سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 24 بهمن 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 بهمن 1396 صاحب نیوز 2 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 بهمن 1396 صاحب نیوز 4 بهمن 1396 صاحب نیوز 5 بهمن 1396 صاحب نیوز 6 بهمن 1396 صاحب نیوز 7 بهمن 1396 صاحب نیوز 8 بهمن 1396 صاحب نیوز 9 بهمن 1396 صاحب نیوز 10 بهمن 1396 صاحب نیوز 11 بهمن 1396 صاحب نیوز 12 بهمن 1396 صاحب نیوز 13 بهمن 1396 صاحب نیوز 14 بهمن 1396 صاحب نیوز 15 بهمن 1396 صاحب نیوز 16 بهمن 1396 صاحب نیوز 17 بهمن 1396 صاحب نیوز 18 بهمن 1396 صاحب نیوز 19 بهمن 1396 صاحب نیوز 20 بهمن 1396 صاحب نیوز 21 بهمن 1396 صاحب نیوز 22 بهمن 1396 صاحب نیوز 23 بهمن 1396 صاحب نیوز 24 بهمن 1396 صاحب نیوز 25 بهمن 1396 صاحب نیوز 26 بهمن 1396 صاحب نیوز 27 بهمن 1396 صاحب نیوز 28 بهمن 1396 صاحب نیوز 29 بهمن 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۸:۲۹    
امام جمعه اصفهان گفت: یکی از اهداف جمهوری اسلامی گسترش فرهنگ قرض الحسنه به ویژه در سیستم بانکی کشور است و ایجاد بانک های تخصصی در این حوزه نشان دهنده توجه به بانکداری اسلامی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۸:۲۷    
فرماندار اصفهان با بیان اینکه بالغ بر 40 درصد دانش آموزان استان در شهرستان اصفهان مشغول به تحصیل هستند،گفت: به همین منظور مسئولان باید توجه ویژه ای به رفع مشکلات موجود در شهرستان داشته باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۴۷    
اصلاح مو سر با آتش، برای اولین بار در ایران، در پنجمین جشنواره مسابقات ملی مهارت پیرایش مردانه به نمایش گذاشته شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۸:۵۲    
مرحله نهایی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و حدیث المصطفی به میزبانی اصفهان به کار خود پایان داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۸:۲۲    
امام جمعه شهرضا، گفت: بکوشیم اخلاق اسلامی را در جامعه ارتقاء دهیم و بتوانیم نسل امروز را رحیم و مهربان و به دور از خشونت تربیت کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۳۲    
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شهرضا با بیان اینکه نیکوکاران شهرضایی امسال دو میلیارد و 110 میلیون تومان به کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک کردند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۷    
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، گفت: 40 هزار حامی از 25 هزار فرزند یتیم در استان اصفهان، حمایت می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۲    
مدیر مدرسه علمیه معصومیه شهرضا گفت: ثبت نام سال تحصیلی 97-98 مدرسه علمیه معصومیه شروع شده و تا 29 اسفندماه ادامه دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۲    
سرپرست اداره اوقاف شهرضا از برپایی سلسله نشست های گفتمان انقلاب اسلامی با موضوع دستاوردهای انقلاب در آستان مقدس امامزاده شاهرضا خبرداد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۵۷    
امام جمعه ابوزیدآباد گفت: هر کس تا پیش از این اختلاف نظری در خصوص مسائل مختلف داشته است، از امروز باید مطابق قانون رفتار کند و خدمت به مردم را هدف اصلی خود قرار دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۵۲    
آیین بهره برداری از پنج دستگاه اتوبوس جدید و عملیات احداث دو طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد و یکصد میلیون ریال با حضور جمعی از مسئولان شهرستان شاهین شهر برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۲    
دانشجوی دانشگاه هنر اصفهان نشان این دانشگاه بر روی قله پنج هزار و 610 متری دماوند به اهتراز درآورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۳۷    
عاطفه خادم الحسینی توانست در مسابقات ایران زمین، حکم قهرمانی کمیته تیمی و در کمیته انفرادی مقام سوم -50 را کسب کند که عصر امروز آیین تجلیل از این بانوی ورزشکار گلپایگانی با حضور مسئولان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۳۲    
معاون اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان اصفهان، گفت: برگزاری آزمون های الکترونیکی به جای آزمون های کتبی گامی مفید در خدمت به کار آموزان بوده که در اکثر مراکز آزمون الکترونیکی افتتاح شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۱۲    
دبیر جشنواره قرآن و حدیث جامعه المصطفی گفت: یکی از ویژگی های جشنواره قرآنی و حدیثی سال جاری شرکت کارکنان جامعه المصطفی بوده که 600 نفر در مجموع رشته های کتبی و شفاهی شرکت کردند و شش نفر از این افراد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۳    
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: این عزّت و اقتدار انقلاب اسلامی به برکت مدیریت الهی ائمه اطهار(ع) و مجاهدت صدها ساله و هوشمندانه مردان الهی در طول تاریخ به دست آمده است و در سال 1357 به ثمر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۳    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نطنز گفت: دو طرح آبیاری کم فشار در 130 هکتار از اراضی روستای عباس آباد و با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 600 میلیون ریال امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۸    
مراسم بزرگداشت شهدای محله دلیگان خورزوق برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۸    
مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر 30 شهید گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا در نقاط مختلف استان اصفهان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۸    
دبیر کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی شهرضا، گفت: مراسم یادواره سردار خیبر، شهید حاج محمدابراهیم همت و روز شهرستان در شهرضا برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۸    
مجموعه آثار باستانی شهر سین مهر تاییدی بر قدمت دیرینه این شهر تاریخی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۳    
امام جمعه اصفهان بر ضرورت تشکیل کارگروه شعر در اصفهان تاکید کرد و گفت: باید کارگروهی به سرودن و تهیه اشعار فاخر دینی و انقلابی بپردازد و این اشعار را در اختیار جامعه مداح استان قرار دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۳    
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه فرد بی بصیرت شعار نه اسلام، نه قرآن جانم فدای ایران را سر می دهد، عنوان کرد: در طرحی که شهرداری اصفهان به مناسبت دهه فجر در خیابان ها نصب کرده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۳    
رئیس واحد تعمیرات مرکز انتقال نفت مارون به اصفهان گفت: یک دستگاه بویلر فولادی آب گرم به ظرفیت یک میلیون و 600 هزار کیلوکالری در مرکز انتقال نفت شهید جبار زارع گندمکار تعمیراساسی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۲۸    
رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری دو سارق که از طریق سایت دیوار اقدام به سرقت می کردند، گفت: پس از تحقیقات مشخص شد سارقان طعمه های خود را از طریق نرم افزارهای دیوار و شیپور شناسایی می کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۳:۲۸    
ابراهیم حاتمی کیا در جشنواره فیلم فجر به موردی اشاره کرد که حرف دل ملت انقلابی است، ملتی که برای حفظ ارزش ها و اعتقاداتشان بیش از 200 هزار شهید دادند و امروز عده ای که فقط از شهادت نامش را شنیده اند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۳:۱۸    
مسئول تربیت بدنی حوزه امام حسن (ع) گفت: علاقمندان به شرکت در مسابقات پینت بال تا فردا چهارشنبه فرصت دارند به حوزه امام حسن (ع) دستگرد برخوار مراجعه کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۳:۱۸    
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: 48 شهرک استان اصفهان تا زمان حاضر گاز رسانی شده اند و در رابطه با گاز شهرک صنعتی ورزنه نیز مشکل خاصی نداریم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۳:۰۳    
عضو شورای اسلامی شهر سمیرم، از پیگیری لغو قرارداد نظافت شهری و جمع آوری زباله سمیرم با یک شرکت خصوصی خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۵۸    
بیست و سومین دوره مسابقات بین اللملی قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه به میزبانی اصفهان و با شرکت طلاب غیرایرانی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۳۳    
حضرت آیت الله خامنه ای، با دست اندرکاران کنگره شهدای استان سیستان وبلوچستان دیدار کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۳    
شهردار آران و بیدگل گفت: شهرداری برای اجرای قانون، با شیوه ای نوین بودجه سال 97 را تدوین کرده است که پس از تصویب در شورای شهر به اطلاع مردم خواهد رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۸    
نمایشگاه کوچه های غریب به مناسبت ایام فاطمیه، در حسینیه انقلاب سمیرم افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۵۳    
بازار و رونق داشتن یا نداشتن آن به خرید و فروش و رفت و آمد مردم و گردشگران با رویکرد اقتصادی وابسته است. رویکردی که این روزها در سکون و رکود بازار به خوبی قابل مشاهده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۸    
نوجوانان شهر درچه در مسابقات تنیس روی میز مدارس استان در تمامی بخش های تیمی موفق به کسب رتبه های برتر این مسابقات شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۴۸    
یک کارشناس ارشد آسیب شناسی ورزشی، گفت: آسیب های شایع در بین خانم ها بیشتر به درد زانو و در کمر منتهی می شود که عمده این دردها ناشی از ضعف عضلات و کم تحرکی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۱۳    
انقلابی که از جنس دین بوده و هدفش دینی باشد را می توان با توجه به کلام خداوند انقلاب نور و در وسعت جهان تاریک پر از ظلم، انفجار نور تلقی کرد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۸    
سخنگوی امنیت ملی مجلس شورای اسلامی جزئیات خودکشی کاووس سید امامی را اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۰۸    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه با توجه به پیشرفت و تحولاتجامعه ، تغییرات در علوم حوزوی و همگام شدن با تحول در جامعه از ضروریات است، گفت: حذف متون ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۹:۵۸    
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) گفت: اجرای بزرگ ترین رویداد فرهنگی شهرستان آران از 25 بهمن ماه آغاز خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۹:۵۳    
ده ها تروریست بر اثر حمله دقیق جنگنده های روسیه در مرکز استان ادلب سوریه کشته و زخمی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۹:۳۸    
وجود 340 هکتار بافت فرسوده در شهرضا، بازنگری مجدد در طرح جامع شهر و جابجایی ترمینال کامیونداران شهر منظریه از مهمترین مسائل مطرح شده در جلسه بررسی مشکلات حوزه عمران و مدیریت شهری شهرضا بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۹:۲۳    
صدها تن از اهالی بحرین تظاهرات گسترده ای را به مناسبت هفتمین سالروز انقلاب علیه رژیم آل خلیفه، برگزار کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۸    
گزیده ای از سخنرانی استاد علی اکبر رائفی پور پیرامون فضائل حضرت فاطمه سلام الله علیها
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۹:۱۳    
شهردار دولت آباد از راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در دولت آباد خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۹:۰۸    
مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال دانشگاه های شهرستان برخوار برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۸    
متوسط نرخ بیکاری در کشور 11.7 اعلام شده است، این در حالی است که نرخ بیکاری در استان اصفهان 14درصد بوده و این به این معناست که نرخ بیکاری در اصفهان 2.3 درصد بالاتر از میانگین کشور است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۸    
نیروهای سوری موفق شدند در جریان پاکسازی مناطق آزاد شده در شمال شرق استان حماه، مقادیر زیادی تجهیزات نظامی آمریکایی را کشف و ضبط کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۳    
مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بخش کرون با حضور هشت تیم در سالن الغدیر شهر عسگران آغاز شد.