جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روز پلاس 23 دی 1397 - roozplus.com

روز پلاس 29 اسفند 1396 روز پلاس 31 فروردین 1397 روز پلاس 31 اردیبهشت 1397 روز پلاس 31 خرداد 1397 روز پلاس 31 تیر 1397 روز پلاس 31 مرداد 1397 روز پلاس 31 شهریور 1397 روز پلاس 30 مهر 1397 روز پلاس 30 آبان 1397 روز پلاس 30 آذر 1397 روز پلاس 30 بهمن 1397 روز پلاس 1 اسفند 1397 روز پلاس 1 دی 1397 روز پلاس 2 دی 1397 روز پلاس 3 دی 1397 روز پلاس 4 دی 1397 روز پلاس 5 دی 1397 روز پلاس 6 دی 1397 روز پلاس 7 دی 1397 روز پلاس 8 دی 1397 روز پلاس 9 دی 1397 روز پلاس 10 دی 1397 روز پلاس 11 دی 1397 روز پلاس 12 دی 1397 روز پلاس 13 دی 1397 روز پلاس 14 دی 1397 روز پلاس 15 دی 1397 روز پلاس 16 دی 1397 روز پلاس 17 دی 1397 روز پلاس 18 دی 1397 روز پلاس 19 دی 1397 روز پلاس 20 دی 1397 روز پلاس 21 دی 1397 روز پلاس 22 دی 1397 روز پلاس 23 دی 1397 روز پلاس 24 دی 1397 روز پلاس 25 دی 1397 روز پلاس 26 دی 1397 روز پلاس 27 دی 1397 روز پلاس 28 دی 1397 روز پلاس 29 دی 1397 روز پلاس 30 دی 1397 
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۱    
جمعی از ماموران راهنمایی و رانندگی در زاهدان وقتی که شاهد سختی تردد یک پیرزن در یکی از معابر شهر بودند باهم پول جمع کردند و برای این پیرزن یک ویلچر خریدند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۳    
این روزها پژو 405 تنها در دو مدل GLX و SLX تولید می شود و خط تولید پژو GL متوقف شده و با اینکه قیمت خریدش بسیار پایین است ولی پیدا کردن نمونه ای سالم و کم کارکرد که شما را مدام راهی تعمیرگاه نکند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۶    
با شروع موج جدید کاهش نرخ ارز، امروز هم بازار آزاد با کاهش نامحسوس قیمت روبرو شده و دلار با نرخ 11 هزار تومان معامله می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۳    
رئیس جمهور از طریق فرودگاه کلاله وارد استان گلستان شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۱    
سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه نگاه یک با اشاره به بودجه وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: همه در جریان شرایط اجتماعی و ملاحظات بودجه هستند اما به رغم همه شرایط به دلیل نگاه دولت ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۷    
امیرمحمد زند با انتشار این عکس نوشت: طراح گریم: داریوش صالحیان.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۰۲    
ییلماز از سه سال پیش این کار پر خطر را با 150 عقرب در طبقه پایین خانه اش شروع کرده است. او می گوید از کودکی عاشق عقرب ها بوده و آن ها توجهش را به خود جلب می کردند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۰۲    
یک انقلابی شادی کنان تصویر امام خمینی را جایگزین عکس شاه بر یک اسکناس کرده است.26 دی1357
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۷:۰۲    
شهردار کرمان از یکی از کودکان کار که در ویدیویی مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، دلجویی کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۶:۰۲    
روز گذشته تیم ملی ایران در دومین دیدار خود در جام ملت ها به مصاف ویتنام رفت و موفق شد همانند دیدار نخست با پیروزی زمین بازی را ترک کند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۳:۳۲    
روز گذشته در پی انفجار یک نانوایی در مرکز پاریس به علت نشت گاز، دست کم 20 نفر زخمی شدند. یکی از فعالان شبکه اجتماعی توئیتر نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۲:۴۰    
حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در توئیتر به ادعای صهیونیست ها مبنی بر بیماری و حمله قلبی سیدحسن نصرالله ⁧دبیرکل حزب ⁩الله لبنان واکنش نشان داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: قطعا واکنش ایران به اقدام لهستان در میزبانی از منافقین بسیار جدی و بدون هرگونه مماشات خواهد بود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۳:۲۷    
رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: دادگاه کیفری شعبه 106 استان یزد در پی شکایت شخصی علیه من به اتهام نشر اکاذیب و افترا رای خود را صادر کرد و مرا به 37 ضربه شلاق و 1 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۳:۱۵    
وزارت خارجه لهستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد کاردار این کشور در تهران به طرف ایرانی گفته است که ورشو معتقد است که جامعه بین الملل حق دارد در مورد موضوعات جهانی و منطقه ای بحث کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۳:۱۲    
علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در صفحه توئیتر خود درباره حواشی اخیر نماینده شهرستان ماکان توضیحاتی ارائه داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۳:۰۰    
ماجرای بازیگر زن هالیوودی و حرکت تاریخی اش در حمایت از فلسطینی ها در سیاسی ترین مراسم اسکار تاریخ را می خوانید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۳۶    
یک متخصص طب سنتی گفت: وقتی بیماری بر کبد عارض شود، مزاج کبد تغییر می کند منجر به تغییر غلظت خون و در نهایت ایجاد سنگ کلیه می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۵    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از ارسال لایحه ای به مجلس خبر داد که در آن بحث امکان سنجی برابری دیه و زن و مرد مطرح است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۲    
فتاح از واریز ماهانه 220 هزار تومان به حساب دانش آموزان محروم خبر داد و گفت: در جشن عاطفه ها 100 میلیارد تومان جمع آوری شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۳۷    
تیم ملی فوتبال ایران نخستین تمرین خود پیش از بازی با عراق را عصر فردا برگزار می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۸    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه اسلامی ایران به منظور رایزنی و گفت وگو با مقامات عراقی و در رأس هیأتی سیاسی و اقتصادی وارد بغداد شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۲    
امروز شاهد تحریم های آمریکا هستیم. در این شرایط عراق حامی ایران و این تحریم ها را محکوم میکند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۶    
وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه روابط ایران و عراق به ضرر هیچکس نیست، تصریح کرد: اجازه نمی دهیم کسی در روابط ایران و عراق دخالت کند
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۶    
خودروی گرانقیمت مرسدس بنز S500 با بدنه چرمی در خیابانهای تهران...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۳    
در تصویری که خبرگزاری تسنیم از محل کار حسین شریعتمداری منتشر کرده است، آی مک در روی میز او دیده می شود. این کامپیوتر از جمله کامپیوترهایی است که برندی آمریکایی دارد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۳    
پل عجیب و غریبی که در پاریس فرانسه بنا شده است و شما ترامپولین وار با پرش به آن سوی رود می روید!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۱    
سازمان هواشناسی اعلام کرد از فردا در مناطق وسیعی از کشور برف و باران می بارد و در برخی مناطق زاگرس و جنوب کشور خطر سیلابی شدن رودخانه ها پیش بینی شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۸    
شاید اگر متوجه شوید که ویتامین D تفاوت چشمگیری با دیگر ویتامین ها دارد، تعجب کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۲    
خمپاره انداز خودرو سوار NTGS Alakran ساخت اسپانیا در اختیار مرزبانی سعودی قرار گرفته است. این خمپاره انداز شامل یک قبضه 120 میلیمتری، سیستم استقرار بر روی زمین و مجموعه ذخیره سازی مهمات است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۲    
صفحه ای در اینستاگرام با انتشار تصویری از شهید مدافع حرم مجید قربانخانی که جزو شهدای کربلای خانطومان می باشد مطلبی منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۳۱    
رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگویی تلویزیونی ادعای گزافی را درباره امکان ترور سردار سلیمانی مطرح کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۲    
انفجار در ساختمان وزارت امور خارجه اسرائیل
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۰    
یکی از مهمترین مشغله های فکری افراد جامعه انتخاب شغل مناسب است، زیرا ما برای چرخاندن زندگی به شغل نیاز داریم و زمان زیادی از عمر خود را به کار کردن می گذرانیم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۷    
مدیر بیماری های واگیر وزارت بهداشت درباره خبر شیوع آنفولانزای خوکی در کشور توضیح داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۲    
معاون شهرداری لواسان به اخبار منتشره در رسانه ها درباره ساخت و ساز منتسب به نام همسر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این منطقه واکنش نشان داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۳    
گناه یا معصیت را در ادیان ابراهیمی به معنای نقض اراده و قانون خداوند تعریف کرده اند و در اصطلاح مذهبی به معنی خلاف است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۳    
با افزایش عرضه ارز، نرخ دلار و یورو کاهش یافت و به نظر می رسد موج جدید کاهش قیمت در بازار شروع شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۳    
ساره رشیدی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: و تمام.دوستون دارم و بابت تمام محبت هاتون ازتون مچکرم.جان ساره دیگه تبریک نگین
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۸    
لاله اسکندری با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: در کنار دو استاد،دکتر علی رفیعی نازنین و سیف الله صمدیان عزیز....به بهانه هشتادمین سال تولد علی رفیعی....پاینده و برقرار باشید.. ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۲    
گمرک ایران در خصوص بخشنامه ترانزیت خارجی گروه 4 به مقصد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اعلام کرد: ترانزیت خارجی کالاهای گروه چهارم مشمول خودرو نمی شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۶    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به مردم توصیه کرد، با توجه به ورود موج جدید سرما و برف و کولاک در روزهای آینده، از سفرهای غیرضروری به استان های شمالی خودداری کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۱    
منوچهر هادی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: عجب عکسی سپهر جان و عجب استایلی . بدجوری داشتم میخوردم زمین و اگه فیلم بود و لحظه زمین خوردنمو کامل می دیدین میگفتین چطور میشه یکنفر انقدر دست و پاچلفتی ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۲    
نماینده سابق مجلس می گوید کمیسیون تحقیق مجلس هشتم بعد از بررسی های فراوان به این نتیجه رسیده است که سلمان خدادادی صلاحیت حضور در مجلس را ندارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۶    
در سال 1978 یکی از سیاسی ترین مراسم اسکار تاریخ به صحنه ای برای یادآوری مظلومیت فلسطینان بدل شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۳    
آرایشگر ژاپنی رفته راجستان هند روی بدن شترها هنر نمایی میکنه، ازینایی که تو ایران روی هندونه و خربزه اجرا می کنند!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۳    
جواد گلپایگانی(آق تقی سریال آیینه عبرت) و بهنوش بختیاری.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۳    
دستگاه های اپل، از آیفون گرفته تا اپل واچ تا امروز چندین بار باعث نجات جان صاحبان خود شده اند و هر بار این موضوعات تیتر اصلی خبررسانی ها شده اند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۱    
امیرحسین رستمی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: با یکی از خوش انرژی ترین دستیار کارگردانهای ایران
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۵    
سح قریشی با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: یواشکی دنبال خودت بگرد... .
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۵    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید ارتش این رژیم بامداد شنبه گذشته به اهدافی در خاک سوریه حمله کرده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۶    
سفیر چین در عراق هنگام حضور و بازدید از حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) اعلام کرد: تلاش های بزرگی انجام دادیم تا زوار چینی براحتی در زیارت اربعین شرکت نمایند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۶    
نازنین بیاتی این عکس را در ایتوری اینستاگرامش منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۷    
تصویری از سال 1963 زمانی که مردم برای پیدا کردن مسیر و آدرس های مورد نظرشان به مراکز خدماتی تلفن می رفتند و آنان هم از روی نقشه برایشان تعیین جهت می کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۸    
سرمربی آلمانی باشگاه استقلال با انتشار نوشته ای در اینستاگرام از آخرین وضعیت آبی پوشان خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۸    
یک زن ویتنامی با شکایت از میگرن مزمن خود به پزشک مراجعه کرد. پزشکان حین معاینه او ابتدا علت آن را وجود تومور تشخیص دادند اما معاینات بیشتر نشان داد که یک زالوی زنده داخل گلوی او قرار دارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۱    
علی صادقی این عکس را در استوری ایستاگرامش منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۶    
وزیر امور خارجه در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی تهران را به مقصد بغداد ترک کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۰    
یکتا ناصر با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: امان از روزی که بخوای کسی رو متقاعد کنی ولی زورت نرسه نه که غلط بگی فقط زورت کمه ..
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۱    
این پسر روسی برای خرید ایفون ایکس یک میلیون سکه معادل 1200 پوند (14 میلیون) تو وان 360 کیلویی میریزه و به فروشگاه اپل میبره،درنهایت بعد از 120 دقیقه شمارش سکه توسط کارمندان اپلش رو میخره
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۸    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان کلنگی در مناطق 22گانه شهری تهران طی دی ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۶    
شهردارکرمان کارمند پیمانکار شهرداری کرمان که به کودکان دستفروش، گل خورانده بود، اخراج شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۷    
ویدئویی در رابطه با رفتار خشونت آمیز پیمانکار شهرداری کرمان با کودکان کار منتشر شد که در آن دو کودک کار مجبور به خوردن گُل می شوند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۵    
نس پسر 12 ساله تایلندی هستش که با انتشار عکس های خود با آرایش و گریم باورنکردنی دخترانه در اینستاگرام مشهور شده. در حال حاضر بیش از 280000 طرفدار در صفحه مجازیش دارد
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۲    
رئیس جمهور روز دوشنبه برای دیدار با مردم استان گلستان و بررسی نیازمندی ها و روند اجرای طرح ها و پروژه ها در مسیر تحقق توسعه همه جانبه و پایدار، عازم این استان می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۰    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم خودشان تصمیم می گیرند که کجا ساکن شوند و دولت نمی تواند برای سکونت مردم تصمیم گیری کند، گفت: برای خروج بخش مسکن از رکود ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۷    
پژوهشگران ژاپنی دستگاه آبشش مصنوعی را با نام آمفیبیو (Amphibio) طراحی کرده اند که با استفاده ازآن انسان قابلیت دو زیستان را بدست خواهد آورد و میتواند زیرآب (فعلا کم عمق) تنفس کند
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۱    
رزیتا غفاری با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: جُستجوگرم من نه جُستجو شونده من این جایم و آینده در مشت های من.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۸    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز یکشنبه 23 دی ماه، به سه میلیون و 865 هزار تومان رسید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۲    
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: حادثه انحراف از مسیر اتوبوس دانشجویان دانشگاه فنی و مهندسی خسارت جانی نداشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۲    
احسان خواجه امیری با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: 6.30 صبح در باشگاه
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۱    
شهردار کرمان می گوید با کارمندی که کودکان کار را مجبور به خوردن گل کرده بود برخورد و او را اخراج کردیم و اکنون هم در بازداشت به سر می برد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۸    
دختر نوجوان 18 ساله اهل عربستانی که از سوی خانواده اش مورد اذیت و آزار قرار گرفته است وارد کانادا شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: کلیات لایحه بودجه 98 کل کشور در کمیسیون تلفیق بودجه به تصویب رسید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۱    
محمدی گلپایگانی گفت: رهبری چقدر باید درباره موضوع پرهیز روحانیت و مسئولان از تجملات تذکر دهند؟ ایشان می گویند من اگر مجبور نبودم با یک پیکان این طرف و آن طرف می رفتم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۲    
انتشار تصاویر لاشه های حیوانات (الاغ) ذبح شده در شهرستان ابهر در فضای مجازی در حالی خبرساز شد که با وجود بازدید های صورت گرفته گوشت این حیوانات هنوز کشف و معدوم سازی نشده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۱    
اینجا بارسلونا تو اسپانیا یا کازابلانکا تو مراکش نیست، اینجا نخستین شهر شطرنجی ایران، سلماس تو آذربایجان غربیه پس از زلزله ویرانگر سال 1309 در زمینی به مساحت یک میلیون متر مربع با نظر مهندسان آلمانی ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۸    
خبرنگار و عکاسی که ظهر دیروز به استودیوی یک تلویزیون اینترنتی رفته بودند تا از صحنه ورود کارشناسان این تلویزیون به استودیو گزارش بگیرند، ناگهان با صحنه های عجیبی روبه رو شدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۲    
سایت کتفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی وضعیت تیم ملی ایران پس از کسب دومین پیروزی در جام ملت های آسیا پرداخت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۶    
سوارکاری حرفه ای حرف یک زن در مسقط عمان
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۱    
میزان عیدی پایان سال تمام کارکنان تحت پوشش قانون کار و معلمان و فرهنگیان حداقل 2 میلیون و 222 هزار تومان و حداکثر عیدی نیز 3 میلیون و 333 هزار و 800 تومان است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۵    
کانال تلگرامی "عکسهای زیرخاکی" تصویری از خیابانی در نیویورک حدود 119 سال قبل را منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۶    
جنیفر لوپز و الکس رودریگز با بیان رابطه ی عاشقانه شان به خبر ازدواج خود با یکدیگر قطعیت بخشیدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۵    
در اعتراض به کنفرانس ضد ایرانی به اصطلاح صلح و امنیت در خاورمیانه با میزبانی مشترک آمریکا و لهستان که قرار است در 24 و 25 بهمن ماه در ورشو برگزار شود، روز شنبه 22 دی ویچخ اونلت ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۰    
جانشین وزیر دفاع، آخرین وضعیت تانک کرار و موشک کروز سومار را تشریح کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۷    
خواننده افغان به نام عبدل اسلام شباهتی بی نظیر به نخست وزیر جاستین ترودو دارد. وی در مسابقه افغان استار در یکی از شبکه های تلوزیونی افغانستان شرکت کرده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۲    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از یک دختر مبتلا به بیماری آلبینیسم اختصاص یافت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۰    
تصویری کمتر دیده شده از چهارراه ولیعصرطهران که در سال1335 به ثبت رسیده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۲    
یک اقتصاددان و استاد دانشگاه می گوید: تصمیم به حذف چهار صفر از پول ملی، تصمیم درستی است. در شرایط فعلی راهی غیر از این وجود ندارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۷    
سازمان هواشناسی کشور با هشدار نسبت به وقوع کولاک برف در اغلب استان های کشور طی امروز و فردا اعلام کرد: به دلیل وزش باد امروز و فردا احتمال وقوع بهمن در جاده های ارتباطی استان های اردبیل، قزوین ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۷    
تصویری که مشاهده می کنید، دفترچه ی روزنگار شهید مهران بلورچی" است که در جیبش قرار داشته و ترکش منجر به شهادتش در روز 14 اسفند سال 65 (24 روز بعد از نوشتن همین خطوط) از آن عبور کرده و آثار ترکش و خون ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۲    
مهدی علیاری این عکس را از محمود شهریاری و دخترش منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۲    
وزیر خارجه سابق انگلیس که در آستانه جدایی از همسر خود قرار دارد، می خواهد به محض خشک شدن جوهر طلاقش با کری سیموندز 30 ساله که تنها 5 سال از دختر خودش بزرگتر است، ازدواج کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۸:۰۲    
  • ۱