چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۶May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای رویداد 24 23 اردیبهشت 1399 - rouydad24.ir

رویداد 24 29 اسفند 1396 رویداد 24 29 اسفند 1397 رویداد 24 23 فروردین 1398 رویداد 24 1 خرداد 1399 رویداد 24 31 تیر 1399 رویداد 24 1 مرداد 1399 رویداد 24 1 شهریور 1399 رویداد 24 30 مهر 1399 رویداد 24 30 آبان 1399 رویداد 24 30 آذر 1399 رویداد 24 30 دی 1399 رویداد 24 30 بهمن 1399 رویداد 24 30 اسفند 1399 رویداد 24 20 اردیبهشت 1399 رویداد 24 21 اردیبهشت 1399 رویداد 24 22 اردیبهشت 1399 رویداد 24 23 اردیبهشت 1399 رویداد 24 24 اردیبهشت 1399 رویداد 24 25 اردیبهشت 1399 رویداد 24 26 اردیبهشت 1399 رویداد 24 27 اردیبهشت 1399 رویداد 24 28 اردیبهشت 1399 رویداد 24 29 اردیبهشت 1399 
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۶    
بنابر گزارش کمیته اپیدمیولوژی ویروس کرونا که از سوی وزارت بهداشت منتشر شد، روند کشوری این بیماری در چند روز گذشته به ثبات رسیده است و درعین حال روند صعودی یا شروع پیک در هشت استان مشاهده شده است.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۶    
بسیاری از ما با اینکه ساعات زیادی از زمان خود را میان اینستاگرام، فیس بوک و توییتر تلف می کنیم، اما در نهان دوست داریم وقت خود را به شکل مفیدتری می گذراندیم ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ - ۰۱:۴۵    
در سال جاری افزایش 50 درصدی امتیاز حقوق کارکنان مشروط به عدم ایجاد بار مالی مازاد بر اعتبارات مصوب و تخصیص داده شده به دستگاه ها خواهد بود ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۹:۴۲    
یک روانشناس، تنبلی افراد را نشات گرفته از عوامل مختلفی دانست و تاکید کرد: تنبلی افراد چند عاملی است و نمی توان یک علت خاص برای آن متصور بود.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۸:۰۶    
زنجبیل معمولاً برای درمان همه چیز از حالت تهوع گرفته تا آرتریت استفاده می شود، حاوی آنتی کسیدان های قدرتمند است و خاصیت ضد التهابی دارد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۶    
مراسم استقبال از پیکر شهدای سانحه شناور کنارک نیروی دریایی ارتش، سه شنبه 23 اردیبهشت با حضور سرلشکر موسوی ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۰    
در روزی که سکه سقف 7 میلیون تومانی را شکست و دلار پس از ماه ها به مرز 17 هزار تومانی نفوذ کرد، رئیس کل بانک مرکزی اولین واکنش به رویدادهای جدید بازار را نشان داد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۱    
واکنش فلور نظری به حواشی لایو جنجالی اش را در این ویدئو تماشا کنید.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۵    
باشگاه پاری سن ژرمن به مناسبت قهرمانی در لیگ فرانسه به هر بازیکن این تیم یک گوشی آیفون با روکش طلا اهدا کرد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۰۸:۰۵    
در سال جاری افزایش 50 درصدی امتیاز حقوق کارکنان مشروط به عدم ایجاد بار مالی مازاد بر اعتبارات مصوب و تخصیص داده شده به دستگاه ها خواهد بود ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۰۷:۳۵    
مطالعه جدید نشان می دهد اگر رژیم غذایی مملو از گوشت های فراوری شده، نشاسته و میان وعده های شیرین باشد، احتمال ابتلا به زوال عقل بسیار بالا خواهد بود.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۰۷:۳۲    
شرکت شیوآمی قصد دارد گوشی نسل پنجم رد می کی 30 خود را به روز کرده و برای اولین بار پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 768 جی را بر روی آن نصب کند.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۶    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به اینکه طبق آخرین نظرسنجی ها تنها 46 درصد مردم تهران نسبت به بیماری کرونا احساس خطر می کنند ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۷    
سازمان خصوصی سازی با انتشار مطلبی اقدام به پاسخ به سوالات متداول پیرامون موضوع آزادسازی و مدیریت سهام عدالت کرد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام از دستگیری رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دره شهر و چند مسئول دیگر به اتهام اختلاس خبر داد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۲۱:۱۱    
تصویری از شهید فخرالدین فلک نازی یکی از شهدای حادثه کنارک منتشر شد
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۲    
کیلی مک اِنانی سخنگوی جدید کاخ سفید عصر سه شنبه در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز گفت، مذاکرات به ویژه در بخش تجاری بین آمریکا و چین از سرگرفته نخواهد شد ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۶    
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه سرخ ابی ها باید تا نیمه سال 1399 تعیین تکلیف شوند، گفت: نشست های هم اندیشی واگذاری این 2 باشگاه تا دستیابی به نتیجه با حضور کارشناسان و مسوولان استقلال و پرسپولیس و ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۰    
رییس جمهوری در نشست با مسوولان موسسات دانشگاهی با اشاره به موفقیت جمهوری اسلامی ایران در مقابله با ویروس کرونا گفت ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۲    
شهر ووهان در مرکز چین که اولین مورد ابتلای به ویروس کرونا در سراسر جهان از آنجا اعلام شد با شروع یک دوره ابتلای خوشه ای همه ساکنان خود را مورد آزمایش قرار می دهد ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۶    
چرا مجید مظفری ازدواج نمی کند؟ پاسخ این بازیگر را در این ویدئو تماشا کنید.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۶    
آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا در پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ضمن تسلیت شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در حادثه دردناک شناور کُنارک ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۷    
سازمان جهانی بهداشت روز سه شنبه اعلام کرد که برخی روش های درمانی، شدت یا طول بیماری کووید – 19 را کاهش می دهد، اما هنوز روش هایی برای از بین بردن ویروس کرونا پیدا نشده است.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۲    
یک مرد جوان در اسپانیا که پس از ابتلا به ویروس کرونا با خطای پزشکی مرده اعلام شده بود، به خاک سپرده شد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۰    
حاضرین در این نشست همچنین خبر مربوط به حادثه پیش آمده در مرز با افغانستان برای مهاجران افغان اظهار تأسف و نگرانی کردند. اعضا همچنین بر روشن شدن چگونگی ماجرا تأکید کردند.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۷    
با حضور خانواده و مسئولان شهر اشنویه از تندیس زنده یاد سیامند رحمان رونمایی شد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۷    
قائم مقام شرکت ملی پالایش و پخش گفت: دوگانه سوز کردن تمامی خودرو های عمومی طبق مصوبه شورای عالی اقتصاد رایگان خواهد بود.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۱    
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به برکناری وزیر صمت از سوی رئیس جمهور واکنش نشان داد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۶    
مدیرکل زندان های لرستان گفت: یک فرد که 15 سال پیش در طی حادثه ای، فردی را به قتل رسانده بود در پای چوبه دار توسط اولیا دم بخشیده شد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۰    
محسن ابراهیم زاده خواننده محبوب کشورمان در لایو اینستاگرامی به مناسبت تولد شجاع خلیل زاده، او را با خواندن قطعه ای سوپرایز کرد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۲    
رضا رشیدپور در مصاحبه با خبرورزشی گفت: داوری که تا پای جانش می ایستد و به اشتباهی به این بزرگی اعتراف می کند در واقع فرهنگ سازی کرده است.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۶    
دمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه که از او به عنوان سخنگوی کرملین یاد می شود، به ویروس کرونا مبتلا شده است.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۰    
نخست وزیر اسبق و رییس فراکسیون النصر در پارلمان عراق، با تاکید به اینکه خروج نیرو های آمریکایی از عراق قطعی است ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۷    
عضو هیات مدیره شرکت بورس تهران با بیان اینکه پیش بینی بازار در شرایط کنونی به میزان جریان ورود نقدینگی در بازار بستگی دارد ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۷:۵۰    
فرمانده ستاد مقابله با ویروس کرونا در کلان شهر تهران گفت: توصیه اکید ما این است که 15تا 16گروه پرخطر در تجمعات شهری از جمله مراسم شب های قدر حضور پیدا نکنند.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۶    
کاظمی علاقه و تمایل اش برای ایجاد تغییرات ملموس در عراق را نشان داده و در این کار از حمایت برخی گروه های داخلی و کشور های خارجی برخوردار است ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۷    
ریزر سال گذشته به شکل یک تلفن هوشمند با صفحه نمایش داخلی با قابلیت تاشو متولد شد، اما این گوشی به طرز ناامید کننده ای با نسخه اندروید پای 9 وارد بازار شد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۷    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: تمام خطوط درون شهری مترو تهران در شب های قدر از ساعت 23 تا 2:30 با مداد رایگان خدمات رسانی می کنند.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۷:۱۱    
نوازش، روابط عاطفی را مجدداً تأیید می کند و آن را می سازد؛ و مانند یک چادر نامرئی ما را با شخصی که درقلب ما ساکن است یکی می کند ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۶    
در تصاویر روز برخی از زیباترین و باشکوه ترین صخره های جهان را که از کتاب" پنجاه مکان برای صخره نوردی پیش از آنکه بمیرید" نوشته کریس سانتلا انتخاب شده است را ببینید.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۷    
منتخب مردم تهران گفت: نامزد ریاست مجلس نباید هدفش ریاست جمهوری باشد و نخواهد مجلس را سکو قرار دهد، زیرا اصلاً بالاتر از مجلس نداریم و این تفکر اشتباهی است بین برخی نمایندگان که مجلس را سکو قرار می ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۱    
وزیر آموزش و پرورش با بیان این که مدارس منحصرا برای رفع اشکال و پاسخ به سئوالات دانش آموزان بازگشایی می شود، افزود: در برگزاری آزمون حضوری، مدارس متناسب با شرایط تصمیم می گیرند.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۱    
نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: با اقدامات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، فضای بهتری برای ارایه خدمت به مشتریان فراهم شده که این امر سبب افزایش اعتماد مردم به ایران خودرو و صنعت خودرو کشور شده است.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۶:۳۲    
بدینوسیله از کلیه سهامداران شرکت یا نمایندگان قانونی آنان دعوت می شود تا رأس ساعت 10:00 صبح روز سه شنبه مورخ 1399/02/30 در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت برای سال مالی منتهی به 1398/12 ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۰    
نوزدهم ماه مبارک رمضان، روزخونینی در افغانستان بود که با حملات مهاجمان به مسجد، بیمارستان، زایشگاه و مراسم تشییع جنازه در مناطق مختلف صورت گرفت و حداقل بیش از 60 کشته و زخمی برجای گذاشت.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۰    
وزش باد شدید منجر به شکسته شدن یک اصله درخت در خیابان نبرد شمالی شد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۷    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: هیچ کس به صورت عمد دنبال تعطیل کردن لیگ نیست و نباید در خصوص وضعیت برگزاری بازی های لیگ برتر حاشیه درست کنیم.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۱    
ترامپ می خواهد نظم دنیا را منطبق با منافع امریکا و با کمترین هزینه و دردسر سروسامان دهد. برای رسیدن به این هدف، همان کاری را می کند که در جریان انتخابات امریکا و رقابت با هیلاری کلینتون انجام داد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۵    
نژاد بهرام درباره بافت ناپایدار شهری و لزوم احیای بافت فرسوده با توجه به مخاطرات طبیعی توضیحاتی داد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۲    
یک بمب گذار انتحاری خود را در مراسم خاکسپاری یک فرمانده پلیس منفجر کرد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی فدراسیون فوتبال با انتشار توییتی خطاب به رضا رشیدپور توصیه مهمی به این مجری تلویزیونی کرد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۶    
دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس و مصطفی الکاظمی نخست وزیر جدید عراق روز سه شنبه در تماس تلفنی درباره تحولات بین المللی از جمله همکاری دو کشور برای مقابله با بحران کرونا (کووید-19) گفتگو کردند.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۵:۵۰    
رئیس اتحادیه بارفروشان از ثبات نسبی قیمت انواع صیفی و میوه های پرمصرف در میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۴    
معاون وزیر اقتصاد از بزرگ ترین عرضه اموال دولتی در هفته آینده که مربوط به بانک سپه است، خبر داد و گفت ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۵:۰۰    
ممنوعیت حضور مربیان و بازیکنان خارجی در 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس تنها چاره ای موقت است و وزارت ورزش اگر می خواهد از شر مشکلات اقتصادی این 2 باشگاه راحت شود ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۷    
درپی اعلام قیمت های جدید خودرو از سوی شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار، قیمت برخی خودرو ها امروز در بازار شاهد ریزش 20 تا 30 میلیون تومانی بوده، در عین حال خبری از انجام معاملات نیست.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۱    
کارشناس مسائل بین الملل با تشریج دلایل خروج سامانه های پاتریوت آمریکا از عربستان آن را تحولی جدید قلمداد نکرد و اظهار داشت که این خروج با هدف تغییر آرایش نظامی آمریکا صورت می گیرد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۵۱    
درپی اعلام قیمت های جدید خودرو از سوی شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار، قیمت برخی خودرو ها امروز در بازار شاهد ریزش 20 تا 30 میلیون تومانی بوده، در عین حال خبری از انجام معاملات نیست.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1481 مورد جدید ویروس کرونا در کشور خبر داد و گفت: در طول 24 ساعت گذشته در 14 استان ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۱    
دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان در مدارس با امضای وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۵    
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ویروس آقازادگی، رانت خواری و فسادهای اقتصادی را سرچشمه مشکلات کشور دانست و گفت: امروز کشور درگیر 2 ویروس کرونا و سوء مدیریت است.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۲    
تشییع شهدای سانحه ناوچه کنارک ، پیش از ظهر سه شنبه (23 اردیبهشت) در شهرستان کنارک در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۲    
زمین لرزه ای به بزرگی 2.5 ریشتر تهران حوالی رودهن را لرزاند.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۶    
یک متخصص ریه گفت: توصیه این است که همچنان باید نکات بهداشتی و درمانی، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از حضور در تجمعات خودداری کرد چراکه موج دوم اپیدمی ویروس کرو ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۶    
رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: سازمان بهداشت جهانی به این باور رسیده که بهترین راه تشخیص ویروس کرونا تست های مولکولی است.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۶    
شاخص کل بازار سرمایه که اخیرا روز های پرصعودی را پشت سر گذاشته بود، امروز سقوط 27 هزار واحدی را تجربه کرد ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۵۷    
قطعه ی For The Beauty Of The Earth اثر جان راتر دومین قطعه ی اجراشده ی گروه کر شهر تهران در دوران همه گیری کروناست.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۵    
ماجرای مرگ موقت مجید مظفری: در زمان بیهوشی از بالا آدم ها را می دیدم!
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۴۲    
قیمت خودرو در هفته های گذشته به شکل عجیبی افزایش یافت و پراید تا 90 میلیون تومان نیز پیش رفت. از روز گذشته قیمت خودرو کمی کاهش یافته و تازه به 87 میلیون رسیده است.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۶    
مراسم تشییع پیکر مطهر 19 تن از شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در حادثه شلیک به ناوچه کنارک به شهادت رسیدند، ساعت 11 امروز سه شنبه (23 اردیبهشت ماه) در منطقه سوم دریایی کنارک برگزار شد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۶    
چند روز دیگر تا پایان مجلس دهم باقی نمانده است و کم کم باید منتظر روی کارآمدن مجلس یازدهم که یکی از اصولگراترین مجلس های پس از انقلاب است، بود.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۳۰    
نایب رئیس مجلس گفت: بعد از 40 سال قدر ما نباید این وضعیتی باشد که الان در آن قرار داریم و اگر در شب های قدر با خداوند راز و نیاز می کنیم باید راز و نیازی کنیم که فساد، ظلم ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از خسارت ماهیانه 120 میلیارد تومان به حمل و نقل عمومی پایتخت در دوران شیوع ویروس کرونا خبر داد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۷    
فوق تخصص ریه کودکان در بیمارستان ماریا فرری، بیشترین ابتلای کودکان و نوجوانان به کرونا را در گروه سنی 17-15 سال و جنس مذکر برشمرد و گفت: با توجه به شیوع بالای بیماری در جهان ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۱    
حادثه ناوچه کنارک، سربازان شهید آن و نام فخرالدین فلک نازی حالا دیگر به فهرست تاریخ ها، نام ها و درد و اندوه های قدیمی این آب و خاک اضافه شده است ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۲۱    
در نخستین سال های دهه 1850، یک فعال امور زنان در وست ویرجینیا ؛ به نام اَن ریوس جارویس ، باشگاه هایی با نام فعالیت های روز مادر تأسیس کرد ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۵    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از انفعال شهرداری در خصوص طرح توسعه مجلس گفت: چرا شهرداری در خصوص این طرح موضع گیری نمی کند.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۲    
چه می شود که یک فرد مبتلا به ویروس کرونا به افسردگی مبتلا می شود. آیا هر افسرده ای دست به خودکشی می زند؟ نقش خانواده و مشاوران در این زمینه چیست؟
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۰    
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی به انتقاد اخیر سید محمد خاتمی از اصلاح طلبان واکنش نشان داد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۰    
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: در حال حاضر 87 درصد روستا های بالای 20 خانوار کشور به اینترنت دسترسی دارند و امیدوارم طبق برنامه زمانبندی، تا پایان امسال ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۵۱    
در حالی که در بسیاری از کشورها، قوانین مرتبط با محدودیت تردد به منظور مقابله با شیوع این ویروس کرونا جدید تا حدودی برداشته شده و فعالیت های اقتصادی به صورت تدریجی از سرگرفته شده اند ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۵    
مراسم تشییع پیکر مطهر 19 تن از شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در حادثه شلیک به ناوچه کنارک به شهادت رسیدند، ساعت 11 امروز سه شنبه (23 اردیبهشت ماه) در منطقه سوم دریایی کنارک آغاز شد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۲    
مدیرعامل انجمن ام اس ایران، گفت: میانگین ابتلای بیماران ام اس به کرونا در هر استان 10 الی 15 نفر بوده است، اما در تهران این آمار تا 60 نفر نیز رسید.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۴۲    
سرپرست باشگاه پرسپولیس از قرارداد جدید این باشگاه با کارگزار مالی به عنوان یک قرارداد برد – برد یاد کرد و گفت: نظر شخصی ام این است که لیگ برتر برگزار می شود.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۰    
وینفرد شفر استقلال را در فیفا محکوم به پرداخت 550 هزار دلار کرده که رقم بسیار بالایی است.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۷    
مراسم تشییع پیکر مطهر 19 تن از شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در حادثه شلیک به ناوچه کنارک به شهادت رسیدند، ساعت 11 امروز سه شنبه (23 اردیبهشت ماه) در منطقه سوم دریایی کنارک آغاز شد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۲۷    
پنیر یک ماده پروتئینی با طبع سرد است و نباید آن را با گوجه، خیار و هندوانه که تب سرد دارند خورد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۱۲    
یکی از کارشناسان اقتصادی می گوید اجرای طرح تغییر واحد پول ملی می تواند به گرد شدن ارقام خرد به بالا منجر شود که اگر راهکار مناسب برای آن اندیشیده نشود می تواند به افزایش فشار به دهک های پایینی جامعه ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۲:۰۰    
مسئولین رسمی شهر نیویورک از شیوع یک بیماری جدید و کشنده به نام کاوازاکی میان نوزادان و کودکان خبر داده و آن را از عوارض بیماری کویید 19 خوانده اند.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۷    
بررسی ها نشان می دهد داشتن اضافه وزن و چاقی، ما را در برابر ویروس کرونا آسیب پذیرتر می کند.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۷    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با ارسال لوح سپاسی، از مدیرعامل بانک ملت بابت تلاش در راستای تامین کالا های اساسی، قدردانی کرد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۱    
ساعت 12:30 روز پنجشنبه 18 اردیبهشت آتش به جان زندگی مردم جنگلوک افتاد که در دل شهر پرجاذبه چابهار در میان کپر هایی ساخته شده از چوب و سنگ و پلاستیک زندگی می کنند ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۵    
مدیر درمان بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال احمر از ابتلای 20 نفر از پزشکان و پرستاران این بیمارستان هنگام خدمت به بیماران کرونایی خبر داد و گفت ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۱:۴۲    
قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت 5 و 36 دقیقه امروز (سه شنبه، 23 اردیبهشت ماه) به 29 دلار و 87 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا به 24 دلار و 52 سنت رسید.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۶    
وزیر راه با تاکید بر این که مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای حمایت از مستأجران لازم الاجراست، گفت:از مالکان و مستاجران می خواهیم با هم به تفاهم برسند.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۰    
با حذف قیمت از سایت های اینترنتی و نیز مشخص شدن درصد افزایش قیمت خودرو توسط ستاد تنظیم بازار، بازار خودرو با ریزش قیمت روبرو شد ...
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۷    
سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد که در حال حاضر 7 تا 8 کاندید خوب برای تولید واکسن نهایی ویروس کرونا در دست آزمایش است.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۱:۲۷    
زمان تقریبی آزادسازی و امکان خرید و فروش سهام عدالت اواخر خرداد 99 اعلام شد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک در 14 استان کشور طی امروز (23 اردیبهشت) خبر داد.
رویداد 24   ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۱:۱۵    
خارج کردن موشک های پاتریوت و سربازان آمریکایی از عربستان سعودی، نشان دهنده تغییری بزرگ در استراتژی شراکت بین آمریکا و عربستان است که از زمان توافق بین روز ولت-عبدالعزیز ...
  • ۱