پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۱:۲۱May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای راوی نیوز 13 اسفند 1394 - ravinews.com

راوی نیوز 30 مهر 1394 راوی نیوز 30 آبان 1394 راوی نیوز 30 آذر 1394 راوی نیوز 30 دی 1394 راوی نیوز 30 بهمن 1394 راوی نیوز 1 اسفند 1394 راوی نیوز 2 اسفند 1394 راوی نیوز 8 اسفند 1394 راوی نیوز 9 اسفند 1394 راوی نیوز 10 اسفند 1394 راوی نیوز 11 اسفند 1394 راوی نیوز 12 اسفند 1394 راوی نیوز 13 اسفند 1394 راوی نیوز 14 اسفند 1394 راوی نیوز 15 اسفند 1394 راوی نیوز 16 اسفند 1394 راوی نیوز 17 اسفند 1394 راوی نیوز 18 اسفند 1394 راوی نیوز 19 اسفند 1394 راوی نیوز 20 اسفند 1394 راوی نیوز 21 اسفند 1394 راوی نیوز 22 اسفند 1394 راوی نیوز 23 اسفند 1394 راوی نیوز 24 اسفند 1394 راوی نیوز 25 اسفند 1394 راوی نیوز 27 اسفند 1394 راوی نیوز 28 اسفند 1394 راوی نیوز 29 اسفند 1394 
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۱    
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت قدس گفت:نمایشگاه بهاره این شهرستان با عرضه محصولات باکیفیت و کنترل و نظارت اصولی،کالاها و اقلام مورد نیاز مردم را با تخفیف های 10 تا 40 درصدی عرضه می کند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۶    
احیای بازی های محلی در شهر قدس ضرورتی است که در نشست مشورتی کارگروه کمیسیون جوانان و ورزش شورای اسلامی این منطقه مورد تاکید قرار گرفت.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۶    
ورامین بار دیگر عطر و بوی شهادت به خود گرفت و آیین بزرگداشت شهید مدافع حرم، شهید مهدی ثامنی راد با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و مردم متدین و انقلابی دیار15 خرداد برگزار شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۱    
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی از بررسی عدم استعفای کاندیدای منتخب حوزه انتخابیه تهران که طی زمان پس از استعفا، سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری مرکزی بوده است خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۴:۵۱    
فرماندار ورامین گفت: ما قادر نیستیم تمام کاری که رزمنده ها و شهدا چه در جنگ تحمیلی و یا امروز در نبرد داعش کرده و می کنند را جبران کنیم ولی از خداوند متعال می خواهیم تا ما را یاری کند تا بتوانیم ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۱    
فرماندار شهرستان قرچک در جلسه مشورتی و هماهنگی طرح سپاس دیدار از 532 خانواده شهید و ایثار گر شهرستان قرچک گفت:خدمت به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۱    
رییس صنعت، معدن و تجارت ورامین گفت: فعالان تولیدی باید شبکه توزیع و عرضه خود را قوی کرده و از لحاظ کیفیت و قیمت با سایر محصولات مشابه رقابت کنند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۱    
در آستانه آغاز سال نو و شروع سفرهای نوروزی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز بهسازی مسیرهای پرتردد این استان را دستور کار خود قرار داده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۶    
امام جمعه اندیشه گفت:از لحاظ عمرانی، آرامستان شهر اندیشه به نتیجه نرسیده وبازار ایرانی-اسلامی نیز به سامان مناسبی دست نیافته است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۶    
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرزاز اجرای یک هزار برنامه فرهنگی و دینی در سال جاری در این استان خبرداد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۱    
شهردار ورامین با تشریح برنامه های مدیریت شهری برای استقبال از بهار گفت: لکه گیری خیابان ها، شستشویی جداول و معابر و پاکیزه کردن سیمای شهری در آستانه آغاز سال جدید دنبال می شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۱    
امام جمعه ملارد گفت:شهرستان 450 هزار نفری ملارد فاقد اداره تبلیغات اسلامی مستقل است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۶    
مردم ورامین، پیشوا و قرچک پس از حضور در انتخابات هفتم اسفندماه، از نماینده منتخبشان انتظاراتی دارند که مترو، ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی منطقه و ارتقای ساختار اداری از جمله آن هاست.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۶    
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان تهران گفت:کاستی هایی در توسعه خودروها و موتورسیکلت های برقی و هیبریدی در بخش های زیرساختی وجود دارد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۶    
رییس اداره تبلیغات اسلامی قرچک گفت: 30 گفتمان دینی در ایام فاطمیه در قرچک برگزار شده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۱    
کلاس آموزشی پیشگیری از معلولیت ها درکودکان به همت حوزه پیشگیری بهزیستی پیشوا، مؤسسه مددکاری ترنم یاری در شهرستان پیشوا برگزار شد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۶    
معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در سال های اخیر زلزله های بالای چهار ریشتر در استان های لرستان، ایلام و هرمزگان مدیریت شده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۶    
پنجمین و ششمین شهید مدافع حرم شهریار با حضور خیل عظیم مردم ولایتمدارشهریار و جمعی از مسئولان منطقه ای و شهرستانی غرب استان تهران تشییع شدند.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
کتاب جنگ نرم و خطر نفوذ تألیف عبدالحسین رمضانی پژوهشگر شهرستان ورامین منتشر شده است.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۱    
دقایقی پیش انفجار مهیب گاز در منطقه مارلیک شهرستان ملارد یک زیرزمین و طبقه همکف آن را تخریب کرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۶    
فرماندار رباط کریم ازحضور آگاهانه مردم در انتخابات تقدیر کرد و حضور آن ها را بیانگر فهم و شعور سیاسی بالای مردم در کشور، بویژه در حوزه های انتخاباتی رباط کریم وبهارستان دانست.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۷    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک از اجرای طرح تدبیر در 50مدرسه دوره ابتدایی شهرستان قرچک خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۲    
دادستان تهران از اجرایی شدن طرح حبس گروهی از مجرمان تهرانی با استفاده از دستبندهای الکترونیکی در خانه خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۷    
ایسنا نوشت: جامعه روحانیت مبارز در بیانیه ای از حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قدردانی کرد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۲    
ایسنا نوشت: معاون مشارکت های مجمع خیرین سلامت کشور ازاهدای منزل دو بانوی خیر تهرانی به صورت صلح عمری برای بخش بهداشت و درمان کشور خبر داد.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۲    
بابا جون رأی نیاوردی! بی خیال/ واسه چی تهمت ناجور میزنی؟/ تازه ادعات میشه پهلوونی؟/ به خیالت خیلی حب الوطنی؟
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۳    
رئیس کارگروه مزد مجمع عالی نمایندگان کارگری با اعلام این خبر که وزارت کار تعیین سبد معیشت کارگران طبق تبصره دوم ماده 41 قانون کار را منتفی کرد ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۳    
کمیته تنظیم بازار اعلام اعلام کرد میوه شب عید امسال استان تهران از 20 اسفند ماه با افزایش تعداد جایگاه های عرضه ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۸    
قرار بود مصوبه دولت برای افزایش نرخ جرائم رانندگی از 25 اسفند ماه رسماً اجرایی شود اما دیوان عدالت اداری این مصوبه را مغایر قانون دانست و ابطال کرد تا مصوبه هیئت وزیران اجرا نشده باطل شود.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۸    
ترکیب منتخبان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، برخی را به واکنش هایی واداشته که در شأن یک کنشگر سیاسی در یک جامعه اسلامی نیست.
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
بیش از صد سال قبل مردمانی که با چشم های از حدقه بیرون آمده، اولین "اتول" را در خیابان های باریک و خاکی ایران آن روز می دیدند، شاید تصور هم نمی کردند روزی این کالسکه بدون اسب ...
راوی نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۸    
خوردن بیش از حد چای سبز و لبنیات احتمال کم خونی خصوصاً در زنان را افزایش می دهد.