واریز می شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه شورای اسلامی شهر یزد، در خصوص دریافت عوارض تمدید پروانه ساختمان را باطل کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
عصر امروز تالار پتروشیمی تبریز میزبان آیین پایانی دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر خواهد بود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۱    
سئوالات آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1397 تا پایان امروز یکشنبه 6 اسفند منتشر می شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۱    
مهلت ثبت نام برای مراسم اعتکاف دانشگاه صنعتی امیرکبیر از 8 اسفندماه آغاز می شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۱    
معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از افزایش تعداد مشروطیها در ارشد خبر داد و گفت: مسائل تحصیلی به دلیل قوانین افزایش یافته است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۱    
در چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر به تصویب رسید که به خبرنگارانی که از طرح ترافیک استفاده نکنند کارت بلیط یک ساله رایگان حمل ونقل عمومی داده می شود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۱    
گمرک ایران در گزارشی ضمن تکذیب ادعای وزارت صنعت، از واردات گل و لای فاضلاب در سال 95 خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۱    
حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در ابتدای درس خارج فقه روز 17بهمن 95، پس از بیان حدیثی اخلاقی، با اشاره به حرام بودن استفاده از ماشین های گران قیمت برای روحانیون و طلاب فرمودند نامه ای دریافت کرده اند ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۱    
ارتش سوریه مصمم است خسارات سال های جنگ با تروریست ها را جبران کند و روند بازسازی این کشور را شروع کند بنابراین پاکسازی منطقه غوطه شرقی ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۲    
ارتش سوریه عملیات نظامی خود را در غوطه شرقی آغاز کرد و شهرک حزرما و النشابیه را بازپس گرفت و به سمت تل فرزات در حال پیشروی است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۲    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: ما به قطعنامه آتش بس پایبند خواهیم بود، سوریه نیز پایبند است. بخش هایی از حومه دمشق که در اختیار تروریست ها است مورد آتش بس نیستند و پاکسازی در آنها ادامه خواهد داشت.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۲    
مسئول بازرسی اماکن جنوب شرق تهران از کشف و پلمپ یک واحد صنفی متخلف در محله افسریه تهران خبر داد که اقدام به نگهداری و فروش احتمالی مشروبات الکلی کرده بود.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۲    
در دمشق صدها کودک در خیابان ها، مدارس و پارک ها، هدف گلوله های تروریستهایی قرار می گیرند که غرب آنها را مخالفان میانه رو می نامد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۲    
مشاور وزیر نیرو گفت: ورودی آب سدها 37 درصد کاهش داشته است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۲    
نامه نامه شهید ذبیح الله عالی به کارگزینی: به خاطر اینکه حقوق من زیاد است, درخواست می نمایم دراسرع وقت ازحقوق ماهیانه من حدود2000تومان کسر نمایید.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۲    
جستوجو برای یافتن هواپیمای تهران یاسوج رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان نسبت به انتشار تصاویر و فیلم های اجساد جانباختگان که برابر قانون جرم محسوب می گردد ...
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۲    
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش برنامه امتحانات نهایی خردادماه سال 1397 توسط مرکز سنجش وزارت آموزش وپرورش را اعلام کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۲    
رئیس پلیس فتای ناجا اعلام کرد که 46 درصد کل جرایم فضای مجازی کشور در تلگرام و 20 درصد نیز در اینستاگرام رخ می دهد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۲    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امنیت خوبی در منطقه مکران وجود دارد، گفت: حضور نیروهای مسلح در این منطقه تضمین مضاعفی برای سرمایه گذاران است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
یاسوج- عملیات جستجو در ارتفاعات پازن پیر دنا برای چندمین روز متوالی و به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی متوقف شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی وزارت کشور گفت: نیروی انتظامی به عنوان ضابط دادگستری وظیفه برخورد با جرائم مشهود را به عهده دارد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از انسداد بخشی از خط ویژه مسیر غرب به شرق خیابان مولوی به دلیل نشست زمین خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
کمیته مسابقات از تغیییر ساعت بازی استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر خبر داد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۲    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در بررسی واگذاری معادن به تخلفاتی هم رسیده ایم که به محض نهایی شدن گزارش آن را اعلام خواهیم کرد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۲    
پنجاه و پنجمین قسمت از برنامه به اضافه مستند ، با پخش و بررسی مستند فرزندان زمین ساخته محسن سخا بر روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۲    
گزارش ساواک درباره سوابق علامه طباطبایی و افتتاح حساب بانکی ایشان جهت کمک به فلسطینیان
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۲    
یک دستگاه خودرو ون حامل دانشجویان در محور شیراز به مرودشت واژگون شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۲    
زلزله 3.2 ریشتری مورموری ایلام را لرزاند.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۲    
ثبت نام دانشجویان برای شرکت در اردوی راهیان نور دانشگاه شریف آغاز شد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۲    
ایلام-محور دهلران-اندیمشک در محدوده دشت عباس بر اثر شدت بارندگی دچار آبگرفتگی شده است.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۲    
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد از تاخیر در پرواز های ورودی این فرودگاه در تاریخ ششم اسفند خبرداد.
رجا نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۲    
در پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس با 57 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت.