سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۱:۳۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای رجا نیوز 17 اردیبهشت 1403 - rajanews.com

رجا نیوز 21 بهمن 1393 رجا نیوز 29 اسفند 1394 رجا نیوز 30 اسفند 1395 رجا نیوز 29 اسفند 1396 رجا نیوز 29 اسفند 1397 رجا نیوز 29 اسفند 1398 رجا نیوز 4 اسفند 1399 رجا نیوز 29 اسفند 1400 رجا نیوز 29 اسفند 1401 رجا نیوز 29 اسفند 1402 رجا نیوز 31 فروردین 1403 رجا نیوز 1 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 2 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 3 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 4 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 5 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 6 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 7 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 8 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 9 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 10 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 11 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 12 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 13 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 14 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 15 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 16 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 17 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 18 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 19 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 20 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 21 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 22 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 23 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 24 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 25 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 26 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 27 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 28 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 29 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 30 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 31 اردیبهشت 1403 
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۱    
پیام تشکر مقام معظم رهبری از تلاش ها و نوآوری های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، هفته گذشته به اطلاع اعضای این مجموعه رسید.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۲۱:۴۱    
ایرانسل لبز با اعلام فراخوانی و با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، از طرح های پژوهشی استادان دانشگاه ها در حوزه های مرتبط با شبکه، مخابرات، اینترنت اشیا و ...، حمایت می کند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۰۶    
رسانه های رژیم صهیونیستی دوشنبه شب گزارش دادند که هزاران معترض بار دیگر در مناطق مختلف فلسطین اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه ی وی تظاهرات کردند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: : عربستان سعودی رویکرد جدیدی را در پیش گرفته و به دنبال توسعه فناوری هسته ای است که ما آماده همکاری با کشورهای منطقه به ویژه عربستان هستیم.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۵    
فرمانده کل انتظامی گفت: ما اعتقاد به حل مسائل اقتصادی داریم اما چه تعداد از این آدم های بدحجاب به خاطر مسائل اقتصادی کشف حجاب می کنند آرایش و موهای آنها به چه قیمت آرایش شده است؟ پس درد اقتصاد نیست.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۳    
رسانه های عبری زبان خبر دادند، دولت قاهره طرحی را برای اداره مناطق فلسطینی توسط نیرویی عربی به واشنگتن پیشنهاد کرده است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۰:۵۷    
در پی توهین به شأن و جایگاه معلم و امر تعلیم و تربیت در یکی از سکانس های سریال "افعی تهران" برای عوامل ساخت آن پرونده قضایی تشکیل شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۴    
مجلس دوازدهم باید با بررسی خلأهای قانونی، قانون انتخابات شوراها را دستخوش تغییر کند تا این جلوه از حضور مردم در حاکمیت، باعث بروز فساد و ازدست رفتن سرمایه اجتماعی نظام اسلامی نشود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۵    
دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رای مثبت داده است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۲    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از موافقت خود با پیشنهاد مصر و قطر درباره آتش بس خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۶    
رئیس جمهور گفت: دولت عراق و اقلیم کردستان به طور مطلق از هرگونه سوء استفاده عناصر دشمن صهیونیستی و عناصر ضد انقلاب از خاک این منطقه علیه ایران جلوگیری به عمل آورند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۶    
پالایشگاه آبادان در دولت سیزدهم توانست با خروج از دوره رکود و زیان دهی، وارد دوره رکوردشکنی در تولید روزانه بنزین شود و با اقدامات دولت مردمی که با تکیه بر توان سازندگان ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۶    
تنها با افزایش 2 تا 3 میلیون لیتر تولید روزانه بنزین در پالایشگاه آبادان طی سال 1402 از خروج 2 میلیارد دلار ارز از کشور جلوگیری شد ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۶    
بنا بر پیگیری های خبرنگار خبرگزاری تسنیم، آقایان محمدباقر قالیباف، علی نیکزاد، منوچهر متکی و مجتبی ذوالنور تاکنون 4 گزینه اصلی برای ریاست مجلس دوازدهم هستند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۴۸    
علیرام نورایی در حمایت از مقاومت کودکان غزه و بر علیه کودک کشی رژیم صهیونیستی پستی جدید منتشر کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۱    
سپاه در اطلاعیه ای از برگزاری مراسم گرامی داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهانش در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۲    
درحالی که جنبش حماس همچنان در تلاش برای رسیدن به توافقی واقعی بر مبنای آتش بس دائمی است، رسانه های عبری فریبکاری های نتانیاهو برای جلوگیری از توافق را فاش و اعلام کردند که او در صدد فریب افکار عمومی ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۰    
عکسی از جوانی آیت الله رئیسی در کنار آیت الله علم الهدی را مشاهده می کنید.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۴    
رئیس جمهور از مسئولان سازمان ها و نهادهای مربوطه خواست با رصد دقیق و مستمر شاخص های کنترل و کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۴    
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه حج امسال، حج برائت است، تاکید کردند: حج امسال در پرتو آیات قرآن کریم و یاد و نام مبارک حضرت ابراهیم(ع)، باید فراتر از هر سال، حج برائت از رژیم صهیونیستی ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۰    
بانک مرکزی از کاهش نرخ رشد پایه پولی به 28.1 درصد و رشد حجم پول به 17.5 درصد در پایان اسفند 1402 خبر داد که نشان می دهد رشد حجم پول به پیش از سال 97 رسیده است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۷    
تارنمای خبری آکسیوس افشا کرد که دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آمریکا در همکاری با پلیس این کشور و با استفاده از نرم افزارها و سخت افزارهای نظارتی، معترضان هوادار فلسطین را شناسایی می کنند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۴    
وزیر نفت گفت: با اقدامات دولت مردمی که با تکیه بر توان سازندگان، متخصصان و پیمانکاران داخلی و به بهره برداری رساندن فاز دوم این پالایشگاه انجام شد ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۱    
رسانه های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از شلیک هفتاد فروند موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه اشغالی جولان سوریه و منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۸    
رییس سازمان انرژی اتمی، گفت: آماده هستیم فناوری ها را به سایر کشورها منتقل کنیم.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۸    
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه حج امسال، حج برائت است، تاکید کردند: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۶    
رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج: آنچه که امروز در غزه اتفاق می افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می ماند و راه را نشان خواهد داد؛ حج امسال، حج برائت است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۷    
جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده فساد فرزندان معاون اول سابق قوه قضائیه برگزار شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۳    
یک نماینده مجلس گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد اجرایی خواهد شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۰    
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور ، از باش های شدید در برخی مناطق خبر داد و برای 23 استان هشدار نارنجی خسارت به کشاورزان صادر کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۷    
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس تعریف می کند: به همه اهداف عملیات رسیده بودیم و فقط مانده بود یک تپه که نمی توانستیم فتحش کنیم ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۱    
ایالات متحده پس از ناکامی در گام اول سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز دانشجویان، اکنون فضا را به سمت امنیتی کردن و اتهام زنی پیش برده و در این راستا تلاش دارد از ابزارهای امنیتی برای ایجاد اختناق استفاده ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۱    
یکی از مقامات ارشد حماس با بیان اینکه صهیونیست ها به هیچ یک از اهداف خود در جنگ نرسیدند و خیزش دانشجویی در آمریکا و جهان بیانگر آشکار شدن ماهیت وحشی اسرائیل برای دنیاست تاکید کرد در رفح هم چیزی جز ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۸    
مجله اشپیگل آلمان گزارشی از نشست محرمانه ای در بروکسل داد که در آن فرمانده میدانی مأموریت دریایی اتحادیه اروپا در آن به توانمندی های ارتش یمن در دریای سرخ اعتراف کرده است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۱۲    
در عملیات مشترک قرارگاه قدس با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان در مدرسه علوم دینی انوارالحرمین روستای پشامگ شهرستان راسک برخی همکاران تروریست های جیش العدل که در قالب طلبه در این مدرسه حضور ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۹    
مقاومت اسلامی عراق بار دیگر یک پایگاه هوایی رژیم اسرائیل را در بندر ایلات اشغالی هدف قرار داد.