دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۱:۰۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای رجا نیوز 22 اردیبهشت 1403 - rajanews.com

رجا نیوز 21 بهمن 1393 رجا نیوز 29 اسفند 1394 رجا نیوز 30 اسفند 1395 رجا نیوز 29 اسفند 1396 رجا نیوز 29 اسفند 1397 رجا نیوز 29 اسفند 1398 رجا نیوز 4 اسفند 1399 رجا نیوز 29 اسفند 1400 رجا نیوز 29 اسفند 1401 رجا نیوز 29 اسفند 1402 رجا نیوز 31 فروردین 1403 رجا نیوز 1 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 2 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 3 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 4 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 5 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 6 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 7 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 8 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 9 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 10 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 11 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 12 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 13 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 14 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 15 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 16 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 17 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 18 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 19 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 20 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 21 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 22 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 23 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 24 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 25 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 26 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 27 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 28 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 29 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 30 اردیبهشت 1403 رجا نیوز 31 اردیبهشت 1403 
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۲۱:۵۹    
وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز پنجشنبه اعلام کرد که شمار شهدا از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به 35 هزار و 272 نفر افزایش یافت.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۸:۴۱    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: تورم نقطه به نقطه قیمت تولیدکننده بخش زراعت، باغداری و دامداری سنتی در اسفند ماه 1402 به 41.9 درصد رسیده که در مقایسه با ماه قبل از آن (بهمن ماه 1402) 6 ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۳    
در ادامه به بررسی پنج سرطان کشنده در بین مردان و زنان کشور و راه های پیشگیری، درمان و علامت های آن ها خواهیم پرداخت.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۷    
بخشی از این کتابخانه در منزل شخصی ایشان جا گرفته. آقازاده هایشان هم کمک می کنند تا این کتابخانه به خوبی اداره شود ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۱    
بهای دلار در معاملات امروز (یکشنبه، 23 اردیبهشت ماه) مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به روز گذشته (شنبه، 22 اردیبهشت) در 44 هزار و 874 تومان ثابت ماند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۱    
قیمت هر سکه طرح جدید با روند نزولی امروز (یکشنبه، 23 اردیبهشت ماه) نسبت به روز گذشته با 200 هزار تومان کاهش به 41 میلیون تومان رسید.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۱    
روزنامه های رژیم صهیونیستی به بازگشت رزمندگان مقاومت فلسطین به مناطقی در شمال نوار غزه اذعان کرده و افزودند که راه حلی جادویی برای پیروزی بر جنبش حماس وجود ندارد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۱    
جنبش حماس امروز (شنبه) در واکنش به تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه، اعلام کرد که این رژیم بر تداوم جنگ نسل کشی علیه ملت فلسطین پافشاری می کند و آمریکا به دلیل حمایت از ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۲    
رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (شنبه) تأکید کرد که حملات آمریکا پس از حوادث 11 سپتامبر 2001، خطرناک ترین حملات علیه مسلمانان بود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۳    
حامیان فلسطین در تداوم اعتراضات هفت ماه گذشته به جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، امروز (شنبه) بار دیگر در شهرهای مختلف انگلیس تظاهرات کردند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۶    
32 عنوان کتاب جدید توسط انتشارات الهدی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه شده که از آن میان، 8 کتاب، به زبان های مختلف خارجی است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۳    
انتشارات سازمان بازرسی کل کشور از صاحبان قلم و مراکز فکری و دانشگاهی به منظور تدوین کتب مرتبط با حوزه مبارزه با فساد دعوت به همکاری کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۳    
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم امضای تفاهمنامه دوجانبه با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: برای توسعه زیرساخت های گردشگری آمادگی کامل داریم.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه طاغوت تلاش کرد با تاریخ سازی جعلی بین ایران و اسلام تقابل ایجاد کند، گفت: در تفکر اصیل انقلاب، ایرانیت و اسلامیت تعارضی با هم ندارند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۰    
برنامه رونمایی از جدیدترین کتاب های مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور مؤلفان و مترجمان این آثار و پژوهشگران اعلام شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۷    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: چندین سند تازه با موضوع های نوشت افزار، بازی های رایانه ای و فناوری های نوین در حوزه صنایع فرهنگی منتشر می شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۷    
کاوه سجادی حسینی، محمدحسین فرحبخش و حسین زندباف سه تهیه کننده ای هستند که برای دریافت پروانه ساخت سه فیلم جدید درخواست خودشان را به شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی ارائه کرده اند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۷    
مدیرعامل انجمن سواد رسانه ایران گفت: هوش مصنوعی هنوز نمی تواند در حوزه ادبیات خلاقیت داشته باشد. چون این حوزه پیچیدگی هایی دارد که بر اساس کشورهای مختلف، متفاوت است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۲    
اثر نمایشی غلام شیپوری اصفهان را در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی نمایندگی می کند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۸    
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیامی را به هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی ارسال کرد. در بخشی از این پیام آمده است: این رخداد مبارک در راستای رسالت ناب هنر نمایش برای بهتر کردن جهان ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۸    
رئیس هیات مدیره انجمن سواد رسانه ای ایران با بیان اینکه در همه کارها باید از هوش مصنوعی بهره ببریم و مجهز به موتورهای جستجوی داخلی شویم ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۵    
نماهنگ رفیق هیاتی برای گرامیداشت چهلمین روز شهادت سیدعباس صالحی روزبهانی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه منتشر شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۵    
کتاب همبستگی علم و هنر در سینمای مستند نوشته دکتر احمد ضابطی جهرمی به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۶    
رئیس هیات مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس با اعلام اینکه ظرفیت آثار دفاع مقدس بیش از میزان توجهی است که به آن شده است، گفت: موضوع هایی در دفاع مقدس در خصوص جانبازان ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۶    
فروش سینمای ایران از 15 تا 21 اردیبهشت 1403 به بیش از 44 میلیارد و 344 میلیون تومان رسید؛ همچنین در این هفته 846 هزار و 240 نفر به تماشای فیلم های اکران شده نشستند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۳    
سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در آغازین ساعات صبح چهارمین روز برگزاری، یک مهمان ویژه داشت که به نوعی می توان میزبان این رویداد هم خواندش ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۳    
هیات داوران دومین جشنواره بین المللی رسانه ای صبح معرفی شدند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۰    
هر کتابی در زندگی تک تک انسان ها اثرات شگفت انگیزی دارد، ناجی یا راهنما، آرامش بخش یا رهایی بخش از جهان مادی؛ کتاب شاید عاملی باشد برای شروع یک زندگی جدید.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۷    
در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال نساجی مازندران به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۴    
اسلام جاهدی با قرارگیری در جایگاه دوم فینال B مسابقات قهرمانی جهان موفق شد در بین 10 قایق برتر جهان در این ماده قرار گیرد و صاحب سهمیه پارالمپیک شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۴    
دارنده 2 مدال طلای المپیک و عضو هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری در فدراسیون جانبازان پست گرفت.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۱    
وحید جدی و سیدامید جعفری دوملی پوش جودوی نابینایان و کم بینایان به دلیل مثبت اعلام شدن نمونه و تخلف دوپینگ از فعالیت های ورزشی محروم شدند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۱    
بوکسورهای کشورمان پیش از حضور در رقابت های گزینشی المپیک، راهی تورنمنت قزاقستان شدند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۱    
نماینده کشورمان در ادامه جام جهانی تیراندازی باکو در تفنگ سه وضعیت جواز حضور در فینال را کسب کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۸    
کیلیان ام باپه قصد دارد در رئال مادرید، پیراهنی را بر تن کند که پیش از این بر تن ستاره فرانسوی و سابق این تیم بود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۸    
علیرضا دبیر در حاشیه رقابت های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در استانبول با رئیس شورای کشتی آسیا دیدار کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۵    
تیم فوتبال سپاهان اصفهان عصر امروز (شنبه) در رفسنجان به مصاف تیم مس می رود، دیداری که در آن سپاهان بدنبال تثبیت جایگاه سومی لیگ برتر است و تقابل سپاهانی های جدید و قدیم بر جذابیت آن افزوده است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۲    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص اتفاقات رخ داده در دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان صادر کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۲    
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی عصر امروز (شنبه) در هفته بیست و هفتم لیگ برتر میزبان تیم قعر جدولی صنعت نفت آبادان است که پس از چند بازی موفق و انگیزه ای مضاعف قصد دارد خود را به رده های بالای جدول ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۹    
آزادکار وزن 57 کیلوگرم فلسطین در دیدار با رئیس فدراسیون کشتی از مواضع جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از مردم مظلوم کشورش قدردانی کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۹    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، ناصر میرواحدی را از نیک نامان و جوانمردان جامعه ورزش و کشتی خواند که محبوبتش نشات گرفته از تقوی و عمل صالح اش بود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۶    
پیکر زنده یاد ناصر میرواحدی رئیس اسبق فدراسیون کشتی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، چهره ها و مسئولان ورزش کشور تشییع شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۶    
مربی تیم ملی کاراته نوجوانان ایران با اشاره به برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی در تبریز، گفت: نوجوانان کاراته کار حاضر در این اردو برای تکرار کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2024 ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۳    
چهارمین دوره مسترز اسنوکر کشور شنبه 22 اردیبهشت 1403 به میزبانی هیات تهران و با حضور برترین اسنوکربازان کشور آغاز شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۳    
تیم قویترین مردان ایران در بخش آماتوری بازی های قدرتی جهان در روسیه با کسب سه مدال نقره به کار خود پایان داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۰    
دارنده مدال المپیک درباره اعزام حسن یزدانی به المپیک گفت: با توجه به تجربه المپیکی خودم، می دانم که او با عناوین المپیکی و جهانی، بهتر می تواند خودش را نشان دهد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۰    
ملی پوش وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد، نخستین مبارزه خود را در پیکارهای گزینشی المپیک با پیروزی پشت سر گذاشت.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۰    
کاپیتان تیم ملی تکواندو به دلیل آسیب دیدگی حضور در مسابقات قهرمانی آسیای ویتنام را از دست داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۷    
پیشکسوت کشتی ایران با ابراز امیدواری از رفع مصدومیت نابغه کشتی ایران گفت: هرچند که نایب قهرمانی حسن یزدانی در المپیک صد درصد است اما امیدوار به کسب مدال طلای او در پاریس هستیم ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۷    
مجمع عمومی شورای المپیک آسیا OCAبا حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان و سایر اعضای این شورا صبح امروز به میزبانی بانکوک تایلند آغاز شد .
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۸    
در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف هوادار تهران خواهد رفت.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۸    
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی ایران گفت: همه از کشتی انتظار مدال دارند و امیدوارم کشتی در پاریس با کسب مدال آبروداری کند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۸    
شهلا بهروزی راد با قرارگیری در رده سوم مسابقه نیمه نهایی راهی فینال A مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک پاراکانو در کلاس KL3 بانوان شد و به سهمیه پارالمپیک رسید.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۵    
پیشکسوت کشتی و مولف کتاب ارزشمند گنجینه فنون کشتی آزاد و فرنگی در سن 93 سالگی در گذشت.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان از برگزاری 2 دیدار تدارکاتی با تیم ملی بلاروس در خرداد ماه خبر داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۲    
مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس جهت ادای پاره ای توضیحات به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شدند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۲    
هفته اول لیگ ملی چوگان با حضور تیم های بانوان و قهرمانی کانون چوگان البرز همراه بود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۹    
از ابتدای دولت سیزدهم کارگروه ملی دریاچه ارومیه به ریاست معاون اول رئیس جمهور شکل گرفت و ضمن پایش پروژه های مورد بهره برداری، بر اتمام پروژه های نیمه کاره نیز تمرکز شد ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۹    
تیم فوتبال جوانان ایران دومین بازی دوستانه خود را فردا (یکشنبه) مقابل پرسپولیس برگزار می کند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۳    
شبکه خبری سی ان ان در گزارشی به تصاویر و اطلاعاتی از سوی چند افشاگر اسرائیلی حاضر در دو بازداشتگاه در سرزمین های اشغالی دست یافته که نشان می دهند زندانیان فلسیطینی تحت شکنجه های غیرانسانی و وحشیانه ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۳    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به گزارش های منتشر شده درباره اوضاع زندان های سری رژیم صهیونیستی و شکنجه فلسطینی ها واکنش نشان داد و اعلام کرد که این زندان ها بیشتر شبیه به کشتارگاه های انسانی است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۰    
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا از ورود پلیس به ادعای تبانی در لیگ برتر فوتبال خبر داد و گفت: سازمان لیگ و حراست وزارت ورزش هم در حال بررسی این موضوع هستند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۰    
با تداوم اعتراض های دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا، پلیس با حمله به دانشگاه آریزونا ضمن پرتاب گاز اشک آور به سوی دانشجویان، چادر آنها را نیز جمع آوری کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۷    
حضور آتیلا حجازی به عنوان سرپرست تیم استقلال فردا مشخص خواهد شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۷    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: طبق اعلام بانک جهانی، تورم مواد غذایی ایران در سال گذشته 48 درصد کاهش پیدا کرد، این در حالی است که در سال 1402 نیمی از کالاهای مشمول ارز ترجیحی 28500 تومانی ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۲    
پیکر پاک شهید مدافع امنیت مهدی مزرئی نوده بر روی دستان مردم قدرشناس، ولایتمدار و شهیدپرور شهر گرگان از معراج شهدای استان تا امامزاده عبدالله (ع) این شهر تشییع شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۶    
رئیس جمهور: غزه جای کار زیادی برای نوشتن و چاپ کتاب دارد. هنرمندان، نویسندگان، اهالی فرهنگ و هنر باید شهامت مردم غزه را به تصویر بکشند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۰    
منابع فلسطینی از شهادت صد و چهل و سومین خبرنگار در جریان تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه خبر می دهند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۰    
دانشجویان دانشگاه پورتوریکو، در حمایت از فلسطین و اعتراض به حمایت های آمریکا از رژیم اسرائیل، پرچم فلسطین را به جای پرچم آمریکا در این دانشگاه نصب کردند.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۹    
رئیس جمهور گفت: غزه به تابلویی تبدیل شده که یک وجه آن صفحه روشن شرافت و دلدادگی به خداست و صفحه تاریک آن نیز نمایش اوج رذالت و نسل کشی رژیم صهیونیستی و حامیان آن که لازم است این دو صفحه با ابزارهای ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۸    
آژانس بین المللی آنروا اعلام کرد که تا کنون 150 هزار از ساکنان رفح آواره شده اند و رژیم صهیونیستی فراخوان تخلیه اجباری مناطق بیشتری را صادر کرده است.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۶    
سازمان هواشناسی ضمن پیش بینی جوی آرام در غالب مناطق کشور طی امروز، از ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب خبر داد و اعلام کرد: امروز و فردا افزایش دما در بیشتر مناطق کشور رخ خواهد داد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۶    
معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از توقف سقوط آزاد کاهش موالید در کشور پس از اجرای قانون جوانی جمعیت خبر داد و گفت ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل دفتر مطالعه، پایش و توسعه بازار سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از افزایش صادرات زعفران با بسته بندی زیر 30 گرم در سال 1402 خبر داد و گفت ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۲۴    
آخرین نتایج دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۸    
معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از توقف سقوط آزاد کاهش موالید در کشور پس از اجرای قانون جوانی جمعیت خبر داد و گفت ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۲    
عبدالباری عطوان تحلیلگر جهان عرب با اشاره به تحرکات نمایشی جو بایدن درباره محدودیت های تسلیحاتی و ندادن سلاح به رژیم صهیونیستی، با ذکر 6 دلیل، مواضع رئیس جمهوری آمریکا را دروغ دانست.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۰    
بانک مرکزی اعلام کرد: رئیس کل بانک مرکزی به دنبال انتشار غیرقانونی اطلاعات مالی موسسه مصاف در فضای مجازی، ضمن تاکید بر خلاف قانون بودن این اقدام نادرست از سوی هر فرد و جریانی ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۴    
پیراهن بهترین سنگربان جام ملت های فوتسال آسیا به مادر یکی از شهدای دفاع مقدس اهدا شد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۶    
پنج ویژگی خاص حضرت معصومه(س) را از زبان حجت الاسلام رفیعی می شنوید.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۲    
طبق گفته وزیر ارتباطات تولید گوشی، کار مشترک وزارتخانه های ارتباطات و صمت است تا بخشی از نیاز کشور را از طریق تولیدکنندگان داخلی تامین شود و امیدوارند امسال چند برند جدید ایرانی داشته باشیم.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اقدام ضد ایرانی مجلس عوام کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه را به شدت محکوم کرد و این اقدام را ناشی از جهل و بی تدبیری مجلس کانادا دانست.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۴    
تداوم بارش ها امروز شنبه (22 اردیبهشت) در برخی از مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان و کرمانشاه بارش رخ می دهد و سامانه بارشی جدید فردا یکشنبه (23 اردیبهشت) از غرب وارد کشور می شود.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۱    
مدیرعامل صندوق ملی مسکن با اعلام این که جریمه مالیاتی بانک هایی که تسهیلات مسکن ندادند، طی سالهای 1400، 1401 و 1402 حدود 250 هزار میلیارد تومان است ...
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۸    
آیت الله رییسی صبح امروز با حضور در سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید رییس جمهور را همراهی کرد.
رجا نیوز   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۹    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور اسامی 16 نماینده باقی مانده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را برای حضور در مجلس دوازدهم اعلام کرد.