سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 24 شهریور 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 شهریور 1396 صاحب نیوز 2 شهریور 1396 صاحب نیوز 3 شهریور 1396 صاحب نیوز 4 شهریور 1396 صاحب نیوز 5 شهریور 1396 صاحب نیوز 6 شهریور 1396 صاحب نیوز 7 شهریور 1396 صاحب نیوز 8 شهریور 1396 صاحب نیوز 9 شهریور 1396 صاحب نیوز 10 شهریور 1396 صاحب نیوز 11 شهریور 1396 صاحب نیوز 12 شهریور 1396 صاحب نیوز 13 شهریور 1396 صاحب نیوز 14 شهریور 1396 صاحب نیوز 15 شهریور 1396 صاحب نیوز 16 شهریور 1396 صاحب نیوز 17 شهریور 1396 صاحب نیوز 18 شهریور 1396 صاحب نیوز 19 شهریور 1396 صاحب نیوز 20 شهریور 1396 صاحب نیوز 21 شهریور 1396 صاحب نیوز 22 شهریور 1396 صاحب نیوز 23 شهریور 1396 صاحب نیوز 24 شهریور 1396 صاحب نیوز 25 شهریور 1396 صاحب نیوز 26 شهریور 1396 صاحب نیوز 27 شهریور 1396 صاحب نیوز 28 شهریور 1396 صاحب نیوز 29 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 شهریور 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۵:۲۲    
دریاچه سد کوچری در 18 کیلومتری جنوب غربی گلپایگان قرار دارد. این دریاچه و تپه های اطراف آن از جاذبه های زیست محیطی بکر و زیبایی برخواردارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۶ - ۱۱:۰۴    
بهرامی، معاون سیاسی سپاه اصفهان، با بیان اینکه مشکل اصولگرایان در انتخابات قبلی تنها وحدت نبود گفت: اصولگرایان دریافتند که باید با زبان جوان امروزی صحبت کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۱۵    
بعضی مشاغل با آلودگی های مختلف مخل آسایش همسایه ها می شوند و از آنجایی که مغازه های شهری با محل زندگی صاحبانش عجین شده، فاصله گرفتن این مغازه ها از حوالی مناطق مسکونی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۰۸:۰۰    
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال با نتیجه پرگل شش بر صفر به سود میزبان در ورزشگاه فولادشهر به پایان رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۸:۳۳    
پیشکسوت فرهنگی عرصه دفاع مقدس می گوید: مجموع اقدام ها و کارهای انجام شده توسط معلمان و نیروهای فرهنگی نشان دهنده نقش موثر آنها در دفاع مقدس و نبرد هشت ساله تحمیلی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۸    
خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان، نشست تخصصی گپ و گرافیک را با موضوع نقد و بررسی آثار نمایشگاه نام و القاب حضرت علی(ع) فردا بعدازظهر برگزار می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۴۵    
اعضای خانواده باید خانواده را مامنی برای آسایش و آرامش قرار دهند نه اینکه خانواده بشود مامن گریز و فرار و کسی دلش نخواهد در چهار دیواری خانواده در کنار دیگر اعضا لحظات را بگذراند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۳۹    
مکتوبی، رابط مدیریت برق اردستان افزود: کودکان و نوجوانان هدف اصلی است تا با آموزش دادن آنها بتوانیم مشکلات برق و چگونگی انتقال آن را به آنها بیاموزیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۰۶    
آیت الله رحیمی، امام جمعه خمینی شهر گفت: یزیدها، معاویه ها و طاغوت هایی که امروزه در جهان زیاد شده اند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۷:۰۰    
نمازگزاران نماز جمعه امروز شهر بهارستان، پس از نماز عبادی سیاسی روز جمعه با برگزاری راهپیمایی خشم و نفرت خود را از کشتار و نسل کشی مسلمنان در میانمار اعلام کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۵۴    
محمدجواد حسینی، فعال فرهنگی گفت: خانواده در کل ادیان دنیا و تمدنهای بشری بیشترین قدمت را دارد بطوری که می توان گفت خانواده یک سازمان خدانهاد است که خداوند برای رشد و تعالی انسان ایجاد کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۵۱    
راهپیمایی علیه کشتار مسلمانان میانماز، بعد از نماز جمعه اردستان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۳۶    
حجت الاسلام قدوسی، امام جمعه فلاورجان گفت: رژیم صهیونیستی در کردستان عراق با خریدن زمین های مردم و حمایت از همه پرسی کردها، به دنبال ایجاد اسرائیل دوم در منطقه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۳۳    
آیت الله نمازی، امام جمعه کاشان گفت: امروز انسان های مظلوم در میانمار، توسط مزدوران استکبار و صهیونیزم جهانی، آواره کوه ها، بیابان ها و.. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۳۰    
حجت الاسلام صادقی، خطیب نماز جمعه شهر بهارستان گفت: پشت پرده موضوع میانمار رژیم صهیونیستی است و سکوت مجامع بین المللی و سازمان ملل در نسل کشی مسلمانان میانمار، بهت آور است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۲۴    
حجت الاسلام طاهری، امام جمعه موقت دامنه گفت: دولت های مسلمان نباید با مسامحه کاری فقط به دادنِ بیانیه در مورد کشتار مسلمانان اکتفا کنند بلکه باید با تحریم، فشار حقوقی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۲۴    
طبق سنت هر ساله صبح امروز و با حضور جمعیت عاشق اهل بیت (ع) چادر عزاداری در حسینیه های افوشته نطنز و مرکز شهر بادرود برافراشته شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۲۱    
حجت الاسلام سلیمانی، امام جمعه چادگان با اشاره به ایام محرم گفت: موضوع محرم، واقعه ای که طراحی خداوند است و عاشورا، مصداق برنامه ریزی خداست و به همین خاطر، امام حسین(ع) مصباح الهی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۱۸    
حجت الاسلام هاشمی امام جمعه محمد آباد اصفهان، با اشاره به این موضوع که هیئت های مذهبی باید پایگاه انقلاب اسلامی و حمایت از آن باشد، گفت: امروز انقلاب اسلامی خاری است در چشم دشمنان دین است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۹    
حجت الاسلام یعقوبی، امام جمعه شهرضا گفت: ائتلاف آمریکا در منطقه به زیان جهان اسلام بوده و این کشور دشمن اصلی جهان اسلام و عامل مهم بروز اغتشاشات در منطقه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۶    
امروز مردم اصفهان به کشتار مردم مظلوم و بی پناه میانمار که به دست عده ای افراطی با حمایت دولت مرکزی و در رأس آن برنده جایزه صلح نوبل هنوز در حال انجام است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۷    
نقش خانواده در تربیت نسل های حافظ نظام و انقلاب آن قدر مهم است که دشمن با تبلیغات مخرب ماهواره ای و ترویج سنت های غلط در فضای مجازی تلاش می کند تا این نهاد را از بین ببرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۴    
حجت الاسلام علاءالدینی، امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه مسلمانان هر جا ظالمی دیدند باید با آن دشمن باشند تصریح کرد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۷    
امام جمعه فولادشهر گفت: آبروی نظام و انقلاب و مردم بر آبروی نداشته افراد فاسد در هر شأن و منزلتی که باشند، ارجحیّت دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۴    
این مسئله یک مسئله سیاسی و روانی است؛ چرا که نسل کشی باعث می شود که تعداد مسلمانان متوقف شود و به راحتی غیر مسلمانان زمام امور را در دست گیرند و در این بین روح و روان زنان خدشه دار می شود و ناامنی و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۵    
امام جمعه خور گفت: جلوی چشم مجامع مدعی حقوق بشر مردم بی گناه به خاک و خون کشیده می شوند و از کسی صدای اعتراضی شنیده نمی شود و اکنون زمان آن است تمام کشور های اسلامی وارد عرصه شوند و با فشارهای سیاسی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۱۲    
امام جمعه اردستان از شوراهای اسلامی جدید خواست بدون مسائل سیاسی و قومی پاسخ گوی مردم بوده و در انتصاب شهردار جدید دقت کافی را داشته باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۶    
آیت الله طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان گفت: کسانی که در میانمار این همه جنات و کشتار می کنند، بویی از انسانیت نبرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۲۰    
حجت الاسلام ابطحی، گفت: بازسازی عتبات مقدسه بدون کمک های دولتی است و این بازسازی ها همه با کمک های خرد و کلان مردم عزیز انجام می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۷    
علیرضا امینی و بهنام دادخواه دو کوهنورد 19 ساله شهرستان در اولین صعود خود به قله دماوند موفق به پیمایش جبهه شمالی و شمال شرقی بلندترین قله ایران شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۳:۰۵    
درخت انگور با میانگین عمر متوسط 75 تا 80 سال در بیشتر خاک ها رشد می کند و اغلب محدودیت های معمول خاک (شوری و قلیاییت نسبی) را به خوبی تحمل می کند و از این حیث هم با خاک منطقه برخوار تطابق دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۵۹    
غدیر، عاشورا و ظهور سه واژه ای است که نیازمند سیر مراحل وجودی خویش در بین جهانیان است و باید بشریت با این سه واژه آشنا شوند تا شزلیط برای منجی عالم بشریت آماده شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۴    
منطقه گردشگری چشمه مرغاب و امامزاده سید سراءالدین علیه السلام (بابالنگر) از جمله مناطق گردشگری معروف شهرستان تیران و کرون است که با وجود حضور گردشگر، نیاز به رسیدگی بیشتر دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۱    
مراسم افتتاحیه و آئین تجلیل از پیشکسوتان شهرستان برخوار و بازدید از روند پیشرفت باشگاه فرهنگی ورزشی آینده سازان برخوار امروز با حضور محمود کریمی و محرم نویدکیا برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۲۹    
هاشمی طبا، در واکنش به اینکه چرا پول های کشور در عراق و سوریه خرج می شود گفت: در این راه هر چه هزینه کنیم از امامت و شیعه دفاع کرده ایم و اگر این هزینه ها انجام نمی شد داعش به داخل کشور راه یافته بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۰۸    
تیم اعزامی جودوکاران نونهال و نوجوان برخوار و کشتی گیر برخواری موفق به کسب مقام های قهرمانی در مسابقات استانی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۲:۰۵    
یکی از اتفاق های جذاب و دوست داشتنی که با آغاز مدارس حال و هوای خاصی به شهر می دهد حضور دانش آموزان با لباس های فرم رنگی برای رفتن به مدارس است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۴    
بر اثر انفجار یکی از مقرهای تروریست های داعش در شمال شرق عراق، سه فرمانده ارشد داعش به هلاکت رسیدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۱    
صبح امروز دعای ندبه در سفره خانه ای سنتی در خوروبیابانک برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۹:۵۰    
آخرین شب از اجلاس پیرغلامان حسینی با برپایی برنامه های متعدد و متنوع در میدان امام خمینی(ره)اصفهان با حضور مسئولان، مدیران و پیرغلامان حسینی ار استان ها و کشورهای مختلف برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۹:۳۸    
حاشیه های همایش بین المللی پیرغلامان و خادامان حسینی از اولین روز برگزاری آن به تاریخ 21 شهریور ماه تا آخرین شب(شامگاه پنجشنبه) این همایش بزرگ در اصفهان را ببینید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۹    
اختتامیه پانزدهمین اجلاس پیزغلامان و خادمان حسینی با حضور شرکت کنندگان در اجلاس ، مقام های کشوری، لشکری و مردم شهیدپرور اصفهان در میدان امام (ره) اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۹:۲۶    
یادواره شهدای سفیدشهر آران و بیدگل همراه با گرامیداشت پنج شهید گمنام و سه شهید مدافع حرم این شهر شامگاه امروز برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۷:۵۱    
پدیده آقازادگی و ژن برتر در حالی مورد اعتراض اکثریت جامعه قرار گرفته و مردم به شیوه های مختلف به آن واکنش نشان می دهند که اصلاح طلبان و رسانه های وابسته به دولت به لوث کردن ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۰۷:۲۴    
اغلب ما در خانه کارگر داریم؛ اما اینجا همه کارگر خدا هستیم و فقط برای حمایت از کودکان بیمار اینجا می آیم ...