جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۰May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای رجا نیوز 27 فروردین 1403 - rajanews.com

رجا نیوز 21 بهمن 1393 رجا نیوز 29 اسفند 1394 رجا نیوز 30 اسفند 1395 رجا نیوز 29 اسفند 1396 رجا نیوز 29 اسفند 1397 رجا نیوز 29 اسفند 1398 رجا نیوز 4 اسفند 1399 رجا نیوز 29 اسفند 1400 رجا نیوز 29 اسفند 1401 رجا نیوز 29 اسفند 1402 رجا نیوز 1 فروردین 1403 رجا نیوز 2 فروردین 1403 رجا نیوز 3 فروردین 1403 رجا نیوز 4 فروردین 1403 رجا نیوز 5 فروردین 1403 رجا نیوز 6 فروردین 1403 رجا نیوز 7 فروردین 1403 رجا نیوز 8 فروردین 1403 رجا نیوز 9 فروردین 1403 رجا نیوز 10 فروردین 1403 رجا نیوز 11 فروردین 1403 رجا نیوز 12 فروردین 1403 رجا نیوز 13 فروردین 1403 رجا نیوز 14 فروردین 1403 رجا نیوز 15 فروردین 1403 رجا نیوز 16 فروردین 1403 رجا نیوز 17 فروردین 1403 رجا نیوز 18 فروردین 1403 رجا نیوز 19 فروردین 1403 رجا نیوز 20 فروردین 1403 رجا نیوز 21 فروردین 1403 رجا نیوز 22 فروردین 1403 رجا نیوز 23 فروردین 1403 رجا نیوز 24 فروردین 1403 رجا نیوز 25 فروردین 1403 رجا نیوز 26 فروردین 1403 رجا نیوز 27 فروردین 1403 رجا نیوز 28 فروردین 1403 رجا نیوز 29 فروردین 1403 رجا نیوز 30 فروردین 1403 رجا نیوز 31 فروردین 1403 
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۲:۲۷    
سازمان هواشناسی کشور نسبت به فعالیت سامانه بارشی هشدار سطح زرد در خصوص رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ را صادر کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۳۳    
هر اسکناس دلار آمریکا امروز (پنجشنبه 30 فروردین) بدون تغییر نسبت به روز گذشته در مرکز مبادله طلا و ارز ثابت ماند اما اسکناس و حواله یورو با افزایش اندک قیمت همراه شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۹:۴۵    
فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی اعلام کرد: هموطنان درصورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل آن را به بخش گزارش های مردمی سایت گرداب فرماندهی امنیت ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۲۱    
هیئت ها و حسینیه ها به مناسبت سالروز تخریب مزار ائمه و بزرگان اسلامی بقیع در روز هشتم شوال مراسم عزا برگزار می کنند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۴:۰۶    
پربیننده شدنِ برنامه تلویزیونی زندگی پس از زندگی در چند سال پیاپی نشان می دهد مردم علاقه مند آگاهی از دنیای برزخ اند و اصطلاحاً برخلاف برخی از گفتارها و تبلیغات غربی ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۷    
مسئول ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه ها از اعزام بیش از 87 هزار زائر در عملیات حج تمتع 1403 خبر داد و گفت: زوار از تاریخ 24 اردیبهشت عازم سرزمین وحی می شوند و عملیات رفت تا 18 خرداد ادامه دارد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۵۴    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه هشدار داد: اگر صهیونیست ها بخواهند به سرزمین ایران چشم داشته باشند قاعدتا پاسخی بسیار سهمگین تر از پاسخ اول دریافت خواهند کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۶    
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: سرعت بخشی انجام پروژه های نیمه تمام برای دولت و شخص رئیس جمهور اهمیت زیادی دارد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۳    
یک مقام ایرانی در مصاحبه با شبکه خبری الجزیره گفت: اراده کاملی برای پاسخ نظامی به رژیم اسرائیل این بار به شکلی قوی تر داریم.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۳    
جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید با اعلام اینکه ایران هیچ پیامی به ما در مورد زمان و هدف حمله به اسرائیل نداد، گفت: به دنبال جنگ با ایران نیستیم.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با پیاده سازی و حذف فرآیندهای سنتی، کارت سوخت کمتر از 10 روز به دست متقاضیان خواهد رسید.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۰۳    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران به حامیان رژیم صهیونیستی هشدار داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۷    
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در جمع بندی تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی تأکید کرد: اسرائیل، شکست کاملی خورده است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۱    
به رغم تلاش رژیم اسرائیل مبنی بر بی اهمیت جلوه دادن حمله تنبیهی ایران به سرزمین های اشغالی و معرفی جمهوری اسلامی به عنوان بازنده این حمله ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۳۱    
صهیونیست ها برای حفظ روحیه شهرک نشینان خود و همچنین بلااستفاده نشان ندادن سامانه های پدافندی نظیر گنبدآهنین ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۳    
سخنگوی دولت در یادداشتی با تأکید بر اینکه کشورمان در دفاع مشروع، از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد، عملیات وعده صادق را مستظهر به قوانین بین الملل از جمله ماده 51 منشور ملل متحد دانست.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۰    
یک تحلیلگر عرب درباره پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، گفت عملیات کوبنده ایران، آرزوی همه عرب ها و مسلمانان در سراسر دنیا بود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۰    
رئیس جمهور عراق که امروز (دوشنبه) به اردن سفر کرده است با پادشاه این کشور دیدار و گفت وگو کرد. آنها ضمن بررسی تحولات جاری منطقه، نسبت به تداوم تنش ها ابراز نگرانی کردند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۰    
روسای جمهور عراق و اتیوپی در پیام های جداگانه ای فرارسیدن نوروز و سال 1403 خورشیدی را به رئیس جمهور، دولت و ملت ایران تبریک گفتند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۴    
دستگاه های جاسوسی و امنیتی رژیم صهیبونیستی امروز (دوشنبه) از ارتش این رژیم به دلیل ناکامی در ارزیابی واکنش قوی ایران به عملیات تروریستی حمله به کنسولگری ایران در دمشق انتقاد کردند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۴    
رئیس جمهور سه لایحه "اصلاح قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمان ها و مجامع بین المللی"، "لایحه الحاق دولت به موافقتنامه اروپایی مربوط به کار خدمه وسایل نقلیه شاغل در حمل و نقل جاده ای بین ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۳۱    
منابع محلی فلسطین گزارش دادند که با کمک برنامه جهانی غذا، بعد از 6 ماه برای اولین بار بعد از آغاز جنگ در غزه یک نانوایی در منطقه السدره واقع در مرکز شهر غزه بازگشایی شد و فعالیت خود را ازسرگرفت.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۲۸    
رسانه ی صهیونیستی: انتظار نداشتیم کاپیتان سابق تیم ملی ایران به کشور خود بخاطر عملیات علیه اسرائیل حمله کند!
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۲۸    
ما 20 گیگابایت از داده های ArrowNet را فقط برای هشدار منتشر می کنیم! صبر ما را امتحان نکنید.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۲۲    
یک منبع آگاه در گفت وگو با رجانیوز خبر داد: در عملیات وعده صادق از میان تعداد بسیار محدودِ موشک های بالستیک شلیک شده، 15 موشک به اهداف خود ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۶    
وزارت اقتصاد اعلام کرد که براساس آمار و اطلاعات مرکز آمار ایران رشد اقتصادی ایران در آسیا روند صعودی دارد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۱۰    
رئیس جمهور افزایش تولید مسکن را از مولفه های مهم تحقق شعار سال، یعنی رونق و جهش تولید دانست و از همه مدیران و استان ها خواست تحقق طرح نهضت ملی مسکن را تا حصول نتیجه قطعی به صورت مجدانه و مجاهدانه ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۷    
در آپاراتچی شخصیت ها هم مانند سازندگان آن باشرافت هستند. چالش های میان جلیل و پدرش در فیلم، بر سر موضوع سینما و فیلم سازی ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۴    
مسئولان می گویند با توجه به اینکه تاکنون تنها 50 درصد از مزارع سطح زیر کشت گندم در شهرستان قلعه گنج برداشت شده است مابقی این مزارع به دلیل احتمال وقوع سیل در این منطقه در معرض آسیب قرار دارند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۴    
رییس بخش زلزله شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از اتمام طرح تدقیق حریم گسل های شهر گرگان خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی رئیس مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی وزارت اقتصاد را منصوب کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۰:۰۱    
مدیر کل دفتر صادرات محصولات دانش بنیان و خدمات فنی و مهندسی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: چشم انداز رشد صادرات خدمات کشور در سال جاری وجود دارد و تا کنون علاوه بر اینکه 30 قرارداد فنی مهندسی با ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۸    
سرمایه گذاری آمریکا این بود که کریدور هند به سمت اسرائیل را احیا کند اما حمله شب گذشته ایران به اسرائیل تمام این معادلات را بر هم زد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۵    
تمام پیشرفت های نظامی ایران که بخش هایی از آن در حمله شب گذشته ایران دیده شد با وجود تحریم های سنگین نظام بین المللی علیه ایران بوده است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۵۲    
آمریکایی ها ملاحظات خودشان را دارند و به نتانیاهو پیام دادند که به جنگ ورود نخواهند کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۴    
هژمونی آمریکا در جهان، غرور ملی آمریکایی ها است و ایران به هژمونی آن ها صدمه وارد کرده است
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۳۱    
برخی ها می گویند چون رژیم صهیونیستی اهداف دیپلماتیک ما را هدف قرار داده است ما هم باید اهداف دیپلماتیک آن ها را هدف قرار می دادیم.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۲۵    
اصلی ترین راه دسترسی رژیم به بازارهای دنیا از طریق دریا است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۱۶    
ریزش قیمت ارز در بازار آزاد غیررسمی که از روز گذشته آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد و نرخ دلار به عنوان شاخص این بازار طی دیروز و امروز 6 هزار تومان کاهش داشت ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۱۶    
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی، تولید گوشت مرغ در کشور طی ماه های اخیر را بی سابقه دانست و گفت ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۹:۱۳    
بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای عالی کار امروز (دوشنبه، 27 فروردین ماه) جلسه ای نداشته است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۸    
پیوند صنعت گردشگری با رویدادهای ادبی برای تبادلات فرهنگی مزایای بسیاری در بر دارد و بهره مندی از ظرفیت های نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می تواند به رونق صنعت گردشگری ادبی کمک کند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۸    
رییس دانشکدگان هنر و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی عملیات وعده صادق را مهم و بی سابقه توصیف کرد و گفت: مسوولان به کمک رسانه ها بیایند و روایت اول از این عملیات مهم را در اختیار آنها قرار دهند تا ابعاد ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۵    
گردهمایی شاعران و علاقه مندان شعر به مناسبت حماسه وعده صادق و تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی در فرهنگسرای انقلاب برگزار می شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۸:۳۲    
ویژه برنامه فردای روشن با محوریت شعار سال؛ جهش تولید با مشارکت مردم و تمرکز بر امیدآفرینی به جوان ایرانی در حوزه کسب و کار از قاب شبکه تهران تلویزیون به روی آنتن می رود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۹    
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان فضایی گفت: ماهواره سنجشی به نام کوثر و ماهواره مخابراتی باریک باند به نام هدهد با چند ماه تاخیر در آبان ماه پرتاب می شوند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۹    
اسرائیل پس از عملیات نظامی ایران علیه خود که در پاسخ به جنایت های این رژیم و حمله به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۶    
طبق اعلام فعالان بازار طلا و ارز قیمت سکه نسبت به معاملات پایانی دیروز دو میلیون تومان و قیمت ارز 6 هزار تومان نسبت به صبح دیروز کاهش یافته است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۳    
امروز دوشنبه 27 فروردین نخستین جلسه شورای عالی کار در سال جدید با موضوع اصلاح دستمزد 1403 تشکیل می شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۰    
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: سال گذشته 6 میلیون و 382 هزار و 755 گردشگر خارجی به ایران آمدند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۴    
فیلم سینمایی تمساح خونی در بازه زمانی 40 روزه، 100 میلیاردی شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۱۱    
ویدیویی دردناک از وداع مادر فلسطینی با کودکش که بر اثر بمباران خانه ای در جنوب غزه به شهادت رسید.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۸    
آیت الله مجتدی(ره): دو چیز گناهان را نابود میکند. یک مریضی دو سجده.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۸    
یک متخصص مغز و اعصاب به بیان توضیح هایی درباره راه های مقابله با خواب آلودگی در فصل بهار پرداخت و گفت: تغییر در رژیم غذایی، رفتار اجتماعی ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
ظرفیت های سینمای مستند ایران نشان می دهد که در صورت تقویت و حمایت های سخت افزاری و نرم افزاری، قابلیت رونق بیشتری در میان عموم مردم دارد ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
آهنگ ساز، پژوهش گر و مدرس موسیقی گفت: موسیقی هم باید مانند سینما صاحب یک سازمان شود که بر تولید، نشر، تحقیقات، ارائه و عرضه آثار این حوزه اشراف داشته باشد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی از جنوب کشور، برخی استان ها بارانی خواهد بود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ و اجرایی شدن تعرفه های پزشکی مصوبه دولت با افزایش 35 درصدی به مراکز بهداشتی و درمانی و سایر نهادهای مرتبط کشور خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
دولت سیزدهم در دوره ای که از فعالیتش سپری می شود، یکی از مهم ترین اولویت هایی که همواره اعلام کرده است ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
ملاک هنیه نوه هفتم اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دختر شهید محمد اسماعیل هنیه امروز بر اثر جراحت های وارده به شهادت رسید.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
تنها یک هفته بعد از زورگیری خشن که در پل صدر توسط 3 جوان تهرانی با سلاح سرد رخ داده بود متهمان توسط پلیس آگاهی در استان مازندران دستگیر شدند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
خادمان حرم حضرت عباس (ع) پس از بستن درهای ورودی به ضریح، به شست وشوی این مکان مقدس پرداختند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
شلیک جمهوری اسلامی به اهداف معینی در داخل سرزمین های اشغالی، شمشیر به زور غلاف شده ای بود که پس از 46 سال ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با بیان اینکه فرهنگ و اقتصاد باید مردم پایه باشد گفت: فرهنگ مسیر ارتقا و پیشرفت سایر حوزه ها را فراهم می کند، بدون فرهنگ هیچ چیزی در جامعه پدیدار نمی شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
مدیر انتشارات هزاره ققنوس با اشاره به برگزاری فلوشیپ (بورسیه) ناشران آستانه قزاقستان برای نخستین بار، درباره این رویداد توضیح داد: تعداد 60 نفر از ناشران، نویسندگان ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پیامی به نحوه معرفی این استان در سریال "نون خ" واکنش نشان داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی گفت: دعوت از هنرمندان با سابقه و صاحب اثر برای همراهی با ارکسترها از اولویت های این بنیاد است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
مجموعه مستند بازی اختاپوس با موضوع چگونگی شکل گیری رژیم صهیونیستی روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
طرح دیوارنگاره میدان ولی عصر(عج) با عنوان وعدالصادق در پی پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی رونمایی و برج نگاره این عملیات در میدان آزادی پایتخت اجرا شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: در نخستین جلسه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی در سال جدید که با حضور اعضای منصفه امروز دوشنبه - 27 فروردین - در مجتمع شهید سلیمانی برگزار شد ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
سفر به دنیای تمبرهای رمزنگاری بسیار هیجان انگیز است، جایی که کلکسیون های فیزیکی با قدرت فناوری بلاک چین روبه رو می شوند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران به ریاست جلال ذکایی 18 تا 21 اردیبهشت ماه در برج میلاد برگزار می شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
علی قائم مقامی تهیه کننده و از مدیران تولید سینما، به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی گفت ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
نماهنگ خاک اجدادی به خوانندگی سید یوسف پس از عملیات موفق وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
وزیر امور خارجه با بیان اینکه اگر رژیم اسرائیل بخواهد به ماجراجویی های خود ادامه دهد پاسخ متقابل، فوری و گسترده خواهد بود گفت ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
نماینده ایران در سازمان ملل متحد در گفت وگو با یک شبکه انگلیسی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی از پاسخ دوم ایران آگاه است و می داند اقدام بعدی قاطعانه تر خواهد بود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۱    
وزارت بهداشت غزه تازه ترین آمار شهدا و مجروحان جنایت های رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۵    
با تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین آمار جدیدی از شهدای فلسطینی در این باریکه منتشر کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: امروز در نخستین جلسه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی سال جدید به پرونده های خبرگزاری ایسنا و روزنامه سازندگی رسیدگی شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۱۱    
بازیگر سریال رستگاری با تاکید بر این که مخالف ساخت فصل دوم این سریال هستم، گفت: من با دنباله سازی مخالف هستم چون این کار اصلا معنایی ندارد ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۸    
فیلم های سینمایی، فیلم خانگی و سریال ها خالی از سیگار کشیدن سلبریتی ها و بازیگران معروف نیست؛ حتی یک فیلم از هزاران بازیگر مشهور وجود ندارد که پُک به سیگار نزنند ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۵    
حضور قابل تامل چندین کارگردان شناخته شده، سهم اندک هالیوود و تمرکز بر حضور بازیگران سرشناس، ازجمله مولفه هایی است که بزرگ ترین جشنواره سینمایی جهان در سال جدید حساب ویژه ای روی آنها باز کرده است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۲    
پس از گذشت 600 سال از ساخت بازار کرمان و باوجود بی توجهی به مرمت برخی بخش های این سرمایه مسقف تاریخی طی سالیان گذشته، اما همچنان کسب و کار در آن از رونق نیفتاده و ضمن عرضه جلوه های زیبای تاریخ ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۶    
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اقامت هتلی مسافرانی که پروازهای آنان به دلیل شرایط خاص طی 24 ساعت گذشته لغو شده است، تمدید شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۳    
تیم آورتا ساری با برتری در 2 دیدار مرحله حذفی، در لیگ برتر بسکتبال ماندگار شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۰    
رئیس اورژانس بیمارستان سینا با بیان اینکه عدم استفاده کافی از مایعات افراد را مستعد سردرد های گذرا می کند گفت ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۵۰    
مدافع پرسپولیس به رکورد 100 بازی با لباس پرسپولیس رسید.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۷    
معاون آموزشی و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تداوم حمایت از گونه ارزشمند یوزپلنگ آسیایی به عنوان نماد تیم های ملی فوتبال کشور در میادین ملی و بین المللی در دستور قرار گرفته است ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۴    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره زورگیران پرونده بزرگراه صدر گفت: اینگونه سرقت ها که با تهدید سلاح است، مجازات سنگینی در حد محاربه دارد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۴    
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با ملی پوشان و کاپیتان های تیم ملی گفت: زمانی که قهرمانان کشور در یک رویداد بین المللی حضور دارند و سرود کشور پخش می شود باعث غرور ملی می شود و این اثرگذاری ورزش را نشان ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۴۱    
سایت فدراسیون بین المللی فوتبال از تیم های ملی فوتسال ایران و ژاپن به عنوان بخت های نخست صعود به جام جهانی 2024 ازبکستان نام برد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۸    
سرمربی تیم فوتبال ملوان در بیمارستان بستری شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۸    
مرد دوازدهم تنیس جهان با برتری 2 بر صفر مقابل مردم هشتم تنیس به مقام قهرمانی مسترز مونته کارلو دست یافت.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۵    
سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد امروز دوشنبه با روی تشک رفتن کشتی گیران پنج وزن نخست در شهرستان بابلسر آغاز شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۵    
شاگردان وحید شمسایی صبح امروز (دوشنبه) برای حضور در جام ملت های فوتسال آسیا راهی تایلند شدند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۲    
پویا دادمرز، ایمان محمدی، مهدی عبدی، ناصر علیزاده و امین میرزازاده فرنگی کاران وزن های 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۳۲    
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: از این ناراحت هستم که چرا نتوانستیم مدال های بیشتری در بازی های آسیایی هانگژو به دست آوریم.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال خاتون بم در خصوص قهرمانی در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: لحظه گرفتن جام دو احساس داشتم ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۶    
مربی تیم فوتسال گیتی پسند، قرارداد خود با این باشگاه اصفهانی را برای یک سال دیگر تمدید کرد.
  • ۱