سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 4 بهمن 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 بهمن 1396 صاحب نیوز 2 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 بهمن 1396 صاحب نیوز 4 بهمن 1396 صاحب نیوز 5 بهمن 1396 صاحب نیوز 6 بهمن 1396 صاحب نیوز 7 بهمن 1396 صاحب نیوز 8 بهمن 1396 صاحب نیوز 9 بهمن 1396 صاحب نیوز 10 بهمن 1396 صاحب نیوز 11 بهمن 1396 صاحب نیوز 12 بهمن 1396 صاحب نیوز 13 بهمن 1396 صاحب نیوز 14 بهمن 1396 صاحب نیوز 15 بهمن 1396 صاحب نیوز 16 بهمن 1396 صاحب نیوز 17 بهمن 1396 صاحب نیوز 18 بهمن 1396 صاحب نیوز 19 بهمن 1396 صاحب نیوز 20 بهمن 1396 صاحب نیوز 21 بهمن 1396 صاحب نیوز 22 بهمن 1396 صاحب نیوز 23 بهمن 1396 صاحب نیوز 24 بهمن 1396 صاحب نیوز 25 بهمن 1396 صاحب نیوز 26 بهمن 1396 صاحب نیوز 27 بهمن 1396 صاحب نیوز 28 بهمن 1396 صاحب نیوز 29 بهمن 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۵    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل، گفت: قاچاق چوب از ابتدای سال جاری تاکنون کاهش 50 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۲:۲۲    
اصفهانی ها در نخستین روز مسابقات کاراته قهرمانی دختران کشور و انتخاباتی تیم ملی، به سه مدال برنز رسیدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۷    
یک مامور خرید وارد فروشگاه ها شده است تا ببیند آیا فروشندگان برای فاکتورسازی حاضر به همکاری با او هستند یا خیر.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۰:۵۲    
در پی شکایت دو شهروند از شرکت ملی گاز برای دریافت غیرقانونی آبونمان، دیوان عدالت اداری به شرکت گاز 48 ساعت مهلت داد تا هزینه های دریافتی را به تمامی مشترکان بازگرداند اما این شرکت با تغییر عنوان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۱    
علی فاطمیان سرانجام پس از گمانه زنی های مختلف فعالیت رسمی خود را به عنوان مدیر در ناحیه دو شهرداری آران و بیدگل آغاز کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۱    
شهردار شاهین شهر با حضور در بیست نهمین جلسه علنی شورای شهر، لایحه بودجه 140 میلیاردی سال 97 شهرداری را تقدیم شورای شهر کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۲:۲۷    
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دولت آباد با حضور در درمانگاه امام رضا(ع) و مرکز دیالیز آیت الله ناصری، از تلاش های پرستاران تقدیر کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۲:۱۷    
همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت زینب (س)، جشن قرآنی ویژه کودکان پیش دبستانی با هدف آشنایی کودکان با آداب خواندن قرآن و مهدویت در مدسه قرآنی مهاد برخوار برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۲:۱۷    
مشاور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از شرق اصفهان، گفت: فرصت خوبی است تا مردم این منطقه از تسهیلات یک و نیم میلیاردی که در حوزه زنان تخصیص داده شده استفاده کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۲:۰۷    
مشاور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر امروز از شرکت تعاونی حریرکاران صبا، کارگاه خیاطی بانوان، کارگاه سفره بافی و اماکن گردشگری و توریستی شهر ورزنه بازدید کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۱:۵۲    
امام جمعه دستگرد، گفت: امروز فضای مجازی دست بیگانگان است و دولت در این زمینه کوتاهی می کند، اما چرا مسئولان اهمیتی نمی دهند و کاری نمی کنند مشخص نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۲۱:۲۷    
نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور بابیان اینکه کفر و نفاق گرداب های وهم و در مقابل تقوا راه برون رفت از گرداب ظلمات است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۵۷    
حجت الاسلام محمدجواد علی اکبری عصر امروز با اعضا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اصفهان دیدار کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۱۷    
رییس انجمن مغز و اعصاب ایران تصادفات رانندگی و مجروحیت جنگی را دو علت ابتلا به صرع در ایران دانست و گفت: بر اساس آمار بالغ بر یک میلیون و 200 هزار بیمار مصروع در ایران وجود دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۲    
مدیر میراث فرهنگی شهرستان نجف آباد از مرمت 24 بنای تاریخی در روستای نهضت آباد نجف آباد از ابتدای سال 97 خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۸:۴۷    
نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، سطحی نگری را آفتی بزرگ توصیف کرد که تمام سرمایه های انسان را به مخاطره می اندازد و گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۸:۴۲    
مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: با توجه به اینکه مترو در روزهای تعطیل مسافر زیادی ندارد، فعالیت آن در روزهای تعطیل به صرفه نیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۲    
همزمان با ایام سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها مراسم تجلیل از پرستاران بیمارستان بهنیا با حضور جمشید اویسی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این بیمارستان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۸:۲۲    
مسئول کانون مداحان و شاعران آیینی تیران و کرون گفت: مداحان شهرستان تیران و کرون نسبت به ثبت نام در سامانه سازمان تبلیغات اسلامی اقدام کرده تا اولین کارت شناسایی کشوری مداحان همراه با کد شناسایی مداحی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۸:۱۷    
مدیر جهاد کشاورزی اردستان، گفت: ایجاد یک واحد کنسانتره و فرآوری آب میوه انار موجب دلگرمی باغداران و افزایش روند رسیدگی و توسعه باغات و در نتیجه افزایش و تثبیت اشتغال در سطح شهرستان می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۸:۱۷    
مدیر آموزش و پرورش فریدن گفت: 18 مدرسه فریدن فرسوده و غیرمقاوم است که چهار تای آن از مهر سال آینده مجاز به پذیرش دانش آموز نبوده و باید تخریب شوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۸:۰۷    
امام جمعه اصفهان گفت: خداوند متعال در طول تاریخ، زنان بزرگی را نشان داده است تا همه بدانند که زن می تواند به مقام های بالایی دست یابد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۷    
سرپرست کتابخانه های عمومی اردستان گفت: یک قطعه زمینی به مساحت سه هزار متر مربع به منظور احداث کتابخانه و مجتمع فرهنگی در شهر مهاباد توسط فرد خیری اهدا شده و این فرد قول مساعد برای ساخت و تکمیل آن را ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۷    
آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهر درچه با حضور جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) و مسئولان شهر و شهرستان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۲۲    
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان اصفهان، گفت: تاکنون 192 خانه ورزش روستایی در روستاهای کم برخوردار و کمتر رسیدگی شده استان به بهره برداری رسیده و در دهه مبارک فجر نیز 50 خانه جدید ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۷:۱۷    
استاندار اصفهان با بیان اینکه تدین در ذات مردم اصفهان است، گفت: پایه های فرهنگی و دینی مردم استان در ابعاد مختلف تدین، هنر ، شعر و نقاشی بسیار قوی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۷    
استاندار اصفهان با بیان اینکه باید برای اشتغال مردم شرق اصفهان گام های اساسی برداشته شود، اظهار کرد: در کنار فعال سازی شیوه های جدیدی کشاورزی در شرق اصفهان، صنعت این منطقه نیز باید اصلاح شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۵۲    
عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: آمار تاریخ هایی که دختر یا پسر یعضی از اعضای دولت در خارج از کشور اقامت داشته اند موجود است، اگر لازم باشد آن را منتشر می کنم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۶:۱۲    
فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف 364 کیلو گرم حشیش و 30 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان نائین ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۷    
داروهایی که نباید در حین پرواز استفاده کرد و باعث ایجاد اختلال در سلامت افراد می شود
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۷    
دادستان نطنز گفت: با کانال ها و گروها در شبکه های اجتماعی در سطح شهرستان نطنز که امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کرده و یا هنجار شکنی کنند به صورت قانونی برخورد خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۲    
اردوی فرهنگی یاران امام مهدی (عج)ویژه دانش آموزان پایه نهم با محوریت و موضوع مهدویت در بنیاد مهدویت و آینده پژوهی استان اصفهان درحال برگزاری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۵۲    
نشست خبری رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان اصفهان با اصحاب رسانه، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۲    
معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه خیلی از افراد پای درس استاد عبودیت (ره) متخلق به اخلاق الهی شدند، گفت: این افراد از فقه، اخلاق، منش و سیره ایشان استفاده کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۷    
بیش از شش سال از طرح شعار اقتصاد مقاومتی گذشته و کشور ما به پیشرفتی در این موضوع دست پیدا نکرده است. اکنون در آخرین روزهای سال اقتصاد مقاومتی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۴:۵۷    
یک فعال اپوزیسیون با تحلیل صحبت های روح الله زم، از اهداف و شخصیت تفرقه افکنانه او پرده برداشت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۷    
مراسم تشییع پیکر استاد اخلاق آیت الله میرزاعلی عبودیت فردا در اصفهان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۴:۰۷    
همایش بزرگداشت مرحوم آیت الله صادقی رئیس اسبق حوزه علمیه اصفهان با حضور علماو فضلای حوزوی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۵۲    
امام جمعه اصفهان گفت: علما مرزبانان جامعه اسلامی هستند تصریح کرد: عالمان مردم را از فتنه ها و دام های شیاطین آگاه می کنند و بر آنان روشنگری می کنند که اگر در دام شیاطین بیفتند به چه بلایی دچار خواهند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۱۷    
به مناسبت در پیش بودن سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) مراسم سوگواری در ورنامخواست از توابع شهرستان لنجان برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۴۲    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان از طرح توسعه بقعه متبرکه آقا پیرعلی روستای سیبک و امامزادگان روستاهای مکدین، کاهگان و چقای فریدونشهر خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۷    
قسمت چهل و یکم از مچموعه طنز دیش و میش با رویکرد نقد شبکه های ماهواره ای
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به همایش بزرگداشت آیت الله صادقی در اصفهان، گفت: آن مرحوم، در آمیختن علم و تقوا در کنار ممارست و ژرف کاری آیات قرآن و روایات معصومین برای حفظ و اشاعه آموزه های دینی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۷    
آیت الله مظاهری در پیامی به کنگره بزرگداشت رییس فقید حوزه علمیه اصفهان، آورده است: عمر نسبتاً کوتاه ولی مشحون از برکات حضرت آیت الله صادقی(ره) یکسره در ساحت علم و عمل مصروف شد و بدین سبب خداوند سبحان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۷    
یکی از فعالان فرهنگی و مذهبی اصفهان، گفت: هیئت ها باید آماده هرگونه خدمت رسانی در لحظه های حساس کشور باشند همانند حادثه تلخ زلزله اخیر غرب کشور ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۲    
عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: آنچه ما از نگاه درسی و بهره های علمی که از محضر آیت الله صادقی بردیم در پنج نکته دقت درسی، نظم، حافظه استثنایی، شاگردپروری و جدیت و اهمیت ایشان به درس خلاصه می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۱:۴۷    
حاج میثم مطیعی: 600 متر زیر زمین رفتیم تا درد مردم زلزله زده که برای یک لحظه هم دست از کار نکشیده اند را لمس کنیم. معدنچی کوهبنانی فقط 800 هزار تومان حقوق می گیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۷    
در شب سالگرد میلاد عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (علیهاالسلام)، حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (علیهم السلام) اصفهان، غرق در نور و شادی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۷    
درس اخلاق همیشگی آیت الله میرزا علی عبودیت به شاگردان و اطرافیان خود، این کلام نورانی امام صادق علیه السلام بود: القلب حرم الله فلا تسکن حرم الله غیر الله دل حرم خداست، پس در حرم خدا ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۲۷    
ده ها تن از نظامیان ترکیه و شبه نظامیان کُرد در درگیری با یکدیگر در منطقه عفرین سوریه، کشته و زخمی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۷    
همایش نکوداشت آیت الله صادقی رئیس اسبق حوزه علمیه اصفهان با حضور فضلا، روحانیون و طلاب مدارس علمیه در سالن اهل بیت این شهر، آغاز شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۷    
شمار زیادی از نظامیان رژیم سعودی در عملیات گسترده رزمندگان یمنی در جنوب عربستان کشته و زخمی کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۴۲    
بانوان کارمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از نانوایی سنتی کمشچه، برج کبوتر شاپور آباد، کارگاه فرهنگ و تمدن منطقه صنعتی دولت آباد، کارگاه فیروزه کوبی روی مس، کارگاه خاتم کوبی روی مس ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۰۲    
مسئول تربیت بدنی منطقه جرقویه علیا در شرق اصفهان، گفت: همانند سال های گذشته به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی در رشته های مختلف در منطقه برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۵۷    
آیت الله میرزا علی عبودیت، استاد برجسته اخلاق حوزه علمیه اصفهان، شامگاه سه شنبه به دیدار معبود شتافت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۳۷    
آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان چادگان، با حضور سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۱۷    
روزی که من خدمتشان رسیدم ایام جنگ هم بود، در همان ایام جنگ ایشان خیلی به کلاس تدریس اهمیت می دادند و درس را ترک نکردند، حتی کلاس درس آن مرحوم در زمانی که یک موشک بالای سر مدرسه صدر منفجر شد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۰۲    
مراسم جشن ولادت حضرت زینب سلام الله و بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام مظاهری، با سخنرانی آیت الله صدیقی در اصفهان برگزار شد.