جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبر گزاری رسا - رسا (rasanews.ir)

خبر گزاری رسا 25 اسفند 1393 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1394 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1396 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1397 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1398 خبر گزاری رسا 30 اسفند 1399 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1400 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1401 خبر گزاری رسا 29 اسفند 1402 خبر گزاری رسا 31 فروردین 1403 خبر گزاری رسا 1 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 2 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 3 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 4 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 5 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 6 اردیبهشت 1403 خبر گزاری رسا 7 اردیبهشت 1403 
  ۹ ساعت پیش    
اولین سالگرد شهادت فقیه انقلابی و مردمی آیت الله عباسعلی سلیمانی با حضور علما، شخصیت های حوزوی و مسئولین ارگان های مختلف و مردم شهید پرور قم در مسجد اعظم قم برگزار شد.
  ۹ ساعت پیش    
مردم ولایتمدار قم در حاشیه اجتماع بزرگ حمایت از فراجا و مجریان طرح نور (عفاف و حجاب) با هزاران امضا، تشکر و قدردانی خود را در طوماری به سردار رادان اعلام کردند.
  ۹ ساعت پیش    
اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور(عفاف و حجاب) با حضور سردار رادان و جمع کثیری از مردم ولایتمدار و مومن شهر قم در حرم مطهر بانوی کرامت حضرت معصومه (سلام الله علیها) برگزار شد.
  ۱۰ ساعت پیش   + ۱۶ سایت دیگر  
آیا دختران و پسران جوانی که طی این سال ها اقدام به استعمال قلیان اکسیژن کرده و می کنند، می دانند که عملاً در حال شرکت در "طرح مطالعاتی" وزارت بهداشت هستند تا وزارت بهداشت از طریق این افراد به عوارض ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۵   + ۸ سایت دیگر  
با توجه به وجود تحریم های گسترده علیه ایران، اقتصاد کشور دچار چالش های اساسی است، بنابراین اکسپو 2024 که با هدف حمایت ویژه دولت از بنگاه های تولیدی و تجاری در جهت تسهیل و توسعه صادرات برگزار می شود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۷    
سخنران حرم حضرت معصومه خستگی ناپذیری را از خصوصیات بارز شهید آیت الله سلیمانی برشمرد و گفت: عالم کسی است که غمخوار و پناه مردم باشد و آیت الله سلیمانی چنین بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۴۶   + ۴ سایت دیگر  
جملاتی مانند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، ای کاش من هم یک پاسدار بودم و سپاه عمود خیمه انقلاب است این سوالاتی را در ذهن، بخصوص نسل جوان پررنگ می کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۰    
مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی با حضور علما و اقشار مختلف مردم شهید پرور قم در مسجد اعظم برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۰۷   + ۶۷ سایت دیگر  
سیرنزولی قیمت ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال 62 هزار تومان بازگشته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۱:۳۷    
در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور که با حضور اقشار مختلف مردم طلاب و روحانیون و با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۱:۲۵   + ۲ سایت دیگر  
روایتی از شیخ حسین انصاریان در گنجینهٔ تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است که به چگونگی ختم غائلهٔ شهر نو و خرید خانه ها از صاحبانش پرداخته شده و روایت گر یک تجربه خوب از دیروز برای ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۱:۲۵    
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی در اجتماع 6 هزار نفری مردم قم که در صحن آئینه حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن تشکر از مردم در حمایت از طرح نور فراجا از دیگر ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۶   + ۴۳ سایت دیگر  
رئیس پلیس راهور فراجا از کاهش 14.3 درصدی جانباختگان تصادفات جاده ای در سفرهای نوروزی 1403 خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۵    
سخنران حرم حضرت معصومه (س) حجاب را قانون جمهوری اسلامی برشمرد و متذکر شد رعایت و الزام به قانون در سراسر جهان لازم و ضروری است و تخطی از آن جرم محسوب می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۷   + ۶ سایت دیگر  
محققان یکی از شرکت های دانش بنیان به دانش فنی ساخت موتورهای 6سیلندر خورجینی بنزینی از طریق مهندسی معکوس دست یافتند و طی مراسمی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری از آن رونمایی شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۲۵   + ۲۶ سایت دیگر  
نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۱   + ۲ سایت دیگر  
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملا فرهنگی و اجتماعی می دانیم و اصلا امنیتی نیست و آن کسانی که امنیتی نشان می دهند به دنبال شبهه افکنی هستند اما همان مسئله فرهنگی و ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۶    
کشور اتریش اعلام کرد که محمدرضا پهلوی شاه سابق ایران می تواند حق پناهندگی اتریش را به دست آورد به شرط آنکه از تمام فعالیتهای سیاسی خود دست بکشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۰   + ۴ سایت دیگر  
اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور(عفاف و حجاب) با حضور سردار رادان و جمع کثیری از مردم ولایتمدار و مومن شهر قم برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۷    
شیرین ترین تجربه این روزهای کشور برای نشان دادن نقش مردم در قلمرو امنیت مردم پایه خود را به نحو باورنکردنی در حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمینهای اشغالی نشان داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۷   + ۴۶ سایت دیگر  
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۲۶   + ۷ سایت دیگر  
فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش صهیونیستی بطور ناگهانی از سمت خود استعفا داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۷   + ۲ سایت دیگر  
سلسه نشست های اکران، نقد و ایده پردازی سینما اندیشه به همت میز تخصصی اسلامی سازی علوم انسانی و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در سینما اشراق قم برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۷   + ۳۶ سایت دیگر  
دانشمندان چینی آزمایشی ابداع کرده اند که سه نوع سرطان را تنها با یک قطره خون خشک شده و در عرض چند دقیقه تشخیص می دهد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۰    
آیت الله اراکی با اشاره به این که جامعه سالم با رسانه سالم و آموزش سالم شکل می گیرد تصریح کرد: اثرگذاری به این نیست که همه چیز برملا شود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۵   + ۱۲ سایت دیگر  
شرکت های تسلیحاتی در اروپا مشغول سوداگری با خون شهروندان دیگر کشور های دنیا به بهانه جنگ هستند. جنگی که اروپا در کنار آمریکا به استمرار آن اصرار می ورزد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۱   + ۲ سایت دیگر  
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، رژیم صهیونیستی را به مثابه غده سرطانی و تهدیدی برای همه بشریت دانست و گفت: طبق نظر سنجی ها، تنفر مردم جهان نسبت به اسرائیل بیشتر شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵   + ۶ سایت دیگر  
سلیمی نمین در مراسم رونمایی گفت: بدون آزادسازی اسناد انتظاری از پژوهشگر نمی رود تا کار دقیق انجام دهد. مراکز اسناد ثروت ملت است، اما عده ای به دلیل بخل ورزی آن را ثروت خودشان می پندارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵   + ۳ سایت دیگر  
معصومه شجاعی جایزه نخست مسابقه طراحی زاکا را که اواخر سال گذشته میلادی در توکیو برگزار شد، به خود اختصاص داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۶   + ۱ سایت دیگر  
تلاش برای نجات گروگان های آمریکایی در 24 تا 25 آوریل(5-6 اردیبهشت) در قالب عملیات پنجه عقاب، شاید تلخ ترین لحظه در دوران ریاست جمهوری کارتر بود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۰   + ۸۴ سایت دیگر  
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر دولت تا یکشنبه برنامه خود برای مقابله با مشکلات ارزی را ارائه نکند ما این موضوع را در صحن مجلس دنبال خواهیم کرد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۱   + ۳۴ سایت دیگر  
شبکه های تلویزیونی برای آخر هفته در کنار مسافر ری و طوفان شن چند فیلم جدید همچون جغد شب ، قاتلان ماه کامل ، در مسیر بوستون ، پایمردی و یک ثانیه را تدارک دیده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۱   + ۵ سایت دیگر  
دفتر آیت الله شیرازی از علمای خراسان با صدور اطلاعیه ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت های ویژه خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۵   + ۳ سایت دیگر  
حجت الاسلام پناهیان در نشست هم اندیشی سالیانه 700 هیئت رزمندگان اسلام ضمن معرفی دو شاخصه مهم هیئت از نگاه رهبر انقلاب گفت: کسی حق ندارد هیئت خود را با جمعیت یا رسانه ای بودن بسنجد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۲   + ۶ سایت دیگر  
غزلی از موسی عصمتی با اقبال عمومی همراه شده، این سروده که درباره کارگران معدن است، در یک ماه اخیر بیش از دو میلیون بازدید داشته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۶    
همایش ائمه جماعات استان قم صبح امروز با حضور مبلغین، روحانیون و مسئولان استان قم برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۰   + ۳۶ سایت دیگر  
امیر آشتیانی به منظور شرکت در اجلاس وزاری دفاع پیمان شانگهای عازم قزاقستان شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۷   + ۱ سایت دیگر  
ابر پروژه اومااویا که با حضور رئیس جمهور و و زیر نیرو در سریلانکا افتتاح شد، گامی برای توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی و رسیدن به هدف 5 میلیارد دلاری بود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۷    
رئیس مجمع نمایندگان طلاب به همراه جمعی از نمایندگان این مجمع به هرمزگان سفر کرده و از پالایشگاه ستاره خلیج فارس و سپاه هرمزگان بازدید کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۲   + ۲ سایت دیگر  
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه جهاد علمی یکی از توصیه های رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب است، گفت: دانشگاهیان باید این موضوع را مورد توجه داشته باشند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۷   + ۳ سایت دیگر  
دبیر شورای عالی امنیت ملی در سفر به سن پترزبورگ ضمن شرکت در دوازدهمین نشست بین المللی مقامات عالیرتبه مسؤول در امور امنیتی و ارائه بسته پیشنهادی پنج بندی درباره امنیت اطلاعات و هشدار به کشورهایی که ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
نشست تخصصی نقد و بررسی برنامه محفل در دانشکده صداوسیما - قم، با حضور تهیه کننده، کارشناسان و کارگردان برنامه برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۱    
جلسه استماع در کنگره آمریکا با موضوع بهره برداری جنسی آنلاین از نوجوانان برگزار شد و مرور صحبت های رد و بدل شده نمایندگان در این جلسه نشان می دهد تا چه اندازه والدین باید مراقب خوراک فضای مجازی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۵   + ۴ سایت دیگر  
کودکان به رفتار و کردار بزرگترها و حوادث تلخ و شیرین زندگی خیلی حساس هستند و با هر اخم و خنده ای دچار نوسانات روحی و روانی می شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۶   + ۸۵ سایت دیگر  
امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانوادههای رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۵   + ۱ سایت دیگر  
به منظور پیگیری روند اجرایی تفاهم نامه دو مجموعه، نشست مسئولان مرکز خدمات حوزه و سازمان جمعیت هلال احمر برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۵   + ۳ سایت دیگر  
یازدهمین همایش سراسری جوامع فرهنگی قرآنی عصر با هدف بررسی نقاط قوت و قابل بهبود عملیات ماه مبارک رمضان، در شهر مقدس قم آغاز به کار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۵   + ۳ سایت دیگر  
معاون هماهنگ کننده قرارگاه بقیه الله(عج) مأموریت ویژه جامعه قرآنی عصر را ارتقای ظرفیت های معنوی جامعه بر مبنای ترویج انس با قرآن دانست و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۲   + ۲۳ سایت دیگر  
معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۶   + ۲ سایت دیگر  
مقامات صهیونیست از آمادگی ارتش این رژیم به منظور تخلیه رفح و حمله به مواضع حماس خبر دادند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۶   + ۵ سایت دیگر  
فرمانده منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش جزئیات کمک رسانی به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۶   + ۶ سایت دیگر  
گروه های فلسطینی با تأکید بر آمادگی مقاومت جهت مقابله با هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی از جمله حمله زمینی به رفح اعلام کردند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۰   + ۱ سایت دیگر  
مراسم تجلیل از فعالان قرآنی و حدیثی طلاب فرهیخته تحصیلات تکمیلی جامعه الزهرا با حضور بانو مجتهده گل گیری برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۰    
استاد حوزه و دانشگاه با بیان تاریخچه و چگونگی انحلال حزب توده در عملیات امیر المؤمنین، گفت: چشمان بینای اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کماکان در جستجوی جریانات انحرافی باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۱   + ۲ سایت دیگر  
استاد حوزه با بیان این که به هر نسبتی که لباس و پوشش کم می شود، حیای انسان کاهش می یابد، گفت: برخی می گویند دلت پاک باشد و اما این جمله درست نیست و حربه و وسوسه شیطانی برای رواج بی حجابی و عریان ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۷   + ۱۲ سایت دیگر  
کرمانشاه ماموستا فخری، امام جمعه سابق جوانرود از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه دار فانی را وداع گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۴۱    
بسیاری از صاحبنظران و تحلیلگران تسخیر سفارت امریکا در تهران را دوران تحقیر ملی امریکایی ها می دانند. ماه ها تلاش دولتمردان امریکا برای نجات گروگان ها به جایی نرسید و گذر زمان نیازها به یک عملیات ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۷   + ۱۱۶ سایت دیگر  
رئیس جمهور با اشاره به اینکه سفر به پاکستان و سریلانکا از قبل برنامه ریزی شده بود، گفت: اما برگزاری سفر در این مقطع این پیام را به منطقه و جهان داد که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۷   + ۲ سایت دیگر  
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان از برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران به مدت یک روز در منطقه فرهاد آباد دلفان خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۷   + ۶ سایت دیگر  
اصفهان سفیر ازبکستان در ایران با استاندار اصفهان دیدار و در خصوص گسترش روابط میان ازبکستان و جمهوری اسلامی ایران با محوریت استان اصفهان، گفت وگو کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
حجت الاسلام و المسلمین حسینی به حمایت از فرماندار جدید کاشان اشاره کرد و گفت: از فرماندار جدید کاشان انتظار می رود سند های بالادستی رهبر معظم انقلاب را مدنظر قرار دهد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۱   + ۱ سایت دیگر  
اصفهان - حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس نشانه های حقانیت انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی ایران است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۱   + ۱۲ سایت دیگر  
حجت الاسلام غلامی گفت: تجمع مردمی در حمایت از اجرای طرح نور با محوریت اجرایی شدن طرح عفاف و حجاب در سطح جامعه برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۵   + ۱۰ سایت دیگر  
استاندار قم گفت: گزارش هایی از تخلفات مجتمع های بین راهی اعلام شده که اداره کل گردشگری موظف است نظارت ها را از این مجتمع ها افزایش دهد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۵    
کرمانشاه حجت الاسلام رضوانی زاده گفت: توجه به رسانه و شناخت دقیق و درست با آن می تواند بسیاری از هجمه های دشمنان علیه این انقلاب بویژه علیه حوزه های علمیه را خنثی نماید ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۵   + ۲ سایت دیگر  
اصفهان - محمدی فشارکی با اشاره به اینکه هنر ما این است که بتوانیم یادواره شهدا را مردمی برگزار کنیم، گفت: بنا داریم در برگزاری کنگره ملی شهدا همه آحاد جامعه را دخیل کنیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۲   + ۹ سایت دیگر  
مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام الله علیها در حمایت از اجرای طرح نور(عفاف و حجاب) بیانیه مشترکی صادر کردند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
معاون امور فرهنگی و زیارتی استاندار قم ضمن تقدیر و تشکر از جمعیت خدمت رسانی فاطمی راه حل مشکلات را حضور و مشارکت مردم و گروه های جهادی در میدان و صحنه عمل برشمرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۲   + ۱ سایت دیگر  
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه به مناسبت تجمع پرشور مردم قم در دفاع از طرح نور بیانیه ای صادر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۶   + ۵ سایت دیگر  
همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۶   + ۵ سایت دیگر  
در این کتاب، با تجربه زیسته انسان هایی ایثارگر و دغدغه مند آشنا می شویم که سختی حضور در مناطقی دارای محدودیت های مختلف اجتماعی و دارای ساکنانی محروم از برخی امتیازات شهروندی و عموماً از طبقات اقتصادی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۶   + ۱ سایت دیگر  
رهبر معظم انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق در جلسه ای مرتبط با این عملیات یکی از سروده های خودشان را قرائت کردند که این شعر را با آیات قرآن تطبیق داده ایم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۵۲    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن حمایت و قدردانی از فراجا، اجرای طرح نور را مطالبه مردمی خواند و هرگونه هتک حریم اخلاقی جامعه و سهل انگاری درباره حجاب را بستر ساز تضعیف فرهنگ دینی جامعه و مسبب ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۷:۴۰   + ۲۶ سایت دیگر  
رئیس صدا و سیما ضمن ارائه توضیحاتی درباره وضعیت نظارت ساترا بر محتوا و فرآیندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی از پیگیری ها در زمینه جلوگیری از تخلفات احتمالی محتوایی در تولیدات سکوها به کمک آیین نامه ها ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۴۶   + ۱ سایت دیگر  
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از فعالیت جهادی خیرین کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت: به خاطر این نعمت باید قدردان الهی باشید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۷   + ۲ سایت دیگر  
نسل های جوان در سراسرجهان اکنون اسرائیل را کشوری نژادپرست و خشن می دانند که میلیون ها نفر را از خانه هایشان اخراج می کند،کل جمعیت را گرسنگی می دهد و هزاران غیرنظامی را بدون دلیلی بهتر از انتقام میکشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۵۵   + ۲۵ سایت دیگر  
4 پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۲   + ۴۱ سایت دیگر  
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان گفت: مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه شنبه اول خرداد برگزار خواهد شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۶    
دستفروشی، ازجمله فعالیت های متداولی است که به صور گوناگون در زیست شهری به وقوع می پیوندد؛ با توجه به تاریخ ثبت عکس ها از جمله عکسی که زنان دستفروش را در بازار به نمایش قرار می دهد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۴۰   + ۴۸ سایت دیگر  
کارشناس فرآورده های آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره به اقدامات نظارتی سازمان غذا و دارو از خانم ها خواست در استفاده از رژ لب افراط نکنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۱:۰۱   + ۱۳ سایت دیگر  
شهر کازرون در سیل 29 فروردین 1403 شاهد فداکاری بانویی بود که برای نجات یک مرد سالخورده به آب زد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۲۰:۲۲   + ۱۱ سایت دیگر  
شاشین مصداق کاملی از همان چیزی ست که از آن به عنوان پروژه از آن خودسازی و جعل حقیقت در راستای تاریخ سازی نام بردم ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۷   + ۴ سایت دیگر  
دکترین هسته ای ایران کاملاً روشن و شفاف بوده اما از همه ظرفیت های موجود در حوزه هسته ای به منظور دستیابی به فنّاوری های روز نیز استفاده خواهد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۶   + ۷ سایت دیگر  
گردش مالی خرید و فروش خودرو در یک سال معادل 60 درصد بودجه عمومی کشور است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۵   + ۱۲ سایت دیگر  
فرهاد قائمیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به چالش های منفی سالمندی جمعیت در جامعه،گفت: هر چند این امر نشان می دهد که سلامت عمومی جامعه بالا رفته ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۱۲   + ۲ سایت دیگر  
امام جمعه کرمان با تاکید براینکه مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند، گفت: مطابق متون دینی وقتی فردی مسئولیتی پیدا می کند در پیشگاه خداوند پاسخگو است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۱   + ۵۶ سایت دیگر  
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری 18 نفر از افرادی که با بهانه های مختلف در زمینه کنکور از جمله فروش سوالات و یا ابزار پیشرفته تقلب از داوطلبین کلاهبرداری می کردند خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۰   + ۲۸ سایت دیگر  
در پی انتشار سروده رهبر انقلاب که مصرعی از آن را در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، افشین علا با تضمین مصرعی از شعر حضرت آیت الله خامنه ای، غزلی را سروده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۱   + ۳ سایت دیگر  
حضرت عبدالعظیم عالم و از بزرگان محدثین و مورد اعتماد شیعه در زمان خود به شمار می رود. ستایش هایی که ائمه معصومین (ع) از وی به عمل آورده اند، نشان دهنده شخصیّت علمی و مورد اعتماد بودن اوست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۲   + ۲۰ سایت دیگر  
آیت الله رمضانی در دیدار با رئیس جمهور ونزوئلا با تآکید بر مقابله با قدرت های استکباری، از آمادگی ایران برای انتقال تجربیات و دستاوردهای علمی و معرفتی خود به مردم و دولت ونزوئلا خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۷   + ۳ سایت دیگر  
آیت الله فقهی با ابراز تأسف از وضعیت معیشتی و مسکن مردم از دولت و مجلس خواست تا هرچه زودتر این دو مشکل مهم را برطرف کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۱   + ۸ سایت دیگر  
حسین موسوی معتقد است: عادی انگاری در موضوع حجاب فضا را برای ارتکاب جرایم بازتر می کند و امنیت روانی جامعه مورد تهدید جدی قرار می گیرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۱   + ۶ سایت دیگر  
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی مهم ترین عامل در تحقق اهداف تربیتی در مدارس را معلمان و نیروی انسانی عنوان کرد و بر لزوم تربیت نیروی کارآمد و رشد یافته تأکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۱   + ۵۱ سایت دیگر  
ماه کامل صورتی پنجم اردیبهشت در آسمان نمایان خواهد شد و تمام طول شب قابل رصد است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۱   + ۱۳۹ سایت دیگر  
سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور ضمن تشریح گوشه ای از دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۱   + ۳۲ سایت دیگر  
در دومین ماه از سال جهش تولید با مشارکت مردم و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۱   + ۶ سایت دیگر  
اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد گفت: در عملیات وعده صادق این ادعا ثابت شد که مردم و مسئولان جمهوری اسلامی در مواضع خود صادق هستند و دشمن نیز این پیام را دریافت کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۱   + ۱ سایت دیگر  
در عملیات پنجه عقاب یک بار دیگر خداوند به یاری امت انقلابی آمد و از عالم غیب، جنودِ رحمانی خود که باد ها و شن ها بودند را برای نصرت نظام اسلامی برانگیخت و مُهر ذلت و خذلان را بر سر شیطان بزرگ تا ابد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۱   + ۴۴ سایت دیگر  
سریال های جدیدی در راه اند که بخشی از آنها آماده پخش و بخشی هم جلوی دوربین اند، سریال هایی که از طنز بدل گرفته تا معمایی رخنه و پلیسی هشت پا و بسیاری از کارهای دیگر به آنتن شبکه های یک و سه سیما ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۴:۰۱   + ۸۶ سایت دیگر  
رهبر انقلاب توجه افکار عمومی به نگاه اسلام به کار و کارگر را زمینه ساز پیشرفت کشور دانستند و تصریح کردند ...
مشاهده نتایج بیشتر...