پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۵May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 16 شهریور 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 شهریور 1396 صاحب نیوز 2 شهریور 1396 صاحب نیوز 3 شهریور 1396 صاحب نیوز 4 شهریور 1396 صاحب نیوز 5 شهریور 1396 صاحب نیوز 6 شهریور 1396 صاحب نیوز 7 شهریور 1396 صاحب نیوز 8 شهریور 1396 صاحب نیوز 9 شهریور 1396 صاحب نیوز 10 شهریور 1396 صاحب نیوز 11 شهریور 1396 صاحب نیوز 12 شهریور 1396 صاحب نیوز 13 شهریور 1396 صاحب نیوز 14 شهریور 1396 صاحب نیوز 15 شهریور 1396 صاحب نیوز 16 شهریور 1396 صاحب نیوز 17 شهریور 1396 صاحب نیوز 18 شهریور 1396 صاحب نیوز 19 شهریور 1396 صاحب نیوز 20 شهریور 1396 صاحب نیوز 21 شهریور 1396 صاحب نیوز 22 شهریور 1396 صاحب نیوز 23 شهریور 1396 صاحب نیوز 24 شهریور 1396 صاحب نیوز 25 شهریور 1396 صاحب نیوز 26 شهریور 1396 صاحب نیوز 27 شهریور 1396 صاحب نیوز 28 شهریور 1396 صاحب نیوز 29 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 شهریور 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۹    
با نگاهی ساده به راحتی می شد معماری قاجار را مشاهده کرد و کتیبه هایی به زبان عبری و عکس هایی بالای سر حجره های آن که تصاویر علمای یهود است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۲:۴۸    
اگر به پشت گوشی های ایفون دقت کنید نوشته است طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا و مونتاژ در چین. اما دلیل این که اپل همان مونتاژ را هم در کالیفرنیا انجام نمی دهد، چیست؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۷    
آیت الله موسوی، امام جمعه آران و بیدگل گفت: علما، دانشمندان، استادان و پژوهشگران باید کرسی های غدیر شناسی را در مراکز علمی و حوزه های علوم دینی برای ترویج فرهنگ غدیر ایجاد کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۰۸:۵۷    
کارگردان نمایش واقعه غدیر گفت: هنر تاثیر مستقیمی روی روحیه افراد دارد چرا که به صورت زیرکانه وارد ابعاد شخصیتی مخاطب شده و در لایه های زیرین نفوذ پیدا می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۰:۵۰    
تیم فوتبال سپاهان با شکست مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از جام حذفی باشگاه های ایران حذف شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۹    
آیت الله علیدوست، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه، با بیان برخی آمارهای فضای مجازی و اینترنت عنوان کرد: نقش روحانیت امروز باید نسبت به گذشته در این فضا موثرتر و پر رنگ تر باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۰:۲۰    
به مناسبت تقارن هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم از طرف مراکز فرهنگی منطقه جرقویه علیا و حوزه بسیج پنج امام محمد باقر(ع) نمایشگاهی با عنوان حدیث راه عشق؛ از شلمچه تا دمشق برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۴    
جدیدترین آمار از وقوع طوفان سهمگین ایرما در آمریکا از کشته شدن دست کم 9 نفر در جزایر سن باتز و سن مارتین در دریای کارائیب خبر می دهند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۵    
آیین معارفه سید مهدی رضوی زاده به عنوان سرپرست جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۳:۵۸    
کفاشی، رئیس جمعیت هلال احمر بادرود با بیان این که این حادثه چهار مصدوم برجای گذاشت، افزود: همه مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی کاشان اعزام شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۳:۵۵    
سرهنگ بنی آدمی، فرمانده انتظامی نطنز گفت: با بررسی صورت گرفته پلیس آگاهی از سوابق سارقان، مشخص شد دو نفر سارق دستگیر شده دارای چندین فقره سرقت از منازل در استان های دیگر کشور نیز هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۳:۴۹    
مرحوم حاج محمد خدمتکاری پدر دو شهید بزرگوار عباس و اکبر خدمتکاری از شهدای دوران دفاع مقدس امروز بر دستان مردم ورزنه تشییع شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۳:۳۴    
ششمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام عباسعلی جان نثاری، عصر امروز در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۰:۵۰    
23 دشت استان وضعیت نگران کننده دارند، کودکان فاقد مدرک هویتی منعی برای تحصیل ندارند، حضور یک هزار پیرغلام حسینی در اجلاس بین المللی تجلیل از خادمان حسینی و.. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۹:۴۷    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به همراه جمعی از مسئولان استان و شهرستان، طرح های خدماتی، عمرانی، آموزشی و کشاورزیِ فریدن را افتتاح کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۳۲    
جانشین قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا با اظهار اینکه امروز به لطف خدا سفره داعش در عراق جمع شده است، گفت: به خواست خدا در آینده ای نزدیک ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۷:۴۷    
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردستان با بیان اینکه دشمن نمی تواند واقعه کربلا را از بین ببرد، گفت: اما اگر غدیر را که مشروعیت نظام ولایی و اسلامی است تکرار نکنیم دشمن آن را از بین خواهد برد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۷:۴۴    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان گفت: حفظ کاربری اراضی کشاورزی از ضروریات شهرستان است و چنانچه تخلفی دیده شود ابتدا با صدور اخطار و در صورت عدم همکاری به مراجع ذیربط انتظامی و قضایی اعلام می شود تا ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۷:۴۴    
دبیر هیئت والیبال شهرستان گلپایگان گفت: حدود دو هزار نفر در گلپایگان به صورت حرفه ای و نیمه حرفه ای والیبال بازی می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۷:۴۱    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان در همایش آب های زیرزمینی، چالش ها و فرهنگ سازی در فریدونشهر گفت: برداشت بیش از حد از منابع آب زیرزمینی داینامیک سبب شده از 35 دشت استان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۷:۳۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان از برگزاری بالغ بر 14 برنامه شاخص در هقته دفاع مقدس در دهاقان خبرداد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۶    
تیم مینی والیبال شهرستان دهاقان که در بازی های مینی والیبال قهرمانی کشوربه میزبانی زنجان شرکت کرده است در دو بازی خود به پیروزی رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۳    
رئیس اداره کار دهاقان گفت: همزمان با هفته تعاون، طرح تعاون و روستا با همکاری بخشدار، دهیاران و شرکت های تعاونی روستاها در دهاقان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۶    
مهدی منصوری پیرامون اجلاس پیرغلامان حسینی اظهار کرد: اگر ما همه دست به دست یکدیگر بدهیم، می توانیم بهترین، زیباترین، علمی ترین و کاربردی ترین همایش را در اصفهان داشته باشیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۳    
مدیر مسئول کانون فرهنگی ام ابیها گفت: یکی از کارهایی که اخیرا در دهه ولایت برنامه ریزی شده و صورت گرفته است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۷    
فرماندار شهرستان دهاقان گفت: با توجه به اینکه تعلیم و تربیت دانش آموزان باید دینی باشد پس ضروری است مسائل مذهبی و اعتقای مبنای کار قرار گیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۴    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهاقان گفت: سطح زیر کشت محصول جو در شهرستان دهاقان به 450 هکتار رسید که از این سطح بیش از دو هزار تن جو از مزارع این منطقه برداشت شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۲    
ویژه برنامه جرعه ای از غدیر همزمان با دهه ولایت و امامت با حضور سخنرانان کشوری و مداحان اهل بیت (ع) در آستان امامزاده نرمی برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۲۳    
مسئول اداره بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اردستان گفت: توسعه فعالیت های شیلاتی در اولویت برنامه های این اداره قرار گرفته است .
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۲۰    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: اخلاق رسم و روش تعالی بر زندگی بوده و قرآن در تربیت و سبک زندگی جایگاه بالایی دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۷    
امام جمعه فلاورجان با اشاره به این مطلب که اگر غدیر کمرنگ نمی شد واقعه کربلا رخ نمی داد گفت: وظیفه همه ما شیعیان است که غدیر را زنده نگه داریم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۴    
مدیرحوزه علمیه اصفهان گفت: مسئله پژوهش جدای از مسئله علم نیست چراکه علم بدون پژوهش حاصل نمی شود، انسان بدون تحقیق و پژوهش نمی تواند به شیئی علم پیدا کند
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۵    
آیت الله مظاهری گفت: باید جهاد و مجاهدت علمی با تمام قوت و قدرت و دقت، پیوسته و به شکل سازماندهی شده و با تشخیص صحیح از نیازها و اولویت های جامعه و به صورت کاربردی و به دور از هرگونه تحجر و جمود یا ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۶    
مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره علامه حلی استان اصفهان با حضور محققین و پژوهشگران برتر برگزار شد
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۰    
جمعی از مداحان، شاعران و مدیران هیئت های مذهبی استان اصفهان در آستانه عید بزرگ غدیر در حرکت زیبایی با شرکت در پویش من غدیری ام اهمیت این روز بزرگ را اعلام کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۰    
جشنواره غذای کدبانوی خوانساری به مناسبت دهه ولایت با حضور 83 شرکت کننده با هدف ارائه محصولات خوانساری صبح امروز در پارک عسل این شهرستان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۴۷    
مسابقات کاراته قهرمانی کشور در رشته کاتا و کمیته انفرادی برگزار شد که تینا فتاحی ورزشکار دولت آبادی از باشگاه رایان و نگار دری و فاطمه غریبی از باشگاه تختی دولت آباد موفق به کسب مقام قهرمانی در این ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۴۷    
نماینده مردم اصفهان گفت: امروز تمامی مردم و مسئولان وظیفه دارند تا قدردان ایثار، صبر، مقاومت و از خودگذشتگی خانواده شهدا باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۲۶    
بازی و چالش مجازی نهنگ آبی که نوجوانان را وادار به خودکشی می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۲۳    
فرمانده انتظامی چادگان از دستگیری سه نفر از عاملان خرید، فروش و ساخت مواد محترقه در شهرستان چادگان خبر داد و گفت: در بازرسی منازل این افراد، مقادیر قابل توجهی مواد اولیه ساخت ترقه و... کشف و ضبط شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۱۱    
استاندار اصفهان با بیان اینکه مکان برگزاری اجلاس پیرغلامان به احتمال زیاد میدان امام(ره) خواهد بود، گفت: بالغ بر یک هزار پیرغلام که بیش از 70 سال سن داشته و بیشتر از 40 سال است مداحی می کنند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۵    
عید غدیر ، عید ولایت است ،عید سیاست است ، عید دخالت مردم در امر حکومت است و....
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۲    
رییس هیئت مؤسس و امنا دانشگاه آزاد اسلامی بابیان اینکه دروس غربی برای علوم انسانی اسلامی کارگشا نیست ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۶    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر لزوم مدیریت هزینه ها، اظهار کرد: نباید فقط چشم به شهریه های دانشگاه داشته باشیم بلکه باید درآمد غیر شهریه ای با توجه به اقتصاد دانش بینان را هدف گزاری و پیگیری ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۳    
پس از وقوع فاجعه ی هفدهم شهریور، روند سقوط رژیم سفاک پهلوی شتاب تند و غیرقابل بازگشتی یافت و با درایت معمار کبیر انقلاب اسلامی به پیروزی انقلاب اسلامی منتهی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۳۵    
مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان گفت: احیاء بافت قدیمی مسیر مسجد جامع نطنز و آتشکده ساسانی شروع شده و پیشرفت قابل توجهی داشته است که این روال می تواند با همکاری شورای اسلامی شهر ادامه دار باشد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۰    
سجادی، مدیرعامل تعاونی تولیدکنندگان فرش ماشینی شهرستان گفت: شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرش ماشینی آران و بیدگل در دومین جشنواره ملی تعاونی های برتر صادراتی کشور به عنوان دومین صادرکننده نمونه کشور ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۱۷    
نریمانی، تولیت آستان سیدان الکریمان برخوار، گفت: با توجه به ضرورت گرامیداشت عید الله اکبر، ویژه برنامه جرعه ای از غدیر به مدت پنج شب در این آستان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۱۴    
سلطان حسینی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: خانه جوان شهرضا با اختصاص اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان تا پایان سال 97 ساخته خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۵    
(سرود) فلک علی ، ستون آسمانها علی – به مناسبت عید غدیر خم باصدای حسین طاهری
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۲    
آذین، رییس جدید دانشگاه آزاد استان اصفهان، با بیان اینکه راه اندازی بانک اطلاعاتی از استادان گذشته این دانشگاه را طرح ریزی کرده ایم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۹    
کسی نمیخواد برای جوان مجرد به سن بلوغ رسیده کاری کنه؟!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۳    
نمایشگاه حدیث شیدایی با عنوان در انتظار غدیر در محل نینوای زواره اردستان بر پا شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۲    
طرح اطعام غدیر به مناسبت سالروز ایام دهه ولایت در کاشان اجرا می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۱۶    
وخامت اوضاع پیرامون کره شمالی گویای آغاز مرحله بی ثباتی جدیدی در جهان و تلاش قدرت های بزرگ برای تقسیم عرصه های نفوذ خویش در منطقه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۷    
همایش و کارگاه آموزشی و تخصصی آب های زیرزمینی با حضور سمن های زیست محیطی از سراسر کشور و صاحب نظران این رشته در سالن ارشاد اسلامی فریدونشهر برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۱    
علی اکبر ولایتی در دیدار با خانواده شهید حججی گفت: خون این شهید عزیز، وجدان های جهان را برای ایجاد یک نهضت بزرگ در برابر گروهک داعش به عنوان بنی امیه زمان بیدار کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۵    
کمک های ایران و حزب الله و روسیه باعث پیروزی راهبردی سوریه و شکست استراتژی آمریکا شد و نیروهای نظامی سوریه توانستند دستاوردهایی را محقق کنند که چهره سوریه و حتی منطقه را تغییر خواهد داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۳۹    
سرهنگ پاشایی، فرمانده سپاه خوانسار گفت: راز واقعه غدیر این بیان مهم بود که کسانی که عقب جا مانده اند برسند و آنها که جلو رفته اند بازگردند تا با ولایت حرکت کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۴    
جعفری علوی گفت: جشنواره غدیر علوی در روستای سادات کاشان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۵    
سرهنگ حسین زاده، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه اوج تمدن شهر کاشان زمانی بوده که از دین اسلام و شیعه استقبال کردند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۹    
رجبی، مدیر آموزش وپرورش مبارکه گفت: 180 واحد آموزشی از هر سه دوره تحصیلی، ابتدایی، متوسطه های دور اول و دوم از نمایشگاه خاکیان افلاک بازدید خواهند کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۴۵    
حکیم زاده، معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام کودکانی که مدرک هویتی ندارند و از تحصیل بازمانده اند، می توانند کارت تحصیل خود را از فرمانداری ها دریافت کنند و این موضوع با وزارت کشور نیز هماهنگ شده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۳    
یکی از معلمان، بخش کوهپایه با تاکید بر تهیه نوشت افزار ایرانی گفت: امروز باید شخصیت های مهم و اثرگذار انقلاب و شهدای دفاع مقدس را به دانش آموزان معرفی کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۱۸    
بازی PES 2018 در تاریخ 14 ماه سپتامبر سال جاری مبلادی ( 23 شهریور ) بصورت رسمی منتشر خواهد شد. کونامی به طرفداران این بازی محبوب ورزشی قول داده است که در نسخه جدید PES امکانات و قابلیت های جدیدتر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۷    
ملکی، مدیر دارالقرآن سیدالشهدا(ع) آموزش وپرورش گفت: مسابقه های شهرستانی نورالهدی در سه مقطع تحصیلی، ابتدای، متوسطه های اول و دوم برگزار شد و 800 دانش آموز رتبه برتر کسب کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۳۹    
جمالی نژاد، سرپرست شهرداری اصفهان پروژه های فرهنگی و هنری شهر را نقطه عطف این مجموعه پروژه ها عنوان کرد و گفت: پروژه پردیس هنر دارای فازهای متعددی است و شاید می توان گفت در کشور بی نظیر است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۹:۰۳    
مدیر اجرایی آستان حضرت هلال بن علی(ع) گفت: در آستانه عید غدیر همایش پاسداشت 50 سال مجاهدت هفت عالم برجسته دینی آران و بیدگل همراه با بزرگداشت شهدای روحانی شهرستان با حضور آیت الله دری نجف آبادی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۰۸:۰۶    
حجاب سرچشمه کمال زن مسلمان و مانند صدفی است که مروارید شخصیت زن را درون خود نگه می دارد و نمی گذارد این گوهر ارزشمند، در بازار پر مخاطره هوس رانان، ارزان عرضه شود.