چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۰۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای راوی نیوز 10 اسفند 1394 - ravinews.com

راوی نیوز 30 مهر 1394 راوی نیوز 30 آبان 1394 راوی نیوز 30 آذر 1394 راوی نیوز 30 دی 1394 راوی نیوز 30 بهمن 1394 راوی نیوز 1 اسفند 1394 راوی نیوز 2 اسفند 1394 راوی نیوز 8 اسفند 1394 راوی نیوز 9 اسفند 1394 راوی نیوز 10 اسفند 1394 راوی نیوز 11 اسفند 1394 راوی نیوز 12 اسفند 1394 راوی نیوز 13 اسفند 1394 راوی نیوز 14 اسفند 1394 راوی نیوز 15 اسفند 1394 راوی نیوز 16 اسفند 1394 راوی نیوز 17 اسفند 1394 راوی نیوز 18 اسفند 1394 راوی نیوز 19 اسفند 1394 راوی نیوز 20 اسفند 1394 راوی نیوز 21 اسفند 1394 راوی نیوز 22 اسفند 1394 راوی نیوز 23 اسفند 1394 راوی نیوز 24 اسفند 1394 راوی نیوز 25 اسفند 1394 راوی نیوز 27 اسفند 1394 راوی نیوز 28 اسفند 1394 راوی نیوز 29 اسفند 1394 
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۳۴    
استاندار تهران گفت: انتخابات هفتم اسفندماه شاهد افزایش 900 هزار نفری حضور مردم پای صندوق های رأی در استان تهران بود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۴    
سرپرست شهرداری جوادآباد از حضور حماسی مردم در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی نمود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک گفت ،طبق برنامه ریزی های انجام شده در دومین سال تاسیس بنیاد شهید در قرچک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اذهان عمومی است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۵    
با پیشتازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا در ارسال فراخوان چهارمین یادواره ملی طلوع خرداد 95 "بخش عکس " اولین آثار این یادواره ملی از مشهد مقدس رسید.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۰    
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان قرچک از توافق نامه ارزشی برای دیدار جهادی 532 خانواده شاهد و ایثارگر شهرستان قرچک با هتلهای تشریفاتی سامان خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۱    
بعد از پیگیری سربازان گمنام ولایت در اطلاعات سپاه شهرستان ورامین, 10 نفر از متخلفین خرید و فروش آراء در یک موسسه دستگیر شدند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۱    
فرمانده انتظامی شهرستان کرج جزئیات دستگیری سارقان خودرو در منطقه آتشگاه و کاهش 5.9 درصدی سرقت در شهرستان کرج را تشریح کرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۱    
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان طالقان از برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی در ایام عید نوروز 95 در روستاهای این شهرستان خبرداد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۶    
با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی چهار هزار و 300 واحد مسکن مهر شهرک ابریشم کرج افتتاح شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۰    
عضو شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه کلان شهر کرج فاقد منطقه گردشگری درون شهری است، گفت: نیاز شهروندان فراتر از آسفالت خیابان و جدول کشی است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۰    
مدیرکل اداره حمل و نقل و پایانه های استان البرز گفت: پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی از 11 اسفند ماه(فردا) در استان آغاز می شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۰    
امام جمعه شهرستان قرچک در ششمین جشنواره جابربن حیان گفت: تفاوت بین تولید، توزیع و مصرف علم در پژوهش های ما مورد غفلت واقع شده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۰    
فرماندار شهرستان قرچک گفت: آن دسته از کشورهایی که روی آموزش و تعلیم و تربیت پایه ابتدایی سرمایه گذاری کردند نتیجه مثبت گرفتند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۰    
ده ها ویژه برنامه فرهنگی و ارزشی به مناسبت ایام فاطمیه با محوریت ترویج فرهنگ فاطمی براساس سبک زندگی اسلامی ایرانی از سوی شهرداری منطقه 20 در حال اجراست.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۸    
رئیس آبفای روستایی ملارد گفت: 13 هزار اشتراک آبی در 46 روستای این شهرستان وجود دارد که تلاش می شود نوسازی، تعمیر و جایگزینی تجهیزاتِ انتقال و تأمین آب در این عرصه با جدیت پیگیری شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۳    
رئیس اداره ثبت احوال ملارد گفت: طبق بررسی های آماری انجام شده، 35 درصد از مجموع ازدواج های این شهرستان به طلاق منتهی می شود و شیب آن نیز در حال حاضر رو به افزایش است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۳    
رئیس اوقاف و امور خیریه ملارد گفت:طرح اتصال امامزاده ابراهیم(ع) به مزار پاک و مطهر شهدا از اولویت هایی بود که با تلاش مسئولان اجرایی شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۳    
سرپرست آتش نشانی کهریزک گفت: انفجار کپسول گاز کهریزک را لرزاند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۸    
با مشخص شدن نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه استان تهران، پیروزی قاطع اصولگرایان در ورامین و کشیده شدن رقابت اصولگرایان و اصلاح طلبان در دو حوزه به دور دوم جالب توجه بود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۷    
علی حیدریان شهردار ورامین طی پیامی از حضور باشکوه و حماسی شهروندان دیار 15 خرداد در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۲    
در بازدید دادستان قرچک از ندامتگاه ورامین، دستور آزادی 16 مددجو صادر شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۹    
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 91 خود اسامی منتخبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان تهران را از کل چهار میلیون و 500هزار و 894 آرای ماخوذه اعلام کرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۹    
مدیر آبفای روستایی استان تهران گفت: جداسازی آب شرب از غیر شرب از اولویت هایی است که با هدف مصرف بهینه آب در روستاهای این استان به تدریج پیگیری خواهد شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۴    
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با انتشار تصویر کلاهبرداران حرفه ای از شهروندان خواست چنانچه از سوی این افراد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند جهت شناسایی و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۴    
نتیجه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز نشان دهنده این مطلب است که یک نامزد از طیف مستقل و دو نامزد از طیف اصولگرا در این رقابت پیروز میدان شده اند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۹    
نماینده شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت سنگینی بر عهده نمایندگان اصولگرای مجلس است تا بتوانند در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و شهدا فعالیت کنند تا این فضا در ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۴    
فرماندار شهرستان قرچک نتیجه آرای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان را تشریح کرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۴    
اتوبوس آتش می گیرد و تعدادی از مسافران آن به بیمارستان منتقل می شوند که البته حادثه خسارت جانی نداشت ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۴    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی زمان قطعی اجرای قانون افزایش نرخ جرایم رانندگی را اعلام کرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۴    
رانندگانی که حواسشان توسط دستگاه های تلفن همراه پرت می شود، نسبت به سایر افراد نزدیک به چهار برابر احتمال تصادف بیشتری دارند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۹    
در جامعه امروز برخلاف گذشته قبح طلاق ریخته. بسیاری از ازدواج ها خیلی زود به طلاق می انجامد به خصوص در مورد زوج هایی که خیلی عاشقانه و با شر و شور ازدواج می کنند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۴    
بررسی های جدید نشان داده است که چرا افرادی که ورزش می کنند آمادگی ذهنی بهتری دارند. این مطالعات در دانشگاه کالیفرنیا دیویس انجام شده است.