یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 30 بهمن 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 بهمن 1396 صاحب نیوز 2 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 بهمن 1396 صاحب نیوز 4 بهمن 1396 صاحب نیوز 5 بهمن 1396 صاحب نیوز 6 بهمن 1396 صاحب نیوز 7 بهمن 1396 صاحب نیوز 8 بهمن 1396 صاحب نیوز 9 بهمن 1396 صاحب نیوز 10 بهمن 1396 صاحب نیوز 11 بهمن 1396 صاحب نیوز 12 بهمن 1396 صاحب نیوز 13 بهمن 1396 صاحب نیوز 14 بهمن 1396 صاحب نیوز 15 بهمن 1396 صاحب نیوز 16 بهمن 1396 صاحب نیوز 17 بهمن 1396 صاحب نیوز 18 بهمن 1396 صاحب نیوز 19 بهمن 1396 صاحب نیوز 20 بهمن 1396 صاحب نیوز 21 بهمن 1396 صاحب نیوز 22 بهمن 1396 صاحب نیوز 23 بهمن 1396 صاحب نیوز 24 بهمن 1396 صاحب نیوز 25 بهمن 1396 صاحب نیوز 26 بهمن 1396 صاحب نیوز 27 بهمن 1396 صاحب نیوز 28 بهمن 1396 صاحب نیوز 29 بهمن 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۳    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با سفیر سوئیس با اشاره به انتخاب دانشگاه صنعتی اصفهان برای پیگیری تعاملات و ارتباطات علمی و دانشگاهی ایران با سوئیس ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۵    
برنامه جهان آرا با حضور دکتر رضا سراج کارشناس مسائل راهبردی
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۰    
آن چه در پی می آید، فرازهایی از جلد سوم مجموعه پیشوایان هدایت ، اثر حجت الاسلام سید منذر حکیم است. فرازهایی که در آن ها، تعدادی از آیاتی که در شأن حضرت فاطمه(س) نازل شده بررسی می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۶    
مردم شرق اصفهان امروز با حضور گرم خود از کاروان شهدای گمنام استقبال کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۶    
یادواره شهدای دانشجو با حضور جمعی از دانشجویان و مسئولان شهرستان سمیرم، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۶    
مراسم تشییع پیکر پاک شهدای تفحص شده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر شهیدان، اصفهان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۲:۵۱    
رئیس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: برخورد تویوتا با خاور در محدوده بزرگراه بادرود به نطنز و در نزدیکی روستای سرآسیاب چهار مصدوم برجای گذاشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد شانس تیمش برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: این گروه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۰    
امدادگران و مردم در جستجوی اثری از هواپیمای تهران یاسوج از زمین و آسمان در تلاش هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۰    
پیکر مطهر شهید محمدحسن جلی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، در شهرضا تشییع شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۰    
ذوب آهن ایران در برابر لوکوموتیو تاشکند ازبکستان به برتری دو بر صفر رسید و اولین سه امتیاز را در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۵    
استاندار اصفهان آخرین جزییات عملیات جستجوی یافتن هواپیمای سقوط کرده پرواز تهران-یاسوج را در منطقه دنا کوه تشریح کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۵    
عصر امروز با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم پیکر مطهر شهید گمنامی که چندی پیش در منطقه فاو تفحص شده بود در صنایع دفاعی شهید شاهمرادی تشییع و تدفین شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۰    
استاندار اصفهان گفت: تاکنون با همه بلدها و نیروها کار جست وجو را انجام گرفته است اما در جست وجوها اثری از لاشه هواپیما پیدا نشده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۵    
رئیس اداره دامپزشکی گلپایگان گفت: نمونه های گرفته شده از لاشه ها مثبت بوده و ابتلای مرغ ها به ویروس آنفولانزای پرندگان تأیید می شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۰    
نمایشگاه پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی نوروز 97، با همت و تلاش فرماندهی انتظامی، پلیس راهور در ساختمان دادگستری شهرستان چادگان دایر شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۵    
استاد حوزه، شهدای مدافع حرم را نماد هویت اصیل شیعه بیان کرد و گفت: دست هایی در حال تلاش هستند تا کسی نامی از شهدای مدافع حرم حتی در منبرها به میان نیاورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۵    
کارشناس و مشاور خانواده گفت: دیدگاه های مختلف روانشناسی دلایل تمایل افراد به مصرف الکل را ناشی از نبود مهارت های ارتباطی و اعتماد به نفس ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۵    
تیم امداد و نجات کوهستان فریدونشهر به عنوان تیم پشتیبان گروه های امدادگر در حادثه سقوط هواپیما در کوه دنا در وضعیت آماده باش کامل بوده و به زودی به این منطقه اعزام خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۰    
رئیس اداره هواشناسی گلپایگان با بیان اینکه بارش باران در روز گذشته، چهار میلی متر بود، گفت: نسبت به زمان مشابه پارسال 195 میلی متر هنوز کمبود بارش داریم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۵    
مردم روستاهای بخش برزاوند اردستان عصر امروز میزبان شهید گمنامی بودند که از منطقه عملیاتی زبیدات تفحص شده بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
مدیر جهاد کشاورزی اردستان، گفت: کشت صیفی جات همچون طالبی، گرمک، خربزه و هندوانه در شهرستان اردستان شروع شده و سطح زیر کشت در سال های گذشته به بیش از یک هزار و 500 هکتار می رسد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۵    
با حضور گسترده مردم مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای تفحص شده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در اصفهان آغاز شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۰    
همایش رهروان فاطمی(س) عاشقان خمینی با حضور مسئولان، دانش آموزان و همکاری اداره آموزش و پرورش اردستان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۰    
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا گفت: مراحل ساخت زیرگذر منطقه جرم افشار شهرضا تا پایان امسال به اتمام می رسد و مسافران و مردم منطقه می توانند از آن استفاده کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۵    
مبلغ دین و مبین معارف دینی باید به زبان اکتفا نکند، بلکه عمل او هم باید ایمان، اخلاص و صفایش را در بیان این حقیقت برای مخاطب ثابت کند و نشان دهد؛ حجت الاسلام مظاهری اینگونه بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: در جلسه ای که در ناحیه مقاومت بسیج با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۰    
نماینده اسبق ولی فقیه در پدافند هوایی سپاه با بیان اینکه در دفاع از حریم ولایت و ارزش ها و امام زمان باید چون حضرت فاطمه سینه سپر کرد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۰    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوروبیابانک گفت: قریب به 30 روحانی و مُبلغ در ایام فاطمیه در مساجد سراسر شهرستان خوروبیابانک مشغول تبلیغ سیره و روش دخت نبی مکرم اسلام(ص) و تبیین جایگاه ولایت هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به برخورد یک دستگاه سواری پژو با کامیون کشنده وایت، گفت: متاسفانه دراثر این حادثه رانندگی یکی از سرنشینان پژو در دم فوت و دیگر سرنشین این خودرو مجروح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۶    
شهردار اردستان، گفت: اتاق پیش سرد با صرف اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به زودی در کشتارگاه مشترک دام اردستان به بهره برداری می رسد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۶    
کلاس زنگ فاطمی به همت آستان مقدس امامزاده شاهرضا (علیه السلام) و با حضور مبلغان آستان در مدارس شهرستان شهرضا برگزار شد
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم، از حضور سه گردان بسیج و سپاه به استعداد یک هزار نفر به منظور کمک در عملیات جستجوی لاشه هواپیما و مفقودشدگان پرواز سقوط کرده تهران-یاسوج خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۶    
تیم آکادمی کیوکوشین امیری برخوار در مسابقات کشوری کیوکوشین کاراته ماتسوشیما، مقام سوم تیمی کشور در بخش کمیته جوانان را کسب کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۶    
آخوندی وزیر راه و شهرسازی به منظور بررسی آخرین وضعیت جستجوی هواپیمای سقوط کرده پرواز تهران-یاسوج وارد منطقه دنا کوه شد. استاندار اصفهان نیز راهی منطقه پادنای سمیرم شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۶    
شهردار دولت آباد گفت: برپایی نمایشگاه صنایع دستی، تور برخوار گردی به منظور آشنایی مسافران با آثار باستانی و صنایع دستی شهرستان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
آسیب های جدی فردی و اجتماعی ازدواج دیرهنگام بیشتر متوجه دختران می شود چرا که دختران به علت حساسیت اخلاقی و محدودیت های اجتماعی قشری آسیب پذیرتر نسبت به مردان هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۶    
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تیران و کرون با اشاره به رتبه برتر شهرستان پیرامون بحث زکات، گفت: 12 میلیارد ریال زکات از محل کمک های مردمی در شهرستان در 9 ماهه سال جاری جمع آوری و صرف کمک به قشر بی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۱    
شماری از خانواده های قربانیان حمله مرگبار هفته گذشته فلوریدا با تجمع در محل حادثه، سکوت دولت آمریکا در قبال این جنایت را محکوم کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۱    
نخستین شهید آران و بیدگلی دفاع از حرم اهل بیت(ع) در جریان پاکسازی استان دیرالزور از باقیمانده تروریست ها، به شهادت رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۱    
بانوی بی نشان دست مخاطب را می گیرد و او را با خود به دل تاریخ می برد تا همراه با رویدادهای عصر پر محنت صدر اسلام، بر مصیبت های اهل بیت(ع) اشک بریزد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۱    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، گفت: بر اساس اعلام تیم اعزامی بررسی صحنه، مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان و مدیر بحران سازمان محدوده سانحه مشخص شده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۱    
مدیر روابط عمومی ارتش اصفهان، از اعزام بالگرد ارتش به منطقه سانحه هواپیمای سقوط کرده پرواز تهران-یاسوج در سمیرم خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۱    
استادحوزه و دانشگاه گفت: دنیا مانند ماری است که ظاهری زیبا دارد اما اگر از آن غافل شویم ممکن است انسان را نابود کند و شیطان دنیایی که یک ابزار است برای قرب به خدا و سکوی پرتاب انسان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۱    
عطر حضور شهید 24 ساله و روضه مادر بی نشانش دیشب در کوچه های شهر گلپایگان فضایی معنوی به این خطه بخشید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۶    
رزمندگان یمن موفق شدند، شمار زیادی از نظامیان اماراتی از جمله چند افسر بلندپایه را در جنوب استان تعز این کشور، به هلاکت برسانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۱:۱۱    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: 12 گروه فوریت های پزشکی، هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در حال حاضر در منطقه سانحه هوایی حضور دارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۷    
رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان، گفت: وضعیت نیمه ابری به همراه وزش باد نسبتاً شدید در شهرستان سمیرم وجود دارد و دمای هوا هم در این منطقه نسبت به روز گذشته با افت شش درجه ای به سه درجه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۷    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: جستجوی هوایی برای یافتن نشانه ای از لاشه هواپیما و مفقودان حادثه سقوط پرواز تهران-یاسوج تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۲    
کارشناس مسائل دینی، بابیان اینکه فهم دینی، اقتدا به ولایت و استقامت راه حل مشکلات جامعه امروزی است، گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۳۲    
مراسم شب وداع با پیکر شهید محمدحسن جلی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس شهرضا، در جوار آستان امامزاده شاهرضا برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۰۷    
عطر حضور پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس، در بین مردم عزادار فریدونشهر حال و هوای دیگری به این محفل و مجلس عزا بخشید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۸:۰۷    
مردم ولایتمدار خطه شرق اصفهان میزبان فرشته ای گمنام از فرزندان خاک پاک وطن بودند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۷:۵۷    
با ورود سامانه های بارش به استان شاهد ریزش رحمت الهی در منطقه کوهستانی خوانسار در شمال شرق استان اصفهان هستیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۰۷:۲۷    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: جستجوی بالگردها در کوهستان دنا، با مشکل مواجه شد و موضوع امداد و نجات به عملیات جستجو تغییر عنوان داده و تیم های کوهستان در روزهای آینده به عملیات ...